Поради несигурността, причинена от разпространяващия се коронавирус, Hyundai и Genesis ще поемат плащанията по автомобилите си, закупени от хора, които загубят работата си поради влошения икономически климат, за период до шест месеца. Тази подкрепа ще бъде глътка въздух за клиентите на двете компании в тежката ситуация. Това съобщи Motor1.
С гарантирана 6-месечна подкрепа от Hyundai и Genesis клиентите ще се чувстват по-комфортно спрямо осъществяването на голяма покупка през тези трудни времена.
Прогрмата, стартирана от двете марки в Северна Америка, важи за закупени или взети на лизинг автомобили от техни дилъри в периода между 14 март и 30 април 2020-а. Колите трябва да са финансирани от Hyundai Capital или Genesis Capital. В случай, че тези условия са изпълнени, ако клиент на двете марки загуби работата си по което и да е време тази година, вноските по автомобила му ще бъдат поети от двете компании за срок до 6 месеца. Освен това, всеки, който закупи нов Hyundai Accent, Venue, Kona, Elantra, Elantra GT, Tucson, Santa Fe или Genesis G70 преди 30 април може да отложи плащанията си за 90 дни.
Корейският автоконцерн не за първи път се приспособява към тежък икономически климат. Още през 2009-а Hyundai предложи успешна програма, която позволи на собствениците да върнат финансираните си коли в рамките на една година, ако загубят работата си. Тази кампания създаде много добра репутация на корейската компания, тъй като същевременно предостави и възможност на клиентите да закупят автомобил в несигурни времена.