ТЕМА: Автосалон
Новини

Това е новото Subaru Legacy

Публикувана: 8 Февруари, 2019 10:29
66 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6778
Това е новото Subaru Legacy
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Японската компания Subaru представи новото поколение на седана Legacy. Премиерата се състоя на автосалона в Чикаго, като от марката заявиха, че това е най-икономичното Legacy за цялата 30-годишна история на марката.

Това е новото Subaru Legacy

Новият модел е построен на глобалната модулна платформа, която се използва и за осемместния кросоувър Ascent. От този модел legacy заимства и новия си четирицилиндров турбомотор, който е с обем 2.4 литра.

Това е новото Subaru Legacy

Опозитният двигател развива мощност от 260 конски сили, а максималният му въртящ момент е 376 Нм. Агрегатът работи съвместно с вариатор и със симетрично 4х4 предаване. От 0 до 100 км/ч новият седан ускорява за 6.1 секунди.

Това е новото Subaru Legacy

Заявеният среден разход на гориво е 9.8 л/100 и 7.3 л/100, съответно градско и извънградско шофиране. Освен с новия турбомотор, новото Lwgacy ще се предлага и с 2.5-литров атмосферен двигател.

Това е новото Subaru Legacy

От компанията заявяват, че 2.5-литровият двигател е радикално модернизиран, като по него са сменени над 90% от детайлите. Мощността на атмосферния агрегат е 182 конски сили и ускорява седана до 100 за 8.4 секунди.

Това е новото Subaru Legacy

По думите на японците Legacy ще впечатли бъдещите клиенти с подобрен комфорт и управляемост. В салона е по-просторно, возията е по-мека, а устойчивостта в завои - по-добра. Шумоизолацията на купето също е доработена съществено.

Това е новото Subaru Legacy

Японците са обърнали сериозно внимание и на подобряване на безопасността на пътниците при евентуален удар. Колата има повече енергоабсорбиращи зони и повече елементи, изработени от високоякостна стомана.

Това е новото Subaru Legacy

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Жоже
1 Отговор
Айде бучи таблета и не му мисли! Сложете и шарени светлинки наоколо все пак парите са в маймуните, а те се радват на блестящи неща!

Оценка:
-15 +31

2
Този коментар е премахнат от модератор
Subi fan
3 Отговор
Браво.Ако само махнат тоя вариатор,ще е прекрасна.Дано да има и Н6 по нататък.

Коментиран от #14, #28


Оценка:
-8 +16

Пацо
4 Отговор
Хубава кола, но като знам, че предишното поколение го нямаше в България (освен втора ръка от САЩ, например), хич не чакам и това...

Оценка:
-4 +11

AUDI
5 Отговор
Не знам , не е лошо , ама защо таблета е 1:1 с тези на Волво

Оценка:
-7 +3

Мдааа
6 Отговор
Имаше някога субару импреса Колин Макрайт.Там им остана и славата.

Коментиран от #8


Оценка:
-19 +9

Random
7 Отговор
Тойота Камри

Оценка:
-5 +4

Subi fan
8 Отговор

До коментар #6 от "Мдааа":


Colin McRae- учете го тоя език,не търкаите само Фацебука.

Коментиран от #18


Оценка:
-4 +23

Рено Каптур
9 Отговор
понеже е грозна и за нищо не става решихме да сложим таблет, за да се излъжат и да я купуват

Коментиран от #13


Оценка:
-25 +10

гост
10 Отговор
И какъв им не напредъка като същите двигатели ги има от 20г. и дават сходен разход? Променят само дреболии и бутат към пазара.

Оценка:
-13 +8

Японеца
11 Отговор
Скъпи части за БГ! Тази мощност е малко! Екстериора не носи новости!
Къде е хибрида, плън ин, електическо задвижване? Предимство е качеството и асиметричното задвижване. Кожи и таблети всеки може да вгради.

Коментиран от #15


Оценка:
-19 +6

12
Този коментар е премахнат от модератор
Чавдар войвода
13 Отговор

До коментар #9 от "Рено Каптур":


Момче, не може никът ти да рено-коптор, и да изливаш мозъчната си диария по адрес на свестен производител.

Оценка:
-5 +31

Гост
14 Отговор

До коментар #3 от "Subi fan":


За жалост няма да се откажат от тези вариатори и дори само тях предлагат.

Оценка:
-3 +6

Гост
15 Отговор

До коментар #11 от "Японеца":


Ти пък кога си поддържал Субару, че частите му били скъпи? И коя друга японска кола има 260 к. с. в този клас с такова ускорение, че било слабо? А новата Impreza WRX STI се очаква да е 450 к. с. И какви хибриди и електрички търсиш при Субару, като основно продават в САЩ и не се занимават с подобни простотии?! Изобщо ще ми е интересно да кажеш ти каква кола караш?

Оценка:
-3 +23

Val
16 Отговор
Всички сте безгръбначни идиоти , и не разбирате от техника и автомобили.Субару и нищо друго!!!

Оценка:
-11 +17

Steks
17 Отговор
Вътре си е чисто Рено само седалките изглеждат една идея по добри съвсем се побъркаха по тия таблети аз предлагам вече вместо предно стъкло да монтират 50инчова плазма и всичко да приключва

Коментиран от #19


Оценка:
-15 +6

Мдааа
18 Отговор

До коментар #8 от "Subi fan":


Ам учете го и аз това казвам. Намерил кой да дава акъл дето не знае запетайка къде се поставя.

Оценка:
-2 +2

лекси
19 Отговор

До коментар #17 от "Steks":


пич ти явно не си виждал Субару от близо, че го сравняваш в рено.

Оценка:
-4 +15

ххх
20 Отговор
Уж ново, а изглежа твърде консервативно. Кожа, таблет, декоративни метали в интериора и вариатор...
Субари така и не могат да надскочат себе си и винаги ще бъдат в сянката на останлите японски (а като гледам скоро и азиатски) производители.

Оценка:
-9 +3

Субару са боклуци
21 Отговор
Новото Субару със старата ръжда. Не мерси

Коментиран от #22


Оценка:
-18 +8

Гост
22 Отговор

До коментар #21 от "Субару са боклуци":


Това сигурно от личен опит го споделяш, нали? Само да те светна, че вече не сме 1990 година и Субару нямат ръжда.

Оценка:
-6 +8

Антон
23 Отговор
Годината е 2019. Субару пускат модел с вариатор. Очевидно не само те ама и другите японски производители дълбаят дъното. За справка флагмана на лексус - лс също е с такава трансмисия. За незнаещите - това е възможно най-евтиния вариант на кола която да не е с ръчни скорости, и която спъва вървенето на автомобила жестоко а звука е сякаш двигателя изпитва мъка да влачи купето. Атв, ютв-та и подобни играчки за забавление са с такива трансмисии. За справка вече и средния клас европейски автомобили са оборудвани с кутии с по два съединителя, а не предлаганата от азиатците софтуерна симулация на два съединителя. Мъка мъка мъка

Коментиран от #25


Оценка:
-12 +9

жив
24 Отговор
Опел. Кога ще започнат, да правят свестни мотори и да ръждясват по-малко?

Оценка:
-6 +1

Гост
25 Отговор

До коментар #23 от "Антон":


Абе леко си се объркал. Вариатора има други проблеми и не вярно, че спъва колата и е евтин - нито спъва колата (в някои модели на WRX го има), нито е евтин. Просто вариатора прави усещането от шофирането много приятно, но ... има скъпо и често обслужване, не върви добре на задна скорост, трудно качва дори бордюри, не става за буксуване изобщо и т.н.

Коментиран от #26


Оценка:
-3 +11

Anton
26 Отговор

До коментар #25 от "Гост":


Гледам на вариатора като краен потребител, никакво удоволствие от шофирането, постоянно виене, и никакъв раз. Не случайно се слага във всякакви японски бракми, защото за дръпнатите икономията е най-важна. към настоящия момент жълтите нямат никакъв читав автоматик. В кой врх го има сигурно в 1.6. Кажи кой спортен автомобил е с вариатор.

Коментиран от #27, #43


Оценка:
-8 +2

Гост
27 Отговор

До коментар #26 от "Anton":


WRX с 1,6??? Ти чуваш ли се изобщо? https://www.motortrend.com/cars/subaru/wrx/2015/2015-subaru-wrx-cvt-first-test/ Ето, чети - 267 к.с. и 5,9 секунди от 0 до 100 км/ч с ариатор.

Коментиран от #30


Оценка:
-2 +4

Щом казваш
28 Отговор

До коментар #3 от "Subi fan":


Че какво му е на вариатора? Твоят от кой модел е?

Оценка:
-2 +3

Fermera
29 Отговор
От 1 февруари митата за резервни части от Япония паднаха,а до няколко години и за нови коли.Технологията на CVT скоростните кутии се разви че вече издържат над 200к километра .Лично аз чакам началото на продажбите на INFINITI QX50 с новия бензинов мотор с 267к.с. и ускорение 6.3 ди 100 км.Тази кола е лукс клас и технологии и тежи 1900 кг.Така че свиквайте с радиатора.Той е на една малка крачка от хибридни задвижване.

Оценка:
-1 +1

Антпн
30 Отговор

До коментар #27 от "Гост":


Чувам се ДА, посетих линка, изчетох статията. Това ли ви е гордостта двулитров двигател с турбо и 260 комя вариатор.това спортна кола ли е според теб? Разбрах, че: този модел ускорява по-бавно до 100 , отколкото ако е оборудван с ръчна кутия! Също така от тази статия разбрах, че този модел с ТАЗИ КУТИЯ е най-бавния от всички останали врх! Също така от тази статия разбрах че този модел екипиран с цвт е по-бавен с 0.5 сек. на 1/4 миля спрямо този с ръчна кутия. Също така разбрах че този модел с вариатор, въпреки че е нов модел, е по- бавен на 1/4 миля с цяла секунда спрямо стария модел! ОТ ТОВА МИ СЕ ЗАТВЪРДИ МНЕНИЕТО ЧЕ ВАРИАТОРА НЕ СТАВА ЗА ДИНАМИКА!!! Сега отвори и прочети за ПДК на Порше или двойните съединители на БМВ и Ауди. Виж им димамиката.всичко е механика. В статията която си ми показал нефелните японци пак говорят за симулации на различни кутии - SI mode, от Субару твърдят че била 3в1 щеш цвт,щеш осем предавки ....имаме една много хубава българска поговорка - с пръдня боя да правиш

Коментиран от #33


Оценка:
-4 +4

Умният
31 Отговор
Трепач е

Коментиран от #32


Оценка:
-1 +4

Anton
32 Отговор

До коментар #31 от "Умният":


Спрямо Айго на Тойота е трепач. Спрямо БМВ Ем 4 ГТС е като каруца теглена от смъртно болен катър.

Оценка:
-7 +4

Гост
33 Отговор

До коментар #30 от "Антпн":


Ти пак се чудиш какво да измислиш, за да не паднеш по гръб. Първо се опитваш да кажеш, че много спъвала вариаторната кутия и нямало спортна кола с такава кутия. Е, в линка си пише, че има и тя е с ускорение за 6 секунди от 0 до 100 км/ч, което все още се води спортна кола. След това започваш да ми говориш за някакви поршета. Аре по-сериозно, а! Знаеш ли, че в САЩ това Субару с 268 к.с. и 6 секунди до 100 км/ч струва 20 000 $ ново? А знаеш ли колко струва едно такова Порше, че си тръгнал да ги сравняваш? И кога съм твърдял, че вариатора е добър за спорт - дори обратното твърдя. Обаче ти явно не разбираш за какво ти говоря и за това съвета ми е пак да прочетеш първото ми мнение към теб относно вариаторите и истинските им минуси, не твоите разсъждения, че били евтини, защото и понятие си нямаш какви ги пишеш!

Коментиран от #34, #36


Оценка:
-3 +6

Антон
34 Отговор

До коментар #33 от "Гост":


Какво да измислям, показваш ми статия и аз ти цитирам данни от твоята статия. И ти се изнервяш.какво да подам по гръб, говоря ти с числа. Кола с вариатор не можела да качи тротоар, според твои думи. А защо ? Защото вариатора не може да предаде изцяло чисто механичната мощ на двигателя към колелата, а усещането което има шофьора е на буксуваш съединител- точно това е усещането като шофираш жълта ламарина с вариатор. кво му е великито на 6 сек. до 100. Грозното БМВ втора серия с базов бензинов двигател двойка ускорява по-бързо. На същото БМВ дизела е съвсем малко по слаб на ускорение спрямо това недоразумение от статията. Ама струвало 20 Хил.доалра, това повод за гордост ли е - тънката ламарина, бюджетната скоростна кутия, китайския таблет за да икономисат от бутони и управлението им, рециклирана тапицерия и всичко това с емблема на Субару Новия им модел по-бавен и нефелен от стария, според статията която ти ми показваш. Велико жълто развитие. Знаеш ли, килограм сланина е много по-евтина от хубаво телешко, ама сланината е боклук. А вия си хапвайте сланина и си мислете че е месо. Та и тука , радвай се на вариатора че няма педал за съединителя и викай велики са от Субару. Погледнах статистиката, през 2018 са продадени 40 Хил. легасита в Щатите при население от има няма 300-350 млн.човека. Айде у лево към Азия с ръчен багаж с вашите имитации на коли.

Коментиран от #35


Оценка:
-5 +3

Гост
35 Отговор

До коментар #34 от "Антон":


И викаш аз съм се изнервял? Пишеш и хейтиш в статия под Субару - това ли е проява на голям интелект, г-н баровец? Аз нито харесвам вариаторите, нито съм сляп фанатик като теб относно марките на автомобилите. Знаеш ли колко ми пука дали колата ми е немска, японска или английска? Та аз си карам дъртото Субару с обикновен автомат, с който ускорява за 6 секунди и минава отвсякъде, но заради вариаторите им следващата ми кола няма да е Субару. И да те светна, че Субару са продали почти милион автомобила в Северна Америка, но това на мен хич не ми пука. А ти може да говориш за сланина у вас на село и не си никой, за да си позволяваш да ми даваш наклон аз накъде да заминавам! Аман от комплексари! То едва ли имаш и 18 години, щом спамиш и хейтиш по цял ден срещу японски и корейски коли, а в същото време сигурно се возиш някоя умряла Е36-ца!

Коментиран от #38


Оценка:
-0 +7

Антон
36 Отговор

До коментар #33 от "Гост":


В пост 25, второ изречение си написал: не е вярно, че спъва колата. / по тази логика защо го няма вариатора в спортните коли, след като не спъва колата?/ . В пост 33 си написал: И кога съм твърдял, че вариатора е добър за спорт - дори обратното твърдя. / т.е. твърдиш че спъва колата, така ли?/ Това противоречи обаче на написаното от теб в пост 25. Май ти не разбираш какво пишеш и мислиш ли въобще. Казах ти - ръчния багаж и към Азия да ручаш ориз

Коментиран от #37


Оценка:
-3 +2

37
Този коментар е премахнат от модератор
Антон
38 Отговор

До коментар #35 от "Гост":


:) след като намесваш е 36, някъде подсъзнателно приемаш че дори и от днешна дата е по-добрия автомобил спрямо твоя. Продължавам да твърдя че явно не мислиш и си противоречиш. За справка мой пост 36. Не само ще ти давам наклон накъде да ходиш, ами направо те задължавам да навиеш панталона и да започваш да газиш оризищата. Ясен си ми колко си комплексиран от немските коли след като говориш за е 36.

Оценка:
-2 +1

Антон
39 Отговор

До коментар #37 от "Гост":


Недей де, ще изкараш пяна от устата

Оценка:
-2 +0

Антон
40 Отговор

До коментар #37 от "Гост":


Би ли коментирал по същество мой пост с номер 36. Покажи че мислиш!

Оценка:
-1 +0

Антон 1
41 Отговор
Недейте така момчета !! Тука сме за кеф !:)
Да не си разваляме петъчната вечер !
И аз някой път изпускам парата тук и после събелявам !

Коментиран от #42


Оценка:
-0 +3

Антон
42 Отговор

До коментар #41 от "Антон 1":


Добра приказка!

Оценка:
-0 +0

Хохо
43 Отговор

До коментар #26 от "Anton":


Японците са продали милиони автомобили с автоматик на американците, защото онези не умеят да карат с ръчка, ама досега "нямали един свястен автоматик". Ти сериозно ли???

Коментиран от #44


Оценка:
-1 +3

Антон
44 Отговор

До коментар #43 от "Хохо":


Сериозен съм да и то много. хайде стига с тези милиони бройки. По твойта логика в България се пият хиляди тонове долнопробно джибри, къде варено на село в казана за лични нужди, къде правено в промишлени количества за нуждите на туризма. Това правили го добро питие? Какво имат японците айсин и джат ко, правещи основно цвт трансмии. Като направят нещо подобни на осемстепенния автоматик от зф тогава се върни да ми говориш. А изпълнения от типа на ферари скудерия ф1 кутия, вграждана във ферарита за всекидневна употреба , сменяши предавки за време което не можем да си представим, никога ама никога няма да имат.

Коментиран от #46


Оценка:
-2 +1

535
45 Отговор
Харесвам субару, но като цяло мразя коли с таблети.

Оценка:
-1 +3

Гост
46 Отговор

До коментар #44 от "Антон":


Хайде спри се! Колко трябва да си нагъл, за да продължаваш да спамиш в тема за Субару? Всички чакаме да ни кажеш каква кола караш, за да те питаме ние няколко въпроса!

Коментиран от #47


Оценка:
-0 +1

Антон
47 Отговор

До коментар #46 от "Гост":


Ти нали написа какво карам - е36 :) Като знаеш защо ме питаш. Не ми отговори на коментар номер 36. И защо - какво съм написал което не е вярно пък било и в тема за субару.

Коментиран от #48, #49


Оценка:
-2 +1

693
48 Отговор

До коментар #47 от "Антон":


Хаха кара е36 дето е умрело от ръжда и стартост и дава акъл за нови японски коли. Скрий се, колите нямат нищо общо, няма как да знаеш какво е здрава и хубава кола. Немските коли са за комплексари.

Оценка:
-1 +1

Гост
49 Отговор

До коментар #47 от "Антон":


Т.е. ти караш БМВ Е36 и смяташ кола с 260 к.с. и уникално 4х4 за слаба и кофти?

Коментиран от #51


Оценка:
-1 +1

Сиска
50 Отговор
Много натории, само фитнес уред и плазма липсва... Много им е зле ламарината, опарих се от Субарутата им.. Мерси!

Оценка:
-3 +1

Антон
51 Отговор

До коментар #49 от "Гост":


Т.е. ако напиша действително какво карам няма да повярваш и ще бъда оплют. Написах че карам това което ти предполагал и отново съм оплют. Така че какво значение има за теб какво карам?

Коментиран от #52


Оценка:
-1 +2

Гост
52 Отговор

До коментар #51 от "Антон":


Напротив, има значение какво караш, щом си позволяваш постоянно да хейтиш и спамиш под всяка статия за японски и корейски коли. Чакаме да ни напишеш какво караш в действителност!

Коментиран от #66


Оценка:
-1 +3

Антон
53 Отговор
R35 ; 971 G2; F26; Сега доволен ли си?

Коментиран от #54


Оценка:
-1 +2

Гост
54 Отговор

До коментар #53 от "Антон":


Ами не съм, защото по цял ден висиш тук, а колите които си изброил са над милион. Хайде със здраве, имам си друга работа освен да вися цял ден тук.

Коментиран от #55, #56


Оценка:
-1 +3

Антон
55 Отговор

До коментар #54 от "Гост":


Над милион ама рубли или турски лири.....има ги цените в нета......сега имам ли право да говоря за субару. Хахахаха

Оценка:
-1 +2

Антон 1
56 Отговор

До коментар #54 от "Гост":


Това не е критерии приятелю !!
Аз също имам скъпи коли , които даже са много под възможностите ми ! Просто си знам мярката и имам други приоритети !
Също, доста често съм тук за коментари и това не значи , че хора със скъпи колин,трябва непременно да са нон стоп заети или да е под достойнството им да обсъждат теми с хора имащи по-малки възможности !
Напротив , бохатия човек има повече свободно време , което всъщност е смисъла на парите ,според мен !:)
Ако състоянието на един човек беше правопропорционално на адвкватното му мнение , то тогава просто щяхме да си мерим банковите сметки !:)/)/
Това за което ти говориш е комплекса на бедния българин !! Само дето адаша няма вина за това !
Пообиколите света , контактувате а богати хора и после няма да ви се вижда сътранно ,че те могат да разговарят и обсъждат хоби теми с хора от друга каста !
Дерзай момко !

Коментиран от #57, #60


Оценка:
-1 +1

Гост
57 Отговор

До коментар #56 от "Антон 1":


Какъв комплекс, какво обсъждане, какви 5 лева? В статия за ново Субару, само се плюе, че ускорение от 0 до 100 км/ч не било добро и като дадеш довод, че това е на цената на 20% от цената на Порше например и се обръща палачинката, че цената не била определяща, все едно всички са милионери. Пък някой да ми дава наклон аз какво да правя и да вървя в Азия, показва само мозъчна импотентност. Никога не съм робувал на марки и дори обмислям после да взема на мястото на Субаруто едно Х3, но не си позволявам да плюя и хейтя по толкова тъпанарски начин!

Оценка:
-1 +3

Антон 1
58 Отговор
Думата ми беше , че не е изключено човек с възможности и скъпи коли да пише във форум ! А дали хейти е друг въпрос !:)

Оценка:
-0 +2

суби
59 Отговор
Добра е колицата, ама с тия телевизори всички марки прекаляват

Оценка:
-1 +6

Антон
60 Отговор

До коментар #56 от "Антон 1":


Колко си прав адаш.... всеки може да отвори в нета някой от големите форуми на мазерати, ферари или ламбо. Хората от нормалните държави си обсъждат кой каква екстра дс си доплати, какъв му е срока на доставка, за колко процента отстъпка се е преборил, как го поканили да му представят някакви лимитирани серии. Пишат хора които споделят че цял живот само ферари са карали или нещо подобно. Един няма да е написал стига сте си измисляли, какво сте се регистрирали в този форум и т.н.....

Коментиран от #61


Оценка:
-0 +3

Антон 1
61 Отговор

До коментар #60 от "Антон":


В заключение : Добре е да запазим добрия тон , независимо какъв в форума !:)

Оценка:
-0 +2

Алфа Ромео
62 Отговор
Харесва ми, и като дизайн и като характеристики, доста сериозно 6.1 до 100!

Оценка:
-1 +5

Умният
63 Отговор
Ако дойде при нас на американски цени ще е като подарък за Нова Година.

Оценка:
-0 +1

Трифонов
64 Отговор
Колата отвсякъде изглежда, като излязла от средата на 90-те години на миналия век. И в техническо отношение е същият архаизъм!

Оценка:
-2 +1

гощо
65 Отговор
За съжаление японските коли се превърнаха в устройства за предвижване от точка А до точка Б. Никаква емоция и дух няма в тях! Вече са и трошляци особено Субару

Оценка:
-2 +1

Ами
66 Отговор

До коментар #52 от "Гост":


Колега явно много пъти е бил наказан от "жълта разпадаша се ламарина" нека си плямпа той за тва живее

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Цветан Цветанов
Цветан Цветанов с прогноза за резултатите от предсрочния вот
Ще поемем държавата след предсрочните избори"

Още бисери
ТОП 5