Отговор на този въпрос ни дава американската агенция за опазване на околната среда (EPA), която публикува оценки за икономия на гориво за новия Jeep Grand Wagoneer, оборудван с трилитров шестак Hurricane с турбокомпресор. Оказа се, че атмосферният V8 Hemi, който бе заменен от новия шектцилиндров мотор е по-ненаситен от неговия наследник - разходът на гориво в комбинирания цикъл се различава с 1.85 литра на 100 километра.
По отношение на мощността 6.4-литровият V8 също отстъпва: съотношението е 477 конски сили към 517 в полза на шестцилиндровия агрегат. В момента джипове Jeep Grand Wagoneer се предлагат както със стария 6.4-литров атмосферен Hemi V8 (477 к.с., 617 Нм), така и с новия трилитров шестцилиндров турбо двигател Hurricane (517 к.с., 678 Нм).
Според резултатите от теста се оказа, че типът задвижване не влияе на разхода на гориво в комбинирания цикъл, въпреки че SUV-тата със задно задвижване с V8 Hemi са малко по-икономични, но само на магистрала, а Grand Wagoneer с турбо двигателя при всички конфигурации на задвижването е по-икономичен. В градския цикъл флагманът на Jeep със задвижване на всички колела с V8 двигател харчи 18.1 литра, а с турбо шестак - 16.8 литра.