Отидете към основна версия

2 818 13

Apple Watch доминира на пазара на смарт часовници

  • apple-
  • watch

Според актуални данни Apple Watch продължава да доминира на пазара на смарт часовници. През второто тримесечие на 2019-та Strategy Analytics изчислява, че Apple са доставили 5.7 милиона часовници по целия свят. Това представлява ръст с близо 50 процента спрямо същия период на миналата година, когато са били продадени 3.8 милиона екземпляра. Относителният дял на Apple на пазара на смарт часовници също е нараснал до 46 процента, в сравнение с 44 процента през второто тримесечие на 2018-та.

Тези резултати осигуряват на американския технологичен концерн лидерската позиция в индустрията, както и невероятна преднина пред конкурентните компании. На второ място се нарежда Samsung, който е доставил 2 милиона бройки смарт часовници през второто тримесечие на 2019-та, следван от Fitbit с 1.2 милиона продажби. Цялостно за периода Strategy Analytics оценява, че са били закупени 12.3 милиона бройки умни устройства от този тип.

Fitbit пусна и своя отчет за приходите за второто тримесечие на годината през миналата седмица, като призна по-слабите си продажби в сравнение със своя конкурент Apple Watch. В допълнение, компанията също така намали своите очаквания за следващия период на 2019-а. Сега Fitbit прогнозира приходи между 335 и 355 милиона долара за тримесечието, което представлява спад с между 10 и 15 процента в сравнение с миналата година.

Самият Apple не публикува броя продажби за нито един от продукти си. Изключение не е направено и за Apple Watch, така че официални данни липсват. По време на третото фискалното тримесечие на 2019-та обаче от компанията съобщиха, че умните устройства за носене (Wearables), дом (Home) и аксесоари са генерирали приходи от 5.53 милиарда долара. Въпреки че това включва също продукти като AirPods, Beats и HomePod, категорията отбелязва над 50 процента ръст и се превръща във все по-важен бизнес за Apple.

Поставете оценка:
Оценка 1.8 от 5 гласа.

Свързани новини