Компанията Dyson, известна с производството на прахосмукачки и уреди за бита, потвърди, че през 2021 година ще пусне на пазара своя първи електромобил. За целта от Dyson вече са започнали изграждането на нов завод.
Фабриката за електромобили ще се позиционира в Сингапур, като очаквания край на строителството е през 2020 година. От компанията заявиха, че веднага след това ще започне производството и първите коли ще са на пазара през 2021-а.
От Dyson обясняват изборът си на локация с факта, че именно от Сингапур ще имат близък достъп до основни пазари, там са и голям брой от т.нар. поддоставчици на части и компоненти, както и с наличие на квалифициран персонал.
Идеята за собствен електромобил на Dyson не е от вчера. За нея се говори още от 2014 година. В момента над проекта се трудят 400 специалиста, като работата по проектиране и конструиране се провежда във Великобритания.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Morgoth
Коментиран от #8
10:30 24.10.2018
2 Дрън дрън
10:31 24.10.2018
3 Радко
Коментиран от #7, #17
10:36 24.10.2018
4 Гост
2х1 - возиш се, метеш.
10:58 24.10.2018
5 Нека
12:02 24.10.2018
6 ртр
12:50 24.10.2018
7 Цървул
До коментар #3 от "Радко":
Едно време баща ти да не е карал само бенве и мергел.........13:12 24.10.2018
8 гост
До коментар #1 от "Morgoth":
Ако Дайсън направи даже половината от това , което направи с прахосмукачките , жална им майка на "големите" !!! Ако не ти е известно , прахосмукачките му са все още единствените защитени с патент , за който драпат всички големи компании и се правят по поръчка !!Коментиран от #11, #13
13:24 24.10.2018
9 стоян
Коментиран от #10
13:45 24.10.2018
10 гост
До коментар #9 от "стоян":
Ами Дайсън се казват , как да се казват !!! А не си ги чувал , щото струват колкото любимите ви "премиуми" втора ръка , питай чичко гугъл да ти каже !!14:17 24.10.2018
11 Зорлем
До коментар #8 от "гост":
Е, айде сега, чак пък да са толкова хубави и велики тия прахосмукачки? Просто са модерни и показват "статус", демек нещо като Айфона или Луи Витона на прахосмукачките. Да, наясно съм колко смешно и абсурдно звучи човек да се хвали с домакинската си техника (дори в случая с телефона!), но целокупното човечество вече изобщо не ме изненадва със слабоумието си, така че изобщо не се и съмнявам, че ще намерят на кого да ги продават тия евентуални бъдещи автомобили и то за немалко пари.Коментиран от #16
14:39 24.10.2018
12 Варненец
Коментиран от #19
16:49 24.10.2018
13 Пръцко
До коментар #8 от "гост":
И кво толкова направи Дайсън с конкуренцията - суши ръцете на пикльовците в някои от обществените WC-та :)17:09 24.10.2018
14 Баш майстора
17:53 24.10.2018
15 Да да
20:21 24.10.2018
16 Друга е причината
До коментар #11 от "Зорлем":
Ще се продават и то на печалба на конкурентна цена на електромобилите на големите автопроизводители, защото електромобилите му ще са с голям пробег, зареждане за минути, с много цикли живот на батерията и абсолютно пожаробезопасни. Дори може да е конкуренция на Tesla. А големите ще се молят на този и на онзи за батерии.Коментиран от #18
20:41 24.10.2018
17 Радко дуп+ гладко
До коментар #3 от "Радко":
Хвърляй ваг-а, бягай за здраве!Ни ги знееш тез нИща!@01:25 25.10.2018
18 Зорлем
До коментар #16 от "Друга е причината":
Освен ако не се окажат с голям пробег, бързо зареждане и дълъг живот на батерията. Май, май всяка седмица четем за някаква нова и обещаваща разработка за батерия, която ще изтрепе рибата, обаче засега всички ръгат литиеви батерии, които са на въоражение откъм 20-ина години вече (поне!). Питай Ауди ако не ми вярваш. Ей на, и Фискер тия дни пак се изцепиха, че са взели някакви пари отнякъде за разработка на тяхната прословута твърда батерия, за която слушаме от години, но която я има само на картинка в новинарските сайтове.08:23 25.10.2018
19 1944
До коментар #12 от "Варненец":
поръчката ти за електрическия "иж" така и ще си остане неизпълнена. единственият екземпляр вече е в музея на нами.07:53 27.10.2018