Last news in Fakti

21 Юни, 2021 07:58 7 958 18

Тежка катастрофа на АМ "Тракия"

  • катастрофа-
  • магистрала-
  • тракия-
  • магистрала тракия

Инцидентът е станал около 4 часа

Тежка катастрофа на АМ "Тракия" - 1
Снимка: БГНЕС

Временно е затруднено движението в пловдивския участък на магистрала "Тракия" в посока София. Причината е тежка катастрофа, станала около 4,00 ч. тази сутрин в района на с. Войводиново /133 км/.

По първоначални данни лек автомобил "Тойота" се завъртял след удар в мантинела и бил блъснат от "Опел". Мъж е загинал на място. В болница са транспортирани четирима, от които възрастен и дете - в тежко състояние.

До приключване на огледа пътуващите автомобили от Бургас към София се отбиват през отбивката за Калековец - пътен възел "Скобелева майка" - Пловдив.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 7 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Трябва да се

    11 8 Отговор
    ограничи скоростта и даже по-ниска през нощта и полицията да спира изродите по-често.

    Коментиран от #5, #7

  • 2 3 фактора:

    12 1 Отговор
    Скорост,умора(отвличане на вниманието),дистанция.
  • 3 цербер

    8 0 Отговор
    По първоначални данни лек автомобил "Тойота" се Е завъртял след удар в мантинела и Е бил блъснат от лек автомобил "Опел".
  • 4 хаберих

    9 0 Отговор
    Война е. Жертвите продължават да се увеличават. България се топи.
  • 5 русенец

    12 6 Отговор

    До коментар #1 от "Трябва да се":

    Защо? В градовете като е 50 км/ч не стават ли катастрофи? Ни и от скоростта, а от хората зад волана, както и от държавата. Такава в случая липсва.

    Коментиран от #6

  • 6 Стават

    29 2 Отговор

    До коментар #5 от "русенец":

    но не умират толкова. А и къде по света е разрешено да се кара със 140 на двулентов път с лошо качество? Май само тука. Комбинацията от 140 в лява, 80 в дясна, спрял да пикае, липса на респект и уважение убива. Знам че всички сме супер шофьори, но вероятността за адекватна реакция при по ниска скорост е много по-голяма

    Коментиран от #8

  • 7 Минусите

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "Трябва да се":

    говорят само за извънредно самочувствие и арогантсност. Още кандидати да убият някой. Тука е така - надпис от Банско!

    Коментиран от #9

  • 8 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    8 1 Отговор

    До коментар #6 от "Стават":

    Те на двупосочен път карат ,като на магистрала,а Вие искате на магистрала,да не си покажат....майсторството!Магистралата в бг за мен шофъор оцелял над 30г сред вас бг е -Единственно в краен случай...Ако няма друг път до точката,където отивам!Дано оцелеем и тази година сред вас,бг!
  • 9 Радо

    5 1 Отговор

    До коментар #7 от "Минусите":

    Не е така! Минусите говорят за несъгласие с коментара ти! Аз също съм един от тези, които са не съгласни с коментара ти! Не скоростта е причина за катастрофите, а лошата и неправилна организация на пътищата, както и грешното им проектиране! Идеята е, да направиш така, че катастрофите, да са максимално малко, а не да свалиш скоростта! Свалянето на скоростта на един път, също води последствия след себе си! Намалява пропускателната способност на пътя! А в Българските условия, те са достатъчно намалени! Това води своите последствия! Образуват се тапи, задръствания, накъсва се движението и всичко това са предпоставки и за още ПТП! Ако милионите дадени за камери през годините, бяха отишли за обследване на критичните участъци и тяхната реорганизация след правилна оценка на проблемите, сега нещата, щяха да са коренно различни! Но инвестицията в това не носи пари! А в камери носи! Носи за КАТ! Носи за кръгове гравитиращи около КАТ и снабдяващи ги с камери, софтуери и всякакво техническо оборудване! Та да го кажем накратко, няма интерес за решаване на проблемите!

    Коментиран от #11

  • 10 Джоко

    5 0 Отговор
    Каква е разликата при удар в мантинелата със 140, 130 или 120 километра и след това да те връхлети друга кола със сходна на описаната скорост? Няма разлика- изхода е фатален. Пътувайте в светлата част на денонощието, а през нощта- почивайте. Хапче против сън няма, а изпадането в унес е неусетно.

    Коментиран от #12

  • 11 Всичко това

    4 2 Отговор

    До коментар #9 от "Радо":

    което си изброил е много правилно. Но най-важен е живота, а не инвестициите и пропускливостта на пътя или бъркам. Не виждам как бързо ще се оправят пътищата, но има бързо решение. Връщане на предишното ограничение и надлежен контрол включително с автомобили на полицията, а не в храстите. Който не му издържат нервите да шофира със 120 да ходи да се лекува. Шофьорът трябва да е на първо място психически здрав, а не да си избива проблемите на пътя

    Коментиран от #14

  • 12 Пробвай

    5 1 Отговор

    До коментар #10 от "Джоко":

    да спреш със 140 и 120 и после измери разликата. Що не краш с 200 като няма значение? Или май има. Пак оправдания щото все друг е виновен нали?

    Коментиран от #17

  • 13 Селски лекар

    7 0 Отговор
    По българските пътища може само с танк да оцелееш. Давате ли си сметка, че при постоянно безумно, бързо и неправилно шофиране се натрупва огромен стрес без дори да го осъзнавате? Всеки един от нас е участник в движението дали шофира, вози се, кара велосипед или е пешеходец всички сме в рисковата зона. Плюс ежедневните проблеми в работата, семейството, безпаричието, плащане на сметки и кредити и ето ти на...инфаркти, инсулти, диабет, тумори и т.н. Виновни сме си ние, че бързаме като луди за нищо.
  • 14 Радо

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Всичко това":

    Коментара ти лежи на основата, че скоростта е проблема! Истина е, че човешкият живот е най важен! Но колко трябва да намалиш скоростта, за да го гарантираш? Относителна работа и без реална единица! Ако си на междуградски път, два автомобила движещи се с 50 и се ударят челно, е смъртоносно! А с такава скорост, колко проблеми ще допринесеш още и с колко ще увеличиш риска за такива катастрофи! Именно задръствания, тапи, неравномерни движения, са първоизточника на подобни катастрофи, защото предизвикват неправилни и рисковани изпреварвания! Наблюдавайте голямата част от движещите се! А не малката! Не правилно е да се движиш както с много висока, така и с ниска скорост! Но къде е масово движещият? Със сигурност не е в графата прекалено бързо движещ! Проблема е там където е голямата маса! Не, че другото не е проблем! Проблем е, но с много малък процент! Основният проблем и големият процент е в голямата маса от хора! Та колко трябва да я намалиш, за да гарантираш живота? Не е ли по правилно, да търсиш причините и начина да ги отстраниш, от колкото да търсиш решение, водещо до други проблеми и не решаващо в крайна сметка проблема!

    Коментиран от #15

  • 15 Радо

    4 1 Отговор

    До коментар #14 от "Радо":

    Продължение на ком. 14!

    В България проблемите могат да се решат за няколко години! Стига да има желание и правилни действия! Като за начало, трябва да се почне от правилното проектиране и изграждане на пътища! Защото в 90% от новите пътища, са заложени грешките от старите! Така проектираш проблема да продължи години напред, независимо колко ще сваляш скоростта и ще слагаш камери! Затова трябва да се преустанови бъдещето проектирани на старите грешки, след което да започнат да се оправят съществуващите! Ако има желание, 3 до 5 години са достатъчни, за да свалиш катастрофите поне с 50% надолу! Реално от деветдесетте години, катастрофите не са намалели грам! Намалели са жертвите, но не заради заслуга на органите, а заради заслуга на производителите на автомобили! По тази логика, може да прогнозираме, че между 2023 и 2028, жертвите в България от катастрофи ще намалеят още! Защото автопарка ни е между 15 и 20 годишен в най голямата си част! Това означава, че автомобилите са от генерацията от 2000 до 2008 г. с поне два ербега! След 2008 вече стават с по 6 и 8 и това ще доведе до следващият спад в следващите 5 г.! Общо взето на 8 г. жертвите намаляват поради заслуга на производителите на автомобили!

    Коментиран от #16

  • 16 Радо

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Радо":

    Продължение на ком. 15!

    Ако се увеличи жизненият стандарт на населението, ще се подмлади автопарка и ще постигнеш още резултат! Но най големият резултат, ще дойде, ако предприемем дългосрочна стратегия и се движим по нея! Засега такова желание няма! Проблема е много комплексен, но с правилна стратегия и стъпка по стъпка е разрешим за няколко години! Та с връщане на ограниченията и въобще всякакви мерки, които по никакъв начин не са се отразили на катастрофите, не виждам как ще промениш нещо! Айнщайн в случая има много правилна приказка! " Не може да правиш едно и също и да очакваш да получиш различен резултат" Е ние това правим! И понеже реално нищо не правим, прехвърляме цялата вина, върху шофьорите! Не, че нямат, но те са субективният фактор в случаят! Ти трябва да промениш всичко останало така, че субективният фактор, да има възможно най малка роля! Иначе схемата за "виновника" е ясна! Прави се акция скорост за една седмица! Залагат се на хранилки ( места с неправилни ограничения и масово естествено нарушаващи се ) след което 3 дена се бълва колко много нарушители има по всички медии! Масово убеждаване, че видиш ли това е виновника! И сме оправдали бездействието си и нищо правенето! Но проблема стои!!! И хората умират!!!
  • 17 Между 120 и 140 км

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Пробвай":

    разликата ще е около 5-6 метра в спирачният път!
  • 18 Ганчо зубидрен

    0 0 Отговор
    Заспал зад волана каналджия, нищо ново. Шано история.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове