Mazda обнови 2.0-литровия бензин който се вгражда в моделите CX-30 и обновената Mazda 3, която влиза в продажба от април. Двигателят е от така наречените меки хибриди и разполага с 48-волтов стартер-генератор, а мощността му е нарастнала до 187 конски сили. Максималният въртящ момент е 240 нютон метра.
Освен софутерните промени по ECU-то, двигателят е получил и физически промени, като модифицирани бутала и малко по-висока компресия. Промени има и при стартер-генератора, който също получава нов софтуер и дава по-добър контрол на мощността.
От компанията споделят, че разходът на гориво също е редуциран, a с него са намалели и вредните емисии. Те достигат до 11г/км CO2 по-малко отколкото преди Както и до сега, клиентите ще могат да поръчат двигателя в крoсоувъра Mazda CX-30 или Mazda 3, а изборът между механична или автоматична кутия също остава наличен.
Коментиран от #7, #13
-3 +52
Коментиран от #3
-16 +6
До коментар #2 от "сектант":
скоро ще се продава и в "Метро" на принципа,плати 1 вземи 2-имаме го.
Коментиран от #4
-6 +20
До коментар #3 от "Дачия":
Имаш пари ама за кола от Горубляне .Бягай далече Дачия не е за теб там искат да имаш пари а не е за фукари като теб.
-4 +5
-2 +8
-15 +8
До коментар #1 от "jap":
Браво ама на никой не му пука следва забрана за ДВГ в градовете и са чао.
Коментиран от #8, #17
-7 +1
До коментар #7 от "Рено Ентусиаст":
И къде са тези забрани в градовете? Айде стига глупости. Няма толкова глупав управник. Поне в близките 15-20 години.
-1 +6
Коментиран от #12
-1 +13
-16 +3
Има хибриди Тойота и всичко останало- безкрайно далеч от гениалното творение на Тойота отпреди 23 години.Ама много малко разбират за какво става въпрос.Иска се много информация и каране за да се разбере съвършенството на това което направиха Тойота и го усъвършенстваха .А за разход и динамика-няма нищо подобно.
-4 +1
До коментар #9 от "Лудогорец 9":
Да бе точно Гоуфу е в пъти по-добре от такава каруца.
Коментиран от #16
-7 +1
До коментар #1 от "jap":
Да бе само Мазда остана с V8, V10 и V12 хахаха
Коментиран от #14
-2 +5
До коментар #13 от "Plameni":
Хаха те не са чували японците за мотор с толкова цилиндри сега ги правят дори и с още по малка кубатура 1.5 vtec жълтурски смешници.Имат един нисан ГТ-Р само с него се гордеят че прави от 0-100 за 2.9 сек. и това е ама той на нищо не мяса и са го олекотили за това прави това ускорение не е точно че двигателя му е такъв мощен.
Коментиран от #15
-10 +2
До коментар #14 от "Разбирача":
И за какво са им на жапанците V6,V8,V108 при леките автомобили!?! Той Иванушка Дурака им е майстор на многцилиндровите двигатели ЗИЛ шестак например, ама не виждам да се бият хората за руски автомобили...
Коментиран от #18
-1 +3
До коментар #12 от "Разбирача":
точно за масовката и скучният да голф не се искам и дума чувам ...
-0 +5
До коментар #7 от "Рено Ентусиаст":
Баце ние каруците не сме спрели още ти за ДВГ ми говориш...!
-0 +2
До коментар #15 от "ЗИЛ шестак":
Бацка ти руснаците ги з...би те не могат да правят автомобили само че ти кажем ти как смяташ че една 4ка ще изкара повече км. като ресур от един 6так или 8мак ли? Умните хора който знаят как се правят автомобили са го измислили това са американците и германците те са заложили на повечето цилиндри за да могат автомобилите им да изкарат много повече км.Сега твойте любими жълтури ако беха малко хитри щеха да се сетят да слагат по един цилиндър отгоре ама да какво да го правят като има будали да ги купуват и тъй и да се чукат главата после като тръгне да им гори масло.
-0 +1