Tesla е на път да представи нов продукт с името "Киберчук". Заявката за търговска марка на САЩ посочва, че този продукт попада в категорията на уредите за упражнения, по-специално чуковете за фитнес. Въпреки, че в заявката липсва изображение, тя предизвиква въображаеми представи за чук, вдъхновен от отличителния дизайн на Cybertruck.
На този етап подробностите за този чук са оскъдни, което оставя място за спекулации. По подобен начин в края на 2021 г. Tesla представи Cyberwhistle - свирка от неръждаема стомана, която се продава на дребно на значителна цена от 50 долара. Забележително е, че компанията навлезе и на сцената на напитките с GigaBeer - три опаковки, продавани за 89 евро.
Макар, че точното естество на Cyberhammer предстои да се изясни, навлизането на Tesla във фитнес-вдъхновени стоки добавя още един пласт към разнообразните и нетрадиционни предложения на марката отвъд електрическите превозни средства.