TikTok увеличава възможността за реклами, като в най-новия си ъпдейт, приложението вече дава шанс на рекламодателите да позиционират продуктите или услугите, които предлагат в зоната за търсене. Както може да видите и във снимките, рекламодателите вече ще могат да рекламират продуктите си по ключова дума като позиционират своите реклами в полето за търсене.
Въпреки, че приложението бе представено през 2016-та година, рекламите в него се появиха едва през 2019-та, когато потребителите започваха да се увеличават значително. Сега, четири години по-късно, приложението е познато в целия свят и се използва по цял свят с около 1.4 милиарда активни потребители.
През 2022 г. приходите от реклами на TikTok са надхвърлили 9,9 милиарда долара, отбелязвайки скок от 155% спрямо предходната година. От компанията очакват тази тенденция да се запази, като според прогнозите до 2026 г. годишните приходи от реклама на TikTok ще достигнат 13,79 млрд. долара.