




Въвеждане на коментар към анкетата
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.
|
(гост)
Неутрално
1 00:01
-10 +13
(гост)
Неутрално
2 00:02
-7 +17
(гост)
Неутрално
3 00:03
-28 +11
(гост)
Неутрално
4 00:20
-24 +13
(гост)
Неутрално
5 00:24
-19 +23
(гост)
Неутрално
6 00:33
Коментиран от #8
-37 +32
(гост)
Неутрално
7 00:36
Коментиран от #21
-5 +37
(гост)
Неутрално
8 00:59
До коментар #6 от "Скот Килмър":
1. Дъстър 2. Сандеро 3. Логан
-19 +11
(гост)
Неутрално
9 01:01
-8 +12
(гост)
Неутрално
10 01:13
Коментиран от #22, #62
-9 +61
(гост)
Неутрално
11 01:38
Коментиран от #41
-3 +12
(гост)
Неутрално
12 02:01
-14 +22
(гост)
Неутрално
13 02:16
Лично аз съм минал над 500 000 км с "Москвич" 2140 (412) и то единствен и още 1 000 000 км с всички модификации на ВАЗ от 2101 до ...21 083(Самара 1,5) без никакви проблеми -Вярно "Самарата " два пъти я прибирах на въже , защото и изгаряше комутатора -а и още части нямаше у нас през 1990-та -иначе си бе добра и Европа съм обикалял с нея . В момента карам една "седмица" -1,5 с 5 скорости, на LPG e и само на 16 години ,още с оригинал боя ...и съединител ,въпреки ,че гони вече 160 000 км и нищо по нея не съм пипал ,освен консумативи .А поне 10-на закъсали съм прибирал , вързани отзад на теглича от пътя с нея от всякакви други днешни марки . И сега да я пална, ще ме закара и върне до където и да е без да се замисля ... пък и каквото и да се случи , ще го остраня с няколко ключа отверка ,клещи ,дори и тел да е ... защото и разбирам . 8 000 лева струваха -чисто нови на цена на вносител тогава през 2004-та година -май още не бяхме в ЕС . Руснаците ги правеха в Толиати някъде до към 2010-та и ги спряха ... Излизаха на цена от 2 800$ -тогава франко завода !Нищо работа в сравнение с днешните боклуци !
Коментиран от #15, #42
-16 +19
(гост)
Неутрално
14 02:27
Коментиран от #16, #23, #24, #25
-5 +22
(гост)
Неутрално
15 02:40
До коментар #13 от "2107":
Кой е предполагал 90-та година,че 2021г., когато има супер модерни коли и се лети до Марс някой ще хвали колко здрава е Лада от 70-те години! Не зная какви са ти стандартите за здравина, но руска кола е последната в такава класация. При положение,че една Тойота прави 1 млн. километра без ремонт на двигател за какви лади изобщо говориш. Ти как си представяш руснак до японец и да кажеш,че руснака прави по-здравите коли, това комедия ли е, сатира ли е или ирония?
Коментиран от #18, #19
-16 +9
(гост)
Неутрално
16 02:41
До коментар #14 от "оня с коня":
юАбе не е точно така. Просто наеждната кола не ти създава тия проблеми.
Коментиран от #17
-2 +2
(гост)
Неутрално
17 03:03
До коментар #16 от "Смешно":
така си мислиш Ти,обаче Мъдрият Шоп е на друго мнение и неслучайно е казал:"Щом е Механизъм,нема начин да не се счупи".
-3 +9
(гост)
Неутрално
21 04:44
До коментар #7 от "Сплинтър":
..и от жени
-1 +4
(гост)
Неутрално
22 06:10
До коментар #10 от "Мдааа":
Чалгарски ценности. Явно бъркат "надеждни" с "най-бързи на светофара" (Особено по пътя до сервиза).
-2 +14
(гост)
Неутрално
23 06:44
До коментар #14 от "оня с коня":
Но е важно,музиката да е Босе,а дЖантите-от халуминий.
Колко да са надеждни колите,карани у нас?!Пътища-лоши,с много дупки и неравности.Резервни части-ментета,евтини,защото сме бедни.А защото сме бедни-ремонтите са в краен случай.Маслата-от нЕкакъв варел,налято в туба,90% рециклирани.ГОРИВОТО.....е,тук вече сме стандарт по отврат.Лично аз имам късмет с много читави автомонтьори,ама много от нас-нЕмат.Като цяло и колите не са това,което бЕха.5 години гаранция или 100К км.После-уруш на ремонтите.....4-та японска кола карам,среден клас,с добра подръжка,доволен съм.Но за надежност...ще видим.
Глупава анкета.
Коментиран от #43
-1 +13
(гост)
Неутрално
24 07:21
До коментар #14 от "оня с коня":
Пропуснах и др.важен фактор-километрите.Повечето от нас са пациенти на вторичния автопазар.То пише стандартното-от 138 до 163 К км.Ама тя,горката,на 600 хиляди...после й търсете"надежност".
-1 +20
(гост)
Неутрално
25 07:58
До коментар #14 от "оня с коня":
Колата не е важна , важното е коня да е здрав!
-1 +4
(гост)
Неутрално
26 08:26
Коментиран от #30
-6 +10
(гост)
Неутрално
27 08:40
Коментиран от #29
-7 +7
(гост)
Неутрално
28 08:45
-6 +8
(гост)
Неутрално
29 08:57
До коментар #27 от "Гост":
Със здраве,да си те ползва"японеца"! Аз предпочитам японки,и други азиатКИ.
-0 +6
(гост)
Неутрално
30 09:00
До коментар #26 от "ВАЗ":
не си добре червена девойко!! Да сравняваш Лада със.....автомобили???? Фиат от 60те години....
-6 +5
(гост)
Неутрално
31 09:02
-2 +9
(гост)
Неутрално
32 09:13
-6 +1
(гост)
Неутрално
33 09:24
Вече всичко ново е ненадеждно, независимо от марката.
-3 +6
(гост)
Неутрално
34 09:31
Коментиран от #44, #59
-4 +10
(гост)
Неутрално
35 09:41
-5 +8
(гост)
Неутрално
36 09:50
-10 +5
(гост)
Неутрално
37 10:04
-1 +5
(гост)
Неутрално
38 10:19
-1 +4
(гост)
Неутрално
39 10:44
-4 +2
(гост)
Неутрално
40 12:07
-2 +2
(гост)
Неутрално
41 12:07
До коментар #11 от "asd":
Така ли - кой ти го каза? Учителката по руски сигурно.
-2 +4
(гост)
Неутрално
42 12:09
До коментар #13 от "2107":
Ехх, ако си имал нормална кола през всичките години. Този пробег щеше да го направиш за 3/4 от времето - сигурно няколко години от живота си щеше да спечелиш. Но по-важно е икономийката, време имаш в изобилие.
-1 +1
(гост)
Неутрално
43 12:12
До коментар #23 от "ПСР":
Ако не пишеш с изкривена граматика не можеш да спиш после или смяташ, че няма да има какво интересно да кажеш?
-0 +1
(гост)
Неутрално
44 12:13
До коментар #34 от "РЕАЛИСТ":
С една малка подробност, в УК хората имат пари за нови коли и анкетата е за тях вероятно!
техните автомонтьори не са затрупани от 15-25 годишни "нов внос"..
-3 +1
(гост)
Неутрално
45 13:11
-1 +5
(гост)
Неутрално
46 14:07
-7 +1
(гост)
Неутрално
47 14:29
Освен това, много зависи и от марката, конкретния модел и автомобил, кой и как го кара, поддръжка, сервиз и т.н.
-3 +4
(гост)
Неутрално
48 15:14
-2 +7
(гост)
Неутрално
49 15:53
Коментиран от #53
-2 +4
(гост)
Неутрално
50 16:43
А съм имал преди това, пежо, форд, бмв, фолцваген, опел.... Но от японската кола по здрава няма
-3 +4
(гост)
Неутрално
51 17:18
-0 +4
(гост)
Неутрално
52 17:29
-0 +2
(гост)
Неутрално
53 17:38
До коментар #49 от "Георги":
Ще изкара още толкова ако не изпаднеш от купето.
-0 +1
(гост)
Неутрално
54 17:50
-0 +2
(гост)
Неутрално
55 18:19
-0 +3
(гост)
Неутрално
56 18:21
-5 +0
(гост)
Неутрално
57 19:03
-1 +7
(гост)
Неутрално
58 19:24
-0 +1
(гост)
Неутрално
59 19:37
До коментар #34 от "РЕАЛИСТ":
Браво! аз от личен го опит го знам когато казваш истината нашите с " промити" мозъци като талибаните те дават "отрицателна" оценка защото живеят в миналото "че немското е много надеждно" то беше преди 20-25 години когато колите нямаха или имаха много малко електроника ( като запалването -елементарен комутатор).
Коментиран от #60
-0 +1
(гост)
Неутрално
60 20:16
До коментар #59 от "ема":
не-немска класация изкарва японските коли най-здрави.
Лексус, Хонда, Тойота, Мазда.
Коментиран от #63
-0 +2
(гост)
Неутрално
61 21:44
-0 +0
(гост)
Неутрално
62 22:00
До коментар #10 от "Мдааа":
Гласуването е за да знаят какви статии да пускат. Ако гласуваме за италиански утре ще ни залеят с статии за алфа умрело фиат и ланчия.
-0 +1
(гост)
Неутрално
63 22:36
До коментар #60 от "Ми то всяка":
Лексус, Тойота здрави? Абе човек ходи в сервизите да видиш само хибридни Тойоти, а Лексус-а с дизела........ ужас.
Коментиран от #64
-3 +0
(гост)
Неутрално
64 22:50
До коментар #63 от "Sieg":
Глупости.Най-здравите коли са Лексус и Тойота. Сервизите са пълни с германски и френски коли навсякъде. Що в Африка и в пустинята никой не влиза с нещо друго освен с Тойота.
-0 +3
(гост)
Неутрално
65 22:53
-3 +0