17 Юни, 2020 12:13 9 365 21

Mazda превърна Isuzu D-Max в новия пикап BT-50

  • mazda-
  • bt-50-
  • isuzu-
  • d-max-
  • пикапи

Моделът смени поколението, премина на друга платформа и се сдоби с нов двигател

Mazda превърна Isuzu D-Max в новия пикап BT-50 - 1

Mazda показа трето поколение на пикапа BT-50. Любопитното е, че моделът е коренно нов. Използвана е платформата Isuzu D-Max, като двата пикапа унифицират не само рамата, но и кабината, товарната платформа и дори част от екстериорните панели.

В допълнение, BT-50 получи и нов двигател от Isuzu. Засега бе представена версията за австралийския пазар с двойна кабина и товароносимост 1 065 килограма. Пикапът е оборудван с трилитров Isuzu турбодизел, който произвежда 190 конски сили и 450 Нм въртящ момент.

Mazda превърна Isuzu D-Max в новия пикап BT-50

По-късно гамата на двигателите ще се попълни с по-малко мощен дизелов 1.9-литров агрегат с мощност 150 конски сили, който също е заимстван от D-Max. Настоящият турбодизел е комбиниран с ръчна шестстепенна скоростна кутия или шестстепенен автоматик Aisin.

Новият BT-50, преобразуван от Isuzu, се предлага със система за задвижване на всички колела с твърда връзка на предния мост и със задно заключване на диференциала. С промяната на поколението пикапът се промени и по размери.

В сравнение с предшественика си дължината е намалена с 93 милиметра, до 5 373 милиметра, а височината - с 25 милиметра, до 1 790 милиметра. Междуосието е намаляло с 95 милиметра и е 3 125 милиметра.

Mazda превърна Isuzu D-Max в новия пикап BT-50

Пикапът обаче става по-широк с 20 милиметра (1 870 милиметра). Колкото до дизайна, Mazda BT-50 получава оригинална предна част, направена в стила на съвременните модели на марката. Работено е и върху интериора, като подписа на Mazda е видим, и е в хармония с оформлението на D-Max. 

Опциите за австралийския BT-50 са кожен интериор, адаптивен круиз контрол, системи за автоматично спиране и задържане в лентата. Моделът ще влезе в продажба през втората половина на 2020 година и ще дойде от фабриката на Mazda в Тайланд.

Mazda превърна Isuzu D-Max в новия пикап BT-50


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 14 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ядосан

    16 15 Отговор
    Мдаа ... освен предната решетка няма нищо друго на Мазда! Точно като Навара - Мерцедес! Само не разбирам кому е нужно това?!?

    Коментиран от #2, #4, #10

  • 2 селянин 1

    16 5 Отговор

    До коментар #1 от "ядосан":

    Нисан-навара,рено и бенц-вървят вързани за ръчичка-а тук са исузу и мазда-разлика от небето до земята..
  • 3 Беги-беги

    11 5 Отговор
    Да смених Форд с Исузу ....гениално !?! Иначе трето поколение пикап на Мазда :) :) :)
  • 4 фермер Ганьо кара

    8 5 Отговор

    До коментар #1 от "ядосан":

    На много фермери им е необходим пикап, за работа ,но те ходят да се фукат на лов или на морето, пред хотела трябва да има задължително и пикап до Мерцедеса, това им дава спокойствие, че са в играта?!!!???
    ДДС се дърпа без проблем, официално!
  • 5 До 1

    5 6 Отговор
    До 1

    Това си е бизнес практика.
    Например mobile.bg => auto.bg => car24.bg Един сайт с различни имена.
  • 6 Франция значи свобода

    1 35 Отговор
    Тия японци що още се опитват да правят нещо което им е непонятно.Да си правят оригамите и да си траят.
  • 7 Алексей

    26 1 Отговор
    Както Дайхацу и Лексъс вървят с Тойота, така и Исузу започва проект с Мазда. А Исузи е по-добро от Форд, еле пък в дизеловите двигатели.
    В Африка масовото предлагане на пикапи и джипове се свежда до Тойота, Мицубипи, Нисан и Исузу.
    Същото е в близкия и по-далечен изток. В Афганистан, Ирак, Сирия и Либия, проучванията ми за предлагане в страни с максимално тежки условия, също тези марки се търсят основно и владеят пазара.
    Австралия, извън крайбрежния пръстен, е с много тежки условия, магаданови пътища с прахоляк или разкаляни от дъждове.
    В Сибир и Монголия, също тези марки се харчат много здраво. Особено модела Тойита Ленд Крузър Намиб.

    Коментиран от #9, #11

  • 8 Джуган

    17 1 Отговор
    Няма по добър работен кон от японски пикап, Исузу е корава марка (пичовете с Опел Фронтери ще потвърдят), правят отлични дизелови двигатели, тук доста са се постарали, скоростна кутия от Айсин е отличен избор и тъй като опитът на Мазда е предимно в продажби на пикапи от Форд, могат само да спечелят от сътрудничество с Исузу.
  • 9 Джуган

    12 0 Отговор

    До коментар #7 от "Алексей":

    Напълно подкрепям, +++
  • 10 123457

    8 0 Отговор

    До коментар #1 от "ядосан":

    Нужно е на алчните СЕО и акционери, които ги интересува единствено днес. За тях няма значение, че в други ден ще са унищожили марката, която ги храни днес.
  • 11 Напълно си прав Алексей

    18 1 Отговор

    До коментар #7 от "Алексей":

    Това е цялата истина, но българина тръдно приема такова нещо. За него представата за автомобил е да е немски. Всичко друго което се кара в африка, близкия щ, средния, далечния изток, централна и пжна америка джунглите и наркокартелите, и ислямска държава няма да е величествено пред кафенето.
  • 12 Лудогорец8

    17 2 Отговор
    Много добре се е получил пикапа и да по-добре с исузо отколкото с форд. МАЗДА си остава в сърцето ми който каквотожиска да казва за марката.
  • 13 Ввв

    18 2 Отговор
    Бе кво сте се хванали с тоя Форд все бе,Мазда е сравнително малка компания,но се откроява изключително много,да имат слаби места,но за цена/качество слагат доста немски талиги на място!След 2012 няма колаборации,освен този пикап явно...
  • 14 Майната

    16 3 Отговор
    Минах през доста марки автомобили,не съм пристрастен към дадена.Последната ми е Мазда,еми възхитен съм.Всичко е опростено и направено да служи на водача!А за пикапа и разработката с Исузу-красив и работен кон :)
  • 15 Оня с коня

    4 23 Отговор
    Всички са японски боклуци още от завода са с тотал щета.
  • 16 Светозар

    17 1 Отговор
    Най-големият производител на дизелови двигатели в света е Исузу.

    Коментиран от #17

  • 17 9310

    11 1 Отговор

    До коментар #16 от "Светозар":

    А на бензинови хонда. А на хибридни установки тойота. А на електрически автомобили тесла и китайците. Питам къде са германците с чистите си диЗели. Може би оправят софтуерни проблеми. В частност ваг. Иначе бмв и даймлер респект!
  • 18 Да си правят

    4 10 Отговор
    малолитражките и да не се занимават с това което не могат. Ще продадат някой бройка из безните региони с тия мизерни дизели. Кво сте захапали фордовите доказани пикапи, виж из С.Америка колко машини се движат на преклонна възраст още от миналия век . За тия години тая натруфена японка ще се разпадне няколко пъти. V8, нискооборетен атмосферен бензин - това е машината! Дизел=мизерия - противен шум, вибрации, смрад, сажди, но отива на мизерията в Африка, факт...

    Коментиран от #19, #20, #21

  • 19 Ввв

    3 2 Отговор

    До коментар #18 от "Да си правят":

    Тоя пък..американците и коли...смех
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Ааа не грешиш тука

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Да си правят":

    В грешка си. Дизел се кара само в европа. В Африка, близкия, средния, далечния Изток, централна и южна америка също. За северна да не говорим. Дизела е межу Истанбул и Лондон и между Атина и Копенхаген. Даже на север от Дания няма нито един дизел. Те вече и бензин не искат