Повечето автомобилни производители използват роботи на поточните си линии, които бързо полагат боя на автомобила и по този начин позволяват производството на стотици хиляди, ако не и милиони автомобили годишно. Когато става въпрос за Bugatti, обаче, подобно нещо не може да се случи и компанията отделя изключително внимание към боята, подобно и на всеки друг детайл.
За целия процес по боядисване на Bugatti са нужни над 700 часа през които служителите на компанията са сигурни, че колата изглежда перфектно. Още преди да се нанесе каквото и да е покритие върху боята, експертите на Bugatti инспектират панелите за най-малките забележки и ги поправят ако има такива. На следващия етап се полага грунд, който след това се шкури до максимална гладкост.
След това се нанася основния цвят, последван от лак. След като лакът изсъхне той се шкури, след което тази процедура се повтаря три пъти. От Bugatti правят това, за да подсилят наситеността и дълбочината на цвета. След финалното нанасяне на лак, колата се подлага на повторна инспекция, където дори най-малкото несъответствие при цвета на панелите бива забелязано и поправено при нужда.
В следващата стъпка колата преминава през така наречения „светлинен тунел“, където боята се разглежда за допълнителни дефекти, надирания или други подобни. Там тя преминава през процес на пастиране и полиране, което е и финалната стъпка преди колата да бъде предадена към клиента с възможно най-добрата боя.