ФАКТИ.БГ

И корейците зарязват V8 двигателите

Публикувана: 13 Юни, 2021 12:00
15 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3741
И корейците зарязват V8 двигателите
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3 от 10 гласа.

Южнокорейската премиум марка Genesis, собственост на Hyundai Motor, ще спре инсталирането на двигателя V8 в автомобилите си, като това ще се случи още през втората половина на 2021 година.

Така новият флагмански седан Genesis G90, дори и в най-върховите си версии, ще се екипира с 3.5-литров битурбо V6 мотор. За съжаление 5.0-литровият V8 двигател ще бъде пенсиониран.

Той се появи през 2010 година и първоначално се произвеждаше с многоточкова инжекция (MPi). От 2012 г. V8 моторът бе оборудван със система за директно впръскване на горивото (GDi), а през 2015-а, бе леко модифициран по отношение на всмуквтелния механизъм и газоразпределението.

5.0 Tau GDi (G8BE) развива 425 к.с. и 520 Нм въртящ момент, агрегатът се комбинира с осемстепенна автоматична трансмисия и към момента се вгражда в седаните Genesis G90, G80 и Kia K9. Преди това двигателят се използваше за Hyundai Equus.

Според южнокорейското издание AutoDaum, G8 ще бъде заменен от 3,5-литровия V6 Smartstream FR G3.5T (G6DS) с двойно турбо. Той произвежда 380 к.с. и 540 Нм, тоест е малко маломощен от отправения в пенсия V8.

G6DS вече се инсталира на най-новите модели Genesis: седана G80, компактния кросоувър GV70 и SUV-то GV80. Както е добре известно Hyundai Motor съвсем не е единствената автомобилна компания, която се отказва от V8 моторите.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3 от 10 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
състезател
1 Отговор
Карам атмосферен редови шестак 180 кончета

Оценка:
-13 +8

Това е
2 Отговор
много добре щото иначе от Корсата на V8 ще ми дойде нанагорно.
На V6 битурбо преходът ще е по-плавен
Абе газ мое ли му сложим на битурбото?

Оценка:
-3 +16

ФАКТИ
3 Отговор
Тия нундаи и киа НЕ са автомобилни марки.
Те са само диагнози.
БОКЛУЦИ...

Оценка:
-29 +11

Оптимиста
4 Отговор
Карам си Бмв х3 от 1999 и съм окей.

Оценка:
-20 +5

Мустанг ми
5 Отговор
Си мърка с v8....преди малко го палех. ..5.0л.Прекрасно върви.На пътя при 130 км / ч е 10-11 литра на 100.Е ако настъпиш (което не правя скача).Но това ми е неделната кола.И акаунт е сухо и слънчево.Докато умра ще се радвам на моето поколение техника.Чао.

Оценка:
-6 +21

Милен
6 Отговор
Има едни китайски двигателчета дето ги слагат на косачките, тях им препоръчвам!!!

Оценка:
-3 +17

Blackthorn
7 Отговор
Оли-и-и-и-и-и... И те ли ще стават гееве?? СРАМ!!!

Оценка:
-2 +13

Ко ами
8 Отговор
Няма начин, за да се включат в евро 7, 8, 10 нормите, режат цилиндри и очакваме скоро 4 цилиндра три турбо четиристин коня- ресурс около 100 хиляди

Оценка:
-3 +13

гост
9 Отговор
Светът върви уверено към 100 милилитровите двигатели.

Оценка:
-1 +21

Мустанга ми....2
10 Отговор
Си мърка.Ходих за сладолед. Чудесна машина. А минусите за какво са?Не разбрах?Не че ще ми стане нещо.....платил съм си данъците,платил съм и еко таксата при покупката му(10000 евро),плащам си годишна еко такса ( 180 евро и така помагам на желаещи да си купят екологични нови коли).Минавам с тази кола 1000 км годишно.По голям замърсител ли съм от вас дето минавате по 10000 и нагоре км годишно?Замислете се.И не съм я взел да се фукам а за една детска мечта.И само за протокола колата чисто нова е 42000 евро-2 пъти по евтина от много други модели на пазара. Чао.

Оценка:
-3 +8

Мммммм
11 Отговор
Що не правят двуцилиндрови мотори с турбо по екологични ще са. 500кубика,100 кончета. Гаранция 100000 км.

Коментиран от #13, #14


Оценка:
-1 +8

Рено ентусиаст
12 Отговор
Тия па жълтури кога са имали В8

Оценка:
-10 +4

Пламен
13 Отговор

До коментар #11 от "Мммммм":


Има такива, ама кой да се информира!
Фиат 0.9 туинер турбо 105 коня. ДВА ЦИЛИНДЪРА!
НЕЩО СА КАЖЕШ????

Оценка:
-0 +4

фичо
14 Отговор

До коментар #11 от "Мммммм":


Фиат имат такъв двуцилиндров турбо бензин. Слагат го на Фиат 500

Оценка:
-0 +4

Картоф
15 Отговор
И ко ся? Махаме големите моторе, а големите коле с какво ще връвят? Карам някво малко седанче от Д сегмента, и 3.0 V6 му припка страхотно, е убу де ама то е малко седанче от Д сегмента, ко прайме с коли от Е и F сегмента, където килограмите и размерите са по-големи? Не бе ли логиката голема кола, голем моторо?
Тези еко безработни кресливци обръкаха света, ако някой не знае, вече им G CLASSE с 4 ЧЕТИРИ ЦИЛИНДРОВ ДВИГАТЕЛ.

Оценка:
-0 +5

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5