18 Юни, 2021 10:04 5 908 5

13 нови "мазди" до 2025 г.

  • mazda-
  • електрификация

Японците ще наблегнат на електрически и хибридни модели

13 нови "мазди" до 2025 г. - 1

Японците от Mazda разказаха за планове си за разширяване на моделната линия през следващите четири години. Както и много други марки и те ще бъдат ангажирани с разработването на електрифицирани коли и с въвеждането на полуавтоматични системи за управление.

Mazda ще пусне не по-малко от 13 нови модела и техните модификации, оборудвани с електрифицирани силови трактове, като това ще се случи през следващите четири години. Информацията е на Ройтерс, които се позовават на пресслужбата на японската марка.

Между 2022 и 2025 г. Mazda ще пусне пет нови хибрида на различни пазари и също толкова версии с т.нар. плъгин хибридни системи - бензино-електрически задвижващи системи с възможност за презареждане на батериите от битов електрически контакт.

И накрая, на бял свят ще се появят три напълно електрически модела Mazda, които също ще дебютират до 2025 година. Автомобилите ще бъдат разработени за Япония, САЩ, Европа, както и за Китай и други азиатски страни.

13 нови "мазди" до 2025 г.

В допълнение, Mazda ще разработи нова модулна архитектура изключително за следващото поколение електрически превозни средства. Първият сериен автомобил на това шаси ще се появи през 2025 година. Японците очакват до 2030 г. една четвърт от автомобилите им да бъдат оборудвани с електрически силови трактове.

И накрая, от 2022 г. Mazda ще започне да оборудва големите си автомобили с двигатели с вътрешно горене с усъвършенствана полуавтоматична кормилна система. Например тя ще може да следи състоянието на водача и самостоятелно да прави маневри или да спира автомобила при липса на навременна реакция от негова страна.

По-рано стана известно, че от 2022 г. Mazda ще се върне към производството на автомобили, оборудвани с ротационни двигатели. Компактният мотор ще се използва в хибридна схема на малкия кросоувър Mazda MX-30. В този случай агрегатът няма да се използва като тягов елемент - той ще действа като генератор за презареждане на батериите, които захранват електрическите двигатели.

Японската компания е един от малкото автомобилни производители, които масово произвеждат автомобили с роторни бутани двигател тип Ванкел през втората половина на 20-ти век. Последният модел на Mazda с такъв двигател е спортният автомобил RX-8, който бе спрян от производство през 2012 година.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 К Георгиев

    12 9 Отговор
    Имах две Мазди МХ3 но с различни двигатели .Бяха много здрави с нисък разход евтина и много опростена механика. След моделите 323 и 626 всичко което създадоха е само добра визия. Моето мнение е че , масово автомобили създадени след 2005 г. са направени така че , да издържат лизинга или гаранцията след което да бъдат тотал щета.

    Коментиран от #2

  • 2 Someone

    21 3 Отговор

    До коментар #1 от "К Георгиев":

    2014-та година купих чисто нова Мазда 6 с всички екстри (тоест повече, което потенциално да дефектира). Продадох я на 4 години и половина и 95 хиляди километра. До този момент нямаше никакви проблеми, човека си я кара и до днес без да прави нищо. Само консумативи.
    2016-та края купих отново Мазда 6, отново с всички екстри и преди половин година я продадох. Беше на 85 хиляди километра без абсолютно никакви проблеми по нея, както и сега новият собственик е супер доволен и щастлив.
    Проблемът не е толкова в колите, а в това, че ние съдим за тях по тези, които са по автокъщите (автоморгите). Превъртяни километражи, прикрити ПТП-та, необслужвани боклуци от цяла Европа, или просто такива, които са убити от каране и са на 400 - 500 хиляди. Купува си някой подобен автомобил "на далавера" и иска да му издържи 10 години без проблеми. Е как да стане?!?

    Коментиран от #3

  • 3 хаха

    6 8 Отговор

    До коментар #2 от "Someone":

    2014 купуваш нова караш я 95 х км , 4 години (това е 2018) ??

    2016 купуваш още една нова и не я си я караш 85 х км ????!!???

    И как си го правил тоя номер с две коли едновременно да им навърташ яко километри ?!?!?!?!?! хахаха

    Няма лошо че пишеш бутафорни коментари ама поне преди това си направи по-добре сметките с годините и километрите хахаха

    Коментиран от #4

  • 4 Someone

    16 2 Отговор

    До коментар #3 от "хаха":

    Оф, Божееее...
    Не ти дължа обяснение, но пък ще ти го дам, че току виж следващият път се напънеш и се опиташ да помислиш.
    Купих първата Мазда на жена ми. Караше я и много ѝ харесваше, обаче дъщеря ми също изкара книжка и започна да я кара. Двете постоянно се дърлеха за колата, така че купих още една Мазда (текущият модел), като така в един момент имах два автомобила. После продадох по - старата Мазда и купих нов автомобил за жена ми, като сега се случи същото и с по - новата Мазда и нов за дъщеря ми. Като казвам "купих" имам предвид, че парите ги изкарвам основно аз, аз ходя по представителствата и уреждам всичко. Лично аз предпочитам други марки автомобили, макар че и Маздите ги карах от време на време, основно по обслужвания. Сега стана ли ти ясно? Следващият път се опитай да помислиш самостоятелно...

    Коментиран от #5

  • 5 кварталния

    5 1 Отговор

    До коментар #4 от "Someone":

    Благодаря за разяснението! Много амеби са се навъдили, който логично нямат шанс да се надскочат, но пък много обичат да умуват