3 Юни, 2020 16:25 23 000 27

Прекратиха производството на най-стария V8 двигател в света

  • bentley-
  • v8
Прекратиха производството на най-стария V8 двигател в света - 1

Става дума за 6.75-литровия двигател на Bentley, който се произвежда от 61 години. Постижението представлява рекорден производствен цикъл за всички времена. Сега от Bentley решиха да прекратят производството на 6.75-литровия V-образен осемцилиндров мотор, а последното му сглобено копие ще бъде инсталирано последното Bentley Mulsanne 6.75 Edition Mulliner.

Двигателят от серията L е представен през 1959 година. Както от компанията заявиха, тогава двигателят е проектиран да направи седаните по-мощни от тези, оборудвани с редови шестцилиндрови двигатели. В същото време новият агрегат не се различава по размер от предишните двигатели и тежи 13.6 кг по-малко.

Прекратиха производството на най-стария V8 двигател в света

Мощността първоначално е около 180 конски сили. В началото двигателят достига работен обем 6.2 литра, а през 1971 година той е увеличен до 6.75 литра поради увеличения ход на буталата. Модернизацията се различава от оригиналния дизайн с нова система за впръскване на горивото и с наличието на два турбокомпресора, поради което мощността нараства до 530 к.с.

Основата на дизайна обаче остана непроменена. За рекордното време от 61 години компанията е произвела повече от 36 000 V8 двигателя. Сега легендарният мотор ще бъде заменен от хибридни силови трактове, базирани на V6 двигатели.

Прекратиха производството на най-стария V8 двигател в света


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 38 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 asddsa

    48 70 Отговор
    Англииски кофтор

    Коментиран от #16, #19

  • 2 Гоце

    57 23 Отговор
    Които може си го може
  • 3 Driving pleasure

    59 17 Отговор
    Джендъри Сър!
  • 4 Случаен

    35 39 Отговор
    Дърт двигател с 2 клапана на цилиндър. Забавиха се даже.
  • 5 ИВАН

    57 12 Отговор
    За богаташки задници ... а народа да духа супата, и 4 цилиндъра са му много
  • 6 Иван

    17 28 Отговор
    Обаче това не е верно. Най-старият е на Шевроле и е от 1955 г. Излиза толкова добър, че го правят горе-долу същия до 1986г.

    Коментиран от #21

  • 7 262

    34 4 Отговор
    Бентли е под шапката Фоксваген.И решенията идват от там.

    Коментиран от #26

  • 8 Някой си

    45 8 Отговор
    ГЛУПОСТИ ! ЯМЗ 238 СЕ ПРОИЗВЕЖДА ОТ 1958 / 59 ГОДИНА !
  • 9 Стол Столев

    1 13 Отговор
    Corona viruse covid 19
  • 10 Грамотен

    26 7 Отговор
    Само тъпи коментари на "големи разбирачи"
  • 11 сектанта

    31 5 Отговор
    само не разбрах става ли на газ?

    Коментиран от #13

  • 12 Шилтю

    14 5 Отговор
    Стаааа брат ...нидей гледа чи мноо не ги карат и на изплащане стаа
  • 13 Сичко става на гас

    11 2 Отговор

    До коментар #11 от "сектанта":

    Само лъжат че не става
  • 14 Само не разбрах с какво е уникален

    9 2 Отговор
    Тоз мотор...виж на кьонисег двигателите са върха на възможностите на двг ..без разпределителни валове без верига или зъбчатки за задвижването им ..ел магнитни клапани които предоставят всякакви възможности за настройки и работни режими олекотена конструкция по голямо кпд по малко разход и по пъргав във всички режими
  • 15 дърт шофьор

    31 3 Отговор
    Ох, изкарах си акъла. Пу-пу-пу! Помислих, че са спрели осмака на ЗИЛ-а.

    Коментиран от #17

  • 16 Иван

    9 0 Отговор

    До коментар #1 от "asddsa":

    Що, ти колко такива си направил,тествал и продал? За гаранционно и техническо обслужване да не говорим. Там си очевидно много скаран.
  • 17 Случаен

    5 5 Отговор

    До коментар #15 от "дърт шофьор":

    Те ЗиЛ фалираха бе
  • 18 Тотален

    25 4 Отговор
    Най - стар е танковия V12 дизел, В-2 който се произвежда от 1938. Толкова модерен за времето си 4 клапана на цил., по 2 горни разпределителни вала с кралска предавка, директно впръскване, изцяло алуминиев. Монтира се на БТ-7, Т-34,и с модернизации и досега-1000к.с. Никой през войната не е имал нещо подобно.

    Коментиран от #22, #23, #25

  • 19 Емил

    9 3 Отговор

    До коментар #1 от "asddsa":

    Страшно си елементарен
  • 20 onq s konq

    6 1 Отговор
    И защо го сменят, да го направят на газ и влиза веднага в Еко нормите ЕУР-6Б. Хибридите не са това което са...
  • 21 незнайко

    6 0 Отговор

    До коментар #6 от "Иван":

    Сам сте написал отговора, че този двигател е произвеждан 30 години а тук се говори за производство от 60 години . Не се казва, че е най стар като конструкция на 8 цилиндров мотор.
  • 22 тоз

    4 0 Отговор

    До коментар #18 от "Тотален":

    Плюс това може да работи с различни горива.
  • 23 Тоз двигател е

    7 7 Отговор

    До коментар #18 от "Тотален":

    Взаимстван от самолетите затова е алуминиев...руснаците с мъка вадят мощонст от двигателите им по онова време все изостават от западните
  • 24 лада

    11 1 Отговор
    Пълна лъжа е статията. Този двигател е усъвършенстван непрекъснато. Най-дълго произвеждания двигател, без модернизация, е на Лада! Там от както правят промени по конструкцията на двигателя който вземат от Fiat 60те години не са го пипали.
  • 25 дрън

    2 3 Отговор

    До коментар #18 от "Тотален":

    Най-големия недостатък на танковия V12 дизел е нищожния ресурс.Само 100 мото-часа.

    Коментиран от #27

  • 26 Хайл

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "262":

    Която е голяма грешка и нищо чудно да закрият бентли в един момент и да правят фолксваген с емблема на бентли
  • 27 Хайл

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "дрън":

    Ти колко танка си карал-братчеда пита