ТЕМА: Тест драйв
Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Тествахме най-продаваната френска кола

Публикувана: 22 Юни, 2019 12:00 Обновена: 22 Юни, 2019 21:13
69 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 26549
Тествахме най-продаваната френска кола
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.5 от 27 гласа.

Лисабон, Португалия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Субкомпактният модел на Renault, носещ от 1990 година името Clio, е най-продаваната френска кола за всички времена. Бестселърът в клас B преживя четири доста успешни поколения, а сега на ход е петата генерация на Clio. Моделът беше представен статично по време на автомобилното изложение в Женева през март, а три месеца по-късно французите организираха и първите динамични тестове на колата. Наш екип беше на мястото на събитието и първоначалните ни впечатления от Clio V са, че тази малка кола ще продължи да доминира сред субкомпактните автомобили, както у нас, така и в Европа.

Екстериор

Тествахме най-продаваната френска кола


Основната критика при статичното представяне на модела в Женева бе, че външният вид е доста сходен с този на предшественика и подхожда повече на рестайлинг, отколкото на нова генерация. Френските специалисти, присъстващи на тестовете в Португалия, веднага парираха подобни твърдения, като заявиха, че съвсем умишлено не са правили кардинални промени по външността на колата, защото тя е широко одобрявана от клиентите в цяла Европа. Освен това абсолютно всички каросерийни панели са различни и изцяло нови.

Тествахме най-продаваната френска кола

Новото Clio се прави и на иновационната CMF-B платформа, на която в бъдеще ще се правят още доста модели от алианса. Иначе, външността е фирмено разпознаваема, като са използвани доста детайли, наподобяващи Megane. С-образните дневни светлини са новия светлинен подпис на марката и те вече присъстват и в Clio V. Оребрен преден капак и странични панели, както и хром вместо черна пластмаса, пък са решенията, които придават по-луксозен външен вид на субкомпактната кола. Леко раздутите калници, ефектните джанти и ярки цветове завършват екстериорната картина, добавяйки доза спорт и младежки дух. Освен стандартната версия, са налични и по-спортната RS Line, и луксозната Initiale Paris.

Интериор

Тествахме най-продаваната френска кола


Първото, което се набива на очи, настаните ли се в салона на новото Clio, е огромният вертикален екран, разположен в горната част на средната конзола. Специалистите от Renault разказаха, че това е първият автомобил от В класа, който разполага с толкова внушителен екран. За сравнение ще кажем, че дори при най-големия кросоувър на марката Koleos, диагоналът на екрана е ограничен до 8.7 инча, докато при новото Clio той варира в диапазона 7.0 - 9.3 инча. Приборният панел, разположен пред погледа на водача също е изцяло дигитален и цветен. Уредите се характеризират с информативност, която при по-високите нива на оборудване предлага дори екстри, като дублиране на навигационната система и много други.

Тествахме най-продаваната френска кола

При базовите изпълнения, информацията се ограничава до стандартните показания за скорост, обороти на двигателя, ниво на гориво в резервоара, температура на охладителната течност и т.н. Още нещо интересно е свързано с новия волан. Той е с редуциран център, което е направено с цел оптимално позициониране на въздушната възглавница, в случаите, когато се налага тя да се отвори. Кормилната колона също е по-компактна, като по този начин мястото за краката на водача е значително повече. Предните седалки са твърди, с подчертано изразена странична поддръжка, удобни са и не изморяват дори и при по-дълги пътувания. Отзад тази поддръжка не е толкова добра, но и там има предостатъчно простор дори за по-ръстови пасажерите.

Тествахме най-продаваната френска кола

За този клас той е едно от най-големите и въпреки компактните външни размери, пълноразмерни пасажери се чувстват отлично на втория ред. В салона има и различни ниши за вещи, които са с общ обем от 26 литра. Багажникът също има с какво да се похвали. Обемът му от 391 литра го прави най-големият в класа. Минусите по отношение на интериор, които забелязахме са свързани с навигационната система на колата. Тя е дело на Tom Tom и въпреки че французите твърдят, че е модернизирана, не е на нужното ниво. Забавяния, насичане на картината и неразпознаване на пътните знаци са част от недостатъците. Иначе, салонът е много добре шумоизолиран, а материалите и самата сглобка са на доста прилично ниво.

Двигател и ходови характеристики

Тествахме най-продаваната френска кола


Новата платформа позволява скъсяване на габаритите на Clio V с 12 мм, като в същото време просторът в салона е увеличен. Освен това аеродинамиката на колата е подобрена, което се дължи на леко скосения таван и на оребренията на каросерийните панели. Друга новост, която ни направи впечатление е новият електромеханичен усилител на волана. Кормилото се усеща стегнато, по-твърдо и по-директно. Като цяло возията може да се определи по-скоро като мека, но въпреки това кренът в завоите е минимален. Французите са се справили отлично с шасито и колата е изключително приятна за каране. Последното до голяма степен се дължи и на двигателите, предвидени за Clio V, но не на всички.

Тествахме най-продаваната френска кола

Базовите еднолитрови мотори са слабички дори за сравнително лекото купе. Те са бензинови с мощност 65, 75 и 100 конски сили, като последния е най-приемлив. Не така стои въпросът с новия 1.3-литров двигател, който е съвместна разработка на Режията с Daimler и се монтира на и на компактните модели на Mercedes-Benz. Този агрегат идеално подхожда на новото Clio. С него колата се чувства изключително пъргава, динамика не липсва в нито един от оборотните режими, а EDC трансмисията на Renault е идеално адаптирана към мотора. Налични са и два дизелови мотора, които по традиция се отличават с прилична динамика и с много нисък разход на гориво. И двата дизела са с обем 1.5 литра и са с мощност 85 и 115 коня. Въпреки доброто ни отношение към тези дизелови мотори, нашият фаворит си остава 1.3-литровия TCe, който разполага с мощност от 130 конски сили - напълно достатъчни за Clio V.

Тествахме най-продаваната френска кола

От новите технологии, с които изобилства петата генерация на Clio, се откроява т.нар. полуавтономна система. Тя се състои от адаптивен круиз контрол, който е с възможност за определяне на дистанцията спрямо предния автомобил и от 360-градусова камера, интегрирана зад централното огледало за обратно виждане. Последната държи колата в лентата, като не я "лашка" от линия до линия, а я центрира с леки корекции на волана, сходни с тези, които водачът извършва, за да държи посоката. С тази система поведението на колата е изключително адекватно, но ръцете не могат да се свалят от волана за повече от 30 секунди - време достатъчно за да си вземете нещо от задната седалка, например. През този период, според думите на инструктора ни по време на теста, можете да сте сигурни, че системата ще ви замести.

*Продажбите у нас и в Европа стартират от есента на тази година, а цените все още не са известни.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.5 от 27 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Азз
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Имах старото Клио, 93, наложи се да сменя динамо то. Е.а ми се майката, сложили го отдолу, 2 часа се мъчи.
Иначе беше здрава машинка

Оценка:
-11 +39

Аноним
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Я и врътни 300-400 хиляди да видиш колко е здрава

Коментиран от #22


Оценка:
-72 +22

Божкейййййй6767
(гост)

Неутрално
3 Отговор
В цивилизования свят и нормалните държави за ремонт или дори смяна на крушка има сервизи...Но нашего брата си е свикнал да я разколачи пред блока или двора/ако разбира/.....Такива ми ти работи разбираш ли...

Коментиран от #33, #51


Оценка:
-29 +85

Kiki
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Страхотна количка

Оценка:
-8 +63

Радо
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Французите през последните години избиват рибата в средния клас коли, като съотношение цена/качество според мен са най-добри, и затова продажбите им нарастват ежегодно на всички марки.

Коментиран от #37


Оценка:
-9 +118

копи пейст
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Хвалебствено прес-съобщение на рено. Реално достойнствата на колата ще се разберат след 5-10 години

Коментиран от #7, #9, #57


Оценка:
-53 +22

Mартин
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #6 от "копи пейст":


Ти прочете ли текста или само си говориш. Колата е представена съвсем реално, с плюсове и минуси. Просто в случая плюсовете са повече и съдейки по досегашното клио, съм напълно съгласен с автора.

Оценка:
-5 +66

Колата е супер
(гост)

Неутрално
8 Отговор
И е много добре представена. Има си и недостатъци, но то коя няма

Оценка:
-3 +51

Очаквайте го
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #6 от "копи пейст":


След 5-10 години ще е представена като УНИКАТ на Горубляне.

Оценка:
-17 +29

Газо
(гост)

Неутрално
10 Отговор
На десет места четох, че 206 на Пежо е най-продавани френски автомобил...то пък се оказа друго!?

Оценка:
-29 +11

nissan note служебен
(гост)

Неутрално
11 Отговор
1,5 dci 86кс. разработка с nissan -може би най безпроблемния дизелов мотор. Десет години експлоатация и 290000км,само консумативи

Коментиран от #12, #13, #54, #66


Оценка:
-6 +46

Каngo служебно
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #11 от "nissan note служебен":


Баничарката която карам е със същия мотор и умишлено не включвам климатика и я карам с много малко газ на максимално ниски обороти.Резултата е разход под 6 на 100 в София и безплатно нафталинче за личното Голфче.

Оценка:
-12 +31

Родопчо
(гост)

Неутрално
13 Отговор

До коментар #11 от "nissan note служебен":


1,5 dci 90 /110 кс. незнам с кой е разработка

Коментиран от #14


Оценка:
-5 +9

Талибанчо
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #13 от "Родопчо":


Разработка е на НАСА.Ползва се в сувалките Челинджър И Дискавъри.Стана ли ти ясно?

Оценка:
-7 +26

пънчо
(гост)

Неутрално
15 Отговор
тук доста умници пишат сменил съм 725 автомобила от всички марки мога да кажа,че клио 1 е страхотен автомобил това бешв 1 та ми кола 1.4 енерги супер кола за 1996 год купихя от ниурнберг карах я година и я продадох наедна адвокатка сега я кара майка и

Коментиран от #19, #38


Оценка:
-15 +19

Дидо
(гост)

Неутрално
16 Отговор
Сегашното клио е супер, а от написаното става ясно,че това ще е още по-добро.

Оценка:
-2 +26

17
Този коментар е премахнат от модератор
Wasko
(гост)

Неутрално
18 Отговор
Рена-та са супер но тук намерих нещо още по добро в съотношение цена качество и е само на газ без друго гориво !!! Вижте тук : www.carsbg11.bg

Оценка:
-11 +2

Леле мале
(гост)

Неутрално
19 Отговор

До коментар #15 от "пънчо":


С този правопис дето показваш ми е трудно да се сетя как изобщо разполагаш с устройство по сложно от лопата.

Оценка:
-4 +26

Бухахахахахха
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #17 от "vasik atanasova":


Знаем,че си фен на онази емблема с двойната тоалетна.

Оценка:
-4 +29

Песимист
(гост)

Неутрално
21 Отговор
Двигатели еднодневки, направени за да издържат до края на гаранцията с доза късмет. След 100 000 км. хвърляш на боклука. А какви коли имаше на времето!

Оценка:
-31 +27

1944
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #2 от "Аноним":


за толкова километри ще строшиш два мерцедеса и пет лади.

Коментиран от #36


Оценка:
-7 +9

Венелина Маринова
(гост)

Неутрално
23 Отговор
Не познавам жена която ще обърне внимание на някакъв си собственик на Рено, особено пък това недоносче Кли-и-ооооо.

Коментиран от #28, #39, #41, #42


Оценка:
-53 +9

дявола
(гост)

Неутрално
24 Отговор
Само един дизайн нищо повече от това зрънчо

Оценка:
-24 +9

Гост
(гост)

Неутрално
25 Отговор
Двигателят какъв е - 0.5 twin turbo или нещо по-модерно?

Оценка:
-13 +12

Иван Патарев
(гост)

Неутрално
26 Отговор
Само глупаци тука, Рено е супер?

Оценка:
-9 +38

Иво
(гост)

Неутрално
27 Отговор
Ако беше някое грозно vw polo всички селяци щяхте да го харесате ,но защото е Рено всички плюете по него ,жалки сте

Оценка:
-10 +55

Джани
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #23 от "Венелина Маринова":


Ако жената ще ме хареса заради колата, пази жоже от такива змии. Амин!

Оценка:
-3 +71

Митьо
(гост)

Неутрално
29 Отговор
Майната им на колите и жените, само масрафи......!!!
Дядо ми имаше Магарцедес с камшично запалване,нямаше отказване!!!!!!

Оценка:
-2 +29

непознат
(гост)

Неутрално
30 Отговор
Карам ситроен ц 4 втора генерация дизел,не бих я сменил за нищо,лукс ,адски мека возия,паважа все едно го прескача толкова не го усеща,пъргава и икономична ,не съм правел все още нищо по нея и не знам какви са цените за частите,6 скорости

Коментиран от #32, #34


Оценка:
-6 +26

Факт!
(гост)

Неутрално
31 Отговор
Съвършеннство

Оценка:
-3 +14

32
Този коментар е премахнат от модератор
пръч
(гост)

Неутрално
33 Отговор

До коментар #3 от "Божкейййййй6767":


ми те и заплати получават

Оценка:
-0 +3

onq s konq
(гост)

Неутрално
34 Отговор

До коментар #30 от "непознат":


Добре е да уточниш че думите ти са просто шега.А ако не е...се превръщат в една доста обидна ЛЪЖА към аудиторията!А БЕЗПРИСТРАСТНАТА ЛОГИКА е следната:Това с-4 "не би го сменил с нищо" просто защото НЯМАШ ФИНАНСОВА ВЪЗМОЖНОСТ.Определенията "Пъргавост" и "Икономичност" с които я характеризираш ,при МПС-тата СА НЕСЪВМЕСТИМИ ПОНЯТИЯ,защото е всеизвестно че "с пръдня боя не става".Колкото до "меката возия" която изтъкваш като "екстра"-това си е ГАРАНЦИЯ ЗА НЕСТАБИЛНОСТ по завоите и не само.Склонен съм да вярвам обаче на твърдението ти че "нищо не си правил" по колата - имам пресен пример от съседния блок,където мой познат също нищо не прави по колата си/подобна на твоята-Алфа ромео 147Д 2004г/.Ами той просто си я държи в гаража и я вади само 2-3 пъти в годината/през лятото естествено/ ...за да отиде на пазар.

Коментиран от #48, #49


Оценка:
-17 +6

onq s konq
(гост)

Неутрално
35 Отговор
Комшията го има съштото и не излаза из поди ниего а ас па не слазам от беенвето !

Оценка:
-11 +2

1999
(гост)

Неутрално
36 Отговор

До коментар #22 от "1944":


Говориш абсолютни глупости. Виждал съм мерцедеси на 800 х. км., на 1 млн. км. Моят е на 500 х.км. 20-годишен е. Имах кола с мотор рено. Никога не бих повторил.

Оценка:
-17 +3

hienata
(гост)

Неутрално
37 Отговор

До коментар #5 от "Радо":


Clio не е среден клас кола, Мегана им е такъв и не е сред най-продаваните в Европа.

Оценка:
-4 +8

Йода
(гост)

Неутрално
38 Отговор

До коментар #15 от "пънчо":


Колега , и ти ли като мен си на 800г? Всяка година нова кола . 725 г + 75г докато вземеш книжка - ползвай силата:))))))))))

Оценка:
-0 +21

луд
(гост)

Неутрално
39 Отговор

До коментар #23 от "Венелина Маринова":


Ще ми обърне , ако и я купя, повервай ми.

Оценка:
-0 +15

Факт!
(гост)

Неутрално
40 Отговор
Съвършенството си има ново име=Рено Клио 5.

Оценка:
-1 +14

Уан
(гост)

Неутрално
41 Отговор

До коментар #23 от "Венелина Маринова":


Така е. Но на собственик дори на 7-8 годишен Мерцедес, би обърнала.

Коментиран от #46


Оценка:
-3 +1

Vvl1
(гост)

Неутрално
42 Отговор

До коментар #23 от "Венелина Маринова":


Аз пък познавам явно има много селянки и кифли

Коментиран от #47


Оценка:
-0 +4

Ширак
(гост)

Неутрално
43 Отговор
Само заради факта че Елзасс и Лотарингия са френски земи а не немски моментално накланя везните в полза на новото Клио и показва пълното превъзходство на 5-тата Френска република над Германия като номерът набРепубликата съвпада напълно с номера на колата.

Оценка:
-1 +12

Bnw
(гост)

Неутрално
44 Отговор
Карам си бенвето и Мерседеса. Те са най хубавите и бързи са. Френските са боклук

Оценка:
-23 +2

Ширак
(гост)

Неутрално
45 Отговор
Бмв нема значение факта че Страсбург е френски град а немците се повъртат около него като бити пеерасти и подсмърчат изяснява кои са по-велики.

Оценка:
-0 +5

Венелина Маринова
(гост)

Неутрално
46 Отговор

До коментар #41 от "Уан":


И 70-годишен Мерцедес е Мерцедес, излъчва класа, докато ново или старо Клио е едно недоразумение, сори, но собствениците на такива малки смешни колички са абсолютни лузъри.

Коментиран от #50


Оценка:
-27 +2

Венелина Маринова
(гост)

Неутрално
47 Отговор

До коментар #42 от "Vvl1":


Ха ха, дори селските пръчки от Врачанско се научиха кое е хубаво и кое не е,

Оценка:
-13 +1

Смяна
(гост)

Неутрално
48 Отговор

До коментар #34 от "onq s konq":


Защо да те лъже човека, като ти казва че не би го сменил с нищо, щом е доволен с С 4, дето го има ?
То се подразбира, че става въпрос за кола от същия клас или цена.
Аз също бих предпочел примерно 5-10 годишен С4, пред 15-20 годишен Мерцедес за същите пари, дето като нов е бил супер, но му е взето здравето.

Оценка:
-1 +15

Стабилност
(гост)

Неутрално
49 Отговор

До коментар #34 от "onq s konq":


За стабилността по завоите, всяка кола се справя със завоите, ако се спазват ограниченията, не всеки иска да кара твърдо окачване, да се радва, че взима завоя с 5 км повече. Обикновено тези с твърдо окачване изправят завоите, щото си мислят че колата ще им оправи самоувереното шофиране, а все пак карат просто коли, макар и с мерник отпред, или преплетени нули.

Оценка:
-1 +21

70 годишен
(гост)

Неутрално
50 Отговор

До коментар #46 от "Венелина Маринова":


70 годишните Мерцедеси отдавна са станали на тенджери, тигани и други стоки от претопения метал, на каквото е останало от ръждясалите им коруби, още след 10-тата година.

Оценка:
-0 +14

Петър
(гост)

Неутрално
51 Отговор

До коментар #3 от "Божкейййййй6767":


Точно така! В цивилизования свят знаят как да ти бръкнат в джоба с финес, а накрая даже оставаш доволен от ку***нското изпълнение. Това важи с пълна сила за френските коли! Искам само да попитам ... какво правиме когато изгори някой фар по време на нощно каране? Чакаме платформа или....? Е**м ти и извратента цивилизация!

Коментиран от #52


Оценка:
-11 +2

Фар
(гост)

Неутрално
52 Отговор

До коментар #51 от "Петър":


Има модели на Форд, дето крушка на фар само в сервиз се сменя.
За френска не знам да има такъв модел, дето ако не си Сакар, да не можеш да си смениш крушката.

Коментиран от #68


Оценка:
-3 +5

Ширак
(гост)

Неутрално
53 Отговор
Селските врачански пръчки отдавна научиха да се омъжват за французи па макар и с Клио ама с апартамент в Ница.А тъпите пръчки като тебе още по стари мерцедеси се заглеждат.Щото то да си селска пръчка е различно от това да си тъпа пръчка.

Оценка:
-1 +16

Хамамамам
(гост)

Неутрално
54 Отговор

До коментар #11 от "nissan note служебен":


Нищо общо с нисан. Рено мотор

Оценка:
-2 +4

чиче
(гост)

Неутрално
55 Отговор
Има една французка марка и това е ПЕЖО-СИТРОЕН

Оценка:
-11 +6

Шаран БГ
(гост)

Неутрално
56 Отговор
На № 3 "Божкейййййй6767" Напълно сте прави и правилно сте написали " в цивилизования свят и нормалните държави " ... Някъде там, нали? Но нашенеца НЕ Е СВИКНАЛ, а е ПРИНУДЕН да става "техничарче" !!Защото онези имат цивилизовани и нормални икономисти,които добре си острят моливчетата, когато пресмятат, колко е нужно на един човек, като работи някъде, да преживява нормално, да посреща всичките си нужди, на себе си и на семейството си и даже да има да си плати за смяна на крушката в авто- сервиза.Когато начело на държавата са такива пишман-професори и икономисти " а ла Гечев " или оня, де го гръмнаха на улица "Латинка" / другите да не ги споменавам/, взели дипломи в Москва, пък тръгнали да правят капитализъм в България, никога няма да доживеем /поне нашето поколение/ да си сменяме крушките на колите в автосервизи. После : само който не знае каква е разликата в ремонта на немска, френска или японска кола, може да се изсилва и да философства. Затова сервизите са специализирани ! И друг коментатор има право! Ще ги видим тези "тъпкани" с "тейники" коли след 5 години !!Честито на този, който си купи нова-новеничка !!

Коментиран от #67


Оценка:
-0 +4

Хайл
(гост)

Неутрално
57 Отговор

До коментар #6 от "копи пейст":


Явно не разбираш от коли-такава простотия само от човек невиждал кола може да се сътвори

Оценка:
-0 +1

Гошо
(гост)

Неутрално
58 Отговор
На село когато старците си говореха за магарета и магарици дядо ми казваше – ВСЕКИ СИ ХВАЛИ МАГАРЕТО , ама наистина нашата магарица бе най –добрата !

Оценка:
-0 +4

Здравомислещ
(гост)

Неутрално
59 Отговор
Като фен на Рено, споделям преките ми наблюдения от този автомобил.
Приятен интериор и екстериор.
Труден за паркиране без камера.
Удобни седалки.
Отново навигацията е кофти но не заради картите на ТомТом, а заради разработчиците от Атос.
Двигателят 1,3 е добър за каране, но убийствен за поддръжка.
Цената от 29500 лева за базовите модели го изравнява по цена с Механа, което си е маркетингово безумие.

Оценка:
-1 +5

Бай хой
(гост)

Неутрално
60 Отговор
Основното правило каква кола НЕ трябва да си купувате е правилото за трите Ф. Ето го и него значи 1. Ф - Форд; 2. Ф - Фиат; 3. Ф - всичко френско.

Коментиран от #63


Оценка:
-8 +4

767
(гост)

Неутрално
61 Отговор
1.5 DCI НИКОГА ПОВЕЧЕ!

Оценка:
-3 +1

Сбъркан народ
(гост)

Неутрално
62 Отговор
Българите все бягат от всичко френско па по продажби Дачия първи Рено втори.Шизофрения ще да е някаква.

Оценка:
-0 +11

Христо
(гост)

Неутрално
63 Отговор

До коментар #60 от "Бай хой":


Или можеби е Форд, Фиат и Фолксваген ;)

Оценка:
-1 +9

Клио 4
(гост)

Неутрално
64 Отговор
Предишното Клио е с много по-запомнящ се дизайн. Особено комбито.

Оценка:
-2 +1

жоро уудстока
(гост)

Неутрално
65 Отговор
Имам желязно правило:френска любов-о-о-о даааааааааа,френска кола-неееееееееееее.........

Оценка:
-4 +1

Да ти кажа
(гост)

Неутрално
66 Отговор

До коментар #11 от "nissan note служебен":


Рено взеха от Нисан само бензинови големи мотори,дизелите са си чисто френска разработка,а в последният участват и трите Мерцедес,Рено и Нисан,но мисля не е 130 к.с.,а 140,но това няма такова значение.

Оценка:
-0 +1

Добре казано
(гост)

Неутрално
67 Отговор

До коментар #56 от "Шаран БГ":


но едно допълненине,тези гръмнатите за тях ясно,те са в отвъдното,но тези,които ни управляват,с купени дипломи и незнаещи от коя страна се държи молива,а ни управляват,за тях какво да кажем,като те са в момента на власт. Между другото преди 2 години си купих пак нова на тази марка кола и вече е над 50 х. км.без грижи. Предната при дъщеря ми от две години тя е взета пак нова,но от 2005г. и пак Рено над 210 х. км.,ремонти незначителни,и в резултат на "хубавите "пътища без дупки,а иначе двигател,скоростна кутия,електроника окачване само един сменен накрайник за тези километри, пружини и амортисьори сменени в резултат на дупките,както и едан джанта. От тези последните и БТР не е застарахован образно казано. Та, който ми каже,че Рено не са качествени аз не му вярвам. Аз също на първата купена кола пак от тази марка но н-та употреба ми дойде до гуша,но се оказа,че просто така е стопанисвана мърляшки от предните Н на брой собственици и затова аз обрах калая,та от 2005г. каза х стига толкова със стари,и от тогава само нови от магазина на 200 500 метра покзание на километража и с найлоните и мириса на ново.

Оценка:
-0 +2

hienata
(гост)

Неутрално
68 Отговор

До коментар #52 от "Фар":


Рено меган ( 2005 там някъде, със странната задница ) - смяна на крушка ляв фар - само след сваляне на предна лява гума и подкалник.

Оценка:
-1 +2

гост
(гост)

Неутрално
69 Отговор
Всяка марка и модел си имат хубави и лоши страни.Зависи какво търсиш в една кола.Само ограничен човек видял много малко ,може да поставя такива категории, като "пълен боклук"или "най-доброто е...."

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери