Желанията и възможностите невинаги съвпадат. Всички искат да карат скъпи, бързи и луксозни коли, но далеч не всеки може да си позволи това. Евтините таратайки обаче също си имат преимущества. Порталът Car Throttle изброява 14 несъмнени техни плюса и трябва да се признае, че аргументите звучат доста разумно.
1. Евтината кола е работен кон, който може да бъде експлоатиран безпощадно.
2. Не те е яд, когато одереш джантите.
3. Върви с евтино гориво.
4. Дава възможност да спестиш за по-хубав автомобил.
5. Резервните части са евтини и се намират лесно по моргите.
6. Не ти пука, че е мръсна.
7. По-надеждна е от съвременните коли заради по-малкото електроника.
8. Не страдаш, когато я одраскаш при паркиране.
9. Не се обезценява, понеже по-евтина няма как да стане.
10. Подбитите места и вдлъбнатините не те вълнуват.
11. Не трепериш да не я откраднат, а ако се строши фатално, винаги можеш да я продадеш на части.
12. След евтината кола цениш много повече новата.
13. Не се бои от дупки и легнали полицаи.
14. Има неповторим характер.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Един
Коментиран от #25
21:20 28.01.2017
2 Някой
Коментиран от #6
21:22 28.01.2017
3 Евлампи
Коментиран от #21
21:37 28.01.2017
4 ЕДИН НЯКОЙ
21:38 28.01.2017
5 ддд
и пишем по тук че като караме стара
хонда че хонда са наи добри
е ако караме стар мерцедес
ами мерцедес са да бест
ако караме стао ..... и т н:)
Коментиран от #66
21:44 28.01.2017
6 Shmeker
До коментар #2 от "Някой":
Че то за преди седем години е било новичко, няма как да се троши.Обаче сега ако го караш ще видиш че не е толкоз здраво.
Коментиран от #8, #11
22:12 28.01.2017
7 Ghost
Другото вярно е 9. Останалото са абсолютно неверни неща
22:25 28.01.2017
8 Някой
До коментар #6 от "Shmeker":
Седем годишно го взех и съм го карал близо 4,5 год. Навъртях му повече от 80к, км. Ако щеш вярвай, не си спомням да съм правил някакъв ремонт по него, нищо, дори един тампон не съм сменял...Ама реших да си купя по-нова дизелова кола и така...22:29 28.01.2017
9 гостенин
22:32 28.01.2017
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 ВУНДАБА
До коментар #6 от "Shmeker":
това не е ауди,да се продават с резервните частиКоментиран от #65
23:09 28.01.2017
12 НАРОДА Е КАЗАЛ
23:18 28.01.2017
13 Kong
23:45 28.01.2017
14 гост
23:57 28.01.2017
15 Станимир Флоров
02:22 29.01.2017
16 onq s konq
Коментиран от #48
02:51 29.01.2017
17 ЗДИ
Коментиран от #59
05:50 29.01.2017
18 Васичка Атанасова
ДОСТА УМЕН ЧОВЕК ГИ Е ПИСАЛ ТЕЗИ НЕЩА
06:47 29.01.2017
19 Красимир
07:46 29.01.2017
20 БМВ
07:51 29.01.2017
21 БМВ
До коментар #3 от "Евлампи":
Вземи ми к**** за камшик и се бии с него по гърба аз пък карам качествен и класен автомобил и не ми пука колко бензин гори.И едва ли и мойта и твойта кола имат еднакво поведение на пътя,но обясни ни защо си по голям играч от всички според теб.Коментиран от #26
07:54 29.01.2017
22 Alex
1/ Имам клиентски номер на един познат и пазарувам в Тех-Ко с отстъпка 45% на всичко и хората дори и при тази отстъпка печелят;
2/ Мой познат си купи за фирмата 3 броя Хюндай и30 от последната модификация за 18 000 лв и при всичката отстъпка от Хюндай пак са на печалба от тази цена, (по ценова листа 38 000 е обявената цена с включена отстъпка цената става 34 000 за борчета от улицата)
Та въпроса е ако частите са на по-нормална цена хората ще си подържат колите, а не да ги карат до последно със строшени части, а тези които имат малко по-нормални възможности ще си купуват нови коли, но с печалбата с която се работи няма как да стане.
В Германия колата на лизинг не се оскъпява с лихва, автокаско, ГО на стойност за лизингови коли и разни такси за обслужване на лизинг. Един голф излиза 150 евро месечно, първоначално се внасят 1500 евро и след 6-тата година го връщаш или плащаш остатъка.
Коментиран от #35
08:39 29.01.2017
23 Некой си
08:40 29.01.2017
24 Чичу Ади
08:43 29.01.2017
25 петър
До коментар #1 от "Един":
Евала-много си прав,и аз мисля като теб09:00 29.01.2017
26 петър
До коментар #21 от "БМВ":
Чудно ми е какво значи класен и качествен автомобил, и по начина които го казвате все едно не живеете в БЪЛГАРИЯ,в панелка във чиито вход пише К-. за ЦСКА,и родителите ви не взимат 184лв пенсия09:09 29.01.2017
27 Нисана
09:33 29.01.2017
28 Бля
09:45 29.01.2017
29 Бля
09:46 29.01.2017
30 ЙХБФВ
има и мърлячи дето карат НОВИ ТАРАЛЯСНИЦИ
09:53 29.01.2017
31 Иван
Как е възможно някои да напише такава статия?
Как е възможно някои да публикува такава статия??2
10:09 29.01.2017
32 Гошо процента
Старата кола не е кола и в даден момент като дръпнеш чертата ти излиза много по скъпо!Веднага да уточня,не препоръчвам чисто нов автомобил понеже всички сме наясно със стандарта в БГ,но да си хвалим 20 годишните таратайки ...Няма нужда моля!
10:18 29.01.2017
33 гощо
10:18 29.01.2017
34 За BMW- то.
10:25 29.01.2017
35 Кракра
До коментар #22 от "Alex":
Я пак, я пак?150 Евро на месец прави 1800 Евро на година. За 6 години - 10 800 Евро. Плюс 1500 Евро първоначална вноска - 11 300 Евро.
Съжалявам, че ще те разочаровам, но това е едва половината от цената на един стандартен нов голф.
Хората на Запад карат нови коли не защото са много богати, а защото поддръжката на старата кола им излиза златна. Преди 20 години ставката за труд в стандартен автосервиз в Германия беше 100 марки на час. Сега сигурно е над 100 Евро. И като вкараш дъртия 14-15 годишен таралясникк 3-4 пъти годишно в сервиза, само за труд ще ти вземат няколко хиляди Евро. По-добре да ги дадеш за лизинг на нова кола.
10:27 29.01.2017
36 Петко
Коментиран от #41
10:32 29.01.2017
37 Гого
10:37 29.01.2017
38 qqqqq
10:40 29.01.2017
39 mediator37
10:42 29.01.2017
40 Gerrard
10:42 29.01.2017
41 фас
До коментар #36 от "Петко":
Айде моля никаде не става въпрос за/ стара бричка/ а за евтина10:54 29.01.2017
42 велислав
11:24 29.01.2017
43 jambazina
11:37 29.01.2017
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 PlimP
14:09 29.01.2017
47 Гост
14:44 29.01.2017
48 бавареца
До коментар #16 от "onq s konq":
Марката е една - БАВАРЕЦ ! Ела да те повозя на мойто чипосано 335i да видиш маКло кон боб яде ли ;)15:02 29.01.2017
49 волен сидеров
15:10 29.01.2017
50 Бай Кожо
Коментиран от #52
15:11 29.01.2017
51 BADASS
16:06 29.01.2017
52 Хондаджия
До коментар #50 от "Бай Кожо":
Няма значение марката,защото всяка марка си има калпави модели.Има значение и къде е сглобяван автомобила.Всеки автомобил ако е много добре поддържан и независимо от възрастта му,той може да ви служи много дълги години,а това дали е опасен зависи от това как се кара(проблема със задкормилното устройство ;).Чували ли сте за заводите Атес ЕООД (кабелни инсталации за VW,AUDI,SKODA,PORSHE,Язаки България“ ЕООД(Ranault и Ford) и други подобни заводи,в които за по-евтино се произвеждат инсталации за различни класове автомобили.Предположете инсталации за Мерцедес в момента къде се произвеждат?Ето защо част от наблъсканите с екстри нови автомобили които не държат толкова на качеството,а на дизайна и на печалбата от резервни части са по-чести посетители на сервизите.Има марки които до преди 16-17 г произвеждаха трошливи автомобили и марки които от 5 и повече години произвеждат такива.За по-старите автомобили има и части заместители(произведени в Турция,Китай,ЕС).16:44 29.01.2017
53 Кракра
Новата кола седи на платен паркинг или в нает гараж, трепериш непрекъснато къде ще я оставиш и как (ако изобщо) ще я завариш, за най-малкото нещо се търчи при застрахователя. Във фирмените сервизи ти смъкват по 3 кожи от гърба за елементарни манипулации. А, и като караш и гледаш километража, виждаш как цената на колата ти спада с всеки изминат километър ;-)
17:38 29.01.2017
54 Българин
17:50 29.01.2017
55 comment
18:21 29.01.2017
56 Гост
20:01 29.01.2017
57 Тодор
23:15 29.01.2017
58 Kobrata
00:22 30.01.2017
59 German cars
До коментар #17 от "ЗДИ":
Все едно описа продукцията на ВАГ. хахаха09:14 30.01.2017
60 Чичо Пешо
И вярвайте ми, работния кон, като го караш на уволнявка, ще се троши доста.
10:20 30.01.2017
61 фау ве
Да караш стара кола е все едно да спиш с дърта жена.:)
11:02 30.01.2017
62 Кольо Камиона
11:27 30.01.2017
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 кубанеца
Като гледам натам сме тръгнали, дотам ще ни докара нашия Ел Мафиозо.
10:20 31.01.2017
65 АЛФА Q4
До коментар #11 от "ВУНДАБА":
И С ВАРЕЛ МАСЛО07:15 03.07.2018
66 Bitski
До коментар #5 от "ддд":
Без запетайки и точки си оставаш неграмотник и не се разбира мисълта ти!12:26 18.02.2019
67 Евлоги
15:56 17.09.2019