В рамките на Гран При на Франция Renault Sport Racing представи новите си състезателни модели, вдъхновени от гамата серийни автомобили. Автомобилите са базирани на новото Clio и са разработени както за популярните едномаркови шампионати, така и за открити състезания.
Експресивният и спортен стил на новото Renault CLIO R.S. Line е пренесен в най-новото творение на Renault Sport Racing чрез предната броня с F1 сплитер, а универсално шаси е използвано, за да позволи предлагането в три версии.
Въпреки общите черти, Clio Cup, Clio Rally и Clio RX са три състезателни коли, персонализирани спрямо техните специалности.
С една и съща кола клиентите ще могат да участват в различни състезателни категории, благодарение на специални комплекти за трансформация. По този начин клиентите имат възможността да практикуват моторни спортове на всички видове настилки и терени, независимо от техния опит.
Петото поколение на Clio ще ползва експертния опит на екипите във Вири-Шатийон и Диеп, където ще се сглобяват трите модела. Това ще помогне за оптимизацията на всяка версия във всяко отношение. Първите автомобили ще бъдат доставени през октомври и готови да се състезават на писта и специални етапи през 2020 година.
Спецификации:
Шаси
• База: Clio RS Line
• Шаси: стоманен заварен монокок
• Предна ос: Псевдо Макферсон
• Задна ос: H-образна греда
• Окачване: Нерегулируеми амортисьори Bos Suspension
Двигател
• Тип: 1,3 TCe Renault - 4 цилиндъра - 16 клапана
• Турбокомпресор: Garrett
• Охлаждане: производно от стандартната версия
• Тип горивна система: Директно впръскване
• Мощност: 170 - 180 конски сили, съгласно предписанията
• Въртящ момент: 280 - 320 Nm, съгласно предписанията
• Максимални обороти: 6 500
• Електроника: Life Racing
• Гориво: SP98
Размери
• Дължина - ширина - височина (мм): 4050 - 1988 - 1400
• Следа предна-задна (мм): 1500 - 1490
• Междуосие (мм): 2579
• Ненатоварено тегло: съгласно предписанията
Трансмисия
• Sadey последователна петстепенна скоростна кутия + задна скорост
• Ръчна смяна на предавките с електрическо отключване за заден ход
• ZF диференциал с ограничено приплъзване
• Съединител: Sachs
Колела
• Колела: 6x15 (чакъл), 6,5x16 (асфалт), 7x17 (Cup)
• Гуми: Michelin
• Предни спирачки: съгласно предписанията
• Задни спирачки: съгласно предписанията
• Хидравлична ръчна спирачка
Други
• FT3 горивен резервоар, хомологиран от FIA
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гледач
11:20 04.07.2019
2 С.С
11:29 04.07.2019
3 Steks
Коментиран от #6
12:19 04.07.2019
4 маймун
14:02 04.07.2019
5 Батман
17:23 04.07.2019
6 Чавдар войвода
До коментар #3 от "Steks":
Единствено 4,2 ТDI е по-бързо от дачията, но с малко. Хаха-ха17:37 04.07.2019