Повече от 70 процента от американските водачи на моторни превозни средства обмислят закупуването на електрически автомобил в близко или по-далечно бъдеще. Сега, ново проучване показва, че производителите на автомобили губят средно около $6000 на всеки $50 000 от цената на електрически автомобил, който продават. В същото време клиентите изискват все повече и повече от новите електрически автомобили.
За да станат масови, проучването на BCG показва, че новата вълна купувачи на електрически автомобили са готови да купят електрически превозни средства, но искат превозно средство, което може да се зарежда за 20 минути, да има пробег с едно зареждане 350 мили (563 км) и да струва около 50 000 долара или по-малко.
BCG откри само един автомобил на пазара, който задоволява всички гореизброени потребителски желания. Говорим за Hyundai Ioniq 6 SE RWD Long Range. Добрата новина е, че следващото поколение електрически превозни средства е точно зад ъгъла и те ще могат да отговорят на много от тези нужди.
Но все пак, според проучването, ще бъде трудно да се направи електрическа кола, която да бъде печеливша и която да е с тези характеристики и с цена под $50 000. Изследователите наскоро изчислиха, че подобренията в производствената технология могат да помогнат електрическите автомобили да станат по-евтини за производство от колите с двигатели с вътрешно горене, но това ще се случи не по-рано от 2028 година.
Според експертите следващото поколение потребители на електрически автомобили ще бъде много подобно на днешните купувачи на електрически автомобили. Те обаче ще имат по-високи очаквания от своите превозни средства и ще се интересуват по-малко от характеристиките на електрическите превозни средства, като ускорение, максимална скорост и т.н.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Един от многото
13:22 26.03.2024
2 Ония с Фордо
Коментиран от #4
13:30 26.03.2024
3 Китайците ще ви кажат
13:47 26.03.2024
4 Тъй тъй
До коментар #2 от "Ония с Фордо":
Автоконцерните бият тъпана, че клиентите вече не искат да купуват електромобили и ще продължат да произвеждат ДВГ. Но истината е това:"Сега, ново проучване показва, че производителите на автомобили губят средно около $6000 на всеки $50 000 от цената на електрически автомобил, който продават"
Тоест не клиентите, а автоконцерните не искат електромобилите, защото губят от тях. Затова всячески се стараят да намалят техните продажби, за да губят по-малко. От това печелят автоконцерните които не произвеждат автомобили с ДВГ, защото продажбите отиват при тях.
Коментиран от #6
14:03 26.03.2024
5 Ако може
С новите цени от юли на тока и първоначалната инвестиция, трябва да и направиш на ел колата 500 000 км за да се изравнят нещата. Просто кажете, че петрола е кът вече, Путин и ОПЕК не дават гювеч и щем нещем ......
14:35 26.03.2024
6 Ония с Фордо
До коментар #4 от "Тъй тъй":
В написаното от теб има логика само ако не се однася за фирми произвеждаш главно електрички !14:58 26.03.2024
7 Баш майстора
15:00 26.03.2024
8 онзи с магарето
15:35 26.03.2024
9 дон чикен
15:40 26.03.2024
10 Гост
16:21 26.03.2024
11 Пешо
20:17 26.03.2024
12 Антиелектрика
10:12 27.03.2024