Last news in Fakti

24 Юни, 2020 17:30, обновена 18 Юли, 2022 17:37 11 674 21

Какво се случва с Infiniti

  • infiniti-
  • бъдеще

Японската премиум марка разкри подробности относно новата си стратегия за развитие

Какво се случва с Infiniti - 1

След скандала с ареста и последвалото бягство на Карлос Гон, епидемията COVID-19 и други икономически шокове, алиансът Renault-Nissan-Mitsubishi не се чувства много добре. В предприятията, които са част от концерна, бързат да намерят начини за повишаване на ефективността на бизнеса. И премиум марката Infiniti не остава настрана от пазарните експерименти.

На 1 април централата на компанията се премести от Хонконг в Йокохама, за да подчертае японските си корени. През май Infiniti обявиха назначението на новия шеф Пейман Каргар, а началото на юни в пресата изтече информация за "глобалния рестарт" на марката. И сега се появиха първите официални подробности за проекта за обновяване на Infinity.

Едно от интересните решения е, че Infiniti ще напусне Европа, но не и Русия. И всичко това, защото японците не приписват руснаците към Стария свят. Съобщението в пресата, казано с прав текст е следното: марката напуска европейския регион, за да се съсредоточи върху пазарите в Северна Америка, Китай, Близкия Изток, Азиатско-Тихоокеанския регион и Руската федерация.

Втората новина е, че за да обедини и намали разходите, компанията потвърди пълен преход към платформите на Nissan. Разбира се, беше направена уговорка: уж това ще се случи с адаптирането на масовите инженерни решения към премиум стандартите. Дизайнът на моделите Infiniti също искаме да повярваме, че ще остане оригинален, но едва ли. Съвсем скоро ще видим как японците прилагат плана на практика.

Независимо от това излизането на новото купе-кросоувър QX55 в стила на популярния и у нас FX бе обявено за преди края на 2020 година, когато поколението ще смени и най-продаваното SUV - QX60. Но работата по електромобилите е временно отложена. Очевидно хибридите от различни видове, обединени под прикритието на e-Power технологията на Nissan, ще бъдат "назначени" да се борят за екология.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 15 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    23 66 Отговор
    Правилно - тия оризарници само на мужик могат да ги пробутат но не и на европеец ...

    Коментиран от #5

  • 2 джапанка

    12 25 Отговор
    инфинити при майстора
  • 3 Марио

    40 13 Отговор
    Имах инфинити и бях много доволен.Жалко, че няма да ги има тук.

    Коментиран от #11

  • 4 Тони

    36 9 Отговор
    Карам инфинити от 2013г.Много здрави автомобили,дори и даги няма в Европа пак бих претпочитал тази марка
  • 5 отговор

    31 10 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Говориш така защото неможеш да сия позволиш.

    Коментиран от #14

  • 6 Антон

    22 48 Отговор
    Японските дръгели нито са харесвани в европа, нито могат да се конкурират с немските премиуми - нито по мощност, нито по екстри, нито по престиж. Да сте видели дипломати, политици, държавни глави да се возят в инфинити или подобни жълти изчадия. Няма и да видите.

    Коментиран от #7, #8, #9, #10

  • 7 тони

    32 9 Отговор

    До коментар #6 от "Антон":

    Доста японски дипломатичекси автомобили съм виждал. Тойоти, мазди, лексуси
  • 8 Julio

    31 5 Отговор

    До коментар #6 от "Антон":

    Ако бъдем честни то и БМВ и Ауди не са много правителствените коли. Остана Мерца и преди 10-на години се разбра защо са предпочитани. Просто са раздавали пари под масата на правилните хора. Признаха си за 20-на държави официално. Това означва че поне на 40 държави са раздавали магизи...
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Марио,не ти ли е известно?

    14 9 Отговор

    До коментар #3 от "Марио":

    Лексус са по-качествени и надеждни от Инфинити.

    Коментиран от #13

  • 12 Марио,не ти ли е известно?

    7 9 Отговор
    Лексус са по-качествени и надеждни от Инфинити.
  • 13 Марио

    12 6 Отговор

    До коментар #11 от "Марио,не ти ли е известно?":

    Да, съгласен съм.Лексус също са добри, но и Инфинити не отстъпва.

    Коментиран от #21

  • 14 до отговор

    10 15 Отговор

    До коментар #5 от "отговор":

    Карам S4 - дали не мога да си позволя такъв оризарник ? :)
  • 15 fermera

    17 1 Отговор
    Проблемите на Infinit започнаха през 2012г. когато не пуснаха в производство електрическия Infiniti LE и QX60 не го предложиха в Европа.После дойде местенето в Хонг конг и безсмисленото преименуване което обезличи марката.После се провалиха с новия турбирани V6 който не покри нормите.И завърши с липсата на СУВ модел .И едно високомерие на некъдърния мениджмънт който много се чудеха защо хората не купуват.
  • 16 Панко

    9 8 Отговор
    Бягай ги тея грозотии...
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Марто

    2 0 Отговор
    Фермер стой си на село и прави мениджмънт
  • 19 fermera

    1 3 Отговор
    Добро утро
    И аз като повечето селяни станах софиянец.И три паркоместа си взе и сега им пускам ток.Дизела ще си го карам само на село.Ама Infiniti няма какво да предложат.

    Коментиран от #20

  • 20 здрасти фермерче

    6 0 Отговор

    До коментар #19 от "fermera":

    Да те оведомя че марката Инфинити имат хибридни модели още от2010г Q50 Q60 Q 70s по късно влизат в рекордите на гинес за най бързия и мощен хибрид.Да 2020г е тежка за таз марка направиха големи грешки но имат и разработен ел.мотор изцяло на електричество само че жалко защото няма да се предлагат в Европа
  • 21 Komapak

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Марио":

    Притежавам лексус. Въпроса е спорен...