На автомобилното изложение в Женева се състоя официалният дебют на Mercedes-AMG GT 4-Türer Coupé. Новият модел ще се бори за купувачи с Porsche Panamera, изкушавайки с две осемцилиндрови и една хибридна версия.
Бензин-електрическото AMG GT 4-Türer Coupé има турбиниран редови шестак с 435 к.с. (520 Нм) и електромотор с 22 коня и 250 Нм, разположен между двигателя с вътрешно горене и деветстепенната автоматична трансмисия.
Двата осмака са снабдени с туин скрол турбини и система за изключване на част от цилиндрите при ниски натоварвания. Развиват съответно 585 и 639 к.с. (800 и 900 Нм) и също са съчетани с деветстепенен автоматик.
Топ версията ускорява от 0 до 100 за 3.2 сек. и вдига 315 км/ч. При варианта с 585 коня тези параметри са съответно 3.4 сек. и 310 км/ч.
Всички модификации на AMG GT 4-Türer Coupé ще се оборудват със системата за двойно предаване 4Matic+, която дебютира с последното поколение на суперседана Mercedes-AMG E 63. Предните колела се задвижват от многодискова муфа с електронно управление и могат да се изключат напълно в т.нар. дрифт режим, който деактивира и стабилизиращата програма.
Хибридната версия има пружинно окачване с активни амортисьори, а осемцилиндровите модификации - многокамерна пневматика. Стабилизаторите на напречната устойчивост са кухи.
Осемцилиндровите AMG GT 4-Türer Coupé са снабдени и със завиващи задни колела. При скорост до 100 км/ч те се насочват в посока, обратна на предните, за да се намали радиусът на завой. Ако автомобилът се движи по-бързо, четирите колела завиват в еднаква посока. Системата ще се предлага и за хибридната версия, но срещу допълнително заплащане.
Най-мощното AMG GT 4-Türer Coupé ще се оборудва стандартно с блокаж на задния диференциал с електронно управление. За останалите модификации екстрата ще се доплаща.
В конструкцията на каросерията са използвани пластмаса и армирани въглеродни нишки. За модела ще се предлага и аеродинамичен пакет, който включва задно крило с ръчна регулировка. Според производителя то позволява да се увеличи притискащата сила върху задния мост без това да влияе на съпротивлението.
AMG GT 4-Türer Coupé има и активни аеродинамични елементи. Жалузи в предната броня, задвижвани от електромотори, оптимизират въздушния поток и осигуряват по-добро охлаждане в случай на нужда.
Оборудването на модела включва въглеродни спирачки, цифров приборен панел, система за промяна на работните режими на управляващата електроника и запис на телеметрични данни, нов волан със сензорни панели и вградени дисплеи, интегрирани екрани в клавишите на централната конзола и система за частично автономно управление.
AMG GT 4-Türer Coupé ще може да се поръча както в конфигурация с четири, така и с пет места. Обемът на багажника е 395 литра плюс 60 в двойното дъно. Ако задната седалка бъде сгъната, вместимостта нараства на 1 324 литра.
Продажбите на Mercedes-AMG GT 4-Türer Coupé започват през лятото. Ценова листа ще бъде обявена на малко по-късен етап.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Браво, този път са се справили отлично!
11:13 07.03.2018
2 Лелеее
11:15 07.03.2018
3 Morgoth
11:24 07.03.2018
4 Чичу Ади
Коментиран от #17
11:24 07.03.2018
5 112
11:35 07.03.2018
6 вижся
11:44 07.03.2018
7 амг вечна мощ
11:49 07.03.2018
8 Японеца
Коментиран от #13
12:11 07.03.2018
9 Насо
12:14 07.03.2018
10 Хихих
Коментиран от #11, #15
12:52 07.03.2018
11 Гост
До коментар #10 от "Хихих":
Бледнее като какво? Да не би новата М8-ца да има 640 к.с. и да ускорява за 3,2 секунди от 0 до 100 км/ч?Коментиран от #12, #18
13:21 07.03.2018
12 АнтиЕС
До коментар #11 от "Гост":
Ти може би знаеш какви ТТ-данните на М8 GT,защото BMW не ги обявиха и отговаря ли на новото евро6????Коментиран от #14
13:57 07.03.2018
13 Тошко
До коментар #8 от "Японеца":
Не си струва някой да ти отговаря, но все пак напомням, че си много умствено ограничено момче!!14:18 07.03.2018
14 Гост
До коментар #12 от "АнтиЕС":
Ами аз чета какво пише официално. Ако ти сравняваш официално излизаща кола с така, за която нямаш данни, но мислиш, че е по-добра, то тогава да те питам нещо за AMG Poject One?Нещо от BMW с подобни параметри, което да ускорява за под 6 секунди от 0 до 200 км/ч, дали ще видим някога?
14:39 07.03.2018
15 Никой
До коментар #10 от "Хихих":
Сравнението между готова серийна кола и концепт е науместно. Естествено че бмвто изглежда по-красиво и агресивно. Като пуснат серийно М8 тогава ще се разбере.15:30 07.03.2018
16 BRABUS
17:35 07.03.2018
17 Гост
До коментар #4 от "Чичу Ади":
Ко речи Мерцедес настигнали ВРАГ??? Да бе вярно,ама с една обиколка!21:29 07.03.2018
18 Хихихи
До коментар #11 от "Гост":
Ами да ти кажа , четох че няма да се различава същественно от концепта и при всички положения ще е по красива от Бенца, както и при всички положения ще е над 600 коня и при всички положения ще върви повече и завива по добре...просто баварец бре както винаги е по добрата кола в сравнение с Бенца а онези процект уан концепти не ги слагайте защото ваобще не са в една категория...Коментиран от #19
12:27 08.03.2018
19 Гост
До коментар #18 от "Хихихи":
Ами то за това си има състезания бе драги, какво ми празнодумстваш?Щяло това, щяло онова - има си факти!
Ето ти един ОГРОМЕН ФАКТ:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
Точно този модел на Мерцедес постави преди повече от година, 7-мо време в историята на пистата и то с "едва" 585 к.с.
Пък най-бързото BMW (M4 GTS) на Ринга е с цели 16 секунди по-бавно за обиколка!
Какви простотии ми пишеш, че BMW вървяло повече, завивало повече и било по-добро? В кое е по-добро, че не мога да се сетя?
Това, че имаш някаква смешна Е34, те прави да изглеждаш много нелеп с подобни изказвания! Тук не сравняваме 3-ка с Ц класа, а сравняваме ултимативни спортни модели. Не, че BMW са лоши, но просто са по-слаби в този клас - ФАКТ!!!
Когато фактите говорят, просто си трай!
Коментиран от #21
13:10 08.03.2018
20 незнайко
17:54 08.03.2018
21 Хихихи
До коментар #19 от "Гост":
Ами GTS-a е с 85 конски сили по малко което никак не е малко, относно завиването и вървенето говоря попринцип а не за конкретен модел.Нямам Бмв , но си признавам че съм им голям фен , ще почакаме 1 година да излезе серииното М8 и ще видим кой е по добър16:05 09.03.2018