Last news in Fakti

9 Юни, 2021 14:43 42 820 293

Борисов: Вoeнният пилoт кaрa eдин caмoлeт и aкo види, чe нe мoжe дa гo кaрa – кaтaпултирa

  • бойко борисов-
  • румен радев-
  • пилот-
  • изтребител-
  • катапултира-
  • безотговорност

Припомняме безобразните думи на бившия премиер от 2016 г. по повод днешния трагичния инцидент с българския изтребител

Борисов: Вoeнният пилoт кaрa eдин caмoлeт и aкo види, чe нe мoжe дa гo кaрa – кaтaпултирa - 1
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

"Зa мeн e пo-oтгoвoрнo дa вoзиш двecтa пътници в eдин caмoлeт, oткoлкoтo дa кaрaш друг caм. Мнoгo пo-oтгoвoрнo e дa взeмeш пилoт oт грaждaнcкaтa aвиaция. Тoй пoнe e дoкaзaл, чe ce грижи зa пътницитe, дa ги дocтaви живи и здрaви. Вoeнният пилoт кaрa eдин caмoлeт и aкo види, чe нe мoжe дa гo кaрa – кaтaпултирa. Имaмe тaкивa cлучaи, мaшинaтa ce рaзбивa, държaвaтa плaщa. Eтo тoвa имaмe cрeщу нac кaтo ocнoвeн oпoнeнт“.

Едва ли е необходимо да уточняваме чии са тези нелепи слова. Епохалните прозрения бяха направени, след като настоящият президент Румен Радев обяви кандидатурата си за президентските избори през 2016 г.

Припомняме ги с тъга и омерзение по повод трагичния инцидент с нашия МиГ 29 над Черно море от тази нощ, при който изчезна български пилот-изтребител.

Дано българският народ занапред праща в управлението хора, за които думите имат стойност, осмислят какво говорят преди да са го изрекли и не са евтини на безхаберни приказки.

Защото знаем, че "В началото бе Словото...".

П.П. Безотговорен ли е и изчезналият пилот, г-н бивш премиер?!


Поставете оценка:
Оценка 4 от 292 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Загрижен

    890 81 Отговор
    Гнусен плужек и крадец. Българоубиецът тиквун!!!!

    Коментиран от #233, #282

  • 2 И думите

    705 61 Отговор
    и действията му са безобразни , меко казано !
  • 3 сила

    658 51 Отговор
    ГНУСЛЯР,МИЗЕРНИК И НИЩОЖЕСТВО
  • 4 УХУХХХ

    668 52 Отговор
    ЕЕЕЕИИИ НЯМА ТАКЪВ ПРОСТ ЧОВЕК ,КАТО ТОЯ ОЯЛ СЕ ТИКВОПИТЕК

    Коментиран от #292

  • 5 тарикату

    529 44 Отговор
    тоя да ходи у маалата при избирателите си.
  • 6 ЧИТАТЕЛ

    475 44 Отговор
    БОЙКО,ТВОЯ МАЛЪК СВЯТ В КОЙТО ЖИВЕЕШ ИМАЛИ СИ ИМЕ!
  • 7 ИЗБОРЪТ Е ТВОЙ

    498 42 Отговор
    НЯМА ПО ГОЛЯМО ЗЛО ЗА БЪЛГАРИЯ ОТ ОПГ то ГЕРБ/ДПС/СДС
  • 8 6892

    170 482 Отговор
    Мисля че тази статия Има за цел да засили омразата към Бойко.
    В такъв тежък момент да припомняш думи от 2016 год. И не по повода по който в момента се случват нещата.

    Коментиран от #17, #23, #50, #112, #148, #235

  • 9 Абе стига се превземахте

    108 376 Отговор
    Поне в тези си слова Боко е прав - мисли първосигнално,рационално и логично! Като всеки нормален човек.Че се издъни с лакомията си е проблем,но Друг!

    Коментиран от #229, #236

  • 10 Алфа Вълкът

    108 428 Отговор
    Така и Радев ще се катапултира и ще ви остави!

    Коментиран от #32, #160, #285

  • 11 Гумен Крадев

    228 111 Отговор
    И за този инцидент са виновни ГЕРБ защото ако самолета беше ''Грипен'' това нямаше да се случи.

    Коментиран от #44, #152

  • 12 Ян Бибиян

    209 54 Отговор
    Боко Борисов е милиардер и е ексцентричен в изказа си!

    Коментиран от #190, #237

  • 13 Брей че красавец!

    304 36 Отговор
    Тиквата какво се е смръщил?Не бях ругал днес....но благодарение на този боклук наваксах.....Този е толкова неграмотен, че вече не се и учудвам.Синът ми на 6 знаеше че има разлика между кара,управлява,пилотира....
  • 14 324

    246 33 Отговор
    Ганев недей така,, бе? Помислих, че толупа пак се е изказал "подготвен", инфаркт щях да получа.Аз лично не бих си купила книгата с "бисерите" на Толупа, за мен е обида, че това човекоподобие ни е управлявал.
  • 15 Радюф съм

    70 301 Отговор
    За военен пилот разбирам, ама за прецедента льотчик Радюф не знам, просто кажи му шапкар и то е ясно, под шапка акъл не вирее!!!

    Коментиран от #258

  • 16 Гражданка

    210 33 Отговор
    Я,СЕ МАХАЙ С ТВОИТЕ СЪВЕТИ,БЕ ШЕЗОФРЕНИК!!! И НЕ СИ ПРАВИ ПИЯР НА ЕДНА ТРАГЕДИЯ! ВЗЕМИ ПАЛИ СВЕЩИ И СЕ КРЪСТИ ПИЛОТА ОЖЕ ДА Е ЖИВ...ЛИЦЕМЕР ДОЛЕН!!!
  • 17 Отговор.

    184 27 Отговор

    До коментар #8 от "6892":

    Омраза?....не друже а съжаление и покруса че такъв боклук си избрахте в България.
  • 18 така е

    89 62 Отговор
    Съгласен съм, че е по-отговорно да се карат 200 пътници от колкото 1. Но какво общо има това изказване от 2016г със случая от днес?
  • 19 Последния Софиянец

    77 107 Отговор
    Факти пишете глупости и това няма нищо общо с сегашния самолет.Това ви прави зависими и страхливи
  • 20 ВНВВУ

    148 29 Отговор
    Ееееее, няма толкова тъпо същество!
  • 21 Чук и Гек

    172 26 Отговор
    ,,Пажарникара държи един шланг! Ако налягането на течността е доста голяма и не може да го ударжи, го захвърля и бяга, защото може да се изплесне и го удари между краката по топките и става лошо..." - Буки Букев

    Коментиран от #184

  • 22 Последния софиянец

    37 176 Отговор
    Правилно, съгласен съм с Борисов ! А тоя може да е искал да прилича на Юри Гагарин !

    Коментиран от #146

  • 23 Да допълня

    38 9 Отговор

    До коментар #8 от "6892":

    По-отговорно нещо не е антипод или антоним на безотговорно, а е степенуване.
    отговорен безотговорен (антоним)
    отговорен, по-отговорен, най-отговорен (степенуване)
  • 24 бягай бе

    93 21 Отговор
    Простак....
  • 25 Драйвер

    96 6 Отговор
    Шофьорите на автобуси също носят по-голяма отговорност от шофьорите на тежкотоварни МПС, заради хората, които превозват, защото който и да е товар, не е по-ценен от човешкия живот.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Зайо

    52 149 Отговор
    Щото пък льотчика е цвете за мирисане.Като го слушам как говори,начина на изказ,и ми иде да му шатна един през муцуната,та да млъкне завинаги руското мекере.

    Коментиран от #60, #139, #216, #268

  • 28 Deba umnika

    129 19 Отговор
    Tи кара самолет със 7 млн пътници, все едно си сам в него. Млък да не те насоскам във фацето
  • 29 Винкела

    162 20 Отговор
    Това недоносче управлява страната ни почти 20 години!!! Беше главен секретар, кмет и 11 години министър-председател, а най-точно казано крадец, лъжец, развратник, манипулатор, осъден колко пъти за лъжа, рекетьор и няма нужда от повече определения за този банкянски цървул. Отвратителна гад. Е, КОЙ ни е виновен, че го търпяхме?
  • 30 Писаревски

    43 92 Отговор
    Ами прав е човека Гражданската авиация отговаряш за двеста души и нямаш катапулт за спасение докато на военния самолет имаш шанс да се спасиш макар и минимален
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 да напомня

    98 18 Отговор

    До коментар #10 от "Алфа Вълкът":

    Пожарникаря каза, че при опасност пръв ще избяга.
  • 33 Биби Кинг

    15 33 Отговор
    Треба да се кара барзо най малко с двесте за да не падат,а ако видат каде сваршва бензина с оште повече ,да им стигне до гаражо деа! Умен сме за двама деа, ако не бехме така едар шехме да сме сиамски близнаци дее!
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Tomito

    85 19 Отговор
    Тебе ако те повозят на истребител ще усмьрдиш кабината

    Коментиран от #255

  • 36 некадърник

    102 20 Отговор
    Един толкова прост крадец и лъжец се е гаврил с българите 11 г. Как сме могли да търпим толкова прост пожарникар? Да не говорим, че вина за тази трагедия има точно този паразит. Вдигна възрастта за военните и сега, старите искат, но не могат. Сега берем плодовете на този некадърник.
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Боко мрази летците

    76 18 Отговор
    Вече ви казах днес, че е така! Добре, че припомняте думите на този нещастен кашик "дежурен по шкаф"!
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Бацо

    51 13 Отговор
    От какво разбира, че от това ли 😂
  • 42 бай Ставри

    32 20 Отговор
    Тия ВСИЧКИТЕ от БКП+БЗНС+ДС са от кол и въже! И са за кол и за въже!!! Тоя защо още не е разжалван до редник от пожарната?!
  • 43 со здраве баце

    75 14 Отговор
    Една тиква управлява държава и като види , че не знае какво е това държава , камо ли да я управлява си подава оставка , но тази Тиква е толкоз проста и себелюбива , че въобще не може да проумее , че за нищо не става .
  • 44 Прав си!

    60 16 Отговор

    До коментар #11 от "Гумен Крадев":

    Ако бяхме поръчали грипените, да са пристигнали вече.

    Коментиран от #88

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Народът на Бг

    76 22 Отговор
    Oгромен Простак е тоя Крадец, Престъпник и БългароУбиец борисоф!
  • 47 0111

    31 81 Отговор
    Много е прав . Парашутиста радеФ ГО ДОКАЗВАААААААА!
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 аз казах

    48 8 Отговор
    и какво общо има с тва изказване,явно само да прайм новини...дано тва момче дето е паднало да е живо и здраво
  • 50 ТОТАЛНО ПРАВ СИ!!!

    28 8 Отговор

    До коментар #8 от "6892":

    И ТОВА Е МЕТАФОРА,АМА НЯКОЙ ТРЯБВА ДА РАЗБИРА И КАТО СЕ ИЗКАЗВА И КАТО СЕ ПРИПОМНЯ!!!!
  • 51 безпартиен

    73 14 Отговор
    Каква дълбочина на мисълта!!!!Какъв богат речников запас!Абе, ТОЙ е!Три папи са го галили по главата и от там е прихванал!Изберете го пак и всички млади които са имали и най-малка надежда,че има бъдеще в България,ще избягат с 200 през терминал 1 и 2!
  • 52 ЪРП

    74 15 Отговор
    ДОКАЗАТЕЛСТВОТО ,ЧЕ ТОЗИ ПРИМИТИВ Е ИЗВЪНРЕДЕН ТЪПАНАР!!!!!!!!!
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Пожарната

    74 12 Отговор
    Да напомня,че въпросният екземпляр е завършил факултета на пожарите "Георги Димитров"без да е участвал в нито един сериозен пожар,защото го е страх от огън,кръв и скътаваше по партиини задачки
  • 55 Винету

    71 14 Отговор
    Най долното същество раждало се по нашите земи...това е мутропотека от Банкя

    Коментиран от #192

  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 3392

    69 11 Отговор
    А бе друго си до тебе да има човек от НСО да ти дръпне волана да не излезеш от пътя с джипката.
  • 58 U.S.A.

    79 13 Отговор
    Боко,бягай да ревеш при Херо Мустафа...питай я за F-16 след колко години ще направят чертежите...Няма такова нещо по света-Да платиш тройна цена за нещо което не е произведено даже.

    Коментиран от #80

  • 59 Трезво мислещ българин

    35 4 Отговор
    Пълни идиоти!
  • 60 Абе, зайо,подлогойо,

    23 10 Отговор

    До коментар #27 от "Зайо":

    Изпий си хапчетата,бе !
  • 61 mazen

    45 14 Отговор
    Хахаха...
    Колко е прост, милия :D
  • 62 А сега

    44 14 Отговор
    Чекмедже бандите така направи ти с Държавата ни !!!!

    Коментиран от #72

  • 63 2323

    58 12 Отговор
    Очаквам скоро Буци да катапултира към Дубай с двеста, защото тук нещата се променят рЕзко и някой друг ще трябва опере пешкира. Хитреца от Банкя има шесто чувство, това му е единственото качество, а и шкафа го изнесе вече, докара фурми насам. Били пет-шест бали по 100гущера, а кюлчетата като се килнали при кацането, самолета заорал леко с крилото тревната площ
  • 64 ТКЗС

    14 5 Отговор
    Сигурно парашута не му са е отворил
  • 65 пак лъжи

    33 39 Отговор
    Много интересно защо от няколко дена във всички статии някой все се опитва да припише ДПС към ГЕРБ и СДС. Явно са такива опорните точки към плиткомозъчните, дето трябва да ги повтарят. ДПС е създадена от БКП, за да вземе гласовете от СДС на първите демократични избори. Начело на ДПС винаги са били червени комунисти от Държавна сигурност. ДПС свали от власт първото демократично правителство на СДС. ДПС подкрепи БСП тогава, когато съсипаха и ликвидираха страната по време на Виденов. ДПС управлява в коалиция с БСП само допреди 10 години. И в момента ДПС се командва от червените руски агенти, за да пречи в България да има нормална държава. Най-големият олигарх у нас се пръкна от средите на ДПС, и то с помощта на червени и руски пари. На целия този фон да се твърди, че ДПС е в някакъв съюз с ГЕРБ и СДС е повече от безмозъчно и нагло. ДПС винаги е било бастион на комунистите. Но вече нищо няма стойност - всеки си плещи простотиите, за които му се плаща, и разчита оскотелия от мизерия народ да му вярва.

    Коментиран от #73, #142

  • 66 22222

    40 12 Отговор
    Тоя не е ли в ареста ?
  • 67 Ива

    42 12 Отговор
    Страхотно е че сикаджията в момента е ГН никой и такъв ще си остане и след 11 юли , абсолютен пътник без обратен билет !
  • 68 Антитулуп

    37 10 Отговор
    Добре че е официален коментар а не прихванат разговор, че тогава сигурно щеше да каже нещо от рода на “да ги е.,. у военните пилоти”
  • 69 смерш

    32 11 Отговор
    Смущаващо е многозначителното мълчание на чичо сам по въпроса за това КОЙ е корумпирания,действуващ политически лидер?
    Голяма е вероятноста да се окаже някой от типа на "корумпирания"съдия-шкембе войводата напр.или някой още по незначителен контактувал по определен повод с Божков,примерно?
    И да не се окажем след 11 юни с новия"стар"пишман генерал начело?
  • 70 Воня

    37 10 Отговор
    Този ... само да си отвори устата и всеки новмален е готов да катапултира.
  • 71 кухКатШамандура

    47 13 Отговор
    Тулуп , не забравяй , че военните пилоти ги пращат на мисии , включително и учебни , такива като теб гашняци , дето обитават бюрата и само прибират парсата.
  • 72 А сега

    36 9 Отговор

    До коментар #62 от "А сега":

    Да ,но си напълни чекмеджето долна мутра !!!!И прати в Испания евентуалното си изчадие !!!
  • 73 НЕ ЛЪЖИ

    39 15 Отговор

    До коментар #65 от "пак лъжи":

    В ГЕРБ е пълно с ДС агенти и комунисти - Буда им е вожда !
  • 74 Цитат

    24 10 Отговор
    Иван Славков Батето " " Ти си един пръдлю!"
  • 75 Безумни гербери

    23 13 Отговор
    Ако бяха грипените нямаше да чакат за ефките и КАРАТ руските самолети а щяха да пилотират изтребители.
  • 76 Най читавият министър председател е ББ

    26 45 Отговор
    Много злоба, много ревност😂😂 Борисов може да няма изказа на Станишко и Гоце, дето като заговорят може да заспиш и като се събудиш, едно голямо нищо😂😂😂Важното е, че омразите се възпаляват и само от две думи на ББ, независимо по какъв повод.Ако ги попиташ -на теб лично с какво ти е навредил Борисов, никой няма да може да посочи конкретен пример, а ще повтаря до безпаметство опорките на ДБ, БСП и най вече на Фигуранта, на който дължим тази разруха в момента на всички закони и правила.Българинът все още не е усетил негативите от този хаос, но иде есен, зима и тогава ще има истинско ужилване и разруха!

    Коментиран от #82, #84

  • 77 Румен

    33 11 Отговор
    Борисов пасе мисирки, и кат види че неможе да ги пасе ги изяжда.
  • 78 Боко ти

    39 10 Отговор
    като специалист шофьор на джипка, сигурно знаеш и как се "кара" самолет, пък бил той и на хартия. Айде катапултирай се и хващай за остров Аруба.
  • 79 Сър Алтън Джон

    26 7 Отговор
    ...😁...от пилот до пилот има разлика...😁...от пожарникар до пожарникар също има разлика...😁...от каратист до каратист също е така...😁... вече знам как е при...😁... дрисльовците...

    Коментиран от #91

  • 80 7335

    23 9 Отговор

    До коментар #58 от "U.S.A.":

    те когато ги платиха дори и халетата за производство им не бяха построени още.
  • 81 Да ама не

    40 12 Отговор
    Тоя тиквеник ако се вози на учебен изтребител, управляван от Радев, и той да го врътка на пета както се казва, след приземяването на самолета, банкянския ще се самоубие с кофпомпата!
  • 82 Верно ли

    29 10 Отговор

    До коментар #76 от "Най читавият министър председател е ББ":

    Като за начало, за човек който има наченки на достойнство и гордост е недопустимо този който представлява България в ЕС да козирува на равни нему по ранг и да ги нарича “големите началници”.
  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Ако знаеш какво е чит

    15 8 Отговор

    До коментар #76 от "Най читавият министър председател е ББ":

    Вземи си го да го ползваш в кочината.
  • 85 Пловдив

    42 11 Отговор
    Тодор Живков беше прост, но този помияр го надмина, с двеста...!!!
  • 86 Нелепо е

    41 11 Отговор
    Нелепо е да цитирате простотиите на Тиквун и то от преди години. Не ни липсват неговите глупости. Още повече при случила се трагедия с военен пилот. Много е далеч еднокнижника от тая професия, че да изразява мнение. По-добре ни информирайте когато му сложат белезниците, че поне да се зарадваме. Той е бъдещ затворник, осъден за пореден път официално от български съд за лъжа. Не ни липсва Чекмеджан Джипков. За него съд и затвор. За силните, безстрашни и смели пилоти, само респект и поклон!
  • 87 Куку

    34 11 Отговор
    Простака сие простак, завинаги.
  • 88 Човек

    22 10 Отговор

    До коментар #44 от "Прав си!":

    Е кво стана с онея американските? Луда пара за тоз дет клати гората. Кога ще ги докарат, да не ни загиват хората ей тъй за нищо?
  • 89 КО... КО

    13 4 Отговор
    КАЗА.
  • 90 Оф мале

    39 12 Отговор
    То пилотирането на самолет да не е както да си каниш проститутките и превърнеш държавната спалня в бардак.С много титли , ама си остана проста Тиква.

    Коментиран от #94

  • 91 Жоро

    11 4 Отговор

    До коментар #79 от "Сър Алтън Джон":

    То и при дрислювците е така
  • 92 Ссср

    32 10 Отговор
    Самолет баце се пилотира, той не се кара това не е рейс, но за прост човек като тебе се е каране.
  • 93 Мнителния

    18 8 Отговор
    Шкембе войвода дали купили ефките?
  • 94 😁😁😁😁

    16 9 Отговор

    До коментар #90 от "Оф мале":

    Той титли няма няма сиво вещество за титли има само звание но и за него не е
  • 95 Кенеф–журналист

    20 18 Отговор
    Как върви храченето, Миленчо Ганев ? Получи ли си вече двайсетачката за поредния ти буламач горе, който наричаш журналистическа статия ?

    Аааа, викаш само петачка ти дали възложителите, понеже дори и те не го харесали... Еми колко пъти да ти казвам, че да си угодник на властимащите и силните на деня само изглежда лесно 😉
  • 96 нека ви кажа

    13 19 Отговор
    За съжаление е прав. Аман от камикадзета.
  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 дико

    20 9 Отговор
    По принцип и ПОЖАРНИКАРЯ държи само един маркуч а като го изтърве или се подхлъзне - хоп нанизан , както се случи на нашия пожарникар на 4-ти май . Да му се радва щастливо и дълги години .
  • 100 Ввввв

    15 6 Отговор
    Бойко е прост ,ама ти си по прост и от него.
  • 101 Ееееех

    26 7 Отговор
    защо България не беше военен самолет , а г-н Премиерът пилот? Според неговите думи щеше де е катапултирал още през 2009г. и досега да сме се пооправили след катастрофата!
  • 102 Бивш пилот

    30 8 Отговор
    Имам несбъдната мечта. Да кача това същество в спарката, и само пет минути да му демонстрирам част от висшия пилотаж. Бас слагам, че като излезе, ще е оср ан до челото! На няма да стане - просто това туловище няма да се побере на седалката...а ако някакси влезе,трябва после да го вадят я с тирбушон, я с автокран!
  • 103 жребч

    31 8 Отговор
    Борисов е перманентен лъжец. За втори път е осъден за клевети. Този човек няма никакъв морал. Първо говори, а после мисли. Дрънка каквото му на езика, без да се замисли за смисъла на думите. Срамувам се, че толкова години ни е бил премиер, че ни е представял пред другите страни, те другите лидери на другите държави и те сигурно се чудят как може такъв човек неспособен да се изразява литературно е избиран на такова високо ниво в държавата. Не мога да си обясна кой изопщо гласува за такъв човек. Не ми се ще да вярвам, че има толкова много умствено ограничени хора у нас.
  • 104 барабус

    26 8 Отговор
    Самолет не се "кара"бе тиква тъпа,самолет се управлява!

    Коментиран от #107

  • 105 възпитаник

    27 7 Отговор
    ТАЯ МУТРА С БОЛЕН МО--К КОГА ЩЕ ГО РАЗСЛЕДВАТ И В ЗАТВОРА
  • 106 агел

    29 8 Отговор
    По-прост премиер България никога в историята си не е имала. Амин.
  • 107 живко

    24 7 Отговор

    До коментар #104 от "барабус":

    Пилотира се. Той Борисов не може да говори смислено. Жалък човек, не го знам това образование как го е взел.
  • 108 Уйке

    25 8 Отговор
    Ей това лице(Борисов) освен енциклопедични простотий, друго нищо смислено не може да каже! Той може да се възхищава само на препускането на Винету с мустанга през прерията!
  • 109 разлика

    28 7 Отговор
    Да кара джипка като теб, почти всеки може, но да пилотира самолет изтребител, се иска голяма смелост и мъжество.
  • 110 питек

    22 7 Отговор
    Тоз е върха на простотията у нас с тъпите си изказвания.
  • 111 Славе Мицановски

    19 7 Отговор
    Скоро ке има пръсната тиква.
  • 112 гост

    13 8 Отговор

    До коментар #8 от "6892":

    Явно е бръкнал дълбоко на някого от тоя сайт.
  • 113 торашко

    25 3 Отговор
    Недейте да плюете, защото не се знае какво е станало. Лансират се идва ли не , че мишената нещо изиграла роля за аварията. Е ако е реална бойна ситуация мишената ще седи на едно место ли ? Така ,че докато не се установи реално причината за падането такива тъпи статии на политическа основа не са уместни. Дори и пилотска грешка да е , трябва да се каже и да се обърне внимание летците ни да имат повече летални часове, да се обучават от специалисти и да са подготвени за всякави ситуации.
  • 114 Павел Пенев

    20 7 Отговор
    А не е ли по отговорно да оплячкосаш цяла държава?
  • 115 Суха съчка

    14 7 Отговор
    Миленчо много гадно манипулираш това не е журналистика а приказки на....,.
  • 116 БОКОКРАД

    19 2 Отговор
    ВЧЕРА БЯХ В 28-А ДКЦ В ДРУЖБА - COФИЯ , ВЪТРЕ НЯМА НИТО ЕДНА ТОАЛЕТНА ЗА ПАЦИЕНТИТЕ - КЛИЕНТИТЕ ..... ИМАЛО ЕДНА НА 3-ТИ ЕТАЖ ,НО ТЯ Е ДО КОЛЕНЕТЕ ВЪВ ВОДА - ПИТАХ НА РЕЦЕПЦИЯТА КАКВО СТАВА - ОТГОВОРА БЕШЕ ,,ТОВА Е " ... ........... ПОЛИКЛИНИКАТА Е ОГРОМНА И НА 5 ЕТАЖА ...........
  • 117 ТИКВООО

    21 9 Отговор
    МЕНТЕ ГЕНЕРАЛА И ПОЖАРНИКАРА КОГОТО ВСИЧКИ В ПОЖАРНАТА МРАЗЯТ ВЕЧЕ ГО МРАЗЯТ И В АРМИЯТА - НЕ ЧЕ НЯКОГА СА ГО ОБИЧАЛИ !
  • 118 зевзек

    18 8 Отговор
    то и ти така тикво, ни кара, ни кара (в сръбския смисъл на този глагол), и като видя че не можеш повече, паркира джипката в гаража в Банкя, и се покри, само правиш бабешки коментари в момента, от трапезарията си
  • 119 иван иванов

    26 8 Отговор
    по-тъпо говедо от това няма...от военнен пилот става граждански ,ама от граждански военнен не става, разбра ли бе ганьо...и това тъпоумие безхаберно и неграмотно ни е управлявало толкова много години...направи ни за смях и позор пред целия свят.
  • 120 Няма си идея Борисов, колко и каква

    22 8 Отговор
    Апаратура, прибори, има в един боен самолет, до края на живота си няма да ги научи!! Ники Кънчев го пита с угоднически въпрос на шоуто, когато бяха с Божидар Димитров!! С какъв пламък гори Магнезии, това се Учи в 4-5 Клас!! А в Пожарния факултет е нещо като азбуката, все едно да не знаеш коя е първата буква на нашата Азбука!! Не знаеше, преподавател, докторана науките!! Божидар Димитров Почервеня от срам и дигна кръвното, и Божидар Отговори!!! Ти ако гасиш пожар, по цвета на пламъка разбираш, какво гасиш, и от там с какво трябва да гасиш!! Снимката е Подходяща на Екс Премиера!!!
  • 121 Докторанта

    10 2 Отговор
    Докторанта
  • 122 иван иванов

    22 8 Отговор
    ей простьо,това да не ти е да караш джипката и като се оакаш бодигарда да ти дърпа кормилото...ти една проста кола не можеш да караш а правиш коментари за пилоти и то военни,ти си най-високата скала на тъпомера.
  • 123 Наблюдател

    21 7 Отговор
    Тулупа си е тулуп - прост та прост! Може само да краде. До там му стига умствения капацитет, каквото и да значи за тази мутра това!
  • 124 оня с коня

    14 26 Отговор
    Авторът М.Ганев е ТРАДИЦИОНЕН "Поборщик" срещу Партия ГЕРБ,Лидера й Борисов и МИЛИОНИТЕ им Поклоници.Неясно защо,но Тоя Мисир си е въобразил че може със Драсканиците си изписани Предвидливо обаче с ПОТАПЯНЕ НА ПЕРОТО в "МАМБОВ ЯД"/Мамбата е най-отровното Змийче,а "Яд" на Руски е "Отрова" според Македонската Путинова Азбука/,да ПАРАЛИЗИРА Всичко Герберско що мърда.И го питам Аз него:ИМА ЛИ НЕЩО НЕВЯРНО в Изказа на Борисов и Кое е то?И нека сме точни:Думите на Борисов В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ не Омаловажават Високо-рисковата професия на Военния Пилот,а са насочени ОТРЕЗВЯВАЩО срещу Льотчика Радев,чийто Фенове се опитват да издигнат Професията "Военен Летец" НАД Професията "Летец от Гражданската Авиация"!И пак питам:Едно и също ли е да си Сам във Военен самолет и ако се наложи - да Катапултираш,и това да си Граждански "Водач на Самолет" и да отговаряш за Животите на 200 души на Борда БЕЗ ПРАВО на Катапулт?!

    Коментиран от #138, #144

  • 125 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 126 гост

    21 8 Отговор
    Тоз каун и от военни самолети разбира . Да е*а и калтака му.
  • 127 AzAz

    17 9 Отговор
    Да съгласен съм с вас Журналиста който е написал тази статия за нищо не става. Това какво някой е казал преди 5 години няма никаква връзка със случая. И преди да говорим за вина и аз съм пилот, а всички вие запитвали ли сте се за това колко кадърен е бил пилота? И ако говорим за казаното преди 5 години... си е вярно ИЛИ някой предпочита да беше паднал самолет със 500 пътника на борда? Пилота е знаел съдбата си в момента в който се е записал да учи в Долна Митрополия.

    Коментиран от #133

  • 128 681

    13 18 Отговор
    и за падналия самолет ли е виновен, след като е канибал?
  • 129 Цоко

    20 11 Отговор
    Тлъстият сикаджия и тогава сер.ше отвратителни л@йна.
  • 130 Мдааа

    24 9 Отговор
    Пожарникарят от Банкя държи един шланг, и като види, че не може да го държи си го навира в гз.
  • 131 Нещастник

    27 10 Отговор
    Банкянско как не те е срам да говориш тъй за тия смели мъже .А сега се изправи и го кажи това на близките на този истински МЪЖ плужек нещастен корумпиран
  • 132 ГОСТ

    16 8 Отговор
    Еталон за РЕЗИЛ!
  • 133 Кошлук

    8 6 Отговор

    До коментар #127 от "AzAz":

    Нали те познавам, какъв пилот си ти. Само те въртят като перка разни , а ти от ан.лни контракции мислиш , че летиш..
  • 134 Аз Негодника

    13 10 Отговор
    Преди малко слушах един военен ЕКСПЕРТ...Цитирам...Епа он ако е изгубил,каде е небето, и къде е земята,и се е забил в морето,нема да е имал време да катапултира...На това обяснение и малките деца играещи на плейстешъните няма да повярвата...ЕКСПЕРТА...А бе там има един прибор с нарисувано самолетче с небе и земя...и когато самолета е с кабината към земята,уреда също показва че е обърната...Президента се прави че нищо не му е докладвано,той ще чака черните кутий,да измислят - натаманят някаква лъжа...Оставки...ВЕДНАГА...НА ВСИЧКИ

    Коментиран от #198, #219

  • 135 UYU EU

    6 9 Отговор
    То си е прав човека.
  • 136 Бомбето

    11 7 Отговор
    Баце се сбърка , оти зе да мисли сложно, место да държи простичките божи повели.
  • 137 Петров

    10 4 Отговор
    Догодина цели проводници. Да не забравяме кой беше учителя му.
  • 138 Бай Кольо

    29 9 Отговор

    До коментар #124 от "оня с коня":

    Абе, катър, ти препрочиташ ли това, което си написал? Май не, щото щеше да се засрамиш от глупостите, които си сътворил! Известно ли ти е, че в мнозинството си гражданските пилоти са бивши военни такива? Нелепо и тъпо е да сравняваш професиите на пилотите на военни и граждански самолети с още по-тъпия аргумент, че видите ли пилотът на гражданския отговарял за живота на някакъв брой пътници, а другият е сам за себе си...Такова нещо може да каже индивид, който хабер няма от тая професия и какво е нужно за да я практикуваш, било като военен, било като граждански пилот. А шедьоврите на Буци по-добре да не се опитваме да ги тълкуваме или анализираме, щото падаме до неговото ниво, което хич не ми се ще ...

    Коментиран от #159

  • 139 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 140 Възмутена

    13 14 Отговор
    Пишете злобни статуси,човекът си е отишъл за жалост.защо нападате орисов като ви казва истината.едно и също ли е да отговаряш за живота на 200 души или са собствения си.отговорът е ясен. Това,че нямат летателни часове,това че оня ден парашутист от тези учения се заплете в клоните на дърво и военен който се качи да го освободи пострада тежко говори,че тези хора не са подготвени за тези операции.издигат ги в чинове за високи заплати,но фактите говорят.какво би станало при истинско нападение е ясно.жалко за човека,но вие файтоните сте отвратителни.какво би станало ако се качите в граждански полет и пилота няма нужното обучение.

    Коментиран от #143, #193, #269

  • 141 Защо цитирате

    20 9 Отговор
    този пещерен простак? Точно се бяхме изчистили от присъствието на тази воняща пачообразна маса...
  • 142 едно са

    8 8 Отговор

    До коментар #65 от "пак лъжи":

    Ами то си е едно и също . Най големия уж гербаджия другаря Борисов си е член на БСП. И не че някой се опитва да ги зашие , те в краденото на държавата са не зашити а срастнали като сиамски близнаци. Разбира се че там има и много другари от БСП- едно са си.
    Като пример е достатъчен само свинаря Гергов- някой може ли да го определи от кои е: ГЕРБ, БСП, ДПС
  • 143 Загиналият е

    18 8 Отговор

    До коментар #140 от "Възмутена":

    майор - с опит и доста пролетени часове. Ами ако е пострадал от "приятелски огън" - най- вероятно, но едва ли ще разберем - впрочем - това вече се е случвало - сред загиналите в Афганистан има българин, убит от братятя американци - пак ли ще търсите оправдание другаде? Че армията ни е в трагично състояние, е факт. Държава, на която министър на отбраната е бил тулуп като Каракачанов и простак като Борисов просто няма как да има друга армия.

    Коментиран от #174

  • 144 Айде бе

    9 7 Отговор

    До коментар #124 от "оня с коня":

    - ти наясно ли си с рисковете на ВСЯКА транспортна професия? Машинисти /тях на всичкото отгоре друг им определя пътя/, шофьори... А опитите ти да тълкуваш в негова полза изцепките на индивида от Банкя ви изравнява по умност с коефицент някъде около минус двуцифрено число...
  • 145 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 146 СОФИЯНЕЦО

    5 4 Отговор

    До коментар #22 от "Последния софиянец":

    ТИ ИЗПРОСТЯВАШ ЛИ?! ИЛИ ТАКА СТАВА ПО ПРОТЕСТИТЕ?!
  • 147 Скит'Ник

    2 6 Отговор
    Бе ка Пар ски ят Пожарни.КЯР кaрa eдна пожарна и aкo види, чe нe мoжe дa гo кaрa на Негон– кaтaпултирa и става какво, Как Какво?
    Ами става министър на вътрешните болести а след това ПРЕМИЯ.ар
    Е тава требува.ше да рече Ра.понЯ
    Всеки да си разбира, както иска.
  • 148 ЛЕЖАХ В БОЛНИЦА 2020 г.

    18 8 Отговор

    До коментар #8 от "6892":

    ЕДНА ЖЕНА СИ ОТИВАШЕ ОТ РАК.... И В СЕТНИЯ СИ ЧАС ПОЖЕЛАВАШЕ УЖАСНИ НЕЩА НА БОРИСОВ.... ЖАЛКО Е, ТЪЖНО И ПЕЧАЛНО... ТА ЗА КАКВО "ЗАСИЛВАНЕ НА ОМРАЗА" СТАВА ВЪПРОС???!!! ДАНО НИКОЙ НЕ БЪДЕ НА МЯСТОТО НА КРАДЕЦА И УБИЕЦ БОРИСОВ... ОМРАЗАТА, ТОЙ ТЕПЪРВА ЩЕ Я УСЕЩА И НОСИ ДО ГРОБ... И НАСЛЕДНИЦИТЕ МУ...
  • 149 Шиши

    14 8 Отговор
    Боче всичко е готово в една стая сме на едно легло идвай изчистил съм банята и парите ми взеха едни руснаци,ще харчим от твоите бате.Вземи си хапчетата за кръвно че тука жега
  • 150 Ниньова

    10 6 Отговор
    Гнида!
  • 151 ЦвЦв

    16 11 Отговор
    Това изказване няма нищо общо с днешния инцидент, той много правилно е казал че пилотът катапултира и това е била първата му мисъл. След това като човек който знае как да се грижи за държавните пари е притеснен за самолета. Много просташко е да му приписвате всички грехове на света. И Радев е отговорен за една самолетна катастрофа и загубата на самолет през 2012г.като е отговарял пряко за провеждане на учението тракийска звезда. Е не му пука, отървал е кожата благодарение на мин. Аньо Анев. Само че нали самолетите струват пари, много пари на данъкоплатец. Жалко за загиналия човек, защото все пак е първо човек а после пилот. Жалко и за загубата на машината.

    Коментиран от #194

  • 152 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 153 Ех Борисов...

    14 5 Отговор
    ...толкова си тъп,че употребяваш тъпи,бабешки и технически-неиздържани изрази...!Пилотът не ,,кара" самолет...-,,кара" се каруца....!Но не и самолет...!Самолета се... - УПРАВЛЯВА...,защото е сложно военнотехническо съоръжение...!Или и ти като твоята патерица-Валери Симеонов,ще наречеш пилота на бойният свръхзвуков изтребител с просташкото ..- ,,Шофьор на самолет"...

    Коментиран от #195

  • 154 Бах

    10 5 Отговор
    За Тиквата краденето и пилотирането не са тъждествено равни . Пилотиране на такъв самолет не е като ДЖИТКО БИБИТКО.
  • 155 за такива

    12 7 Отговор
    Като тоя има една мъдрост от древността.По добре да си мълчиш и да те мислят за глупак отколкото да си отвориш устата и да разсееш всички съмнения.
  • 156 възмущение

    13 6 Отговор
    Б.Б. като отдавна е катастрофирал, защо не катапултира, ами се влачи още сред хрантутници от администтрацията?

    Коментиран от #163

  • 157 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 158 любител

    14 7 Отговор
    боко толкова си тъп че просто нямам думи. пилота карал един самолет а ми ти колко искаш да кара 2 или 3 едновременно.глупак. ти колко джипки караш едновременно бе толуп.
  • 159 възмущение

    7 6 Отговор

    До коментар #138 от "Бай Кольо":

    Има и нещо друго. Едно СРАВНЕНИЕ. Б.Б. Като е катастрофирал отдавна, защо не катапултира, ами се обгражда с нови "свои" хора?
  • 160 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 161 МОРЯК

    16 9 Отговор
    АМИ ПРАВ Е БЕ ТЪПАЦИ ГРАЖДАНСКИЯТ САМОЛЕТ НЯМА КАТАПУЛТ И ПЪТНИЦИТЕ НЯМАТ ПАРАШУТИ .ЕСТЕСТВЕНО ПИЛОТА НА ТАКЪВ САМОЛЕТ НОСИ НЕСРАВНИМО ПО ГОЛЯМА ОТГОВОРНОСТ ОТТОЗИ НА ВОЕНЕН

    Коментиран от #162, #197, #244

  • 162 А бе Морски...

    10 6 Отговор

    До коментар #161 от "МОРЯК":

    Може и да разбираш от лодки,салове,дори и от кораби...!НО!Относно тема- ,,самолети" си по-голям профан и от вожда си-еднокнижника-Борисов...,😂😂😂
  • 163 НЕ КАТАПУЛТИРА

    7 6 Отговор

    До коментар #156 от "възмущение":

    ЗАЩОТО СЕГА НЯКОЛКО ХИЛЯДИ ЩЯХА ДА СА В МОРГАТА А ДОСТА ПАРИ В ДЖОБОВЕТЕ НА ЧЕРВЕНИТЕ ТАРИКАТИ
  • 164 Дедо Вуте

    10 9 Отговор
    Мръсника Боко и шкембе воивода вместо да платеха от нашите пари 60 милиона на Русия за ремонта на тези Руски самолети много добри като качество платиха милиярди за хартиени несъществуващи самолетчета само да си гарантират такса спокоиствие И ето сега този Българоубиец отново лала вместо да бъде в затвора
  • 165 Хахаха

    18 5 Отговор
    Манипулатори с долна, подла пропаганда. Как видяхте връзката между думите на Борисов тогава и днешния инцидент? То бива, бива, да си част от предизборния щаб на кандидат-президента, ама прекалявате.
  • 166 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 167 Добряка

    9 9 Отговор
    Като чета какво са написали гербавите тролчета, никаква прошка, те нямат минимално чувство на разкаяние, мислят си че имат право на кражба.
  • 168 Историята

    9 8 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Борисов - "Вoeнният пилoт кaрa eдин caмoлeт и aкo види, чe нe мoжe дa гo кaрa – кaтaпултирa."
    Е, няма как да кара повече от един самолет в един и същи момент.
  • 169 Историята

    8 8 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Борисов - "Вoeнният пилoт кaрa eдин caмoлeт и aкo види, чe нe мoжe дa гo кaрa – кaтaпултирa."
    Е, няма как да кара повече от един самолет в един и същи момент.

    Коментиран от #243

  • 170 Още по отврат

    1 2 Отговор

    До коментар #166 от "ОТВРАТ":

    Искаш ли тапа?
  • 171 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 172 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 173 Той

    15 3 Отговор
    Тази статия е все едно да пуснат направен някога запис на Б. Борисов как си върши "голямата нужда" и го покажат на втори юни, когато сирените отдават чест на Христо Ботев - нали вместо да се изправи и да отдаде почит той........ Да гнусно е и глупаво това изказване, но въобще не е в този контекст! Често хората псуват военните пилоти, когато правят така наречения разгон (преминават звуковата бариера) и звуковата вълна разтриса прозорците им, но това не значи, че им желаят смъртта или не уважават работата им.
  • 174 Само Герб и Бойко

    17 12 Отговор

    До коментар #143 от "Загиналият е":

    Вероятно е станало най лошото с пилота. Хора, Божков и комунистите ви манипулират да мразите герб, защото нямат друг способ да се върнат на власт и да ни крадат. Ще стане по лошо ако ни управляват бспидпс или слави депесаря.
  • 175 мноо прост

    9 5 Отговор
    ама ,и тия де го избират не са по долу от тоа
  • 176 Радеффррр

    9 4 Отговор
    РАДЕФФРРР УРЕЖДА ГАЛАКТИЧЕСКИ ЛЕТЯЩИ КОВЧЕЗИ ЗА ДА ГО НАПРАВИ ПОЖИЗНЕНИЯ ВОЖД НА ИМПЕРИЯТА НА ЗЛОТО,ПОЖИЗНЕН ВОЖД НА ЗАДУНАЙКАТА...
  • 177 Aмии

    11 1 Отговор
    Ганев, припомняме, че очакваме стойностна журналистика от вас. Нищо такова не е виждано отдавна. За клакьорство си има професионални протестъри.
  • 178 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 179 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 180 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 181 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 182 смех

    5 2 Отговор
    много компетентен голем ерудит също като карашопаров
  • 183 гражданин

    18 6 Отговор
    Общо взето тъпа статия. През 2012 Румен беше отговорен за един паднал МиГ29, но тогава Бойко беше великодушен. После видяхме как Радев се съюзи с мутрите. Затова Бойко е визирал безотговорността на летец изтребителя.
    Че като се заприказвахме, РР знае ли за инцидента, има ли мнение по въпроса? Някой знае ли къде е бил по това време?
  • 184 Посетител

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Чук и Гек":

    В неговия случай го е бил по главата... и то неведнъж, явно!
  • 185 gggw

    0 3 Отговор
    кое не е така?
  • 186 gggw

    12 3 Отговор
    ше катапултира ако не е припаднал преди това... иначе Борисов е прав, а авторът на статията е куку да вади изказвания преди 5 години без връзка... и какво като се е разбил? това не прави отговорността на гражданския пилот по-малка от тази на военния
  • 187 Лустрация

    9 2 Отговор
    Съд и затвор за червената измет!
  • 188 Митьо

    1 3 Отговор
    ГЛУПАК. Военните да не летят за кеф, или до магазина.
  • 189 Тълкуване

    7 1 Отговор
    Разбира се, че това, което е казал ББ, е ТАКА !
    Сега ти го свързваш...конкретно с нещо, което ти е удобно под ръка...а ако трябва да тълкуваме САМО текста /без да знаем кой го е написАл/..........какво ще кажеш?...забрави ББ !

    Освен това е алогично да СВЪРЗВАШ нещо казано в МИНАЛОТО и по адрес на човек...от миналото :-) с друг човек от НАСТОЯЩЕТО...
  • 190 Дяволчето

    4 2 Отговор

    До коментар #12 от "Ян Бибиян":

    ще ти фютне под опашк:-)
    Бойко не е милиардер /моля те, не калкулирай само златното кюлче:-)/ и не се изказва ексцентрично, а експресно, разбрано... :-)

    Коментиран от #214

  • 191 Интересно

    7 0 Отговор
    защо всичко се случва СЛЕД като изпаднаш от обсега на РАДАРА...каква е тази връзка, че се губи...простете ми невежеството...ма така беше се "изгубил" и един пътнически самолет над Индийския океан май...
  • 192 хайде

    4 1 Отговор

    До коментар #55 от "Винету":

    СТИГА ТОЛКО ПЛЮЕНЕ бе!

    Сине на малката Мечка!
  • 193 Казват

    2 0 Отговор

    До коментар #140 от "Възмутена":

    че пътуването със самолет било по-безопасно от пътуването с кола...но това е въз основа на количеството инциденти. Ясно е, че при самолетите /ако има някаква класификация/ е различно...всъщност именно там пилотът е по-важен от водача на колата...водача може и да е напушен, пиян и да катастрофира, но да оцелее, докато ако се сбърка пилота /или се нашмърка :_)...лошо :(
  • 194 ЦъЦъ

    1 2 Отговор

    До коментар #151 от "ЦвЦв":

    да, ето това е - самолетите струват пари...а животът на един човек...и компенсациите за загубата му, също струват пари, НО ако трябва да се сравнява със сто човека повече...и компенсациите им...от кого?
    на "катапултиралия" пилот държавата ще плаща, а на другите - самолетните компании, и в двата случая...бълха ги ухапала..:-(
  • 195 eхх

    1 1 Отговор

    До коментар #153 от "Ех Борисов...":

    па колко е свръх звук..ов...тоя бе...?
  • 196 жалко

    8 6 Отговор
    Румен елиминира още една бойна машина и един летец на България.
  • 197 малее

    3 0 Отговор

    До коментар #161 от "МОРЯК":

    ще позвучи...иронично обидно, но...или смешно-тъжно, но...пътниците в пътническите самолети имат надуваеми жилетки...спомняте ли си оня, дето приземи самолета в река...,е, имали са късмета...да не изваждат жилетките...
  • 198 наистина

    1 7 Отговор

    До коментар #134 от "Аз Негодника":

    нищо не разбирам...може ли да караш боен самолет, ако си надолу с главата...та нали заради гравитацията кръвта ще му навлезе в мозъка и може да го замае...и да не знае на кой свят се намира, за съжаление.
  • 199 5kof

    6 6 Отговор
    ПП ГЕРБ трябва да бъде забранена и извадена от политическия, и стопански живот на страната! Дайте идеи как да стане това.
  • 200 ВВС Лондон ВВС на България

    7 1 Отговор
    В България има конфликт на поколенията едни родени преди ВСВ други след ВСВ трети след1989 които поколения са били с различно възпитание и образование и сега всеки дава акъл според своите си разбирания оформени от времето през което е живял
  • 201 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 202 За МИГ спри да бъдеш все първи ти

    3 0 Отговор
    Приземяване приземяване приземяване т.ж.
  • 203 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 204 Тре

    3 1 Отговор
    Самолет се пилотира, не се кара, монти това банан как и откъде да го знаеш. Плитък мозъчен багаж.
  • 205 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 206 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 207 Болярче

    5 0 Отговор
    Може ли някой да каже нещо през 2016година за нещо случило се през 2021 година?Освен без да разберем времето да е тръгнало назад!
  • 208 Точно така е

    4 6 Отговор
    Защо го публиковат няколко години по-късно, те си зная. Дали не, защото и на Радев му предстои катапултиране. Само, че без парашут.

    Коментиран от #286

  • 209 БойкоБастунов

    5 4 Отговор
    Доживяхме Джипкаджия да коментира професия, за която няма и 1/8 мозък да изпълнява. Той значи е още по-отговорен от летците, щото с джипката вози още 3-4ма мазни четкаджии.
  • 210 646

    4 3 Отговор
    Малко стил Валери Божинов бившия и дай Боже никога повече настоящ премиер, е пръднал с уста .... реч да има трябва мозък, пък мисъл да тече ... се сложни работи за тоз
  • 211 димби

    4 2 Отговор
    само с винету не става-да пазиш колите на сик може за друго -не!
  • 212 българин

    4 4 Отговор
    Прав е Бойко по отношение на това, че пилота на гражданския самолет носи много по голяма отговорност, както и за това, че на държавата и излиза много скъпо да поддържа военна авиация, като нашата! Авиация, която в мирно време губи толкова много скъпоструващи летателни апарати и пилоти, с което, освен че се харчат грамандни средства за възстановяване на щетите, се влошава и бойната готовност на страната ни! И лошото е, че много от случаите са плод на безхаберие, безотговорност и самонадеяност! Ако в България трябва нещо да се подобри, това именно е управлението на военната авиация. Не може пилотите ни да не летят, защото горивото е скъпо, а после да даваме луди пари за компенсиране на загубите от катастрофите!
  • 213 Посредствената

    8 5 Отговор
    логика на един невежа!

    Генералът от авиацията, пилотът Румен Радев е най-достойният президент на България! Чест генерале!

    ШИфИора Джипко Бибитков е един измислен генерал! В света няма и не може да има генерал-пожарникар. Лъскави пагончета радост за окото!
  • 214 за съжаление

    1 0 Отговор

    До коментар #190 от "Дяволчето":

    Осми е в света.
  • 215 Голямата уста

    7 4 Отговор
    Джипко Бибитков не може да кара и велосипед. Малка му е седалката.
  • 216 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 217 Лаик от пасажерите на гражданската авиац

    6 2 Отговор
    Борисов прави сравнения които са неприложими. Пилотите от гр.авиация имат автоматизирани системи за излитане и кацане и само по филмите симулират управление. В действителност натоварването при управление на военни самолети е в пъти по-голямо. Относно техническите характеристики и времето за реакция не ми се коментира защото само за тотално изпосталели неандерталци не би било ясно. В случая става дума за военна машина, управлението на която в мирно или военно време носи своите рискове в еднаква степен.

    Коментиран от #218

  • 218 Бачо Киро

    5 1 Отговор

    До коментар #217 от "Лаик от пасажерите на гражданската авиац":

    Не знам как е сега, но едно време точно бивши военни пилоти вземаха в гражданската авиация. Такива с много часове се пенсионираха рано и директно ги вземаха в гражданската. Предполагам са забравили да питат Борисов за мнението му на пожарникарче относно летенето...
  • 219 Бачо Киро

    3 0 Отговор

    До коментар #134 от "Аз Негодника":

    И на други се е случвало. Мислят, че вдигат самолета, а реално го забиват. Нито е за пръв път, нито ще е за последен. Колкото до уредите - те на нови самолети се случва да откажат, та на 30+ годишни ли??

    Коментиран от #247

  • 220 ВСВСВС

    4 2 Отговор
    Факти, не ни занимавайте моля с това какво е казал един политически труп. На него прокуратурата и съдебната система трябва да му обърнат повече внимание сега....
  • 221 Jjj

    7 3 Отговор
    Мутрооо проста с две гънки в мозъка, ти си возил и карал мутрите навремето,самолет се пилотира.
  • 222 Денисс

    4 3 Отговор
    И през 2016 и през 2010 и през 1992 и през 2025 ТЪПАНАРА е бел и ще си остане ТЪПАНАР!ТЪПАНААААААР!
  • 223 Меги

    8 4 Отговор
    Много Ви моля,по никакъв повод не цитирайте идиотизмите на този пожарникар!
  • 224 Топ Гън

    4 3 Отговор
    Който ни отърве от БИБИТКО ще му дам пенсията до края на дните! Това мога!
    Залавайте се и успех! Дядо Тома Крузов.
  • 225 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 226 РАЗ ДВА

    1 3 Отговор
    Ама си бесно тъп!
  • 227 ха хахахаха

    0 4 Отговор
    ха хахахахаха хахахахаха хахахаха Какъв коментар!?
  • 228 ПСР

    7 2 Отговор
    Как може простотията на този човек да е толкова арогантна?!
  • 229 Муфтаджийски

    3 3 Отговор

    До коментар #9 от "Абе стига се превземахте":

    Съгласен съм с моя " гуру" и покровител Боко Чекмеджето,само че виновни за катастрофата с МИГ -а са или " коронавирусът" или ваксината,ако пилотът е бил ваксиниран!!!
  • 230 Росен

    4 2 Отговор
    Когато преди години Моника Маковей /евродепутат от Румъния/ и Лаура Кьовеши /ръководител на DNA в Румъния/ идваха в България, бяха тотално игнорирани от Герб, ДПС и медийните им "мисирки" или публично "осмивани" от медийни клакьори, на основание рейтинга на Джипко Бибитков.
    Днес г-жа Лаура Кьовеши идва у нас, в качеството си на Главен Прокурор на ЕС. Има-няма седмица след санкциите по "Закона Магнитски" наложени от Президент Байдън и администрацията му.
    Къде ли ще се крият тези от Герб, ДПС и МВмРо и медийните им "мисирки", "клакьори" и т.н. производни?М?
    #БайСтавриЧака
  • 231 САЩ по ъефц

    4 2 Отговор
    Топ тъпо парче е този Боко. Ле леееее..,
  • 232 толкова

    5 2 Отговор
    много години с един , който опрастачи нацията с безобразния си циничен език, със срама, който ни донесе пред Европа и света, с наглостта си и отвратителната си необразованост!
  • 233 Психолог

    13 2 Отговор

    До коментар #1 от "Загрижен":

    Уникално тъп и некадърен Борисов!
    Ще остане в историята най-вече като
    лъжлив, крадлив и безочлив!
  • 234 someone

    7 2 Отговор
    за такива слова трябва да го линчуват публично на площада, такава наглост и безсрамие !
  • 235 изобщо

    5 2 Отговор

    До коментар #8 от "6892":

    не е излишна тази статия. Обратното. Трябва да има някой, който всеки ден да ни напомня простащините му, за да ЗНАЕМ, че такова нещо не трябва да се появява повече на политическата сцена.
  • 236 ти нормален

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "Абе стига се превземахте":

    ли си! Нима има човек, който да мисли хем първосигнално, хем логично. Май не ти е ясно какво означава първа и втора сигнална система . Изтървал си часовете по биология!
  • 237 какво

    5 2 Отговор

    До коментар #12 от "Ян Бибиян":

    каза? Ексцентричен?! Не е ексцентричен - елементарен е.
  • 238 отан

    12 2 Отговор
    абе толуп това да не т ие противопожарен автомобил
  • 239 истинко

    14 3 Отговор
    Боже колко е прост тоя! Най страшното е че се намират олигофрени които да гласуват за него!
  • 240 koko

    4 4 Отговор
    Не съм фен на Боко, напротив, но да изкарвате извън контекста на нещо което е казал преди толкова години на гърба на тази човешка трагедия е много грозно!

    Коментиран от #242

  • 241 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 242 Гената

    11 1 Отговор

    До коментар #240 от "koko":

    В школата на ТРУ и КГБ в Киев учат и за такива уйзурми - да се предизвика хаос, обществено напрежение, което да отмести вниманието от дневния ред на държавата. Та, допускам, че и тоя пилот е похарчен с такава тнъсна цел. Иначе, още от МиГ 21 насам, всеки истребител си има бутон за изравняване на полета с хоризонта. Това се преви, понеже в резултат на свръхпретоварване е допустимо пилотът да загуби съзнание за секунди, или да попадне в "свредер", та тогава самолетът сам се извежда в хоризонтален полет. Съмнителното в тази връзка е и , че пилотът не е водил радиовръзка с базата, каквото и да става. Значи е станало нещо, което никога няма да разберем...
  • 243 Ку ку

    4 2 Отговор

    До коментар #169 от "Историята":

    Ами Буци съди по себе си! Той кара ДВЕ ЖИПКИ във всеки един момент, или поне така си мисли...
  • 244 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 245 Джери

    8 2 Отговор
    "Не е луд този ,който яде баницата.....!" Всички гербаджии са виновни тая Тиква да сее простотии с години наред. Кохортата ГЕРБ /видните и членове/ е гнусна, проста и отвратителна.
  • 246 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 247 Гената

    4 2 Отговор

    До коментар #219 от "Бачо Киро":

    Престанете с това 30+, щатите доскоро ползваха Ф 14 Томкет, истребител с променлива геометрия на крилете (спомнете си и филма "Топ Гън"). Та, Томкетът е конструиран през 70-те и се ползва половин век. Проблемът е в липсата на модернизация и на качествени запасни части, заради номерата на Путин. Германия и Англия си джиткат с "Торнато" - истребител на моите години, а те не са малко !
  • 248 Жан Валжан

    5 2 Отговор
    Ако си представим държавата като един самолет в които сме ние и неин пилот е премиера значи тоя Толуп ни разби и не му пука!
  • 249 petro petrov

    3 9 Отговор
    Некадърни са си пилотите и това е, самолетите са на по 40 години, пак така преди няколко години разбиха и Cougar и Panther хеликоптери за по няколко десетки милиона лева, поне единия дебил каде е разбил Cougar-a сега са го осъдили да плаща.

    Коментиран от #252

  • 250 Жоро

    7 2 Отговор
    Голям Простак е тоя Толуп! Нищо общо няма военния пилот които лети с 2 пъти по висока скорост и поема в пъти повече рискове защото при война стрелят по него а гражданската авиация не лети при война. все едно да сравняваш рали състезател с шофьор на автобус!
  • 251 Хе хе

    4 2 Отговор
    пак се изказва неподготвен. а може би му е изобщо невъзможно да е подготвен.
  • 252 Жан Валжан

    4 1 Отговор

    До коментар #249 от "petro petrov":

    Ама няма начин да си професионалист ако си карал няколко пъти!
    Състезателите тренират всеки ден а пилотите летят по малко колкото да не заспят
  • 253 майк ПАТЪН

    6 4 Отговор
    Не може да се отрече бруталната истина , че Борисов е един ПРОСТАК !
  • 254 марк твен

    6 3 Отговор
    по добре е дъ мълчиш, като рискуваш хората да предположат, че си тъп, отколкото да отвориш уста и да разсееш всичките им съмнения.
  • 255 Жоро

    4 2 Отговор

    До коментар #35 от "Tomito":

    Тоя няма се побере в кабината а и ако се намести самолета няма да може да се вдигне с свръх товар
  • 256 Някой

    6 2 Отговор
    Думи от 2016г. в съвсем друг контекст се връзват със събития от вчера ... Браво на автора, изкара си надницата
  • 257 КПСС БКП

    6 7 Отговор
    ПРАВ Е БОРИСОВ ... СЛЕД КАТО НИЩО НЕ СТАВА ОТ ТЕЗИ АЕРОПЛАНИ - МИГ - 29 , ЗАСИЛЕТЕ ГИ В МОРЕТО ИЛИ ГИ ПРОДАЙТЕ НА МАКЕДОНЦИТЕ ...
  • 258 оня

    5 3 Отговор

    До коментар #15 от "Радюф съм":

    Оказа се, че е по добре шапкар, отколкото мутра:))
  • 259 оня

    7 4 Отговор
    Абсолютен селски тарикат и съвременна мутра:)) Толкова е противен:))
  • 260 Джон Ленин

    7 7 Отговор
    ОПА ... ДРУГАРИТЕ КОМУНИСТИ СЕ ХВЪРЛИХА НА АМБРАЗУРАТА ДА СЕ ЗАЩИТАВАТ ОТ "ГНИЛИЯТ" КАПИТАЛИЗЪМ ... АБЕ , ДУГАРЧЕТА , А ЗАЩО НЕ ПОПИТАТЕ ВАШИТЕ ДРУГАРИ И ДРУГАРКИ ОТ ПОЗИТАНО 20 , ЗАЩО ВСИЧКИ ИЗПРАТИХА ОТРОЧЕТАТА СИ ПРИ ГНИЛИЯТ КАПИТАЛИЗЪМ , А НЕ ГИ ПРАТИХА ПРИ ДРУГАРЯ ПУТИН ???
  • 261 Д р Дре

    3 7 Отговор
    БОЙКО , НЕ СЕ ОПИТВАЙ ДА ОБЯСНЯВАШ НА ТЕЗИ ЛУМПЕНИ , ЧЕ ПАПАТА НЕ ТИ Е БАЩА ... ТЕ НЯМА ДА ГО РАЗБЕРАТ ...
  • 262 ПРЕСА

    4 2 Отговор
    ЗАТВОООООООООР ЗА ШАЙКАТА ДО ЕДИН ДОВЕЛИ ДЪРЖАВАТА ДО ГЛАД МИЗИРЕЯ И НИЩЕТАТА
  • 263 Чекмеджаров

    7 0 Отговор
    Драги мисирки, оставете загиналия пилот да почива в мир, не го замърсявайте с политика
  • 264 3333

    4 2 Отговор
    Господи колко си проСт Тиквоний !!!
  • 265 ИМПЕРИАЛИСТ

    3 2 Отговор
    Аман от претоплени стари манджи....
  • 266 мисирка

    6 1 Отговор
    Пожарникар дава мнение за ВВС - ТОВА МОЖЕ САМО В РБ!
  • 267 истината

    3 2 Отговор
    Елементарен идиот!!!!
  • 268 Здрасти

    0 2 Отговор

    До коментар #27 от "Зайо":

    А дали ще можеш? Смешко...
  • 269 бузю

    3 2 Отговор

    До коментар #140 от "Възмутена":

    а бе възмутена кок@шко , в гражданската авиация пилотите вземат в пъти по-високи заплати от воените . и пилотите не са виновни , че няма пари за гориво , резервни части и прочие..
  • 270 пенсионерка

    4 0 Отговор
    дано репликата не се окаже пророк,защто тези хора вкарват държавата в абсолютен хаос и главно командвашият не катапултира наистина след прикриването на случая с нападението над предприятието от американците и сега след катастофата на самолета и тотални опити за прикриването на истината.
  • 271 Инспектор Бобю

    2 1 Отговор
    Самолет се кара лесно, ехеее , колко му е да включиш на автопилот и он си фърчи. Друго си е да опъваш маркуч и да гасиш огин . Акъл требе тука , акъъъъъл. Не се става лесно пожарогасител. Требе да знаеш на къдЯ да насочиш маркуча, с каква струйка и така на татъка.
  • 272 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 273 Наблюдател

    3 1 Отговор
    Тук не мога да разбера в какво обвинявате Бойко Борисов - логично е пилота да катапултира при авария. Този защо не го е направил? После - да не може да бъде намерена черната кутия толкова веме е абсурд. Трето - писателя на статията да се изясни - кои са съюзниците, наредили търсенето й? Безобразна статия, писателю!

    Коментиран от #275

  • 274 бесен

    2 1 Отговор
    а ти киек караш пожарна и като видиш че не можеш си слагаш маркуча отзад и катапултираш ама си разширен ако ме разбират четящите еййййй простия си е прост
  • 275 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 276 МАЛКА пенсИЯ

    2 1 Отговор
    То като гледам,временните,много убави.Нали,ще ни карат'',към по-добро,а тока,СКАЧА.Добре,че е преди 11.7.
  • 277 Чукондур, коментира професията

    3 1 Отговор
    Военен пилот!!!
  • 278 Шаран БГ

    2 3 Отговор
    Не знам по какъв повод и има ли някакъв подтекст в тези приказки на Б.Б.И това писание е най-малко подходящо сега, след трагедията над Черно море с българския пилот !!
    Прочетено така, както е написано, излиза, че Б.Б. няма и понятие от работата на който и да е летец. Че се опитва и да прави класификация на труда им.
    Нима е различна отговорността им ? И там е работата, че не всеки летец, дори да е сам в машината успява, или иска, да я напусне по различни причини. Защо навсякъде по света авио-пилотите биват елита на нацията- здрави и умни хора? Защо ги вземат за обучение 19-20 годишни и на около 45 годишна вързаст ги
    освобождават? Натоварванията, които имат военните летци едва ли имат еквивалент сред другите професии.
    Защо за космонавти не вземат пожарникари, вапреки техния също не лек и не по-малко отговорен труд ?
  • 279 Reptile

    1 2 Отговор
    Oпаа, червенотиквениците сте се събрали у ФАКТИ на седянка... е, когато мафията плаща медията не квичите, а когато се каже, че сме на 112-то място - Бойко е виновен!
    СМЕХ!
  • 280 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 281 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 282 социолог

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Загрижен":

    Към големия редактор ,той не е говорил за този случай ,второ злобатати към Бойко е по-голяма от твоята етика на журналист-платен редактор ,трето правиш внушения за престъпление което е на комуниста Радев ,и всички като теб в един глас-просташки той е виновен !
    Като главен редактор задай въпрос към Радев и пионките на правителството на простотията :търсиш истината ,къде в платения материоал и мастийското поведение ,след 100 години ,пак ще сме на 1112 място по Свобода на Словото !Мастия Главен Редактор ,платен !!!
  • 283 заката

    0 2 Отговор
    Направете го главнокомандващ ВВС разбира ги нещата и е вътре в тях мъдреца от Банкя!
    ЗАТВООООООООООР!
  • 284 Нели Василева

    2 1 Отговор
    АБЕ ЩОМ ТЪПИТЕ КП ДЕСИ ОТ ДУЛОВО И КАРАЯНЧЕВА ВЗЕХА ДА РАЗБИРАТ ОТ САМОЛЕТИ ЕГАТИ ДЪРЖАВАТА
  • 285 БАЙ СТАВРИ

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Алфа Вълкът":

    А ТОЛУПЧО ЩЕ СЕ КАТАПУЛТИРА В ЗАТВОРА ПРИ МЕН НА ГОСТИ , БИБИТКО КАТО НЕ МОЖЕ ДА УПРАВЛЯВА ПАРЛАМЕНТА СЕ КАТАПУЛТИРА В ДЖИПКАТА И СТАНА ДЖИПКО-БИБИТКОВ , АМА СА КАТО ГЛЕДАМ МАЙ И ДЖИПКАТА МУ ЗЕМАА !!!😭😭😭😄😃😀🎃🎃🎃💔💋💟♥️💘❤️💓💞💕🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬💓❤️💞💕❤️💘♥️💟💋💔♥️!!!.
  • 286 ХРИСТО СТОИЧКОВ-КАМАТА

    1 1 Отговор

    До коментар #208 от "Точно така е":

    ЩЕ КАТАПУЛТИРА БАБАТИ ПО ФУТБОЛНИТЕ ШОРТИ БЕЗ ПАРАШУТ ОТ СТОЛЙПИНОВА МАХАЛА , БАСТУН ГЕРБАВ !!!🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬 ! ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️!!!.
  • 287 истината

    1 0 Отговор
    Тoвa c кoeтo трябвa дa ce oтличaвa бългaрcкия oфицeр oт ocтaнaлитe цивилни ca:

    Чуcтвo зa oтгoвoрнocт и умeниe дa взeмa рeшeниe.

    Cлучaят c пилoтa Мaйoр Тeрзиeв e дeмoнcтрaция нa липcaтa нa тeзи дoбрoдeтeли в упрaвлявaщия учeниeтo, Мaйoр Тeрзиeв, тeхнитe кoмaндвaщи нaчeлo c прeзидeнтa.
    Вината е в бойната подготовка. В реални условия, никой не би употребил боеприпас по падащ самолет. Но Майора не е обучаван да взема решение и да отговаря за това. Същото важи и за офицера водещ самолета. А за такова обучение не е необходимо да се потребява керосин. Въпросния президент е бил министър, преди това командващ ВВС. Дългогодишни пропуски в бойната подготовка ...
    Той затова сега се крие. Защото не може да вземе решение и не може да носи отговорност.
  • 288 просто човек

    0 0 Отговор
    Бойко изглежда като Гъливер нареден до дребничкия Радев.
  • 289 ала бала

    0 0 Отговор
    Боко може да ви изглежда глупав,
    ама се наяде с вашите пари
    а пък вие умните плащайте заеми милиарди
  • 290 ала бала

    0 0 Отговор
    мутрата е заради пропуснати ползи
    не е успял да гепа достатъчно сега
  • 291 Мдаааа

    0 0 Отговор
    Само един простак може да говори така и той е Баце тиквата!
  • 292 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 293 КОМУНИСТА

    0 0 Отговор
    ЧАЛГАРИ-МРЪСНИ ПОМИЯРИ,СКАЧАЙТЕ ПО БУТОНИТЕ ИЗРОДИ НЕЗЕМНИ................