21 Февруари, 2021

С какво гориво се движи вашата кола?


С какво гориво се движи вашата кола?
С подкрепата на
mobile.bg
Бензин
30% (1798)
Дизел
47% (2841)
Газ (пропан-бутан)
18% (1095)
Газ (метан)
2% (133)
Ток
3% (198)

Коментари

  • 1 Ролкови кънки

    37 10 Отговор
    Тъй като не притежавам кола, отговорих с ток, понеже ме бие токът от така зададения въпрос.
  • 2 розово

    5 24 Отговор
    Зареждам на севироистокоюгозападен терминал защото е под контрола на западноисточнотосеверноюжната централа.
  • 3 РАДИО ЕЛТО

    4 26 Отговор
    АУДИ

    Коментиран от #27

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор

  • 5 Ранърса

    24 13 Отговор
    Карам си на преработено олио за 30 стинки литъра от близкия ресторант, обаче доста често след мене почват да бягат некви песове и да се облизват мазно та май ще потърся от някое друго място;)

    Коментиран от #35

  • 6 Тунберг

    19 10 Отговор
    хибридите какво задвижване имат, кой ги измисля тия анкети ве ???

  • 7 Радев е ГЬОНСУРАТ

    16 18 Отговор
    Моята кола е на трупчета
  • 8 нашия

    24 8 Отговор
    мойта е на уран ...аз как да гласувам???!!!!

    Коментиран от #61

  • 9 нафто

    26 9 Отговор
    Че кой какво го боли с какво гориво се движи вашата,моята кола?

    Коментиран от #30

  • 10 Утрепляк

    5 8 Отговор
    Аз ходя пеш ако бързам беш ,с какво гориво да карам като жената готви само боб .Май ще си сложа газово
  • 11 Джуган

    1 22 Отговор
    Чудех се как да отговоря, пикапа с която върша работа е дизел, кабриото с която забърсвам горещи студентки в Студентски град е бензин, ха ха, кликнах на дизел

    Коментиран от #49

  • 12 Не искам да ми знаете името

    9 24 Отговор
    Имаме кола само на бензин и кола на бензин и газ. Избягвам дизелите и не съм имал кола с дизелов двигател - имат много минуси и в крайна сметка са по-скъпи при покупка и експлоатация.

    Коментиран от #13, #17, #28

  • 13 А бе

    14 6 Отговор

    До коментар #12 от "Не искам да ми знаете името":

    И аз преди говорех така и карах коли на газ, но сега съм с дизел. Ако сега купуваш кола от вторичния пазар над 80% са дизели а да не говорим че повечето бензинови след 2004г не стават на газ (не слушайте газаджиите какво ви говорят).
  • 14 Хасан

    10 6 Отговор
    Мойто кола се движи с кобилата Цвети. Кръстих го на директорката на парламента.
  • 15 РЕАЛИСТ

    15 7 Отговор
    Намирам дискриминация в анкетата ви и ще уведомя Европа. В Столипиново колите ни се движат с помощта на кон и няма опция за такъв отговор.
  • 16 един от многото

    14 5 Отговор
    Със скъпо за българина гориво!
  • 17 Профи

    14 11 Отговор

    До коментар #12 от "Не искам да ми знаете името":

    Вижда се че си от новото 30 годишно поколение,рожба на демокрацията,което смята че евтиното е по добро от качеството.По добър двигател от дизела няма.Само сменяш масло и филтри и караш.Неудачните дизелови двигатели са тези,които са форсирани над 4000 максимални оборота.На първо място от тях е БМВ,което прегравя,пука глави и блокове.Дългия живит на дизела се дължи на материала от който е направен двигателя и на износването на частите,което зависи от оборотите.Не можеш да сравняваш двигател,който стига до 7-8 000 оборота(бензин) и този,който караш до 3 500(дизел).Имах Ауди Q7,което на 2000 оборота на най горната предавка отчиташе 118км/ч.Продадох го на 115 000км,без да е харчило и грам масло(то определя износването),само след три смени на маслото(на всеки 40 000км).Сега имам Мерцедес,който на 7-предавка при 2 000 оборота,реализира 122км/ч.Оборотите са единствения показател за дълъг живот.Така че да сравняваш дизел и бензин е като да сравняваш гърмежа на пиратка и на ръчна граната.

    Коментиран от #32, #33, #38, #63

  • 18 Абе хора!

    13 4 Отговор
    Такива анкети на запад са нещо нормално и отговорите се определят от мненият на обикновенния човек а не на завода производител,които пък служат като ориентир,каква ще е следващата кола за дадена фамилия.50% от коментарите са на тъпоъгълни комплексари,които се опитват да се правят на интересни.Ами като не ви интересува темата не пишете неадекватни коментари
  • 19 вяяевр

    0 10 Отговор
    Моята се движи с човешки отходи!!!
  • 20 batkata

    5 7 Отговор
    имам и от двете и какво от това- глупава анкета
  • 21 Асан от маалата

    4 3 Отговор
    Мойта съ движи със сено..........
  • 22 Гъзаря

    2 8 Отговор
    Аз си карам Бентли-то само със маркови горива
  • 23 Радо

    6 10 Отговор
    Само с дизели сме у нас, друго не признавам.
  • 24 гост райдър

    4 5 Отговор
    Карам на бензин А95 Хюндай i30...Смятах да му слагам газ,но се отказах гори под 8/100км в града.
  • 25 случаен

    1 2 Отговор
    чакам да внесат китайски ел.за 5000 долара
  • 26 Андрешко

    12 2 Отговор
    Мойта се движи с пари.Пробвал съм и без пари ама не става.
  • 27 ДАНС

    3 2 Отговор

    До коментар #3 от "РАДИО ЕЛТО":

    Естествено ,че имаш 2 аудита Козлодуй.ЗАЩО СЕ ПРЕИМЕНУВА ??? СЛЕДЯ.
  • 28 1234

    5 3 Отговор

    До коментар #12 от "Не искам да ми знаете името":

    Дизела е водопад от проблеми.Чак след като го постегнете става за каране.
  • 29 Събуден

    4 2 Отговор
    Под власта на ГРОБ - нямам кола!
  • 30 ддд

    4 1 Отговор

    До коментар #9 от "нафто":

    да знаят на кое да вдигат цената как защо на 2 % метан какво да вдигат?
  • 31 волен сидеров

    6 5 Отговор
    защо ПРИ ДВИЖЕНИЕ НА КОЛАТА С ГАЗ ИЛИ МЕТАН НЯМА ЕКО СТАНДАРТ -А САМО НА БЕНЗИН И ДИЗЕЛ-Т.ЪПА ДЪРЖАВА И Т.ЪП НАРОД-ВСИЧКО Е ЗА ДА СЕ ПЪЛНЯТ ДЖОБОВЕТЕ -ИДВА ВИ КРАЯТ 2025 ,КОЙТО ОЦЕЛЕЕ ЩЕ ГО ВИДИ-ИМА НЯМА 2 МИЛИАРДА НАРОД-УПРАВЛЯВАЩИТЕ НЯМА ДА СА ОТ ОЦЕЛЕЛИТЕ СЪС СИГУРНОСТ
  • 32 волен сидеров

    4 6 Отговор

    До коментар #17 от "Профи":

    ЖАЛКО ЧЕ ИМАШ МЕРЦЕДЕС-НЕ СИ ЗА ТАЗИ МАРКА-ТОВА Е СТИЛ НА ЖИВОТ КОЙТО НЕ Е ЗА ТЕБЕ С ТЕЗИ РАЗСАЖДЕНИЯ

    Коментиран от #52

  • 33 ФЕН

    6 6 Отговор

    До коментар #17 от "Профи":

    ХАХАХА!!! Е ми питаи хората дето са изгорели след като сакупили колата от тебе .....Проблема на дизела започва след 150К км и при стигане на 200-220 К цените за ремонти надвишават 2-3 пъти икономията на пари от началото на тази кола ....всяка част сравнена с аналога си е 2-6 пъти по скъпа при дизела....свещи 3-10 лв-бензин 15-40 при дизел,дюзи 100лв-бензин 600-2000 лв-дизел егери дипф и т.н.не коментирам. А и смяна на масло при 40 К.е безумие новата врътка при новите ВАК груп ....Когато си правиш сметка на актива ще ме разбереш за какво говоря.....и последно виж такситата какво карат като повечето таксита са на 1 000 000км стигат !Втози бранш си правят сметка гориво,подръжка, и ретабилност.

    Коментиран от #53

  • 34 111111112222

    1 0 Отговор
    Като почнете да го плащате, тогава питайте.
  • 35 Крндкдй

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Ранърса":

    Къв ресторант ве льольо. Няма такива паразити от 1 година ахахахаха
  • 36 зелен и презрял

    2 1 Отговор
    много коли по пътищата,явно цените на горивата са ниски!
  • 37 От селото

    2 0 Отговор
    Моята не се движи🙄🙄🙄
  • 38 БОЗА

    6 2 Отговор

    До коментар #17 от "Профи":

    Може би просто трябваше да го попиташ,КОЛКО е КПД-то при дизелов и бензинов двигател...защо корабите и камионите крепящи съвременната икономика са дизел...а ако му кажеш,че има и двутактов и четиритактов дизел щеше да го объркаш нацяло...нооо всеки има право на избор,какво да кара...образно казано,ако един автомобил с бензинов двигател гори 10 л. на 100 км. то,за полезно действие отиват 2.5 литра-всичко друго са топлинни и загуби от триене...при дизела процента е ДРУГ... ;-)
  • 39 Дизел бензин

    5 2 Отговор
    Две от колите са ми с бензин и една с дизел. Отговорих с дизел обаче, защото тази с дизел е Евро 6+ и има много по добри характеристики на отработените газове и от двете бензинови. Ще кажете, ама то твърдите частици и т.н. Всичко е до желание и подръжка. Вчера една баничарка на Горнобански път при потегляне на светофара направо "скри" кръстовището за всички ни. Някъде 5 минути карах на отворен джам за да се измирише всичко и то влезна през филтри, климатици и т.н за по-малко от минута. Така че всичко е според контрола и подръжката. След като у нас "новите" автомобили са издухани на запад вие какво очаквате от коли по над 300 000 км.
  • 40 И....

    10 0 Отговор
    Бензин и дизел.Изминаваме в семейството много малко км. Не са нужни спорове кое било по вредно.Всичко е вредно-от тези до хибридите и чисто Ел. За производството на 1 ел кола отива 2 пъти повече енергия от "нормалната".Отделно екологичните проблеми където се добиват суровините за батериите. А рецикрирането? На батериите-да сте чували нещо?Ел колите са по тежки от своя аналог с около 300-400 кг.Те ще износват повече асфалт,гуми и спирачки.Повече прах от това.По честа смяна.Кога една ел кола ще започне да е на "зелено".За държави като Франция с 100% атомна енергетика след около 65000 км. За такива със смесено ПРОИЗВОДСТВО-ВЕЦ, ТЕ, Газови,атомна -след около 130000 до 160000 км.
    В централна Африка има ужасна експлоатация на детски труд-копаят ръчно деца и извозват в кошници руда.20% се добива така. Купувайки Ел кола аз се съгласявам с тази експлоатация.Изобщо поредното изнудване политическо в името на гласове от еко фашисти.Които се ползват от благата на откритията но реват срещу тях.Времето ще покаже.
  • 41 батко

    2 1 Отговор
    както е :газ(пропан-бутан)
    газ (метан), би трябвало да е :
    ток (въглища)
  • 42 ррр

    3 1 Отговор
    Карам втора дизелова японка за 10г. Жена ми шофира бензинов Мерцедес от 10г.и не иска да го сменя. Та който може да прави коли ,може и бензинови и дизелови. Сигурно ще бъдат най-добрите и на ток.
  • 43 И...2

    5 0 Отговор
    За твърдите частици-не са само от дизела.Вече писах за асфалт,гуми и спирачки.Последните % са повече от горивото.А след като тежиш повече (колата) ти замърсяваш повече.Изобщо има изследвания и филми но те не добиват публичност защото не са в посоката на официалната политика на върхушката.Някой да ви показва колко мощности трябват за ток?Огромни.А откъде суровините за тези мощности?Ако са Атомни-обричаме бъдещето с отпадъци с период на разпадане от няколко века до над 100000 години и повече.Откъде ще дойдат кабелите? Отново огромни количества суровини и енергия.Но никой не ме пита какво мисля.Така че ......
  • 44 boiko

    1 1 Отговор
    Чакъръкчията от Шумен Герчо на 56г се ваксинира с първа доза след 18 дена когато трябваше да постави втората почина от сърдечен удър
  • 45 Диверсификант

    1 1 Отговор
    При положение, че всички горива се държат от едни и същи крайни колектори на постъпленията има ли смисъл от анкетата?
  • 46 КРАДЦИ

    1 1 Отговор
    ДВИЖИ СЕ С ПРЪ ДНЯ ОТ БМБ И НЕГОВАТА ШАЙКА
  • 47 перничанин

    11 0 Отговор
    Налага ми се да карам много и заради това избирам кола на газ, най-рентабилно ми е. Жена ми също пътува доста и тя е на газ.Имам още две лекотоварни, те са дизел. Доказано е, че най-рентабилна кола за хора шофиращи предимно градско и до 10-12 000км годишно е бензинова кола. За хора шофиращи предимно извънградско и по 15-20000км годишно е най-изгодно дизел. За тия които караме по над 35-40000 км годишно, най-изгодно е газифицирана кола.
  • 48 защо

    2 3 Отговор
    хората се чудят как да избутат - тука анкети за коли и апартаменти луксозни като за политици и честни "бизнесмени"
  • 49 Луд

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Джуган":

    Ами да беше отговорил, че е на ток.Заради вибратора на твойта.
  • 50 Не вярно

    2 2 Отговор
    Към момента двигател който да пали директно на газ няма , вариантите не са зададени правилно , аз като карам и на бензин и на газ какъв отговор ще бъде да кажа само едното гориво, защо да игнорирам другото след като го ползвам и него ???

    Коментиран от #51, #62

  • 51 Не вярно

    3 1 Отговор

    До коментар #50 от "Не вярно":

    Допълвам, че иначе може да запали, припърпорва палил съм го не веднъж, но от температурата на газта гледай какво се случва после. Цепи мембрани на изпарител и се започва едно раздуване на охладителната система та знае ли се , отваря дупки където си иска по маркучи по съединения, че и на радиатора
  • 52 Профи

    6 0 Отговор

    До коментар #32 от "волен сидеров":

    Виж отворко!Не знам кой си, но не си този,който ще ми дава наклон в живота.Първо си неграмотен-"РАЗСАЖДЕНИЯ".Второ само компелсарите пишат с главни букви,като си мислят че голямата буква,ще ги направи по голям размер-Да ама не.И трето,стилът в живота си определям аз, а не колата,дрехите или къщата в която живея.И не разбрах защо ми пишеш?В коментара ти няма нищо,което да заинтересува,който и да било.Намери си друго занимание.Най ще ти отива само да четеш и да си бъркаш в носа.
  • 53 Профи

    5 0 Отговор

    До коментар #33 от "ФЕН":

    Не знам на какво си фен,но от автомобили разбираш,колкото Тиквата от Банкя разбира,на какъв чужд език му говорят.Явно си фен на всякакви трошки и не се интересуваш от качеството а как да минеш тънко.Аз не си купувам автомобил за да го ремонтирам,а точно обратното,за да не влизам в сервиз за нищо.А Аудито,което продадох на 115 000км,го купи познат,който за 5 години,му е навъртял 480 000км без да е имал никакви проблеми и още го кара.Само стандартните смяна на масло,филтри,накладки и спирачни дискове и все още няма и милиметър,някъде ръжда.Относно смяната на маслото на 40 000км,можеш да си дадеш мнението в Инглощад,където с удовоствие,ще приемат твоите препоръки,на колко км Ауди,трябва да си сменя маслото.А такситата въобще не ме интересуват с какви коли карат.Само ще извадя факт,че когато таксиметровите клонове в София,караха със Жигули-през 75-80-те години,спокойно им навъртаха по 1 000 000 километри на тройна езда.Това обаче не ги прави качествени автомобили.Явно живееме на различни планети и спорът е излишен.

    Коментиран от #64

  • 54 :D :D

    0 0 Отговор
    Повечето са на амфети
  • 55 Чики-Рики

    2 1 Отговор
    Тия дето плащат по 2 лева за /1 литър гориво са ,, мазохисти,, , без значение дали е дизел или бензин!То,като горят 12 -13 градско и 10 извън градско , направо си е ,,набутване,, , а малко са ,,автомобилчетата, дето горят по 7-8 /100 км. 1-1,2 двигател, почти никаква работа не може да свърши!
  • 56 Двг

    2 1 Отговор
    Удоволствие от шофирането... ток.. тиха умна жендарска колица, не им завиждам на тея които ги карат.. плащам данък пс, гориво, застр, винетки, ремонти... но ми е кеф!
  • 57 Deathless91

    0 0 Отговор
    Колата на бензин и отделно два мотора на бензин естествено. Иначе съм фен на електричките, но не мога да си позволя засега.

  • 58 Джишбросан

    3 0 Отговор
    С какво се движат колата и бусът ми , го пише в талоните -голям и малък !
    Вас какво ви интересува ДЕВМ ?
    И го сложа на тъпите ви анкети !
  • 59 знаете ли го

    0 0 Отговор
    С оди пеша .
  • 60 Ром

    2 1 Отговор
    Моята е на животинска (конска) тяга бате.
  • 61 2020

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "нашия":

    Сигурно е ЛАДА ??
  • 62 Леле

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Не вярно":

    Колко си зле не е истина! Продават се фабрични автомобили само на газ без бензинов резервоар. Те на какво палят бе смешник? Нещо за течна фаза да си чувал?
  • 63 Mhm

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Профи":

    Ти слушаш ли се какво си написал! Мога съвсем безпристрастно да ти кажа като СТРУГАР че от 10 коли домъкнати части за струговане, 9 са дизели пич! Все ми е тая кой какво мисли, аз ви казвам какво ми носят за струговане 90% дизели. Да караш дизел е някакв формана сектантски садомазохизам по лични мои си наблюдения.
  • 64 Коментар

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "Профи":

    По принцип и аз съм дизел фен, НО смяна на масло от порядъка на 40 хил км е нещо граничещо с лудост! Изобщо не ми споменавайте глупости от рода на "инженерите от Инглощад", както и "специалното" масло "лонг лайф"!
    Занимавам се точно в тая област, рабтим редовно с германци и ти гарантирам, че мотори на леки автомобили (тежкотоварните са друго нещо) с редовна смяна на 30-40хил км няма да просъществуват дълго! Т. нар. прословуто немско автомобилостроене свърши някъде до към 2007! След това инженерингът стана икономинг-далаверинг! Напр. на 2.0 л тди след 2006-7 се появи проблем с маслената помпа (изглаждащ се зъбен венец, изглаждащ се 75мм метален задвижващ шестостен и др./все компоненти струващи стотинки/), всичко това се прави умишлено с цел двигателя да издържи точно определени км (гаранцията)!
    Когато не сменяте достатъчно често маслото (макс 15 хил км), в краищата на двигателя маслото се сгъстява и запушва маслените магистрали! Когато това стане (обикновено след гаранцията), двигателя става само за боклука!
    По принцип това не им пречи на хората, които си ги купуват чисто нови. Това бърка всички останали, дето ще ги ползваме после 2-ра употреба!
    Така, че не вярвайте на всичко от производителя, дето ви твърдят, без поне малко да се поинтересувате, дали не ви правят на маймуни!
  • 65 What

    0 0 Отговор
    И викате че вече не искате дизелаци па половината от вас карат дизел

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към анкетата