ФАКТИ.БГ
  • mazda-
  • mazda 6-
  • mazda cx-30

Mazda 6 и CX-30 вече няма да се продават в Америка

Двата модела ще приключат живота си през тази година

Публикувана: 23 Май, 2021 12:00
46 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4933
Mazda 6 и CX-30 вече няма да се продават в Америка - 1
Снимки: Mazda
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.9 от 14 гласа.

По-рано днес Mazda oбяви, че след края на 2021 година, марката повече няма да произвежда моделите CX-30 и 6 за американския пазар. От компанията отбелязват, че са горди от дизайна, качествата и безопасността на двата модела, но пазара и интереса на клиентите се променя, което изисква промени и от тяхна страна.

Mazda 6 и CX-30 вече няма да се продават в Америка

Японците казват, че седана и малкият кросоувър ще бъдат заменени от красиви и забавни за шофиране модели, макар да не споменават дали тези наследници ще са пряко свързани с двата модела или ще получат коренно различна концепция. Според различни източници, Mazda 6 ще се завърне на пазара в следващата година, но базирана на изцяло нова платформа, като това е доста вероятно да се случи, взимайки под внимание, че това е най-големият седан на марката.

Mazda 6 и CX-30 вече няма да се продават в Америка

Що се отнася до кросоувъра CX-30, там за момента има повече неясноти, но в следващите месеци най-вероятно ще има и повече информация за него, както и евентуалния негов наследник. За сега от Mazda не споменават нищо за идентичните модели в Европа, така че те остават в продажба или поне до следващата подобна новина.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.9 от 14 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
мерцедесаджия
1 Отговор
кой ти кара мазди в Уса , рап с мазда няма има много с еС класи

Оценка:
-42 +5

Може ле некой
2 Отговор
разбирач да ми каже какъв е смисълът от тия междинни модели?
Т-Рос, Т-Кросс, Мазда СХ-30?
И разни други.
С какво примерно се различава СХ-30 от СХ-3?
Сигурно е с 23 милиметра по-къса и със 7 милиметра по-тясна?
Или ония Т-Рос и Т-Кросс?

Коментиран от #3


Оценка:
-3 +25

Мнение
3 Отговор

До коментар #2 от "Може ле некой":


Смисела е да се лапкат парите всяка марка е с по сто модела.А така наречените суфове са много актуални в момента ,за мен са сбъркани превозни средства ,особенно с едно предаване ,и ако не живееш в гората

Коментиран от #10


Оценка:
-4 +21

viki
4 Отговор
Не е само в САЩ - тенденцята е световна - интересът към седаните умира! Търси се кросоувър много и в ЕС! И по възможност Кросоувърът да е голям и по-евтин без 4х4! В Испания - Италия и Гърция се избиват за такива градски кросоувъри без 4х4.

Коментиран от #6, #7


Оценка:
-18 +8

Реалист
5 Отговор
Не бе разбрали са че гният бърже:)

Оценка:
-21 +12

Госあ
6 Отговор

До коментар #4 от "viki":


Японците произвеждат т.нар. кросоувъри само и единствено за гайджинс. В Япония не можеш да видиш в градовете такива недоразумения и джипки. А любителите на аутдор спортовете карат Делика. Ван 4х4 с място за екипировка, удобен интериор, приемлива скорост на магистралата и висока проходимост. Всъщност, от Тойота планираха да спрат круизъра и да го заменят с товарния и работен Хилукс, но явно за гайджинс са решили да го продължат -още по натруфен и нелеп.

Коментиран от #11, #12, #13


Оценка:
-6 +13

Мухоморко
7 Отговор

До коментар #4 от "viki":


Винаги съм харесвал седаните и карам такъв. Чудесен баланс между визия и място за пътници и багаж. SUV без 4х4 е голяма глупост според мен, само ще му плащаш по-големите гуми, а няма да имаш проходимостта на 4х4
Иначе американците си обичат големи коли с големи бензинови двигатели.

Коментиран от #8, #44


Оценка:
-2 +32

Тема за размисъл
8 Отговор

До коментар #7 от "Мухоморко":


А кога смяташ че 90% от шофьорите ще се нуждаят от тази проходимост 4 по 4 за която говориш, че не могат да се възползват? На практика единственото което ги интересува е външния вид и нищо друго. Да изглежда голям, да има два огромни ауспуха, а това че те не са свързани никъде, а двигателя е маломощен не е никакъв проблем.

Коментиран от #14


Оценка:
-3 +13

Рено ентусиаст
9 Отговор
Японските плъхове бягат защото никой не им ще бклците.Добре че са всякакви арабски терористи да им купуват пикапите спонсорирани от Сащ които подържат Япония с цел влияние в региона.Барутниците на фирми като Тойота са с технологии от миналото хилядолетие

Коментиран от #15, #43


Оценка:
-30 +5

Експерт
10 Отговор

До коментар #3 от "Мнение":


Полезни са първо си високо осугуряващо добра видимост второ минаваш по-лесно през препятствия.

Коментиран от #25


Оценка:
-8 +4

Гоуст
11 Отговор

До коментар #6 от "Госあ":


Заминавай за япония бе глпк.

Коментиран от #16


Оценка:
-10 +1

12
Този коментар е премахнат от модератор.
13
Този коментар е премахнат от модератор.
Експерт
14 Отговор

До коментар #8 от "Тема за размисъл":


За какво ти е 4 по 4 като имаш по-голям клиренс за в града е перфеткно.
4 по 4 само увеличава разхода

Оценка:
-4 +9

Госあ
15 Отговор

До коментар #9 от "Рено ентусиаст":


викаш друго си е руно, А ? Хахахаха хахахаха смешка. Поне Пежо взеха японския хибриден двигател мислейки за бъдещето. Не знам къде ще изхвърлят рендетата еднодневки, в Алжир сигурно. Докато Русия или Китай не се намесят. Хахахаха. Бате, харесвам Франция, но да сравняваш каквото и да било между Франция и Свещения остров е меко казано нелепо.

Коментиран от #17


Оценка:
-3 +12

Госあ
16 Отговор

До коментар #11 от "Гоуст":


Бях там няколко години. Сред елита. Сега съм дошъл да ви превъзпитавам простолюдието.

Оценка:
-9 +2

Рено ентусиаст
17 Отговор

До коментар #15 от "Госあ":


А90-те за Уилямс Рено чувал ли си когато печелеха титла след титла във Формула 1 или според теб Формула 1 е нищо.

Коментиран от #18


Оценка:
-7 +2

Госあ
18 Отговор

До коментар #17 от "Рено ентусиаст":


Не отричам, освен това ти казах че харесвам Франция,поне докато тинята на търгашите не я е заляла изцяло. Но има Хонда, Субару и Мицубиши. Въпреки че благодарение на пилотите Ситроен води в рали шампионата. И въпреки това, Япония е много по напред от Франция във всяка една област.

Коментиран от #19


Оценка:
-2 +13

Рено ентусиаст
19 Отговор

До коментар #18 от "Госあ":


Верно ли бе я кажи как са водещи като Субару са феноменален бклук супер скъпа подръжка необмислени харчещи и лакоми двигатели.Само комплексари ги притежават.

Коментиран от #20


Оценка:
-19 +5

Госあ
20 Отговор

До коментар #19 от "Рено ентусиаст":


Абе къде си тръгнал да сравняваш рендетата със Субару. Луд ли си, къв си ?

Коментиран от #21


Оценка:
-2 +23

рено ентусиаст
21 Отговор

До коментар #20 от "Госあ":


Прав си как могат да се сравняват високоефективните Двг на Рено с харчещите зле проектирани и лакоми Субару.Няма база за сравнение.

Коментиран от #22, #23, #41


Оценка:
-18 +3

Госあ
22 Отговор

До коментар #21 от "рено ентусиаст":


Оф, смешен си. Няма да плюя по френските автомобили. Просто ще кажа отново, че са несравними.

Коментиран от #27


Оценка:
-1 +8

Госあ
23 Отговор

До коментар #21 от "рено ентусиаст":


А, освен това, идея си нямаш колко модела за вътрешния японски пазар имат Субару, освен Импреза и Форестър. Да се върна към първия си коментар, автомобилите за японския пазар са доста по различни от тези за гайджинс. На всички марки. Делика също е само за Япония и Австралия. Перфектен ван.

Оценка:
-3 +9

Фен на Мазда
24 Отговор
Американците кучета ги яли, да си карат V8-ците V12-ките, могат да си го позволят. Нека има повече красавици за европейския пазар.

Коментиран от #28


Оценка:
-2 +11

Random
25 Отговор

До коментар #10 от "Експерт":


Каква видимост осигуряват, като ти се падне някой тир отпреде, ни с това, ни с друго ще видиш. А по проходимост са едно и също, пътен просвет нямат тия сувове

Коментиран от #26


Оценка:
-3 +10

Експерт
26 Отговор

До коментар #25 от "Random":


Я се опитай да качиш на тротоар или да минеш през неравност с Рено КЛио и после с Рено Каптур.После ще си говорим.
ПАк седни в едно Клио после в Каптур и виж видимостта каква е.

Оценка:
-3 +3

Рено ентусиаст
27 Отговор

До коментар #22 от "Госあ":


Кое че субаруто са харчещи лами ли това го знаем с безсмисленото си 4 по 4 на кой му трябва 4 по 4 за в града където се и карат въпросните субарута от комплексарите разни скиорчета и други наркомано дбили.

Коментиран от #29


Оценка:
-15 +5

Рено ентусиаст
28 Отговор

До коментар #24 от "Фен на Мазда":


Продажбите на мазда са плачевни в Европа което не е случайно кой нормален французин например ще купи това японско недоразумение с ванкелов двигател с огромна подръжка и феноменален разход на гориво зле проектирани бклуци.

Оценка:
-19 +1

Госあ
29 Отговор

До коментар #27 от "Рено ентусиаст":


Ти си за гилотината ве морков. За доброто на Франция. Хахахаха Нали виде мазното шефче на рендетата как си тръгна от Свещения остров ? М ? Хахахаха голям смях е паднал. Японците също се смеят с глас на простолюдието, което е характерно и за печените франсета.

Коментиран от #30, #31


Оценка:
-1 +10

Госあ
30 Отговор

До коментар #29 от "Госあ":


Хахахаха мишоци, изнасят ги в куфари тия от рено. Хахахаха хахахаха хахахаха

Коментиран от #32


Оценка:
-2 +4

рено ентусиаст
31 Отговор

До коментар #29 от "Госあ":


Падна да направиха тпите японци и разузнаването им за смях да не могат да опазят човек в апартамент под видеонаблюдение и без право да ходи никъде наистина се изисква особена некадърност и то тия какво се очаква да правят стволови клетки космическа програма ядрени реактори та те един аревтант не могат да опазт 🤣✌️🇫🇷🥐🥖🗼👳🤔

Коментиран от #33, #35


Оценка:
-7 +1

Ти да видиш!
32 Отговор

До коментар #30 от "Госあ":


Точно този пример Не трябваше да го даваш! Къде щеше да е nissan ако не беше Карлос Гон? Да не мислиш, че не е ползвал всички тези служебни разходи без знанието и съгласието на японците? После просто го "сготвиха" като му преписаха "престъпления" заради лакомия, моята им излезе през носа и ще ги погуби. Точно като тези от Toyota, които в името на краткосрочните печалби сега, не инвестират в бъдещето и на практика нямат бъдеще.

Коментиран от #34, #36


Оценка:
-6 +1

Госあ
33 Отговор

До коментар #31 от "рено ентусиаст":


Простичък си. Ама завалията открадна само електричките на Нисан, дето ги спряха. Хахахаха. Глей са, като ми говориш за стволови клетки от което хал- хабер си нямаш, целия свят вече работи със индуцираните плурипотентни стволови клетки, препрограмирани от Яманака 2016. За което взема Нобелова награда. Така както друг японец взема за литиево йонната батерия, дето турате на рендетата. Относно космическата им програма, провери какво представляват Ибуки 2 и Хаябуса 2. А пък относно реакторите, тези от четвърто поколение, които са истинското развитие на атомната енергетика, ка конструирани за първи път в Япония 98г. И нали знаеш, че Шинкансените са по добри от ТЖВ'тата. Казах ти, да не си помисляш да сравняваш.

Коментиран от #37


Оценка:
-0 +10

Госあ
34 Отговор

До коментар #32 от "Ти да видиш!":


Тойота поискаха парче от баницата с електрокарите, не го отричам. Защо да не продават от субсидираните от гайджинс електрокари? Иначе, за вътрешния пазар карат хибриди. Водородните автомобили също са разпространени. Един студент ме вози в такава Хонда. Тойота държат класацията за най ниско въглероден производител на автомобили безапелационно. Също така имат перфектен автомобил на водород. Сега прехода е към организацията на водородната инфраструктура.

Оценка:
-0 +5

Госあ
35 Отговор

До коментар #31 от "рено ентусиаст":


Аве бате, смял съм се с глас като прочетох как оная мишка е напуснала острова. Хахахаха хахахаха хахахаха шефа на рено. Хахахаха хахахаха хахахаха. Не се съмнявай, че на японците им е било също толкова забавно.

Оценка:
-1 +5

Komapak
36 Отговор

До коментар #32 от "Ти да видиш!":


Само едни 60 млн липсват от касичката. Не вярвам японците да са дали чак толкова рушвети, но е възможно...

Оценка:
-1 +2

Komapak
37 Отговор

До коментар #33 от "Госあ":


Пропусна Маглев. +++++ от мен. 😉

Оценка:
-0 +2

Антон
38 Отговор
Каквото и да си говорим , има един неоспорим факт: европейското автомобилостроене буквално уби японското такова. Почитателите на азиатски консерви ше скочат, нека си карат жълтите тенекета.

Коментиран от #39, #42, #46


Оценка:
-9 +3

Госあ
39 Отговор

До коментар #38 от "Антон":


Неоспоримият факт, мой, е че Тойота е номер едно в света по продажби. Дерзай.

Коментиран от #40


Оценка:
-1 +11

Антон
40 Отговор

До коментар #39 от "Госあ":


То и количеството ракия което се пие е в пъти повече от качественото отлежало малцово уиски, ама това не прави ракията по-добра. Отивай да лочаш първак. Дерзай

Оценка:
-7 +3

Shadow Fiend
41 Отговор

До коментар #21 от "рено ентусиаст":


Момче технологически на рено двигателите нямат база за сравнение със субару,много по маломощни са,да не говорим даже,че хюндай ги бият по всички параграфи особенно с велостер N дженезис джи 70,киа стингър и т.н.
Просто самите коли са истински коли стингър и дженезис на задно с голям в 6,кога тъпите франсета ще минете от насранито рено зоу и каптюр меган ако щеш с разните им там dci та което даже го спряхте и минахте на още по мизерното електричество,в същия момент "тъпия американец" може да си поръча корвет ц 8 mid size engine 6.2 v 8 за 60 000 $
Къде го има такава кола в джендърска европа?????
Само питам?

Оценка:
-1 +7

Баща ти
42 Отговор

До коментар #38 от "Антон":


Тъп ли си или да?

Коментиран от #45


Оценка:
-1 +5

43
Този коментар е премахнат от модератор.
Пич
44 Отговор

До коментар #7 от "Мухоморко":


Каква визия имат седаните, те са най-скучните и чичковски коли на планетата,само комби е по-скучно и за дядовци.
Визия имат хечбеци и купета,какви седани, те всичките са почти еднакви триобемни високи каросерии.

Оценка:
-8 +4

Антон
45 Отговор

До коментар #42 от "Баща ти":


Давай по същество, ама няма каква да кажеш и започваш да обиждаш.

Оценка:
-3 +2

Лудогорец 9
46 Отговор

До коментар #38 от "Антон":


С какво го е убило не става ясно с това,че целият свят кара японско ли ? При покупка на чисто нов автомобил играе роля цена качество и затова и аз като си купих чисто нов автомобил разгледах всички марки почти и разбрах,че за едни и същи пари няма кой да ти продаде по-добро от японеца!Една А класа на мерцедес с рено двигател е два пъти по-скъпа от корола,мазда 3,хонда сивик и др.Има хубави коли в европейската автоиндустрия,но само за баровци,а тях не ги интересува кое колко се ,чупи,струва защото ще си купят утре още една .

Оценка:
-0 +6

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Куиз
Вярно или не? Куиз за необичайни екстри в колата

Автомобилните технологии се развиват с безумни темпове, а дронове и летящи коли вече изглежда не са изненада за никой. Нека проверим обаче колко ...

КЪМ КУИЗА

ВСИЧКИ КУИЗОВЕ
АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Бойко Борисов
Премиерът към свещеника по време на откриването на обновената морска градина в Бургас.
Дай нЕколко думи, ръси... там, няма проблем."

Още бисери