Новини

Русия е тази, която създава проблемите

С Русия трябва да се разговаря, смята Тръмп. Но Русия е тази, която създава проблемите и затова не бива да бъде канена за срещата на Г-7. Санкциите са единственото, което ще принуди Путин да преговаря за Източна Украйна

Публикувана: 25 Август, 2019 13:09
107 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4177
Русия е тази, която създава проблемите
Снимка: EPA
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 1.6 от 25 гласа.
 
Източник:
Deutsche Welle
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

Тръмп не е първият, който застъпва теорията, че "с Русия трябва да се разговаря". И в Германия тя има много привърженици. Техните аргументи са горе-долу следните: Русия е част от много проблеми в света, затова тя трябва да бъде и част от тяхното решаване, а това било възможно, само ако се разговаря с Путин. Само че тази стратегия никога досега не е показала някакъв особен успех.

Русия е в действителност тази, която често създава проблеми. Няма никакви примери от последните години, които да покажат, че разговорите с Кремъл, а такива наистина не липсват, са довели до някакви дълготрайни решения. Ето защо е правилно, че Германия, Франция и Великобритания са против това Русия отново да бъде поканена за участие в срещите на Г-7, така че те отново да станат Г-8.

За Путин това и бездруго не би било кой знае какъв стимул, защото в срещите на върха на Г-8 никога не са били взимани големи решения. По-важни за него са санкциите, защото те истински обременяват Русия. И точно по тази причина не бива да се отменят. Навярно те са единственото средство, с което Москва би могла да бъде принудена да започне сериозни преговори за Източна Украйна.

Николас Бусе, ФАЦ

Frankfurter Allgemeine Zeitung

Поставете оценка на статията:
Оценка 1.6 от 25 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ПУТИН
1 Отговор
СЛАВА НА САЩ

Коментиран от #13, #74, #75


Оценка:
-100 +20

ПУТИН
2 Отговор
НА ТРЪМП МУ Е МНОГО ГОЛЯМ

Коментиран от #5, #11, #103


Оценка:
-75 +17

ПУТИН
3 Отговор
НА ДОНАЛД МУ Е МНОГО ГОЛЯМ,АЗ ОТНАЧАЛО НЕ ВЯРВАХ НА ПЕСКОВ,АМА САМ СЕ УБЕДИХ КАТО МИ ГО ПОСТАВИ НА ЧЕЛОТО.!!!

Коментиран от #14, #16


Оценка:
-67 +15

УСЛОВИЯТА НА ПУТИН
4 Отговор
Точка Първа. Русия няма намерение да се връща към статус-кво във «Формат преди Крим». В частност, към формата на предишната «Голяма осморка», която прекрати съществуването си през 2014 година изключително по инициатива на САЩ и неговите съюзници.



Точка 2. Русия повече не счита формата G8 за какъвто и да било приоритет по отношение международната политика, защото в работа му няма да участват нито Китай, нито Индия (които са най-крупните икономики в света и стратегически партьори на Русия).

Точка 3. Независимо от това, Русия не изключва възможността да се възобнови форматът G8 — но само в случай, ако лидерите на «Голямата седморка» изминат своя път и с официална цел да възобновят работата на «осморката» пристигнат в Русия, където ги «очакват на гости» от 2014 година.

Точка 4. Актуалният световен «дневен ред» вече не се определя в Лондон и Вашингтон, а още повече НЕ може да се диктува оттам на всички останали актьори в световната политика и икономика. Преди всичко на Русия и Китай. Стратегическата инициатива на «колективния» Запад е изгубена.

Точка 5. Русия не се счита за зависима и отговорна дори пред лицето на съвпадението на интересите на враждуващите помежду си основни групировки от западния «елит» и техните съвместни действия по отношение на Москва, както това се случи при случая с Тръмп и Макрон, признаващи за необходимост нейното завръщане в G8.

Само дето забравиха да попитат Путин — а трябва ли му това завръщане тук и сега?

Точка

Коментиран от #59, #88


Оценка:
-14 +82

На Путин
5 Отговор

До коментар #2 от "ПУТИН":


явно му е много по-голям!

Коментиран от #7


Оценка:
-11 +41

Алън Керкенезов
6 Отговор
Добрютру, как е ситуацията, бе, ръбели?

Оценка:
-28 +3

Майка ти ли ти
7 Отговор

До коментар #5 от "На Путин":


каза.?????

Оценка:
-7 +32

Маккейн
8 Отговор
„Ето какво мисля аз – Путин е убиец, бандит и продукт на КГБ, който се опитва да използва всяка ситуация в своя полза. Всички ние разбираме кой и какъв е Путин. Ние трябва да се върнем към концепцията на Рейгън: Мир с помощта на силата. Защото единственият език, който разбира Путин е езикът на силата“.

Коментиран от #17, #56, #98, #105, #107


Оценка:
-88 +22

Путин е педерасче
9 Отговор
0895153150

Коментиран от #25


Оценка:
-47 +12

Историк
10 Отговор
Внимавайте какво говорите за руснаците щото след време ще им се молим да ни спасят от циганско робство мислете малко повече и за бъдещето.

Коментиран от #15


Оценка:
-17 +68

Факт
11 Отговор

До коментар #2 от "ПУТИН":


Хапчетата .... Хапчетата бързо !

Оценка:
-1 +43

А стига бе
12 Отговор
Тези от DW са уникални идиоти-и това вече и врабчетата го знаят.Само едно не ми е ясно-има ли малоумници които още се хващат на DW ....???

Коментиран от #70, #104


Оценка:
-10 +47

Гост
13 Отговор

До коментар #1 от "ПУТИН":


Хапчетата ,,,,, хапчетата !!!!!

Оценка:
-6 +38

Доктор с висше образуване
14 Отговор

До коментар #3 от "ПУТИН":


Преди да пишеш коментари трябва да си в адекватно състояние без алкохол и други опиати като дрога !!!

Оценка:
-6 +42

Истината
15 Отговор

До коментар #10 от "Историк":


Доброволния руски роб никой не може да го спаси. Дори господарите му да му дарят свободата, той пак ще в се подлага и ще им лиже задниците.

Коментиран от #57


Оценка:
-43 +16

12 udar
16 Отговор

До коментар #3 от "ПУТИН":


Idiot !!!!!!!!!!!!!!!!

Оценка:
-5 +30

12 udar
17 Отговор

До коментар #8 от "Маккейн":


Герберастко-соросоидната паплач повръща здраво !!!

Коментиран от #26


Оценка:
-9 +39

Коментатор
18 Отговор
Русия е държава мародер, и във вътрешен и международен план. Руснаците го разбират, но бавно. Комунизмът много тежко е увредил общественото съзнание. Но това явление го има и тук в България за съжаление...

Оценка:
-48 +18

Коментар📝
19 Отговор
D.W.ФАШИСТИ

Коментиран от #20, #92


Оценка:
-8 +29

Гост
20 Отговор

До коментар #19 от "Коментар📝":


За малоумниците...да не говорим...

Оценка:
-1 +13

21
Този коментар е премахнат от модератор
Гост
22 Отговор

До коментар #21 от "500 лет турки трахали болгар и болгарок":


Абе буклук, пиши на руски в руските сайтове. Руска измет!

Коментиран от #23, #34


Оценка:
-20 +21

500 лет секса с болгарскими мальчиками
23 Отговор

До коментар #22 от "Гост":


Пошёл к ёбаной матери, урод, турками ёбаный. На каком языке хочу, на таком и пишу. Да живее Жоро Илиев!

Коментиран от #27, #28, #94


Оценка:
-30 +3

70 Годишен
24 Отговор
Не вярвам да съм само аз, но познавам статиите на DW по заглавията.

Оценка:
-5 +24

Надарен.
25 Отговор

До коментар #9 от "Путин е педерасче":


Ако му завиждаш няма проблем мога да те направя педераз само си купи възелин че отначало боляло.

Оценка:
-3 +16

Маккейн
26 Отговор

До коментар #17 от "12 udar":


Русия е грешка на историята, която скоро ще бъде поправена!

Коментиран от #69


Оценка:
-35 +14

Баба Ванга
27 Отговор

До коментар #23 от "500 лет секса с болгарскими мальчиками":


На руснаците ви предстои 500 години секс с китайците.

Оценка:
-21 +12

Гост
28 Отговор

До коментар #23 от "500 лет секса с болгарскими мальчиками":


Само говеда като руснаците могат да траят комунизма 70 години и комунягите да ги ебат отвсякъде. Прости ама и дразнещо нахални да натрапват комунизва си на целия свят.

Коментиран от #30


Оценка:
-32 +12

29
Този коментар е премахнат от модератор
30
Този коментар е премахнат от модератор
31
Този коментар е премахнат от модератор
no name no face no number
32 Отговор
хахаха зомбирани соросоиди от DW, проблемите винаги ги е създавал запафа начело с фък офф фащ. Колкото и жалки глупости да пишете ние знаем какво стана с Крим или по точно какво не стана. Много ли ви боли че не стана натовска база? Мен пък ми е кеф вашите болки са моят душевен оргазъм. ЕС също е голяма тъпня в този си жалък вид начело с алкохолик и подлога на фащ жалки сте и вие от DW

Оценка:
-7 +25

до АВТОРА
33 Отговор
Русия не създава проблеми, Русия ги решава. Кой създаваше проблемите в Чечня, и кой ги реши. Кой създаваше проблемите в Южна Осетия и кой ги реши. Кой създаде проблема в Украйна и Крим и кой го реши. Кой създаде проблема в Сирия и кой го реши. И най на края, кой реши проблема по време на ВСВ.

Коментиран от #36


Оценка:
-10 +31

no name no face no number
34 Отговор

До коментар #22 от "Гост":


Кой ти пречи да пишеш в сайтове от други държави? Щом има кайво да каже да пише братан, той казва истината. Дано не си толкова тъп, че да неможеш да вденеш.

Оценка:
-4 +10

Ххх
35 Отговор
До коментар 8 от Маккейн - Преди успяхте да сринете Съюза, и заради икономическото изтощение от надпреварата във въоръжаването, и заради предателската политика на Горби. Напоследък четох, че същият живее в някакво имение в западна страна. Интересно ми е негово ли е, и естествено, откъде са парите ? Само че Путин не е Горбачов, а и сега балъците в Русия, които ще повярват на приказката за "добрия Запад" са доста по - малко.

Коментиран от #40


Оценка:
-8 +19

Гост
36 Отговор

До коментар #33 от "до АВТОРА":


Пич ти май си завършил Висшата партийна школа? Или, ако не - не знам къде са ти промили мозъка...

Оценка:
-16 +4

Гост
37 Отговор
Леле колко руски тролове има тук, направо не е за вярване

Оценка:
-20 +9

38
Този коментар е премахнат от модератор
Само питам
39 Отговор
И как ги реши проблемите руската кочина? В Чечня руските закони не важат, ширят се законите на шериата, руският бюджет плаща огромни дотации на Рамзан Кадиров за да бъде лоялен към Путин, а републиката е тотално дерусифицирана като руския етнос е намалял от 250 000 само в столицата Грозни от преди войните на около 10 000 рускини пенсионерки. Във ВСВ победи антихитлеристката коалиция, а не Русия. Ако Германия и Русия се биеха 1:1 резултата щеше да е повече от ясен. Така, че руснаците вместо да се правят на велики трябва да благодарят на съюзниците. А в Сирия, какво е решено умнико? Русия се намеси в гражданската война на страната на Асад, вследствие на което Сирия е разделена на зони и доката Асад е жив никога няма да бъде в предишните си граници. Путин на три пъти обяви, че ИД е победена, но сраженията и до днес не са стихнали. Така, че нищо не е решила мръсната руска кочина.

Коментиран от #47


Оценка:
-26 +10

Маккейн
40 Отговор

До коментар #35 от "Ххх":


Путин е последния цар на руската империя.

Оценка:
-19 +4

ПЕНКО
41 Отговор
ЗА К О Г О СЪЗДАВА "ПРОБЛЕМИТЕ" РУСИЯ ????? ЗА СЕГА САМО НА РОДНИТЕ СИ ГЕ.Й.ОВЕ !!!

Оценка:
-7 +12

42
Този коментар е премахнат от модератор
43
Този коментар е премахнат от модератор
ПЕНКО
44 Отговор
САМО ИНФОРМАЦИЯ ЗА НЕДООБРАЗОВАНИТЕ : - КОМУНИЗЪМ НИКОГА И НИКЪДЕ НЕ Е СЪЩЕСТВУВАЛ /ИДЕЯ -ИДЕОЛОГИЯ/ И НЕ Е РУСКО ПРОИЗВОДНО , А "ВЕЛИКО"БРИТАНСКО -С МАЛКО НЕМСКА НАМЕСА ...ГЛАВНО НА ПРЪКНАЛИТЕ ХРИСТИАНСТВОТО ЕВРЕИ !!!!!!!!

Коментиран от #46, #51


Оценка:
-5 +15

българин
45 Отговор
Русия едва ли ще се хване на на ща въдица. БЪЛГАРИЯ КАКВО ТО СИ НАДРОБИ САМА ЩЕ СИ ГО СЪРБА .

Оценка:
-4 +13

Гост
46 Отговор

До коментар #44 от "ПЕНКО":


Ти ненормален ли си? Или поредната руска слуга? Всеки може да си пише всякакви идеологии, но къде имаше Велика октомврийска комунистическа революция и КПСС - комунистическа партия на съветския съюз...

Оценка:
-15 +5

47
Този коментар е премахнат от модератор
Кой68
48 Отговор
САЩ и EU се опитват да решат проблемите си които сами създават със Русия но нещо взе да не се получава.

Оценка:
-5 +16

ПЕНКО
49 Отговор
НЕНОРМАЛЕН СЪМ- КАТО ЦЯЛАТА КИТАЙСКА КОМУНИКТИЧЕСКА ПАРТИЯ / ПА И ДРУГИ -ИТАЛИАНСКАТА И Т. Н. /!?!?!?!?

Коментиран от #54


Оценка:
-5 +9

50
Този коментар е премахнат от модератор
Гост
51 Отговор

До коментар #44 от "ПЕНКО":


Грешиш Пенко! Съществувал е в главите на много хора! И не е важно къде е роден, а къде се опитаха да го реализират. За съжаление ние бяхме в групата на опитните зайчета и това за пореден път забави развитието ни.

Оценка:
-9 +7

Само питам
52 Отговор
Путин обяви пълен разгром на ИД и на двата бряга на р. Ефрат
Руският президент Владимир Путин съобщи, че групировката "Ислямска държава" е разгромена напълно и на двата бряга на река Ефрат в Сирия.

21:13 | 6 декември 2017

Това е първото обявяване, другите си ги потърси сам. Нали си много си умен!

Оценка:
-12 +5

Адолф Хитлер
53 Отговор

До коментар #43 от "500 години на турската култура":


Аааа 500 години робство?Само да те светна,че 1/2 от турските султани са наследници на прабългарите (тоест българи).

Коментиран от #55


Оценка:
-8 +7

Гост
54 Отговор

До коментар #49 от "ПЕНКО":


Ми те това ти е комунизма... защо да не е съществувал. Колкото можа - толкова. Какви ми ги дрънкаш британски и немски теории. Комунизмът беше тук в България, драги. И затова сме на това дередже и ми дрънкаш врели-некипели.

Оценка:
-17 +5

Гост
55 Отговор

До коментар #53 от "Адолф Хитлер":


:) не го светвай, той си е достатъчно 'светнат'. На празна кратуна, каквото и да приказваш - все тая...

Оценка:
-6 +6

да попитам
56 Отговор

До коментар #8 от "Маккейн":


ти кога възкръсна?

Оценка:
-2 +11

само отговарям
57 Отговор

До коментар #15 от "Истината":


щом не лижа задниците,които лижеш ти,значи съм путинофил???

Оценка:
-1 +12

Ххх
58 Отговор
До коментар 8 и коментар 40 от Маккейн - Помпате мускули и се правите на силни, ама живеете на кредит. А ако случайно си чувал, кредитните балони понякога се пукат. Бих казал и не само кредитните. Много им се ще на Щатите света да е по американски и те да са единствената сила, разпореждаща се с природните ресурси, територии и управление на останалите страни. И много ми напомнят сцената от филма "Великият диктатор", където Чаплин в ролята на Хитлер си въртеше един балон, изрисуван като глобус.

Коментиран от #60


Оценка:
-3 +20

Гост
59 Отговор

До коментар #4 от "УСЛОВИЯТА НА ПУТИН":


Ти си много русофистичен и с яко промит мозък, че не можеш си представиш..

Оценка:
-21 +6

Гост
60 Отговор

До коментар #58 от "Ххх":


То и на руснаците много им се иска да са господари на света и се мислят за империя, ама не са. Защото са бедни като църковни мишки, нищо че Господ ги е дарил с природни богатства. Но да си богат се иска не само петрол, ами и интелект. Русия е изостанала страна - комунизмът погреба всичко. Няма икономически и социален потенциал. Едно е Путин да си мисли, че е господар на света и да подхранва имперски идеи, друга е реалността.

Коментиран от #72


Оценка:
-22 +6

61
Този коментар е премахнат от модератор
Ххх
62 Отговор
До коментар 59 от Гост - По скоро ми се струва, че злобно завиждаш на автора. Коментара е написан изключително точно, компетентно и интелигентно. Бих казал, много малко от професионалните журналисти пишат на такова ниво, а че американофилите ще бълвате лъжи и простотии по адрес на подобни коментари мисля че се разбира от самосебе си.

Коментиран от #64


Оценка:
-4 +13

Коментатор
63 Отговор

До коментар #61 от "Курян Гъзиев":


Теб пък кво ти дреме за хеликоптерите в Естония. Или пък майка ти е рускиня, че много те боли за тях?

Оценка:
-6 +3

Гост
64 Отговор

До коментар #62 от "Ххх":


Знаеш ли какъв е проблемът на автора? Разсъжденията му са от изключително едностранчини, единствено от руска гледна точка, самонасеяни и високомерни и затова - неверни. Като четях коментара, впечатлението ми бе, че все едно чета руско официално изказване. Няма за какво да се завижда на руски пропагандатор, достатъчно можем да разсъждаваме и сами. Руските теории са ясни по принцип - на тях за всичко им е виновен светът, съседите, и собствения и народ, както се вижда напоследък. Русия е неконструктивен, повратлив и надменен партньор. Никога и от нищо не е доволна и с удоволствие действа пренебрежително и грубо. Типично като за Руска мечка..

Оценка:
-17 +4

681
65 Отговор
Оправете си държавата, пък после коментирайте.... Успех, братя българи.

Оценка:
-2 +14

Ххх
66 Отговор
До коментар 60 от Гост - Доста пресилен и необективен коментар. Мисля че е нормално всяка по - голяма държава да има своите интереси и да ги защитава, доколкото може, било на своя територия, било на чужда. И съм изключително доволен, че Путин намери сили и смелост да се озъби на "Добрите западняци". А когато Русия беше слаба - тоя филм вече сме го гледали, как бомбите и крилатите ракети раздаваха справедливост над бивша Югославия. Нищо, че в последствие се намериха достойни личности и от западните страни, които обясниха, че зверства в тогавашната война са вършени не само от сърбите, включително разфасоването на сърби за органи, масово извършвано от албанците. Ако Русия не се беше намесила в Сирия, как щеше да завърши войната - знамето на Ислямска държава отдавна щеше да се вее над Дамаск, християните щяха да са обезглавени, а Щатите щяха да се правят, че воюват срещу терористите, но тайничко да потриват ръце как са изтласкали руското влияние от още една държава и как са прокарали пътя за газопроводите на сунитските монархии. Е, можеше и да пролеят някоя и друга крокодилска сълза за масово обезглавените, колкото за пред хората.

Коментиран от #68


Оценка:
-5 +15

Аууу
67 Отговор
А с САЩ кой бй могъл да разговаря те на всяка цена искат всичко и то веднага разбутаха всички арабски страни взеха от техния клан саудите трильните за тръмп това са преговори. Кой е проблема Путин или Трумп. САЩ са сложили картата на света и от всевъзможни територии дават шах на Русия като и икономически санкции но на последно Русия с отбранителната система с 400 им разказа играта и САЩ скоро време ще се окажат мат от собствените си игри.

Оценка:
-4 +17

Гост
68 Отговор

До коментар #66 от "Ххх":


Тя Русия и на твоята територия си защитава интересите, ама затова пък и за твоя сметка. Въпрос на ценности - щом смяташ полудиктаторски режим на нещо нормално, нека да е пресилен коментарът ми.

Коментиран от #77


Оценка:
-16 +3

69
Този коментар е премахнат от модератор
Ени
70 Отговор

До коментар #12 от "А стига бе":


Ми като чета част от коментарите май има доста изпилени (да не се бърка със промити) мозъци.

Оценка:
-1 +5

Ххх
71 Отговор
До коментар 60 от Гост - И за доста други неща не си прав. Поддържането на приличен военен потенциал за Русия просто е въпрос на оцеляване, тя няма алтернатива, иначе просто с нея ще бъде приключено като държава, западняците от векове са се опитвали да я унищожат, тези опити съвсем не са престанали и никога няма да престанат. Мисля, руснаците следва да са предпазливи и по отношение на Китай, въпреки официално добрите отношения между двете държави. И това, където пишеш че комунизма е сринал и ограничил Русия също мисля че е дълбоко субективно и по - скоро плод на злоба и желание за очерняне, отколкото незнание. Не че съм някакъв фен на комунизма или сталинизма, но въпреки жестокостите и репресиите този строй проведе индустриализация на страната и създаде боеспособна армия, която устоя на армията на най - силната във военно отношение западна държава. Нужно ли е да ти припомням какво представляваше царска Русия, руско - японската война, битката при Цишима или руското участие в Първата световна и битката при Таненберг. Преди да нахлуе в Русия Хитлер е казвал пред своите приближени: Само да ритнем вратата и прогнилата сграда ще се срине. Ако щеше да воюва с царска или демократична по западен модел Русия мисля, че щеше да се окаже прав.

Оценка:
-3 +14

ха ха ха
72 Отговор

До коментар #60 от "Гост":


Най-богатата страна е Русия, в целия свят - няма по-богата от нея! Запомни това от мен и никога не го забравяй - богатството е в ресурсите, а не в хартията ;)

Коментиран от #87


Оценка:
-4 +15

Ххх
73 Отговор
До коментар 66 от Гост - Русия си защитавала интереса и на наша територия - добрутро. А Щатите само милостиня ли ни раздават? Защо нашите подлизурски управници не направиха действителен конкурс за изтребители ? То първоначалните условия май бяха такива, ама след това подвиха опашка, и дали не стана под американски натиск, да обявяват как решението е политическо и Тиквата да се бие в гърдите колко мъжки постъпвал, като превел авансово милиард и двеста милиона. Тогава се изхождаше само от българските интереси, нали, но за такива като теб подобно онождане съществува, Щатите ни мислят само и единствено доброто.

Оценка:
-1 +9

74
Този коментар е премахнат от модератор
.Д.Кънев
75 Отговор

До коментар #1 от "ПУТИН":


Русия била създала проблеми. А ми калкохол войни с започнала Русия след ВСЕ.А ми николо.САЩ воюва с целия свят. Е рано или късно ще си платят.

Оценка:
-2 +10

Петър Първи
76 Отговор
Ефекта на санкциите отмина. Даже имаше обратен ефект. Засилиха се връзките с Китай и Индия, намериха се други пазари и клиенти.
Темата Източна Украйна е дъвка за дъвчене . ЕС и по-точно Германия и Италия никога няма да работят срещу Русия ефективно, а само на думи. 30% от икономиките им зависят от Русия.

Оценка:
-2 +10

Хахаха
77 Отговор

До коментар #68 от "Гост":


Какъв режим ? И къде? Ти сега живееш в изцяло диктаторски режим, затова за ролудиктаторски понятие нямаш.

Оценка:
-2 +8

Хахаха
78 Отговор
На вас от една страна либерастите диктуват кога да дишате, от другата страна "големия брат" ви нарежда, кога да издишате. Взехте заеми по тяхно нареждане, които и правнуците ви няма да изплатят.

Оценка:
-1 +11

79
Този коментар е премахнат от модератор
80
Този коментар е премахнат от модератор
81
Този коментар е премахнат от модератор
Митев
82 Отговор
По колко плащат за глупостите които пишете,че да се включа и аз....

Оценка:
-0 +6

Хрониките на Евразия
83 Отговор
От три години да сте чували в Русия някой да се хвали с анексирането на Крим ?
Даже най - тъпите путинисти вече разбраха , че пора с влизането си в кокошарника ,попадна в капана !

Оценка:
-10 +3

Грух
84 Отговор
Дойче веле !

Хахахахаха

СЛАВА НА РУСИЯ !

Оценка:
-2 +8

Русия е ненужна на света. Само е заплаха
85 Отговор
Никаква полза няма от съществуването на Русия. С нищо не допринася за прогреса в света. Само кражби, престъпления и нагла агресия. Колкото по-бързо ѝ се отнеме разкапаното и неконтролирано ядрено оръжие, толкова по-бързо ще спрем да се интересуваме от тази жалка и гнусна Кочина на Злото и Лъжата. Да се оправят или да мрат.

Оценка:
-12 +2

Ххх
86 Отговор
До коментар 83 - Хрониките на Евразия. Като ти чета коментара и ми е ясно отношението ти към руснаците. Но ми е много интересно, ти постоянно руските информационни средства ли следиш, та си толкова "светнат" руснаците откога са престанали да говорят за Крим. А твърдението ти според мен е доста несъстоятелно, да не употребявам по - цветиста дума. Връщането или ако щете анексирането на Крим за Русия е въпрос на оцеляване и излаз в Черно море. Чувал съм от коментатори, че след преврата в Украйна Щатите да си правели криви сметки как ще изгонят чрез подопечните си украинци руския флот от Севастопол и ще създадат свое военноморско присъствие в Крим с цел блокиране на руския Черноморски флот. Така че, както имаше една приказка, бий за да те уважават. Те Щатите от друго не разбират.

Оценка:
-3 +8

И аз да кажа
87 Отговор

До коментар #72 от "ха ха ха":


Богатството е в свободата, интелигентността и разума, а не в количеството, тъпако! Африка е богат континент, но с еднодръвки и надуваеми лодки драпат за Европа, не за Раша.

Коментиран от #99


Оценка:
-8 +2

1944
88 Отговор

До коментар #4 от "УСЛОВИЯТА НА ПУТИН":


Русия разфасова България Дунав е нужен на РУСИЯ за да стане велика сила ръководителка на Европа за тази цел ще се споразумее с Турция която ще получи своето источна Румелия и зад дунаевска губерния мечтата на руските тайни служби

Оценка:
-10 +2

мислещ
89 Отговор
ПОГЛЕДА НА РУСИЯ ВЕЧЕ ГЛЕДА В ДРУГА ПОСОКА СЪЗДАВА СЕ НОВ ИКОНОМИЧЕСКИ РЕД С НОВИ ДЪРЖАВИ. това създава у старите безпокойство за бъдещето.

Оценка:
-2 +8

Илия
90 Отговор
Проблема не е Русия а англосаксонското обединение решено да управлява и владее света. Чрез активна пропаганда се опитва да промива мозъците на лековерни и нискоинтелигентни хора в своя полза. Радостното е , че дори в западна европа хората започват да се осъзнават - виж социологически проучвания кой е по голям враг сащ или Русия.

Оценка:
-2 +10

стоян георгиев
91 Отговор
русия е страната на злото.при диктаторите няма как да се деиства с компромиси .всеки такъв води до агресия от страна на диктатора!

Оценка:
-10 +3

тпппп
92 Отговор

До коментар #19 от "Коментар📝":


коя държава свързваш с фашизма?

Оценка:
-0 +2

93
Този коментар е премахнат от модератор
94
Този коментар е премахнат от модератор
Хахххааа
95 Отговор
Едните са добри,а другите лоши?

Оценка:
-1 +2

96
Този коментар е премахнат от модератор
Гошо
97 Отговор
Така де така ,само дето ония от Русия ,казаха че им през оная работа членство, било в Г-7, било в Г-107 Защото сбирките на тия от запада вече мязат на видинския панайр

Оценка:
-1 +7

Ако баба ти беше мъжка
98 Отговор

До коментар #8 от "Маккейн":


Прав си.Русия разбира само от сила.И затова става по-силна.Радвай се.

Оценка:
-1 +6

Ако баба ти беше мъжка
99 Отговор

До коментар #87 от "И аз да кажа":


Много си объркан умнако.

Коментиран от #101


Оценка:
-2 +1

Шаран БГ
100 Отговор
Близо два века Франция, Англия, Германия, сега и САЩ всячески се стремят за завладеят Руската империя , СССР. Остана само Русия със площ от 17.1 млн.кв.км. и 144.4 млн.население. Тя се сви в своите си граници, като даде самостоятелност на 14 -те съветски републики . Отделно " вдигна ръце" и войски от 9 /девет/ европейски държави. По цялата и европейска граница НАТО /да го наречем/ дрънка оръжие. Ние не знаем точно още колко военни бази има САЩ около азиатската територия на Русия. НО......тя, Русия, създавала проблеми !?!? Че защо ? В западните държави тези не са ли човеци, като руснаците? Защо САЩ не си изтегли всичките войски по света на своя територия ? Не само тези , които са около Русия. И в същото време пропагандата със хулите и простотиите по отношение на всичко руско не спират. Такова бълване на серсемлици по отношение на "гнилия капитализъм" нямаше и в НРБ. Всеки нормален човек би се позамислил - защо аджеба е така? Нещо не е в реда на нещата, има нещо сбъркано!! Една мощна, въоръжена здраво страна да си "развява байрака" , да напада и унищожава цели държави, защото имат някакви природни ресурси.... Да избива милиони човеци... и чужди и свои....М.Тачър открито говореше за "редуциране на населението " на територията руска до 15 -тина милиона. Мислех си, че се шегува.....Да хвърляш камъни в двора на съседа си и да викаш с цяло гърло, че той ти създава проблеми, като е насадил ябълки в собствения си двор.......!? Нещо не е таман...

Коментиран от #102


Оценка:
-1 +5

И аз да кажа
101 Отговор

До коментар #99 от "Ако баба ти беше мъжка":


Е, ти нали си оправен, кажи кой живее по-добре- кравата или колибрито?

Оценка:
-1 +1

Айде бе
102 Отговор

До коментар #100 от "Шаран БГ":


Стига сте повтаряли едно и също заклинание- как САЩ и Запада искат някого да завладяват заради ресурсите му. Това се изчерпа още в средата на 20 век, защото развитите държави толкова дръпнаха, че им е по- изгодно да оставят местните да си експлоатират населението и да търгуват ресурсите, отколкото да плащат западни високи заплати на свои работници. Обаче туземците от алчност , невежество и корупция така затлачват всичко, че държавите им затъват, те искат да карат както си знаят и почват репресии, а населението им се втурва да емигрира.... аха, виж ти, баш към Запада! Така беше по соца и постсоца, така стана и като се изтеглиха от колониите. Някой по- горе го беше казал- въпрос на интелигентност и политическа култура е да се организира държавата така, че да не се допусне недоволство на големи обществени групи. В този смисъл, при всичките му недостатъци , капитализмът и либералните идеи са за предпочитане пред разни екзотични приумици, дето се лансират тук. И един пример- във Франция жълтите жилетки в голямата си част са повече или по- малко натурализирани африканци, но никой не си отива в Алжир и Джибути! Палят, трошат, ама не мърдат .Що бе, нали ви грабили ресурсите- от 60 и повече години Франция се изтегли от колониите, те нещо да са цъфнали? И не ме репликирайте с епитети, а говорете по посочените ФАКТИ!
А статията е на ниво пропаганда за техникум!

Оценка:
-1 +1

букова глава
103 Отговор

До коментар #2 от "ПУТИН":


Перчема ли?

Оценка:
-0 +0

104
Този коментар е премахнат от модератор
jmm
105 Отговор

До коментар #8 от "Маккейн":


Ето в кои държави USA са донесли "МИР" със сила.
Ето по години списък на общностите, етносите, народите, страните, нападнати от САЩ с морски, сухопътни, въздушни сили от самото начало на тяхното съществуване, в което се включват и нападения над индианци в Америка:

1. Геноцидът над индианците в Америка от 1776 г. насам; покупката на френска Луизиана през 1803 г.; прогонването на индианците от Индиана през 1844 г.; геноцида в Калифорния след 1861 г.; клането на индианските племена Лакота през 1890 г.;
2. Meксико (1836-1846; 1913; 1914-1918; 1923 г.);
3. Никарагуа (1856-1857; 1894; 1896; 1898; 1899; 1907; 1910; 1912-1933; 1981-1990 г.);
4. Aмерикански сили водят война срещу американци (1861-1865, Гражданската война; 1892; 1894; 1898; 1899-1901; 1901; 1914; 1915; 1920-1921; 1932; 1943; 1967; 1968; 1970; 1973; 1992; 2001);
5. Aржентина (1890 г.);
6. Чили (1891; 1973);
7. Хаити (1891; 1914-1934; 1994; 2004-2005);
8. Хаваите (1893-);
9. Китай (1895; 1898-1900; 1911-1941; 1922-1927; 1927-1934; 1948-1949; 1951-1953; 1958);
10. Koрeя (1894-1896; 1904-1905; 1951-1953);
11. Панама (1895; 1901-1914; 1908; 1912; 1918-1920; 1925; 1958; 1964; 1989-);
12. Филипините (1898-1910; 1948-1954; 1989; 2002-);
13. Куба (1898-1902; 1906-1909; 1912; 1917-1933; 1961; 1962);
14. Пуерто Рико (1898-; 1950);
15. Гуам (1898-);
16. Самоа (1899-);
17. Хондурас (1903; 1907; 1911; 1912; 1919; 1924-1925; 1983-1989);
18. Доминиканска република (1903-1904; 1914; 1916-1924;

Оценка:
-0 +1

jmm
106 Отговор
Държавите в които USA са донесли "МИР" със сила са 72 и тук мястото не стига да се изброят всички.
С тези конфликти USA никога не е имала за цел да налага МИР.

Оценка:
-0 +1

jmm
107 Отговор

До коментар #8 от "Маккейн":


Държaвитe в кoитo USА ca дoнecли "МИР" cъc cилa ca 72 и тук мяcтoтo нe cтигa дa ce избрoят вcички.

C тeзи кoнфликти USА никoгa нe e имaлa зa цeл дa нaлaгa МИР.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.