Китайската автомобилна индустрия няма равна по разнообразието на превозни средства. В Поднебесната се произвеждат всевъзможни возила - например този хибрид между мотоциклет и самосвал.
Формално подобни мелези се водят триколки, макар че някои модификации имат по девет колела. "Мотосамосвалите" са предназначени за купувачи, които не разполагат с достатъчно средства за истински камион. Основният им плюс са невероятно ниската цена и вместимостта.
Този деветколесен звяр се произвежда от компанията Shenghuoshen ("Богът на светия огън"). Моделът, който носи още по-поетичното име SHS175ZH-2, е дълъг 3 490 мм и тежи 365 кг. Цената е едва 16 999 юана или €2 138.
Двигателят е едноцилиндров, с работен обем 175-кубиков и водно охлаждане. Мощността варира от 10 до 20 к.с. според модификацията. Задвижваща е средната ос, а максималната скорост достига 60 км/ч.
В Китай никой не се интересува от товароносимостта. Колкото трябва, толкова ще превози...
Още по-евтин е 9-колесният SHS175ZH-2 на компанията Xinling. Цената е 13 588 юана (€1 709). Двигателят също е 175-кубиков. Максимална скорост обаче не надхвърля 50 км/ч.
Стоката може да се разтовари са броени секунди.
Задният мост се спуска само когато ремаркето е натоварено.
Предлагат се и олекотени версии с 5 колела.
Shuangshi струва 9 980 юана или €1 255.
Максималната скорост е 70 км/ч, но скоростомерът е разграфен оптимистично до 120.
Деветколесният ZQ200ZH-2A на компанията Zhongqi има 300-кубиков двигател. Цената е 10 350 юана (€1 302).