26 Март, 2024 13:11 4 100 12

Ето каква трябва да е електрическата кола, за да стане масова

  • електромобил-
  • бъдеще-
  • клиенти-
  • изисквания

Клиенти създадоха идеалния образ на електромобил

Ето каква трябва да е електрическата кола, за да стане масова - 1

Повече от 70 процента от американските водачи на моторни превозни средства обмислят закупуването на електрически автомобил в близко или по-далечно бъдеще. Сега, ново проучване показва, че производителите на автомобили губят средно около $6000 на всеки $50 000 от цената на електрически автомобил, който продават. В същото време клиентите изискват все повече и повече от новите електрически автомобили.

За да станат масови, проучването на BCG показва, че новата вълна купувачи на електрически автомобили са готови да купят електрически превозни средства, но искат превозно средство, което може да се зарежда за 20 минути, да има пробег с едно зареждане 350 мили (563 км) и да струва около 50 000 долара или по-малко.

BCG откри само един автомобил на пазара, който задоволява всички гореизброени потребителски желания. Говорим за Hyundai Ioniq 6 SE RWD Long Range. Добрата новина е, че следващото поколение електрически превозни средства е точно зад ъгъла и те ще могат да отговорят на много от тези нужди.

Но все пак, според проучването, ще бъде трудно да се направи електрическа кола, която да бъде печеливша и която да е с тези характеристики и с цена под $50 000. Изследователите наскоро изчислиха, че подобренията в производствената технология могат да помогнат електрическите автомобили да станат по-евтини за производство от колите с двигатели с вътрешно горене, но това ще се случи не по-рано от 2028 година.

Според експертите следващото поколение потребители на електрически автомобили ще бъде много подобно на днешните купувачи на електрически автомобили. Те обаче ще имат по-високи очаквания от своите превозни средства и ще се интересуват по-малко от характеристиките на електрическите превозни средства, като ускорение, максимална скорост и т.н.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Един от многото

    15 6 Отговор
    Ще карам пералня безплатна разбира се само срещу отлично заплащане+допълнително да лъжа жен..дурлята колко е хубава и зелена като тиквите им.
  • 2 Ония с Фордо

    24 4 Отговор
    Тия теми за електрокари с таблети отдавна вече не са актуални - големите автоконцерни се върнаха отново на ДВГ след като закратко задоволиха капризите на истерично крещяштите зеленилки!

    Коментиран от #4

  • 3 Китайците ще ви кажат

    12 1 Отговор
    Не по-скоро ще ви покажат. Щото не може да се разберете на един език.
  • 4 Тъй тъй

    12 3 Отговор

    До коментар #2 от "Ония с Фордо":

    Автоконцерните бият тъпана, че клиентите вече не искат да купуват електромобили и ще продължат да произвеждат ДВГ. Но истината е това:


    "Сега, ново проучване показва, че производителите на автомобили губят средно около $6000 на всеки $50 000 от цената на електрически автомобил, който продават"

    Тоест не клиентите, а автоконцерните не искат електромобилите, защото губят от тях. Затова всячески се стараят да намалят техните продажби, за да губят по-малко. От това печелят автоконцерните които не произвеждат автомобили с ДВГ, защото продажбите отиват при тях.

    Коментиран от #6

  • 5 Ако може

    13 3 Отговор
    И един ДВГ допълнително монтиран, та зимата като падне батерията в задръстване да се прибере до вкъщи. :))
    С новите цени от юли на тока и първоначалната инвестиция, трябва да и направиш на ел колата 500 000 км за да се изравнят нещата. Просто кажете, че петрола е кът вече, Путин и ОПЕК не дават гювеч и щем нещем ......
  • 6 Ония с Фордо

    6 0 Отговор

    До коментар #4 от "Тъй тъй":

    В написаното от теб има логика само ако не се однася за фирми произвеждаш главно електрички !
  • 7 Баш майстора

    15 2 Отговор
    Електричката е като разстройството - не си сигурен дали ще успееш да стигнеш до дома
  • 8 онзи с магарето

    7 1 Отговор
    моята електричка е 1.6литра на газ има малък "телевизор" на който се слуша само радио има и блутут!
  • 9 дон чикен

    11 1 Отговор
    всички ще искат електрички ако бяха по-евтини и е по евтино да се возиш... общо разходи кола+ток+ за сега не е по евтино... не са само 26-75 стотинки на киловат...
  • 10 Гост

    11 1 Отговор
    Всички производители на електрокари работят на непълна работна седмица,заради слабото търсене.Ще има да чакате електричари, цените на ДВГ и електрокарите да се изравнят.
  • 11 Пешо

    7 3 Отговор
    Електричките биха могли с годините да се наложат масово, но преди това трябва да ги разработят да минават 800-1000км с едно зареждане, тоест колкото кола с двигател и цената на чисто нов автомобил да бъде под 50000лв и не на последно място пълна мрежа от зарядни станции, както са бензиностанците сега. Ако производителите постигнат в бъдеще тези неща, които изброих, не виждам причина да се наложат масово електричките в следващите 10-15 години, защото прехода е бавен, а да не забравяме, че българите сме на дъното по доходи и ще ги чакаме втора ръка дори и електрички.
  • 12 Антиелектрика

    4 2 Отговор
    Тази на снимката никога няма да си я купя. Дизайна на СУВ е възможно най-лошия за автомобил от гледна точка на стабилност на пътя, аеродинамика и комфорт на возене. Класическия седан е "формата" за автомобил. Във Ф1 не съм видял болиди приличащи на джипове. А за електрическа кола ще мисля след като видя на практика как се държат новите твърдотелни батерии на Тойота, за съжаление са обявени за някъде към 28-30 година.