След известен застой на пазара по време на карантината хората започват отново да купуват битова техника. От юли до септември по света за продадени 62 млн. телевизора - с 38% повече от предишното тримесечие и с 12.9% повече от същия период през 2019 г., сочи статистиката на американската аналитична компания TrendForce.
Най-продаваните марки са:
1. Samsung - 14,2 млн.
2. LG - 7,9 млн.
3. TCL - 7,3 млн.
4. Hisense - 5,5 млн.
5. Xiaomi - 3,3 млн.
Усложнената икономическа ситуация вследствие на пандемията от коронавирус все пак оказва влияние на пазара, което личи по увеличения дял на бюджетни модели. От 32-инчовите телевизори с разделителна способност HD, например, са продадени 50% повече.
Изненада в класацията е Xiaomi. Китайската компания е новак на пазара - първият ѝ телевизор бе пуснат в продажба през 2013 г., което явно не ѝ е попречило да се добере до челната петица само седем години по-късно.