Да започнем с 53-местния туристически модел Audace 1050, който работи с водородни горивни клетки. Тази новост се произвежда в китайското предприятие Marcopolo съвместно със Sinosynergy и Allenbus.
Автобусът е оборудван с електродвигател Danfoss на постоянни магнити - с мощност 140 kW (пикова - 222 kW) и въртящ момент 495/720 Нм. Използват се и два модула Sinosynergy G80-001 Fuel Cell с общ капацитет 160 kW.
Водородът се съхранява в четири цилиндъра под налягане от 350 бара. За охладителната система са налични четири LiFeO батерии от CATL. Освен това са монтирани и литиево-йонни батерии с капацитет 423 kWh. Обявеният пробег е 600 км.
Вторият модел от Marcopolo на изложението Busworld Europe 2023 е доста по-интересен. Това е луксозният лайнер от семейството Paradiso G8. Двуетажният модел е обозначен с индекс 1900DD, а с дължина от 15 метра разполага само с 35 места, но какви.
На горната "палуба" има 29 места, които са разположени по три на ред (2+1). А на долния има шест особено удобни стола с функция за масаж. В облегалките на всички столове са вградени монитори Actia, облегалките се регулират по ъгъл на наклон с помощта на електрическо задвижване. На първия етаж има две тоалетни за пътници: мъжка и дамска.
В представената версия този луксозен модел, за съжаление, не може да се използва по европейските пътища, тъй като надвишава установените размери: височината му достига 4 100 мм. Показаният на изложението Paradiso G8 автобус е с шаси Scania K500C с колесна формула 6х2 и е оборудван с 13-литров двигател DC13.