ФАКТИ.БГ

Вижте кои са най-надеждните марки автомобили

Тази година класацията определено поднесе изненади

Публикувана: 22 Ноември, 2020 13:00
78 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 18445
Вижте кои са най-надеждните марки автомобили
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.5 от 30 гласа.

Авторитетното американско издание Consumer Reports изготви нова оценка за надеждността на автомобилните марки. Тази година класацията определено поднесе изненади. Например за първи път Mazda зае първото място.

Оценките на Consumer Reports (CR) в САЩ привличат вниманието не по-малко от подобния доклад на J.D. Power. Техните подходи са различни, въпреки че и в двата случая изследването се основава на проучвания на стотици хиляди собственици.

J.D. Power взема предвид средния брой проблеми на 100 коли (колкото по-малко, толкова по-висока е оценката в списъка), а CR, въз основа на анализа на отговорите, изчислява условни оценки на надеждност от нула до 100.

Американците наричат ​​това предсказана надеждност, въпреки че прогнозата се основава на разбивки какво вече се е случило. Списанието взема диапазона от точки от 41 до 60 за средното за индустрията, като подчертава модели над и под тази зона.

Те разделят автомобилите на четири групи - такива, при които надеждността е значително над средната, над средната, под средната и много по-ниска от средната. Всички те са показани в таблицата по-долу в различни цветове.

Вижте кои са най-надеждните марки автомобили


Впечатление прави, че Tesla, според CR, продължава да изпитва проблеми както с качеството, така и с надеждността. Тази година SUV Model Y е виновен за провала на марката, която се смъква до незавидното предпоследно място.

Според CR успехът на Mazda, която заема първата позиция, се крие във факта, че марката „консервативно надгражда моделите и избягва въвеждането на нови рискови мотори, трансмисии и информационно-развлекателни системи“.

Ще добавим, че марките Acura, Alfa Romeo, Chrysler, FIAT, Genesis, Jaguar, Land Rover, Maserati, Mitsubishi не бяха включени в рейтинга за надеждност през 2020 г. поради липсата на статистика, налична в CR изданието.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.5 от 30 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ДВГ
1 Отговор
От мен да знаете: Хвали старо,карай ново.....Не съм го измислил аз, но е самата истина.

Оценка:
-14 +93

jap
2 Отговор
Мазда е много надеждна със солидната си техника но за съжаление проблемите с ръждясващите ламарини се отразяват зле на имиджа и.

Коментиран от #7, #23


Оценка:
-30 +80

Перо
3 Отговор
Платена класация!

Коментиран от #5


Оценка:
-54 +28

Жак Фреско
4 Отговор
Само тези които плащат ги рекламират медии.Непризнатите таланти тръгват срещу системата и тава век след век!

Оценка:
-21 +18

Де Факто
5 Отговор

До коментар #3 от "Перо":


Предполагам, че не е платена, а просто американска.Буик, Хюндай, Рам!!!!!!Тук разбира се нещата не стоят така.И всички знаем как.

Коментиран от #8


Оценка:
-9 +32

DrivingPleasure
6 Отговор
Е сега ще повярвате ли че Т'слата е кочина? И не е само Y извадиха и S от препоръчителните. Само сектантите ги купуват тия каруци!

Коментиран от #13


Оценка:
-13 +48

DrivingPleasure
7 Отговор

До коментар #2 от "jap":


Проблема с ламарините свърши още преди 10тина години

Коментиран от #15, #16, #25, #48


Оценка:
-20 +57

И как ?
8 Отговор

До коментар #5 от "Де Факто":


Същото ама махаш американските марки ;)

Оценка:
-3 +18

JAPCARS4EVER
9 Отговор
В челната 5ца - 4 японски автомобила.Няма какво да кажа повече.Оставям дървените философи да си хвалят немските боклуци.

Коментиран от #49


Оценка:
-25 +105

987
10 Отговор
А Лада защо не е в класацията ?

Оценка:
-11 +23

Ти пък сега ли разбра
11 Отговор
На този етап Тесла наблягаха на количеството за сметка на качеството, защото това беше единственият им работещ завод, който обслужваше целия свят.

Модел У пък все още има детски болести, които ще решат с времето. Важното е, че продажбите растат, въпреки проблемите, което е признак, че продават най-безпроблемните ЕЛЕКТРОмобили.

Качеството в Китай е на ТОП ниво, дори в сравнение с всички видове автомобили. В Европа се очаква още по-високо, защото вече видяха къде са проблемите и знаят как се решават.

Коментиран от #43


Оценка:
-21 +10

Румен
12 Отговор
Маздата е най скапаната кола в САЩ. Щото се прави в Щатите от маймуни.

Коментиран от #78


Оценка:
-53 +12

абе колко човека карат тесла бе, момче
13 Отговор

До коментар #6 от "DrivingPleasure":


В сравнение с милионите продадени конвенционални коли, какъв процент заема теслата? Колко модела имат другите в класацията. Вземи фолксваген. Има 20 модела всеки с по 5 модификации. Каква тесла скагаш тук с 4 модела и все още мижав прицент от пазара.
Когато всяка двайста кола която виждаш на пътя бъде тесла, тогава ще се помести някъде в класация.

Коментиран от #18


Оценка:
-14 +13

14
Този коментар е премахнат от модератор.
МазНа
15 Отговор

До коментар #7 от "DrivingPleasure":


Ами те ръждясват след като станат 10 годишни. Тамън почват.

Оценка:
-13 +25

jap
16 Отговор

До коментар #7 от "DrivingPleasure":


Грешиш.Пролетта гледах една 3-ка от Германия произведена 2016-та и по арките на задните калници вече беше ''напъпила''.

Оценка:
-19 +26

17
Този коментар е премахнат от модератор.
DrivingPleasure
18 Отговор

До коментар #13 от "абе колко човека карат тесла бе, момче":


Абе момче, тия класации се правят на проблеми възникнали при 1000 автомобила примерно, а не върху общиа брой продадени автомобили. А имено щото е малкомащабно производството, а проблемите са много повече от средното показва какъв невъобразим трошляк е тая каруца

Оценка:
-5 +22

123
19 Отговор
Това при какъв пробег? Защото при нас за пример, една Дачия излиза от дилъра и за 3 години си прави 200 000! Масла, филтри и гуми! Туй то! Мазда ще издържи ли 3 години на такава езда? Дет се вика то 3 години и е гаранцията ....

Коментиран от #24, #56


Оценка:
-26 +18

Рено Фен
20 Отговор
Въобще не ги гледам тия класации.Сядам в Реното паля и давам газ това е колата

Оценка:
-31 +19

Бако
21 Отговор
Защо ги качвате изобщо тези американск класации... В Европа нещата са други.

Коментиран от #22


Оценка:
-12 +24

Факт
22 Отговор

До коментар #21 от "Бако":


Е как защо защото е платено.Колата е като жената или те кефи или не.Взимаш това което те кефи и изонщо не мислиш ама то това здраво онова не.Караш и тва е.

Коментиран от #42, #64


Оценка:
-9 +31

Десо
23 Отговор

До коментар #2 от "jap":


Да,но те не ръждясват на 3-5 години,нали????

Коментиран от #52


Оценка:
-1 +13

един от стадото
24 Отговор

До коментар #19 от "123":


не въпроса дали ще ги издържи, ще ги издържи и още как. Мазда като цяло е консервативен автомобил, залага на изпитани агрегати и техники, балансиран и недосегаем за времето си е. Получава се нещо като Дачията, наистина се наложи с проста техника за народа и най- вече служебни коли, поне в БГ. Но класацията пак американска, това е положението, който плаща той разгащва..

Коментиран от #30


Оценка:
-4 +19

ххх
25 Отговор

До коментар #7 от "DrivingPleasure":


За съжаление грешиш. Все още някои от новите им модели (на 4-5) години са си ръждясали доволно много. Най-големият недостатък за мен на всички японски автомобили е, че ламарините има са тънки като вестник! Пестят от материали ибвинаги е било така! Надеждни са (голяма част, разбира се не всичко), но с малки изключения са отврат като интериор. И дизели вече нямат, автоматите на еропекските производители са по-приятни, но пък японците правят надеждни бензинови двигатели и наистина не може да се отрече, че това е така от деситилетия насам.

Коментиран от #26


Оценка:
-7 +20

Рено Фен
26 Отговор

До коментар #25 от "ххх":


Японските коли са набедени за надеждни в Сащ заради използването от Сащ на баьите в Окинава.Японските бклуци са феноменални кчини

Коментиран от #28


Оценка:
-49 +9

Дългия
27 Отговор
Мазда е Форд !

Оценка:
-36 +6

Да,да
28 Отговор

До коментар #26 от "Рено Фен":


Също като...френските

Оценка:
-8 +14

До 27
29 Отговор
Мазда се разделиха с форд през 2015.

Коментиран от #46


Оценка:
-0 +26

Анонимен
30 Отговор

До коментар #24 от "един от стадото":


Ако не изгние преди това, вярно пооправиха нещата,но продължава да си гние

Коментиран от #35


Оценка:
-10 +6

перничанин
31 Отговор
Класирането си е реално. Японските марки за САЩ се произвеждат в Япония и качеството е на ниво. Няма смисъл да сравнявам Хонда правена в Япония и Англия. Лошо говори класацията за производството в САЩ (BMW X) и Мексико (Фолксваген). Незнам къде правят Мерцедесите за Америка, но сигурно не са немски.

Коментиран от #32


Оценка:
-4 +21

DrivingPleasure
32 Отговор

До коментар #31 от "перничанин":


В алабама правят Мерцедесите, някои и нямат нищо общо с германската сглобка, като си отбелязал за японките от Англия

П.С. може и да не съм прав за Маздите, явно не съм щом го казвате опит с японски коли почти нямам - да кажем тогава, че драстично сса ги подобрили?

Оценка:
-0 +12

Хах
33 Отговор
фолксвагините мноо назад,нормално

Оценка:
-2 +15

DrivingPleasure
34 Отговор
Най-важното от класацията е, че кошниците на Тесла са накрая и полека лека култа към тоя боклук умира!

Коментиран от #38


Оценка:
-5 +10

един от стадото
35 Отговор

До коментар #30 от "Анонимен":


в един друг сайт четох преди година патилата на един наш емигрант от Чикаго. А Чикаго хваща зима не като тук и държи здраво. Разправя при -* 20как теслата на два пъти как го оставя на средата на пътя, натоварена с климатик и фарове..пътна помощ до тях,и после цяла зима с Хондата на жена си на работа..Сам казва, тесла само лято и то в Калифорния, на север не става.

Оценка:
-5 +11

Опел
36 Отговор
Buick имат модели, които са разработени от Опел.. Тоест от Европейските автомобили немската (доскоро) марка е водеща. Интересно.

Коментиран от #55


Оценка:
-3 +1

Новина от миналата година
37 Отговор
Tesla вече продава повече от BMW в САЩ
18 Декември, 2019 19:10

Георги Касабов

От началото на годината в Съединените щати са купени повече електромобили Model 3, отколкото BMW 2er, 3er, 4er, 5er, 7er и 8er, взети заедно, съобщава Cleantechnica. От най-достъпната Tesla са продадени 127 836 бройки, докато съвкупните продажби на баварците са 116 073.

Model 3 се радва на нестихваща популярност, която опровергава напълно прогнозите на различни специалисти, че интересът към електромобила ще намалее след първоначалната еуфория сред купувачите. Успехът на Tesla закономерно води до спад в продажбите на традиционните производители. В случая с BMW те са намалели с 14.4% в сравнение с 2018 г.

Илон Мъск обаче няма никакво намерение да вдига крак от педала на газта. Предприемачът си е поставил за цел догодина да продаде между 360 000 и 400 000 електромобила.

Коментиран от #44, #45, #50, #61


Оценка:
-6 +6

37 беше за тебе
38 Отговор

До коментар #34 от "DrivingPleasure":


Плана за тази година беше 360 - 400 хил. без да се знае за коронакризата, но въпреки това ще продаде 500 хил. броя тази година. Ти на това ли му казваш умиращ интерес? Как ли са продажбите на BMW за тази година? Дали и те ще се увеличат, като на Тесла?

Оценка:
-5 +7

Трифонов
39 Отговор
Истината е, че днес трябва да се проучват много неща преди да се купи нова кола. Единствените модели на BMW например, които се правят изцяло и само в Германия, са 4, 5, 7 и 8 серия. Всички останали модели, се правят предимно другаде - САЩ например (където се правят 60% от всички SUV на марката, като там се правят близо 70% от моделите х5, х6 и х7, демек най-скъпите. В САЩ са едни от най-мащабните им производствени мощности, които в същото време, са и с най-ниско качество на продукцията. Голяма част от продукцията (извън 4, 5, 7 и 8 серия), се прави в Индонезия (Джакарта), в Русия (Калининград) и в Китай - Х1, Х2, Х3, Х4, Х5, Х6 и Х7. Както и в още някои държави. Качество на нивото на марката от тези заводи не може да се очаква. След това, трябва да се избягват определени мотори (в момента напр. 4.4 литровия V8, чиято надеждност е в значителна степен подобрена, но въпреки това, си остава ненадежден двигател. Доста ненадежден се оказва и последния най-мощен вариант на 6 цилиндровия, 3 литров дизел). Така, като най-надеждни се очертават 2 литровия, 4 цилиндров бензин с мощност между 174 и 200 к.с., в зависимост от модела, 3 литровия редови 6 цилиндров бензин, 2 литровия 4 цилиндров дизел и 3 литровия редови 6 цилиндров дизел, но във вариант с 258 к.с. Те така... 420i и 420d, M440i, 520i, 518 и 520d, 530d и 540i, 740i и 730d, 840i. От всичко друго може да останете силно и неприятно изненадани.

Оценка:
-0 +12

Трифонов
40 Отговор
Поправям се - 5 и 7 серия също не се правят единствено в Германия. Явно последните генерации и на двата модела, са ги изнесли в голяма част в Китай, Индонезия и на други места. Демек, само в Германия се правят единствено 4 и 8 серия.

Оценка:
-0 +6

111
41 Отговор
За каква американска класация се пише, след като таблицата е на руски?!?!

Оценка:
-4 +1

Коментара
42 Отговор

До коментар #22 от "Факт":


По-точно и разбираемо за масата няма как да се каже! От мен +

Оценка:
-4 +2

Хайл
43 Отговор

До коментар #11 от "Ти пък сега ли разбра":


Теслата ти не само детски болести има ами и старчески петна по ламарината и деменция...хората се чудят как да се отърват от тоя боклук че и на вторични не го искат

Оценка:
-0 +7

44
Този коментар е премахнат от модератор.
Хайл
45 Отговор

До коментар #37 от "Новина от миналата година":


Хахахахаха уникален тухльо си...миналата година...тази година хората осъзнаха че тслата е боклук и не купуват....виж статията горе и "статистиката" в таблицата

Оценка:
-3 +4

101години МАЗДА
46 Отговор

До коментар #29 от "До 27":


Също така им помогна да направят няколко модела на Форд топ!Защото всички знаем колко главоболия имат много от производителите със електромеханичните им експерименти от които страда краният потребител!😅

Оценка:
-1 +4

Гост
47 Отговор
Не може да бъде железните немски автомобили са най здрави, защо са толкова назад в класацията.

Оценка:
-1 +5

Моряка
48 Отговор

До коментар #7 от "DrivingPleasure":


Новото поколение Мазда(от 2012г. насам) е върхът.Постига Евро 6 без катализатор.

Оценка:
-3 +8

Европеец
49 Отговор

До коментар #9 от "JAPCARS4EVER":


Който кара много не купува япоски боклук ,така че тази статистика е СТЪКМИСТИКА , видял ли си някоя държавна служба по света с японски коли ,освен в япония

Коментиран от #58, #70


Оценка:
-18 +2

Случаен
50 Отговор

До коментар #37 от "Новина от миналата година":


БМВ 2019 в сащ - 324826
теслъ 2019 сащ - 195125

Оценка:
-1 +3

51
Този коментар е премахнат от модератор.
Абе за кво ръждясване
52 Отговор

До коментар #23 от "Десо":


става дума изобщо, имам Volvo s 40 1,6 D.модел 2006г.няма грам ръжда никъде

Оценка:
-4 +1

Гост
53 Отговор
По-качествена кола от японската няма, няма и да има. Първо Тойота и след това всичко останало. А пък в Европа си карайте европейските боклуци и се гордейте. Ние тук в Северна Америка избираме това което действително върши работа. И при над е нормално кола дз е с 500 к пробег . С при вас как е ....
Макс. 300к... И какво да сравняваме ...

Коментиран от #57


Оценка:
-3 +8

Гошко
54 Отговор
Кефя се на класацията, Маздата е велика марка! И моята 323-ка вече е много вехта милата, ама гони 400к км, от които половината в Бг навъртени и си се държи повече от прилично колата. Е, има ръждица, спор няма, ама върви прилично, не гори масло и върши работа без да влиза в сервиз, к'во повече да искаш...

Оценка:
-2 +3

перничанин
55 Отговор

До коментар #36 от "Опел":


Сравняват по-нови коли, от времето когато Опел вече е френски.

Оценка:
-0 +5

Ха ха
56 Отговор

До коментар #19 от "123":


Гаранцията на Мазда е 7г а Дачия е век назад спрямо мазда

Коментиран от #60


Оценка:
-0 +5

Трифонов
57 Отговор

До коментар #53 от "Гост":


Нещо ти не е точна информацията, брат. То... и ние тук в България, караме само японски коли. Говоря, разбира се, за новите коли. Където и да погледнеш все виждаш нови Тойоти, Мазди, Хонди. Даже и Бойко кара Тойота. Малко по-назад са Хюндай и Киа... ама не много по-назад. Не знам кой ви пълни главите с глупости, че тук не се купува предимно японско. Е, да ти кажа честно, Дачия се продава по-добре, вероятно, защото една Дачия е на половината на цената на съответната Тойота и, вероятно, е нормално да е така. В сравнение с продажбите на нови японски марки, нови коли на БМВ, Мерцедес, Ауди и Порше почти не се купуват. Обаче, запознати твърдят, че не се продавали добре, колкото Тойота, защото едно БМВ например, струвало колкото 5 Тойоти... не знам, едва ли е заради това. По-скоро се купуват по-малко, защото са по-лоши... както и при вас... в Северна Америка... Хах...

Коментиран от #76


Оценка:
-1 +3

Паневропеец
58 Отговор

До коментар #49 от "Европеец":


Ами аз не съм виждал и държавна служба с Ферари или Ройс Ройс.

Коментиран от #75


Оценка:
-1 +4

Автомонтьор
59 Отговор
Веднага прави впечатление, че в класацията не присъстват италиански и френски боклуци.

Коментиран от #69


Оценка:
-2 +6

123
60 Отговор

До коментар #56 от "Ха ха":


Да бе, а що на сайта им пише друго? Е, ако има бецален, може и да вземеш 7 години, но стандартно си е 3! Откъде я измисли 7...?

Оценка:
-0 +1

321
61 Отговор

До коментар #37 от "Новина от миналата година":


Хе, може и да си прав. Ама защо сравняваш премиум марка като БМВ и Мерцедес със ширпотреба, като Тесла? Теслата може да сравняваш с Форд или Шевролет. Нормално е премиумите да продават по-малко на брой автомобили.

Коментиран от #62


Оценка:
-0 +2

Още по-зле
62 Отговор

До коментар #61 от "321":


Ако приемем думите ти на прима виста, че BMW са премиум автомобили, а Tesla ширпотреба, това говори много зле за BMW, защото клиентите са предпочели да дадат повече пари за да си купят ширпотреба, но не са избрали по-евтините премиум BMW-та.

Да ти го перефразирам. Представи си, че сложат на Дачия цена по-висока от тази на BMW, и да че и те вземат да продължат да се продават повече от BMW, какъв ще е изводът?

Да не говорим че BMW продава и електромобили, за които държавата дава 7500 долара отстъпка от цената на продаден автомобил, докато на Тесла вече не дава абсолютно нищо и въпреки това Тесла продава повече.

Оценка:
-2 +3

bbб
63 Отговор
и в европейските класаций, ще видите че в последните 10 год. мазда е винаги в топ 3

Оценка:
-1 +6

Притежател
64 Отговор

До коментар #22 от "Факт":


+++ Точно така.

Оценка:
-0 +0

Хмм....
65 Отговор
От таблицата излиза че американците не са се научили да правят коли.

Оценка:
-0 +3

Opel
66 Отговор
3 Опела съм имал за последните 20 години и съм влизал в сервиз 4-5 пъти за дребни ремонти по ходовата част. Пък вие си правете каквито искате поръчкови класации.

Коментиран от #68


Оценка:
-3 +1

Шумахер
67 Отговор
Купи си ФИАТ да не те е ЯД! А в същата фабрика в Торино се произвежда в задното супер модерно хале Ферари за тези който имат стил.

Оценка:
-4 +2

Хонда
68 Отговор

До коментар #66 от "Opel":


Ами аз карам над 20 годишен японец от 10 г., и ако ми се бе наложило да влезна даже и 3-4 пъти за неща извън консумативи, при тия скъпи части, щеше да се откажа от марката.

Оценка:
-0 +1

Язе
69 Отговор

До коментар #59 от "Автомонтьор":


Щот си ги караме и не влизат в сервиз.

Оценка:
-3 +0

74973883836836
70 Отговор

До коментар #49 от "Европеец":


Ти за тойота ландкрузер чувал ли си че я кара полвината свят, оон, ислямска държава, наркокартелите, всички араби, половин африка и половин южна америка. Карай си немско-китайското недоразумение и си муслу че караш немска кола.

Оценка:
-0 +0

Пешо
71 Отговор
Калифорнийска класация. Няма лошо, просто те го дават на базата на автомобили в щат, в който не е валял сняг от 50 години и температурите са преобладаващо умерено-топли. По-интересно ще е в северните щати как ще се справят колите.

Оценка:
-0 +0

пурко
72 Отговор
За мен Мерцедес сигорност лукс уважение мое мнение

Оценка:
-0 +0

Ония
73 Отговор
Ако някой ми каже,че Мазда е надежден автомобил съм готов да му забия един!За две години притежание на такъв “Звяр”,Два пъти основен ремонт на двигателя,ремонт на предницата,абсолютно всички тампони,носачи,накрайници,амортисьори!Климатик ремонт (три пъти),Ел стъкло(задно),фарове ксенон смяна 2бр,и накрая я Подарих- да подарих я и не взех стотинка,но още ме псуват!За ламарините въобще няма да коментирам!

Коментиран от #74


Оценка:
-1 +1

Шлосер
74 Отговор

До коментар #73 от "Ония":


Тази Мазда сигурно ще да била с френски части, иначе няма друго обяснение.

Оценка:
-2 +2

Хайл
75 Отговор

До коментар #58 от "Паневропеец":


Полицията в италия имат ламборгини полицейски,само че не дават да ги снимат

Оценка:
-0 +0

Анонимен
76 Отговор

До коментар #57 от "Трифонов":


Ти къде живееш бре? Дачия продават най много, за товарни и работни. След това са VW, пълно е с нови Пасати и Голфове. След това са френските, Опел и Шкода. Мазда и Хонда са у лево, както и в цяла Европа. Хюндай и Киа продават повече отколкото всички японци взети заедно

Оценка:
-3 +0

Гоги
77 Отговор
Карам Мазда и Тойота Раф-4, 8-10 годишни, нямам проблемите,спрямо колите който съм ползвал преди.Имам над 45 годишен опит.Минал съм през какво ли не.Не са престижни но много надеждни.

Оценка:
-0 +2

Самурай
78 Отговор

До коментар #12 от "Румен":


В голяма грешка си, Мазда се прави в Япония от горди наследници на самураи, специално за сх 5, заводът е в Хирошима, лично съм го виждал.Лакаримас?

Оценка:
-0 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5