Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Къде отиват старите дизели от Германия?

Публикувана: 25 Април, 2019 13:50
87 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 49226
Къде отиват старите дизели от Германия?
Снимки: Shutterstock
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

В Германия ограничението за движение на стари дизелови коли продължава да се разширява и немците масово се стремят да се отърват от тези автомобили. Знаете ли обаче къде отиват те?

Къде отиват старите дизели от Германия?

Отговор на този въпрос ни дава изданието Autozeitung и според него износът на стари дизелови возила от Германия през изминалата 2018-а е нараснал с 20.5% спрямо предходната година.

Къде отиват старите дизели от Германия?

Странно е, че тези автомобили не се изнасят само в страните от Източна Европа, но те определено преобладават. Нашата страна не е сред лидерите по внос на стари дизели, но определено присъства с приличен внос. Ето и къде се изнасят най-много старите германски дизели.

Къде отиват старите дизели от Германия?

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
джамбазин
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Как къде отиват - идват в България ... моргата за автомобилите от запада

Коментиран от #3, #75


Оценка:
-52 +114

Йозеф
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Отиват в Дупница и Горубляне. После им се маха катализатора, щот ги изкупуват по 300 кинта, затапва се DPF филтъра и се "чипосва" да може да фъгра сажди на светофарите.

Коментиран от #30, #38


Оценка:
-31 +271

Марто
(гост)

Неутрално
3 Отговор

До коментар #1 от "джамбазин":


Ми оказва се, че има по-големи морги от нас

Коментиран от #24


Оценка:
-15 +150

ЛУМПЕСТАН
(гост)

Неутрално
4 Отговор
ОТИВАТ ТАМ КЪДЕТО ИМА ЛУМПЕНИ . . И НАЛИ СА СТАРИ ДИЗЕЛИ ТА ИМ ПРЕМАХВАТ И КАТАЛИЗАТОРИТЕ / ЗА ЖЪЛТИ СТОТИНКИ/ . . . . ТА ТАМ ОТИВАТ . . . ДЪРЖАВАТА СПИ ДОКАТО СЕ ПРЕМАХВАТ СТОТИЦИ ХИЛЯДИ КАТАЛИЗАТОРИ . . .

Коментиран от #12


Оценка:
-50 +110

с2н5он
(гост)

Неутрално
5 Отговор
При бай Ганьо, къде да ходят!

Оценка:
-29 +77

Amix
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Във Булгаристан 😁

Оценка:
-44 +62

гост
(гост)

Неутрално
7 Отговор
от коя и до коя година се води стар дизел ?всеки си има различни виждания колко му е стар дизеловият автомобил

Оценка:
-11 +88

Геро
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Вие изобщо видяхте ли таблицата по горе или я карате на изуст???

Коментиран от #44


Оценка:
-12 +94

Геро
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Отворете поне статията.. не карайте на празен ход :)
И тук идват и какво от това???
От Италия не идват ли тук?
Не сме производител на Автомобили все от някъде ще ги внесем!
Стига с тази тъпотия дизел/бензин.
Нима не внасяме бензинови?

Коментиран от #11, #18


Оценка:
-15 +102

124
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Изненадващо в случая е че пред нас в таблицата всички страни са по-богати

Коментиран от #43, #83


Оценка:
-6 +71

Ганьо
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #9 от "Геро":


Почти не внасяме.... Всичко що се движи по пътищата трака на трактор.... Вечер по кръстовищата не се диша! Мисля да сменям още веднъж филтрите на купето с такива с активен въглен и да карам само на затворени прозорци че иначе няма спасение. Но и Лукоил е виновен. Трябва да паднат цените на газта и бензина а да вдигнат още тези на дизела!

Коментиран от #14, #17, #48


Оценка:
-62 +65

Ганьо
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #4 от "ЛУМПЕСТАН":


Бтв дизелите нямат катализатори, само DPF. А наще масово ги махат, щот не могат през уикенда да покарат малко извънградско да го изчистят...

Коментиран от #23


Оценка:
-26 +37

onq s konq
(гост)

Неутрално
13 Отговор
Добре е "некои хора" да разберат простата истина,че 1 двигател/ОСОБЕНО ДИЗЕЛОВ-несравнимо по-бавно амортизиращ се от бензинов поради по-бавните си обороти/ може да "зарови" ПОНЕ 2 ЧИСТО НОВИ КУПЕТА!И в тоя ред на мисли да уточним какво значи "стар дизел"-СТАРО КУПЕ,ИЛИ СТАР ДВИГАТЕЛ?!

Оценка:
-36 +59

Bobo
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #11 от "Ганьо":


И така ще се опазиш от саждите, но ще те отровят с храната която консумираш ,стига ривахте по дизела че и бензиновите Ви дриги са още по зле

Оценка:
-23 +59

Бобо
(гост)

Неутрално
15 Отговор
За това го направиха 300к.с на газ от 98г - 400лв данък поне много знаете , А мойте дизели евро 4 и 5 по 200 лв

Оценка:
-7 +30

Александър
(гост)

Неутрално
16 Отговор
Дайте ми пари, не ми давайте акъл кое е мръсно и кое не! Докараха хората до просешка тояга, а оялите се депутати си возят тлъстите задници и те в дизели, но ще спрат моя! Техните пак ще си пушат заедно с камиони и автобуси и ще се правим,че чистим Европа!

Оценка:
-6 +95

111
(гост)

Неутрално
17 Отговор

До коментар #11 от "Ганьо":


И като вдигнат цената на дизела , после ще питаш защо ти искат 2 лв за хляб! :)

Коментиран от #41


Оценка:
-7 +70

123
(гост)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #9 от "Геро":


Прав си в България, повечето са от Италия, защото от Германия са скъпи. Също другите са се подвели по леко заблуждаващата статия. Това в процентите е ръст във вноса. При нас вноса на стари бангии - включително дизели е огромен и не може да се очаква голям ръст. Сега ще ви разтълкувам таблицата. България има внос за миналата година 100 000 дизела. Тази сме внесли 27 % повече или 127 000 трошляка. Словения, миналата година са внесли 10 000 дизела, тази година този внос се е увеличил с 5 000, тоест при Словения ръста е 50 %. Ама тук някакви учени викат ние сме добре - по следата сме. Само дето ние сме вкарали 127 000 боклука, а словенците само 15 000.

Коментиран от #20


Оценка:
-7 +85

Иванчо l-ви
(гост)

Неутрално
19 Отговор
Нашата страна е сред лидерите ако говорим за брой автомобили на година. Таблицата показва ръста за периода в % и не дава точна информация за бройките. Сигурен съм че сме в Топ 3 по брой внесени дизели.

Оценка:
-3 +58

Иванчо l-ви
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #18 от "123":


Геро ме изпревари :)

Оценка:
-1 +16

007
(гост)

Неутрално
21 Отговор
ИТАЛИЯНСКИТЕ ДИЗЕЛИ ОТИВАТ САМО В СТОМАНА ПЕРНИК.

Коментиран от #77


Оценка:
-11 +19

гост
(гост)

Неутрално
22 Отговор
27.7% от Германия , 62.3 от южна Италия!!!!!

Оценка:
-2 +27

Гостилничаря
(гост)

Неутрално
23 Отговор

До коментар #12 от "Ганьо":


Те тава пък отде го чу!? Това, че ти не си виждал дизел с катализатор само доказва още веднъж казаното от #4.....

Оценка:
-0 +22

Пешо
(гост)

Неутрално
24 Отговор

До коментар #3 от "Марто":


Прав си, усраинците този път ни изпревариха по сиромашия.

Оценка:
-0 +22

Talisman
(гост)

Неутрално
25 Отговор
Щото и дизела е много хубав в бг пък и цената му и айде турбинка и дюзички .Къде отиде икономийката от 5 на 100 разход във сервиза.

Оценка:
-1 +35

БУКО БАЛАМАТА
(гост)

Неутрално
26 Отговор
ПРОЗЗЗ НАРОД СЛАБА ДЪРЖАВА. ПРОСТОТИИТЕ НЯМАТ ПОЧИВЕН ДЕН КАКВИ СА НИ ГОРИВАТА БУКОВЦИ???????

Оценка:
-3 +21

Който разбира тук се спира
(гост)

Неутрално
27 Отговор
Приятели,тук се внасят Италянки,Германките са по-скъпи.В класацията внос от Италито ще сме фърст /номер едно!!!/

Оценка:
-3 +23

28
Този коментар е премахнат от модератор
Guest
(гост)

Неутрално
29 Отговор
Много е лесно решението за дизела у БГ-то. Постановление: види ли Ганчо полицая пушещ таралясник - трафик бан! Да ду'а супата. Ние не сме 100 млн. като германците, че чак в детайли да ни бърка Е1, 2... 6, на майка им ....... Ама поне да спрем директнот "хапване" на сажди. Друго, да се забрани със закон корменето на "тапи и запушалки" от тунинг ателиетата, а и смятам, че бъзикането на техническите параметри на всяка кола трябва законово да се документират официално!

Коментиран от #64


Оценка:
-6 +32

Пепи
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #2 от "Йозеф":


Самата истина,класацията е за заблуда.

Коментиран от #39


Оценка:
-2 +16

месара
(гост)

Неутрално
31 Отговор
значи в германия ги махат да не замърсяват околната среда, но разрешават да се внасят в България! нали уж сме в ес, нормите уж еднакви, уж няма двоен стандарт, но тук може да замърсяват. да си ги държат там и да си ги търкалят или да ги топят! защо разрешават износа им?

Коментиран от #74


Оценка:
-7 +27

Отчето
(гост)

Неутрално
32 Отговор
Всичко Ива в Бойколандия чада мои тва дет пише по горе е лъжа

Оценка:
-6 +10

Хахах
(гост)

Неутрално
33 Отговор
Отиват там където е имало комунизъм - ограничени и прости хора си мислят че ще станат част от запада без да късат с изтока хахахахха

Оценка:
-8 +23

ТОДОР
(гост)

Неутрално
34 Отговор
По-добре дизел на 8-9години внос отколкото да си караш старата кола на 18-20 години няма пари за нова кола

Оценка:
-13 +26

Tony Pro
(гост)

Неутрално
35 Отговор
Дизела в България е за тежки бавно оборотни двигатели. За градско само на ток. Няма дизелак на 10 години и на “120000 реални”. Германеца взима кола да я кара, не да я бута и лъска в неделя. Там колите минават средно по 45000 на година. Така че всичко в Дупница и Горубляне не си знае километрите

Коментиран от #55


Оценка:
-4 +31

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
36 Отговор
Айде бе родни авто-джамбази, излагате се, що не вкарвате повече димящи кюмбета, взе да ни става лошо от чистия планински въздух...

Оценка:
-3 +21

realist
(гост)

Неутрално
37 Отговор
На дизела нищо му няма, просто налагат електромобили, които в бъдеще не са никак икономични, понеже една батерия в най добрите прогнози издържа 7 - 10 години. После обаче какво се случва с милионите батерии, които вече ще са скрап, заводите произвеждащи трзи батерии колко замърсяват, добива на никел и другите химични елементи нужни за производството, батериите пък оказват влияние на озонния слой и тн и тн... Супер нерентабилно и недоизмислено...

Оценка:
-6 +44

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
38 Отговор

До коментар #2 от "Йозеф":


Много добре описа картинката, после викат разни дизел-специалисти че те били много екологични щото били на 5-10 години, но забравят да споменат че са на 500 000 + км и са изтърбушени пречистващите системи тук.

Оценка:
-6 +24

МБ 124
(гост)

Неутрално
39 Отговор

До коментар #30 от "Пепи":


Само че критерия за стари дизели за Австрия и Дания са коли до 3год.

Коментиран от #42


Оценка:
-1 +21

40
Този коментар е премахнат от модератор
Ганьо
(гост)

Неутрално
41 Отговор

До коментар #17 от "111":


Никъде в Европа няма толкова високи цени на хранителните стоки. И са високи не заради цените на горивата а защото ни управлява престъпно картелно споразумение с правителството барбар!

Оценка:
-3 +51

МБ 124 200д.
(гост)

Неутрално
42 Отговор

До коментар #39 от "МБ 124":


Карам 25годишен дъргел защото не мога да си купя друга а камоли и да я поддъжам.Но има много по замърсяващи и по нови без катализатори еро 3/4които пушат в пъти повече от моята.

Оценка:
-1 +26

просяк
(гост)

Неутрално
43 Отговор

До коментар #10 от "124":


То по бедни от нас няма в таблицата!

Оценка:
-1 +11

44
Този коментар е премахнат от модератор
Коко
(гост)

Неутрално
45 Отговор
Едни тролета ,които не са излизали по далеч от кварталния "магазин" се прописаха и даже влизат в спор , кой от тях е бил до по далечния.Аз днес връщайки се от Германия Ви заявявам ,че неможах да "ползвам отстъпка за дидел автомобил" замьрсяващ .Никой не отстъпва от цената!

Оценка:
-1 +13

Иван
(гост)

Неутрално
46 Отговор
Естествено, че в България или в Африка. Къде другаде?!

Оценка:
-3 +15

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
47 Отговор

До коментар #40 от "Гост":


Ние тук сме малка част, общо 80% са дебилите в БГ, един учен умен човек ни го каза и за мен е на 100% прав.

Оценка:
-0 +11

еко
(гост)

Неутрално
48 Отговор

До коментар #11 от "Ганьо":


5лв газ и 10 бензин и нафта. всичко замърсява.

Оценка:
-6 +5

Най добрия
(гост)

Неутрално
49 Отговор
Kато гледам автосалоните в БГ са 99% дизел трошляк и бг баламурниците ги купуват и си мислят че карат евтино и хубаво ама анемеца е половин век напред и го е измислил чистете ги при бедняци те.

Оценка:
-3 +19

50
Този коментар е премахнат от модератор
Тсисан
(гост)

Неутрално
51 Отговор
Само бензин.Без печки

Оценка:
-9 +10

Здравомислещ
(гост)

Неутрално
52 Отговор
Имайте малко мозък в главите си! Престанете да говорите това с което ви промиват мозъците. Истината е, че от много години потреблението на дизел е над три пъти повече от това на бензина. При получаването на дизел неминуемо се получава и бензин. Когато имаш излишък на бензин то тогава трябва да намериш начин как да го продадеш. Начина е намерен политически. Казваш на тъпаците, че дизела е вреден и те започват да купуват бензинови автомобили. Хем повече употребяват, хем си продаваш излишната стока на висока цена. Ако кампанията не проработи им налагаш забрани и санкции. Всичко е пари, мили хора!

Коментиран от #60


Оценка:
-13 +30

Ааааа
(гост)

Неутрално
53 Отговор
Защо не е направена справка с подробна информация за колите, които се карат в България?????
Няма кой ли да я изготви?
На око може да се предположи, че всяка трета кола е замърсяваща, независимо от годината и модела. Няма административен капацитет да се предотвратява движението на подобни коли-гърмящи, тракащи, пушещи, вонящи, скърцащи.....???
Кой печели от липсата на критерии , норми и контрол?

Оценка:
-3 +10

TuTu
(гост)

Неутрално
54 Отговор
Голема глупост!
Старите дизели от Германия отивали в Австрия.
Мале ,мале,мале.....а народа чете и верва

Оценка:
-1 +16

Бачо Киро
(гост)

Неутрално
55 Отговор

До коментар #35 от "Tony Pro":


Така е, минимумът километри на година, според които има смисъл в Германия да се купува дизел са 30000 на година. Говорим за нови коли със сметнати обслужване и тн, които там са значително по-скъпи от при бензин. Отделно по-високата покупна цена. Под 30000км на година няма смисъл, разликата в горивото и разхода не оправдава по-високата цена на покупка и поддръжка. Затова и твоите 45000 най-вероятно са тамън пробега на средния потребител. Както знаеш, като наближи краят на гаранцията и често колата се сменя - и айде нов внос у нас на "малко" километри... Тя на 5 години е минала 250000, те на 8-9 ги предлагат на 120000км 😂😂😂

Коментиран от #76


Оценка:
-2 +16

Зайко Байко многознайко
(гост)

Неутрално
56 Отговор
Не ми трий коментарите бе ограничено модераторче,много си жалък! Истината боли нали?

Оценка:
-2 +5

Николай
(гост)

Неутрално
57 Отговор
Масово от Германия и Холандия старите коли се изнасят за Африка и Южна Америка.

Оценка:
-1 +5

Николай
(гост)

Неутрално
58 Отговор
Тези проценти нищо не означават 136,8% за Украйна от колко са тези проценти от 100 коли, от 1000 или от 100 000?

Оценка:
-0 +5

Срам и позор
(гост)

Неутрално
59 Отговор
Отиват в герберската държава на БойкоРазбойко.

Оценка:
-5 +3

Николай
(гост)

Неутрално
60 Отговор

До коментар #52 от "Здравомислещ":


Точно обратното имаха дизел в излишък на ниска цена и излъгаха хората, че дизела е евтин и икономичен. Обаче не им казаха, че цените на автомобилите е по висока и поддръжката е по скъпа. Така си продадоха новите технологии за дизелови двигатели и след това надуха цените на дизеловото гориво. А след това внедриха още по нови двигатели и спомагателни системи които оскъпиха още колите, след това ги направиха трошливи, да се скапват около 250 хиляди км.

Оценка:
-2 +15

Нищо не разбиращ
(гост)

Неутрално
61 Отговор
Радославе,вземи да се поинтересуваш от политиката на Австрия и Словения относно дизеловите автомобили със сертификат Евро4.Двете държави забраняват от 2019г какъвто и да е внос на тези автомобили дори за резервни части както беше до сега със сертификат Евро 3.Не пишете повърхностни коментари и таблици които нямат база кое от колко.

Оценка:
-4 +9

Николай
(гост)

Неутрално
62 Отговор
Това е след 95-96 година дотогава дизелите бяха железни, бензиновите също. Обаче дизелите бяха тромави и шумни. Нямаше комън рейл, помпа-дюза и други модерни дивотии. Материалите от които се произвеждаха компонентите бяха качествени. Старите дизелови Мерцедеси и Пежо даянеха по 500-600 хиляди км.

Коментиран от #63


Оценка:
-2 +9

Янко
(гост)

Неутрално
63 Отговор

До коментар #62 от "Николай":


Помпа дюза има всеки дизел бе глупак

Коментиран от #78, #79


Оценка:
-14 +6

МАК
(гост)

Неутрално
64 Отговор

До коментар #29 от "Guest":


Личи се че си неграмотен в рази област и пишеш!! При тезо горива подобия в Парцаландия,махането на катализаторите в незнайно състояние е правилно действие,защото ще замърсяват по малко!! Дълго за обяснение защо!!!а тунинг ателиетата вършат много добра работа като се пренапише грамотно софтуера, регулират се по финно гориво въздушната смес ,се подобрява горенето тоест по пъкно изгаряне на горивото оттам по малко вредни емисий отзад!!! Хайде стига такива Лаици като теб и други подобни сте говорили глупости!!! Аман!!

Оценка:
-6 +4

Прост
(гост)

Неутрално
65 Отговор
Ибахте малоумниците имало тук.

Оценка:
-2 +6

lulu
(гост)

Неутрално
66 Отговор
Така и не разбрах ,как се смятат тези проценти? Едно време в училище ни учеха ,че като събереш всички проценти в таблицата ,сбора трябва да е сто.

Оценка:
-2 +1

Автоморга
(гост)

Неутрално
67 Отговор
При нас идват тези дизелчета вие като незнаете колко печеля с автоморгата изобщо не коментирайте.Това са свежи пари от Германия още веднъж благодарим ти германиьо .

Оценка:
-4 +2

Стършел
(гост)

Неутрално
68 Отговор
Вижте таблицата - Северна Македония я няма! Там, ако не се лъжа от десетки години има забрана за внос на дизел по-стар от 3 години (не съм сигурен в цифрата),но им свалям шапка на макетата за това! Още не са в ЕС, но в мисленето си са много пред нас в това отношение.

Коментиран от #71


Оценка:
-7 +5

Радо
(гост)

Неутрално
69 Отговор
Няма как просто ние да изкупуваме най-много дизели от Германия и Италия, много сме малко като народ, и сме бедни като покупателна способност, нас просто ни няма на картата на света, че да сме изобщо някакъв фактор за каквото и да е било, даже и за покупката на стари дизели.

Оценка:
-1 +5

ивчо
(гост)

Неутрално
70 Отговор
много дървени философи, то бензиновите са като листата на дърветата, кислород отделят. Чудно що австрия и франция внасят повече секонд хенд возила.

Оценка:
-4 +7

ивчо
(гост)

Неутрално
71 Отговор

До коментар #68 от "Стършел":


затова карат още 40 годишни застави и фиатчета....от Титово време....

Коментиран от #72


Оценка:
-2 +3

Команг
(гост)

Неутрално
72 Отговор

До коментар #71 от "ивчо":


Сигурен ле си 😁, макар да подобро Застава од извозена дизел канта.

Оценка:
-2 +1

Рашън
(гост)

Неутрално
73 Отговор
Абе що не виждам тука Русия,май те карат само нови коли ,а пък са уж бедни,,,,,,,,,,,,,,,,

Оценка:
-1 +3

Баба Вуна
(гост)

Неутрално
74 Отговор

До коментар #31 от "месара":


Наде, в Германия изхвърлят старите дизвли, за да принудят хората да си купят нови автомобили, че нещо след скандала на Фолксваген в САЩ, нещо зациклиха нещата с продажбите! А това са стотици милиарди за немската икономика!

Оценка:
-1 +4

пак ли
(гост)

Неутрално
75 Отговор

До коментар #1 от "джамбазин":


при нас отиват най старите, но има и по нови дизели, пак на далавера,но не за бг.пазар,ни сме толкова бедни че се радваме и на най скапани -20-30г.боклуци,говоря за отровата която бълват тези коли.

Оценка:
-1 +2

гост
(гост)

Неутрално
76 Отговор

До коментар #55 от "Бачо Киро":


За това вече се купуват елктрички. При Тесла гаранцията на двигател и батерия е 192 хил.км. За тези км.един бензинов двигател ще ти изгори гориво за 50 хил.лв. без да се смята подръжката за тези 200 хил.км. Тесла за тези км.ще изгори ток за 6 хил.лв. Тук все още не са включени 13 сервиза и много,много сменени части за тези 200 хил.км. Като сметнете разходите,Тесла излиза по-евтина. Тесла Модел 3 във Франция струва 85 хил.лв.

Коментиран от #80


Оценка:
-1 +1

Кмета
(гост)

Неутрално
77 Отговор

До коментар #21 от "007":


Това е коментар на пълен невежа.няма по-добри дизелови мотори от италианските.

Оценка:
-4 +3

Николай
(гост)

Неутрално
78 Отговор

До коментар #63 от "Янко":


Помпа-дюза няма всеки дизел поинтересувай се. Например Common Rail технологията не е помпа-дюза. Старите дизели имат помпа високо налягане ГПВН която е зацепена към коляновия вал. И не ми казвай глупак. Аз не обиждам никого. Между другото специалността ми е ДВГ.

Коментиран от #82


Оценка:
-0 +12

79
Този коментар е премахнат от модератор
MAD
(гост)

Неутрално
80 Отговор

До коментар #76 от "гост":


И ЗА ТОВА ТЕСЛА ГЪРМЯТ ПОСТОЯННО И СА ОПАСНИ.
А КОЛКО ПРОБЕГ ИМА ЕДНА БАТЕРИЯ ТЪПАКО СЛЕД ТОВА? БАТЕРИЯТА СТРУВАТ КОЛКОТО НОВА КОЛА
А КЪДЕ ТЪПАКО ВОБЩЕ МОЖЕШ ДА СРЪВНЯВАШ ЕЛ БОКЛУК С АВТОМОБИЛ С КАЧЕСТВЕН И ПОДДЪРЖАН ДВИГАТЕЛ

Коментиран от #81


Оценка:
-4 +2

гост
(гост)

Неутрално
81 Отговор

До коментар #80 от "MAD":


Много си интересен с коментара си. Така,ли са ви научили в БГ,че се палят? Е как се палят там,като имате 100 ел.коли,а в Норвегия като има 300 хил.ел.коли,нито една не се пали? Колко е пробега на една нова кола с бензинов мотор? ТСИ не бяха ли изчислени,за около 250 хил.км.? А ти на кола където ускорява,за по-малко от 5 сек.и кара с 230,казваш боклук? Защо,защото върви на ток? Какво имаш предвит с добре подържан ДВГ? Знаеш ли колко излиза добра подръжка на един ДВГ,за 200 хил.км. ,като не му сваляш половината компоненти,така че да не ти пречат?Имам предвит,катализатор,ДПФ,ЕГР и така,да нне говорим че и турбо заминава,на тези км.При ел.колите са ти в гаранция.Та какво имаш предвит тъпако?

Оценка:
-1 +1

гост
(гост)

Неутрално
82 Отговор

До коментар #78 от "Николай":


Така е. Но в БГ,всеки си мисли,че знае всичко,никой не може да знае повече от тях и първо започват с обидите. До колкото разбирам и по училищата е така,учениците “разбират“ повече от учителите! Какво да правиш,такъв народ.

Оценка:
-1 +1

Слави
(гост)

Неутрално
83 Отговор

До коментар #10 от "124":


Хаха а коя след нас в таблицата е по бедна

Оценка:
-0 +1

авто джанбазин
(гост)

Неутрално
84 Отговор
е ние в таблицата сме на 9то място ,та така че още ни е рано за ограничеие за дизела ,тука само болните мозаци бращолевят глупости да ни е дил мрьсен вьздуха, а и по жизнен стандарт сме по назат от другите и по зле , та да си купим нови дизели,от авто магазин.

Коментиран от #85


Оценка:
-1 +2

гост
(гост)

Неутрално
85 Отговор

До коментар #84 от "авто джанбазин":


Не разбрахте ли,че тази таблица не ти дава информация на кое място сме по внесени коли.Тук ти дават увеличението в проценти,но няма информация колко коли са внесени предна година тук и в тези държави.

Оценка:
-1 +0

ЛОШ МАТЕРИАЛ
(гост)

Неутрално
86 Отговор
На мен ми прави кеф, как бръмчи и реве дизела, не мога да свикна с електрически електрокар.
Не ми ли смърди на пушилка от нафта мани тая работа.
Жалко че нищо не поизвеждаме, дори една игле неможем да правим, ажсега ни забраняват и домати да произвеждаме.
Защо? Комисионерите трябвало да печелят.
Ужас от некадърници и леваци, лош материал

Оценка:
-0 +1

Иван
(гост)

Неутрално
87 Отговор
Ама никой от коментиращите не допълни, че от Германия идва ръжда на колела, а не автомобил годен зя употреба.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Джон Кери
Бившият държавен секретар на САЩ със съвет към студенти от Харвардския университет
Учете руски!"

Още бисери