За 50 000 евро в Словакия се продава уникална Lada 2107

22 Юни, 2025 10:30 5 139 23

  • lada-
  • 2107-
  • рали

Доработката се нарича Rally VFTS

За 50 000 евро в Словакия се продава уникална Lada 2107 - 1

Рядка Lada 2107 Rally VFTS беше обявена за продажба в Словакия за 50 000 евро - сума, която на пръв поглед може да изглежда прекомерна за „стара Lada“. Но въпросът тук изобщо не е в съветската кола, а се крие в реалната работа по грешките, от която оригиналният модел се е нуждаел в продължение на години.

За 50 000 евро в Словакия се продава уникална Lada 2107

Този автомобил не е просто реставрация, а напълно преосмислена спортна рядкост, създадена от TBR Racing, словашко ателие, което превръща съветската класика в перфектен рали инструмент. Всички слаби места са коригирани, техническото ниво е доведено до съвременните стандарти за моторни спортове, а самият автомобил е нов, без състезателен пробег.

За 50 000 евро в Словакия се продава уникална Lada 2107

А сега въпросът: възможно ли е да се продаде тази кола за цената от 50 хиляди евро? Възможно е - ако погледнете обикновена Лада с нормален пробег и я срантите с тази. Според експертите това е една истинска спортна рядкост, която, ако тръгнете да я правите сами, ще струва доста повече.

За 50 000 евро в Словакия се продава уникална Lada 2107

Lada 2107 Rally VFTS е емблематичен рали автомобил, произхождащ от стандартния Lada 2105 (а не директно от 2107, макар че 2107 е близък модел и често се бърка). VFTS (Vilniaus Fabriko Transporto Priemonės), а словашката доработка Lada Rally VFTS от TBR Racing е със следните характеристики:

Година на производство: 1984 (оригинална регистрация)
Двигател: 2.0-литров двигател (много по-голям от оригиналния 1.6L VFTS)
Мощност: 228 к.с. (значително повече от стандартните 160-170 к.с. на оригиналните VFTS)
Трансмисия: Секвенциална скоростна кутия (модерна и състезателна, осигуряваща изключително бърза смяна на предавките)
Задвижване: Задно
Салон: Спортни седалки тип "кош", ролбар (клетка за безопасност) от дебели тръби.
Състояние: Описва се като "напълно нова конфигурация на болида и нито веднъж не е излизала на състезателна писта". Това предполага, че е наскоро завършен проект или ребилд.
Допълнително: Предлага се с три комплекта гуми.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Оги

    36 33 Отговор
    Лада, мерси, няма нужда. Ще си я дадат за скрап.
  • 2 М даа

    36 33 Отговор
    50 000€ за руски кен.еф

    Коментиран от #23

  • 3 Костадинов

    25 6 Отговор
    Купувам я за ралито ,Максуда Игнатиево
  • 4 Ицо

    23 17 Отговор
    Най-голямото и предимство са трите комплекта гуми.
  • 5 Леле

    12 13 Отговор
    Какви хлюпости...
  • 6 2105

    16 3 Отговор
    Това е Лада 2105.
  • 7 Леля Гошо

    19 20 Отговор
    Тия са луди. За такива пари предпочитам едно запазено 911, хем по-ново, хем по-вървежно.

    Коментиран от #21

  • 8 ха, ха, ха...

    12 10 Отговор
    Автомобил ама Лада, Лада ама автомобил!

    Коментиран от #9

  • 9 Да си го кажем

    18 19 Отговор

    До коментар #8 от "ха, ха, ха...":

    Ладата е имитация на автомобил.
  • 10 шофер

    9 11 Отговор
    От 90-та я стягам, тъкмо я завърших и пуснаха електрички по 5-600 коня, егати!
  • 11 копейчо

    15 16 Отговор
    в каква лудост живеехме че този боклук минаваше за автомобил...
  • 12 Асд

    8 0 Отговор
    Стоповете са на 2105
  • 13 Някой

    14 14 Отговор
    Добре че преди 35 години се отървахме от руските диваци, че щяхме да бъдем принудени, по насилствен начин да купуваме тези боклуци, и до ден днешен !

    Коментиран от #22

  • 14 Славчев,

    12 0 Отговор
    пак се оплиташ като пиле в калчища или копираш без мисъл. VFTS са само ладите доработени във Вилнюс ! Другите доработки са си други. Може и да са много по добри но НЕ СА VFTS !!!
  • 15 Бари Уайт

    5 3 Отговор
    Ще участвам с нея на Чернево-Игнатиево-Максуда.
  • 16 Стасис Брундза

    15 0 Отговор
    Типичен пример за опит за статия (преписка) от човек нямащ АБСОЛЮТНО НИКАКВА ПРЕДСТАВА от рали тематика. Камо ли компетенция по темата. Дори и базова.
    А за това определение "спортни седалки тип кош".....15та минута стоим и се смеем с глас :-) .
  • 17 фен на опел

    6 3 Отговор
    Доста са се постарали, ама на края излиза една хонда сивик с доработки за макс 10 000 евро и и слага 10сек.
  • 18 селтак

    4 3 Отговор
    И пак си е котор!
  • 19 Копейкин

    4 4 Отговор
    Ще я купя ама не приемат с рубли
  • 20 Ай стига бе,

    1 3 Отговор
    за кенеф тия пари ли бе?! Пийте си редовно хапчетата и по слънцето не ходете!
  • 21 За тея пари ша

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "Леля Гошо":

    Вземеш на Поршето аспуха,да си го ръгаш у заднию двор или Порше за скрап.
  • 22 Язовец смръдлив,

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Някой":

    никой не те е карал на сила да купуваш,вие цървулите съдрани се натискахте за да се фукате миризливци.
  • 23 До теб и до всичики плюещи

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "М даа":

    по този проект.Това е автомобил подготвен за рали,а не да си я караш ежедневно. За това е и такава цената,като за нея получаваш много автомобил,а и е най-вероятно един от най-евтините на пазара,та ще се глътне като топъл хляб. А се продава в Словакия,но е подготвяна в Унгария,зори стоят имената на пилотите унгарци на едно от задните стъкла.