ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Ти като имаш $2000000 за кола 5 хиляди данък са ти пари за семки.Гражданската ти е според обема на ДВГ като горната граница мисля беше опомената над 3.0.След 3000см3 данъка е един.Каското ще е солена работа.
Хехехе, а я си помисли колко ще даваш за бензин, накладки, масло, филтри :D
Тия колици, 80 бройки, са за 80-те най-богати колекционера на такива коли, не са за прошляци като нас :)
Според мен цар на пътя може да е всяка мощна кола, която е на пътя, има задължително добро 4х4 и може да си возиш повече от 2 куфара и два з*дника с нея.
Кьонихсег не отговаря на нито едно от тия условия - нито се среща по пътищата, нито има 4х4 (освен ако двата ел.мотора не са на предните колела) и не можеш да возиш повече от два з*дника и 2 куфара.
Ако някой се излъже да дойде с такава колица във Варна...голям смях ще падне по нашите дупки. И с тия легнали полицаи дето на нормални коли броните им опират ще се обажда бързо на паяка да го вдига..ще му излезе по солено и бързо :-).
Така е защото си почитател на обикновени но за сметка на това излишно скъпи коли както 85% от ВАГ.
Порше дизел с 4 врати, Бентли СУВ, сега пък и Бугати с 4 врати ще правят.
Добре че Ламборгини все още не са го усрали.
Като искаш всекидневие и скука вземи си немско!
Като искаш да се забавляваш марките са други!
Ееее, улиците във Варна са най добри но по стандартите на затънтените африкански села в (Мали, Судан, Кения, Зимбабве). Особено когато тъкмо са асфалтирали, и започват да режат пътното платно за кабели, тръби и какво ли не, и всичко пак е мармалад. Толкова им е акъла на местните управници, пред избори много знаят иначе.
Колега, абсолютно си прав, но няма да се учудя ако след време в някое Ламбогини не затрака някой "TDI" - 2,0 литра с "Multitronic" трансмисия......................., и ще бъде на платформата на Гоуф MQB.......
ОЧАКВАХ ПО ДОБРО УСКОРЕНИЕ ОТ 0 ДО 100 ВСЕ ПАК Е 1500 КОНЯ ИНАЧЕ ОТ 150 ДО 250 Е СУПЕР И ОТ 0 ДО 400 СЪЩО Е СУПЕР.ВЪВ НЯКОЛКО САЙТА ПИШЕ ЧЕ ЩЕ СТРУВА 1.9 МИЛИОНА ДОЛАРА,ИНАЧЕ 80 БРОЙКИ СА ДОБРЕ ЗА ТАЗИ КОЛА СЪС ТАЗИ ЦЕНА,НО ЕДВАЛИ НЯКОГА ЩЕ Я ВИДИМ В БЪЛГАРИЯ,ИНАЧЕ ИМА НАЙ МАЛКО 10 БЪЛГАРИ КОИТО МОГЪТ ДА СИ Я ПОЗВОЛЯТ
бугати знаеш ли преди колко години изкараха кола с това ускорение и по-висока максимална скорост? и вътре виждал ли си как изглежда като кола, а не като това - банята на порно звезда...
Волво за товарен автомобил-да!Но за лек???Кое е то че не се сещам???А за СААБ просто нямам думи!!!Тези хора не вдяват ли че колата трябва да прилича на нещо все пак????То бива грозотия ама е прекалено!!!Иначе от волво бяха измислили че щяло да ни надживее...глупости!!!Сигурно става дума за модел 144???или245???Ужас!!!!Е все пак относно Koenigsegg им свалям шапка!!!Достоен за уважение и всяващ респект
Кьонихсег наистина е шведска марка, но няма нищо шведско в нея. Всичко се прави в Англия, а някои неща идват от USA.
Кьонихсег е една работилница, където събират чаркове и стават коли. Нищо не се произвежда там, самата кола също се проектира в Англия. Просто марката е регистрирана в SWEDEN.
Майсторите, които навиват бурмите, пръскат с пистолет боя, тестват и настройват са шведи, швед е собственика и съответно мениджмънта. Фон Кьонихсег прави шведски скици и задания и си плаща на външни инженеринг фирми, които както казах основно са английски. Тва е.
Показва се и се говори за автомобил на светлинни години пред това което карате, но естествено българския инженерен гении и най-вече от всичко разбиращ българин успява да намери кусури и да каже че това не е най-доброто, а напротив - най-големия боклук... То бива, ама поне се усещайте...
Да. Гениално. Рон Денис, is that you?!
Въплъщение на Гугъл...пардон: на вселенската мисъл, както винаги.
Викаш - взимаш няколко чарка, "завиваш бурмите" и ХОП! - ето ти Кьонигсег!
Новият олимпийски шампион по чупене на тъпомера
С ТЕЗИ 1500 КОНЯ И 2100 ВЪРТЯЩ МОМЕНТ ТРЯБВА ДА МОЖЕ ДА ДИГНЕ ПОНЕ 450,ДА НЕ ЗАБРАВЯМЕ ЧЕ ТЕЖИ 1420 КИЛОГРАМА КОЕТО ОЗНАЧАВА ЧЕ КОНЕТЕ СА ПОВЕЧЕ ОТ ТЕГЛОТО,ДОСЕГА НЕСЪМ ЧЕЛ ЗА СЕРИЙНА УЛИЧНА КОЛА ПРИ КОЯТО КОНЕТЕ ДА СА ПОВЕЧЕ ОТ ТЕГЛОТО.ЗА ТЕЗИ ОКОЛО 3,2 МИЛИОНА ЛЕВА КОЛАТА Е ПЕРФЕКТНА,ЕДИНСТВЕНИЯ МИНУС Е ЧЕ ЩЕ БЪДАТ ПРОИЗВЕДЕНИ САМО 80 БРОЙКИ
Да, има такава практика ама ако става дума за бензинови помпи, електроники и т.н.
Все пак сериозните производители си правят сами двигателите, а и си правят проектите сами. А Кьонихсег какво е? Някакъв си момък си изпълнил мечтата. И за това го уважавам - да намериш правилния подход и пари, да завъртиш нещата и да ги направиш успешни. При това крадеш клиенти за милиони долари от Бугати, Ферари, МакЛарън, Пагани и други милион струващи. Но до колко и какво му е шведското е много много много.. много относително.
По-скоро говорех за развойната дейност -проектирането на колата, двигателя и т.н. Щото има фирми, които проектира тия неща по поръчка на автопроизводителя, както е в случая.
Но зависи от производителя какво са му възможностите и потенциала. Е да клапани, бутала вече никой не си прави сам, но блоковете си правят все още.
Фирми като Магна-Щайер правят проекти по поръчка на цели коли, дори и произвеждат ако им плащаш
Шмекер, откъде имаш вътрешна информация кое кой им произвежда? Доколкото съм чел и гледал, те си проектират, също така имат мощни 3D принтери и т.н. И аз виждам надписа АКРАПОВИЧ на истинските му ауспуси (тези отстрани на централния отдушник на електромотора), но това не значи, че всичко им е купено отвън...
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
08:37 04.03.2015
2 Дядо Поп
данък МПС и още толкова гражданска,да не говорим за каско.
Коментиран от #3
09:06 04.03.2015
3 Дошo
До коментар #2 от "Дядо Поп":
Ти като имаш $2000000 за кола 5 хиляди данък са ти пари за семки.Гражданската ти е според обема на ДВГ като горната граница мисля беше опомената над 3.0.След 3000см3 данъка е един.Каското ще е солена работа.09:34 04.03.2015
4 гост
Тия колици, 80 бройки, са за 80-те най-богати колекционера на такива коли, не са за прошляци като нас :)
Коментиран от #5
10:00 04.03.2015
5 Shmeker
До коментар #4 от "гост":
Не вярвам да се сменят накладки на тия коли. Най-много масла, антифризи и т.н.Все пак са колекционерски повечето
10:26 04.03.2015
6 lalal
Коментиран от #7
10:29 04.03.2015
7 Shmeker
До коментар #6 от "lalal":
Абе може ама при няколко условия:1. Ти си пред него
2. И двамата сте на автовоз.
10:38 04.03.2015
8 Shmeker
Кьонихсег не отговаря на нито едно от тия условия - нито се среща по пътищата, нито има 4х4 (освен ако двата ел.мотора не са на предните колела) и не можеш да возиш повече от два з*дника и 2 куфара.
Коментиран от #11, #16
10:50 04.03.2015
9 Кофти
11:12 04.03.2015
10 The King
11:41 04.03.2015
11 BMW
До коментар #8 от "Shmeker":
Грешка, определено е цар и това, че ти не го срещташ, не значи че го няма. Той е където трябва, при другите от неговия вид, а не у БАлгарията.Коментиран от #29
12:04 04.03.2015
12 Gpower
12:28 04.03.2015
13 SDI
12:40 04.03.2015
14 Бай хой
12:43 04.03.2015
15 На шмекера баща му
12:43 04.03.2015
16 Ферари
До коментар #8 от "Shmeker":
Така е защото си почитател на обикновени но за сметка на това излишно скъпи коли както 85% от ВАГ.Порше дизел с 4 врати, Бентли СУВ, сега пък и Бугати с 4 врати ще правят.
Добре че Ламборгини все още не са го усрали.
Като искаш всекидневие и скука вземи си немско!
Като искаш да се забавляваш марките са други!
Коментиран от #18, #28
12:49 04.03.2015
17 Варненски
12:51 04.03.2015
18 Ламбо
До коментар #16 от "Ферари":
Колега, абсолютно си прав, но няма да се учудя ако след време в някое Ламбогини не затрака някой "TDI" - 2,0 литра с "Multitronic" трансмисия......................., и ще бъде на платформата на Гоуф MQB.......14:30 04.03.2015
19 W222
14:56 04.03.2015
20 дан
15:09 04.03.2015
21 SWEDEN
Коментиран от #25, #27, #31
15:32 04.03.2015
22 xaxa
15:53 04.03.2015
23 бончук
Коментиран от #32
16:15 04.03.2015
24 БУМЕР КАМОР
Коментиран от #26
16:28 04.03.2015
25 ярослав станчев
До коментар #21 от "SWEDEN":
За съжаление вече са само 2 любимите ти марки.СААБ отдавна глътна вода.Не че са лоши коли,просто се съюзиха с американците.И до там.Коментиран от #30
16:50 04.03.2015
26 Румен Янев
До коментар #24 от "БУМЕР КАМОР":
Забрави за москвич трабант и вартбург приятелю...за застава ГТ55не ми се говори защото си е недостижима резачка18:48 04.03.2015
27 Румен Янев
До коментар #21 от "SWEDEN":
Волво за товарен автомобил-да!Но за лек???Кое е то че не се сещам???А за СААБ просто нямам думи!!!Тези хора не вдяват ли че колата трябва да прилича на нещо все пак????То бива грозотия ама е прекалено!!!Иначе от волво бяха измислили че щяло да ни надживее...глупости!!!Сигурно става дума за модел 144???или245???Ужас!!!!Е все пак относно Koenigsegg им свалям шапка!!!Достоен за уважение и всяващ респектКоментиран от #33
18:59 04.03.2015
28 Shmeker
До коментар #16 от "Ферари":
А то тва не е излишно скъпо?!?! Кое му съставя цената ако смея да попитам?19:25 04.03.2015
29 Shmeker
До коментар #11 от "BMW":
Не знам къде ги карат като балканчета, всички подобни са в скъпи колекции.19:25 04.03.2015
30 Shmeker
До коментар #25 от "ярослав станчев":
Абе те и Волво така, ама се оправиха..19:26 04.03.2015
31 Shmeker
До коментар #21 от "SWEDEN":
Кьонихсег наистина е шведска марка, но няма нищо шведско в нея. Всичко се прави в Англия, а някои неща идват от USA.Кьонихсег е една работилница, където събират чаркове и стават коли. Нищо не се произвежда там, самата кола също се проектира в Англия. Просто марката е регистрирана в SWEDEN.
Майсторите, които навиват бурмите, пръскат с пистолет боя, тестват и настройват са шведи, швед е собственика и съответно мениджмънта. Фон Кьонихсег прави шведски скици и задания и си плаща на външни инженеринг фирми, които както казах основно са английски. Тва е.
Коментиран от #37
19:31 04.03.2015
32 Момчето
До коментар #23 от "бончук":
А ти момченце вместо да миришеш и гледаш по чужди задници вземи първо се погрижи за своя си, измий се и си смени гащите.19:51 04.03.2015
33 Shmeker
До коментар #27 от "Румен Янев":
Абе има и леки автомобили волво и са много корави20:52 04.03.2015
34 Турбото
Коментиран от #43
20:57 04.03.2015
35 Evolution
21:04 04.03.2015
36 мдам
21:09 04.03.2015
37 някой
До коментар #31 от "Shmeker":
Да. Гениално. Рон Денис, is that you?!Въплъщение на Гугъл...пардон: на вселенската мисъл, както винаги.
Викаш - взимаш няколко чарка, "завиваш бурмите" и ХОП! - ето ти Кьонигсег!
Новият олимпийски шампион по чупене на тъпомера
21:22 04.03.2015
38 W222
Коментиран от #39
21:41 04.03.2015
39 Shmeker
До коментар #38 от "W222":
Да не забравяме, че все пак не е 1500 коня и докато вдигне 450 може електрическите да изчезнат22:33 04.03.2015
40 Румен
По същия начин се произвеждат и другите марки коли. Частите се правят от външни фирми в различни държави. В заводите само ги събират
Коментиран от #41
22:57 04.03.2015
41 Shmeker
До коментар #40 от "Румен":
Да, има такава практика ама ако става дума за бензинови помпи, електроники и т.н.Все пак сериозните производители си правят сами двигателите, а и си правят проектите сами. А Кьонихсег какво е? Някакъв си момък си изпълнил мечтата. И за това го уважавам - да намериш правилния подход и пари, да завъртиш нещата и да ги направиш успешни. При това крадеш клиенти за милиони долари от Бугати, Ферари, МакЛарън, Пагани и други милион струващи. Но до колко и какво му е шведското е много много много.. много относително.
23:05 04.03.2015
42 Румен
И двигателите вече не си ги правят сами. Главите се произвеждат от едни, клапаните от други, буталата от трети, гарнитурите от четвърти и тнт.
Коментиран от #45
23:13 04.03.2015
43 Владислав Димитров
До коментар #34 от "Турбото":
Има и по люти - http://s.rdrom.ru/4/pubs/31420/31736/1712658.jpg08:42 05.03.2015
44 Jordan
Коментиран от #46
08:48 05.03.2015
45 Shmeker
До коментар #42 от "Румен":
По-скоро говорех за развойната дейност -проектирането на колата, двигателя и т.н. Щото има фирми, които проектира тия неща по поръчка на автопроизводителя, както е в случая.Но зависи от производителя какво са му възможностите и потенциала. Е да клапани, бутала вече никой не си прави сам, но блоковете си правят все още.
Фирми като Магна-Щайер правят проекти по поръчка на цели коли, дори и произвеждат ако им плащаш
09:20 05.03.2015
46 Shmeker
До коментар #44 от "Jordan":
Не всичко. Някои неща от карбона също се поръчват от чужбина.10:53 05.03.2015
47 роман ценов
17:31 05.03.2015
48 Кобрата
Коментиран от #49
13:32 06.03.2015
49 Shmeker
До коментар #48 от "Кобрата":
Волво все още прави коли и са добри11:04 07.03.2015
50 enzo
23:14 12.03.2015
51 МММ
14:15 27.03.2015