




Въвеждане на коментар към анкетата
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.
|
(гост)
Неутрално
1 00:06
-10 +36
(гост)
Неутрално
2 00:11
-24 +5
(гост)
Неутрално
3 00:14
Коментиран от #27
-26 +4
(гост)
Неутрално
5 00:18
Коментиран от #35
-13 +24
(гост)
Неутрално
6 00:18
-10 +19
(гост)
Неутрално
7 00:20
-18 +15
(гост)
Неутрално
8 00:23
Коментиран от #61
-8 +23
(гост)
Неутрално
9 00:49
Коментиран от #30
-9 +26
(гост)
Неутрално
10 02:19
-8 +5
(гост)
Неутрално
11 05:22
Коментиран от #49
-22 +1
(гост)
Неутрално
12 06:44
Коментиран от #13, #17, #28
-24 +9
(гост)
Неутрално
13 07:34
До коментар #12 от "Не искам да ми знаете името":
И аз преди говорех така и карах коли на газ, но сега съм с дизел. Ако сега купуваш кола от вторичния пазар над 80% са дизели а да не говорим че повечето бензинови след 2004г не стават на газ (не слушайте газаджиите какво ви говорят).
-6 +13
(гост)
Неутрално
14 07:50
-6 +10
(гост)
Неутрално
15 07:56
-7 +15
(гост)
Неутрално
16 08:03
-5 +14
(гост)
Неутрално
17 08:15
До коментар #12 от "Не искам да ми знаете името":
Вижда се че си от новото 30 годишно поколение,рожба на демокрацията,което смята че евтиното е по добро от качеството.По добър двигател от дизела няма.Само сменяш масло и филтри и караш.Неудачните дизелови двигатели са тези,които са форсирани над 4000 максимални оборота.На първо място от тях е БМВ,което прегравя,пука глави и блокове.Дългия живит на дизела се дължи на материала от който е направен двигателя и на износването на частите,което зависи от оборотите.Не можеш да сравняваш двигател,който стига до 7-8 000 оборота(бензин) и този,който караш до 3 500(дизел).Имах Ауди Q7,което на 2000 оборота на най горната предавка отчиташе 118км/ч.Продадох го на 115 000км,без да е харчило и грам масло(то определя износването),само след три смени на маслото(на всеки 40 000км).Сега имам Мерцедес,който на 7-предавка при 2 000 оборота,реализира 122км/ч.Оборотите са единствения показател за дълъг живот.Така че да сравняваш дизел и бензин е като да сравняваш гърмежа на пиратка и на ръчна граната.
Коментиран от #32, #33, #38, #63
-11 +14
(гост)
Неутрално
18 08:32
-4 +13
(гост)
Неутрално
19 09:03
-10 +0
(гост)
Неутрално
20 09:05
-7 +5
(гост)
Неутрално
21 09:32
-3 +4
(гост)
Неутрално
22 09:34
-8 +2
(гост)
Неутрално
23 09:46
-10 +6
(гост)
Неутрално
24 10:00
-5 +4
(гост)
Неутрално
25 10:05
-2 +1
(гост)
Неутрално
26 10:07
-2 +12
(гост)
Неутрално
27 10:13
До коментар #3 от "РАДИО ЕЛТО":
Естествено ,че имаш 2 аудита Козлодуй.ЗАЩО СЕ ПРЕИМЕНУВА ??? СЛЕДЯ.
-2 +3
(гост)
Неутрално
28 10:21
До коментар #12 от "Не искам да ми знаете името":
Дизела е водопад от проблеми.Чак след като го постегнете става за каране.
-3 +5
(гост)
Неутрално
29 10:31
-2 +4
(гост)
Неутрално
30 10:40
До коментар #9 от "нафто":
да знаят на кое да вдигат цената как защо на 2 % метан какво да вдигат?
-1 +4
(гост)
Неутрално
31 11:14
-5 +6
(гост)
Неутрално
32 11:16
До коментар #17 от "Профи":
ЖАЛКО ЧЕ ИМАШ МЕРЦЕДЕС-НЕ СИ ЗА ТАЗИ МАРКА-ТОВА Е СТИЛ НА ЖИВОТ КОЙТО НЕ Е ЗА ТЕБЕ С ТЕЗИ РАЗСАЖДЕНИЯ
Коментиран от #52
-6 +4
(гост)
Неутрално
33 11:17
До коментар #17 от "Профи":
ХАХАХА!!! Е ми питаи хората дето са изгорели след като сакупили колата от тебе .....Проблема на дизела започва след 150К км и при стигане на 200-220 К цените за ремонти надвишават 2-3 пъти икономията на пари от началото на тази кола ....всяка част сравнена с аналога си е 2-6 пъти по скъпа при дизела....свещи 3-10 лв-бензин 15-40 при дизел,дюзи 100лв-бензин 600-2000 лв-дизел егери дипф и т.н.не коментирам. А и смяна на масло при 40 К.е безумие новата врътка при новите ВАК груп ....Когато си правиш сметка на актива ще ме разбереш за какво говоря.....и последно виж такситата какво карат като повечето таксита са на 1 000 000км стигат !Втози бранш си правят сметка гориво,подръжка, и ретабилност.
Коментиран от #53
-6 +6
(гост)
Неутрално
34 12:03
-0 +1
(гост)
Неутрално
35 12:09
До коментар #5 от "Ранърса":
Къв ресторант ве льольо. Няма такива паразити от 1 година ахахахаха
-1 +1
(гост)
Неутрално
36 12:11
-1 +2
(гост)
Неутрално
37 12:13
-0 +2
(гост)
Неутрално
38 12:30
До коментар #17 от "Профи":
Може би просто трябваше да го попиташ,КОЛКО е КПД-то при дизелов и бензинов двигател...защо корабите и камионите крепящи съвременната икономика са дизел...а ако му кажеш,че има и двутактов и четиритактов дизел щеше да го объркаш нацяло...нооо всеки има право на избор,какво да кара...образно казано,ако един автомобил с бензинов двигател гори 10 л. на 100 км. то,за полезно действие отиват 2.5 литра-всичко друго са топлинни и загуби от триене...при дизела процента е ДРУГ... ;-)
-2 +6
(гост)
Неутрално
39 12:39
-2 +5
(гост)
Неутрално
40 12:40
В централна Африка има ужасна експлоатация на детски труд-копаят ръчно деца и извозват в кошници руда.20% се добива така. Купувайки Ел кола аз се съгласявам с тази експлоатация.Изобщо поредното изнудване политическо в името на гласове от еко фашисти.Които се ползват от благата на откритията но реват срещу тях.Времето ще покаже.
-0 +10
(гост)
Неутрално
41 12:45
газ (метан), би трябвало да е :
ток (въглища)
-1 +2
(гост)
Неутрално
42 12:47
-1 +3
(гост)
Неутрално
43 12:52
-0 +5
(гост)
Неутрално
44 13:33
-1 +1
(гост)
Неутрално
45 13:37
-1 +1
(гост)
Неутрално
46 13:40
-1 +1
(гост)
Неутрално
47 13:43
-0 +11
(гост)
Неутрално
48 13:57
-3 +2
(гост)
Неутрално
49 15:01
До коментар #11 от "Джуган":
Ами да беше отговорил, че е на ток.Заради вибратора на твойта.
-0 +2
(гост)
Неутрално
50 15:07
Коментиран от #51, #62
-2 +2
(гост)
Неутрално
51 15:11
До коментар #50 от "Не вярно":
Допълвам, че иначе може да запали, припърпорва палил съм го не веднъж, но от температурата на газта гледай какво се случва после. Цепи мембрани на изпарител и се започва едно раздуване на охладителната система та знае ли се , отваря дупки където си иска по маркучи по съединения, че и на радиатора
-1 +3
(гост)
Неутрално
52 16:46
До коментар #32 от "волен сидеров":
Виж отворко!Не знам кой си, но не си този,който ще ми дава наклон в живота.Първо си неграмотен-"РАЗСАЖДЕНИЯ".Второ само компелсарите пишат с главни букви,като си мислят че голямата буква,ще ги направи по голям размер-Да ама не.И трето,стилът в живота си определям аз, а не колата,дрехите или къщата в която живея.И не разбрах защо ми пишеш?В коментара ти няма нищо,което да заинтересува,който и да било.Намери си друго занимание.Най ще ти отива само да четеш и да си бъркаш в носа.
-0 +6
(гост)
Неутрално
53 17:29
До коментар #33 от "ФЕН":
Не знам на какво си фен,но от автомобили разбираш,колкото Тиквата от Банкя разбира,на какъв чужд език му говорят.Явно си фен на всякакви трошки и не се интересуваш от качеството а как да минеш тънко.Аз не си купувам автомобил за да го ремонтирам,а точно обратното,за да не влизам в сервиз за нищо.А Аудито,което продадох на 115 000км,го купи познат,който за 5 години,му е навъртял 480 000км без да е имал никакви проблеми и още го кара.Само стандартните смяна на масло,филтри,накладки и спирачни дискове и все още няма и милиметър,някъде ръжда.Относно смяната на маслото на 40 000км,можеш да си дадеш мнението в Инглощад,където с удовоствие,ще приемат твоите препоръки,на колко км Ауди,трябва да си сменя маслото.А такситата въобще не ме интересуват с какви коли карат.Само ще извадя факт,че когато таксиметровите клонове в София,караха със Жигули-през 75-80-те години,спокойно им навъртаха по 1 000 000 километри на тройна езда.Това обаче не ги прави качествени автомобили.Явно живееме на различни планети и спорът е излишен.
Коментиран от #64
-0 +5
(гост)
Неутрално
54 17:40
-0 +0
(гост)
Неутрално
55 18:19
-1 +2
(гост)
Неутрално
56 18:55
-1 +2
(гост)
Неутрално
57 20:00
-0 +0
(гост)
Неутрално
58 20:09
Вас какво ви интересува ДЕВМ ?
И го сложа на тъпите ви анкети !
-0 +3
(гост)
Неутрално
59 20:28
-0 +0
(гост)
Неутрално
60 20:35
-1 +2
(гост)
Неутрално
61 21:25
До коментар #8 от "нашия":
Сигурно е ЛАДА ??
-1 +1
(гост)
Неутрално
62 22:35
До коментар #50 от "Не вярно":
Колко си зле не е истина! Продават се фабрични автомобили само на газ без бензинов резервоар. Те на какво палят бе смешник? Нещо за течна фаза да си чувал?
-0 +0
(гост)
Неутрално
63 22:48
До коментар #17 от "Профи":
Ти слушаш ли се какво си написал! Мога съвсем безпристрастно да ти кажа като СТРУГАР че от 10 коли домъкнати части за струговане, 9 са дизели пич! Все ми е тая кой какво мисли, аз ви казвам какво ми носят за струговане 90% дизели. Да караш дизел е някакв формана сектантски садомазохизам по лични мои си наблюдения.
-0 +0
(гост)
Неутрално
64 23:40
До коментар #53 от "Профи":
По принцип и аз съм дизел фен, НО смяна на масло от порядъка на 40 хил км е нещо граничещо с лудост! Изобщо не ми споменавайте глупости от рода на "инженерите от Инглощад", както и "специалното" масло "лонг лайф"!
Занимавам се точно в тая област, рабтим редовно с германци и ти гарантирам, че мотори на леки автомобили (тежкотоварните са друго нещо) с редовна смяна на 30-40хил км няма да просъществуват дълго! Т. нар. прословуто немско автомобилостроене свърши някъде до към 2007! След това инженерингът стана икономинг-далаверинг! Напр. на 2.0 л тди след 2006-7 се появи проблем с маслената помпа (изглаждащ се зъбен венец, изглаждащ се 75мм метален задвижващ шестостен и др./все компоненти струващи стотинки/), всичко това се прави умишлено с цел двигателя да издържи точно определени км (гаранцията)!
Когато не сменяте достатъчно често маслото (макс 15 хил км), в краищата на двигателя маслото се сгъстява и запушва маслените магистрали! Когато това стане (обикновено след гаранцията), двигателя става само за боклука!
По принцип това не им пречи на хората, които си ги купуват чисто нови. Това бърка всички останали, дето ще ги ползваме после 2-ра употреба!
Така, че не вярвайте на всичко от производителя, дето ви твърдят, без поне малко да се поинтересувате, дали не ви правят на маймуни!
-0 +1
(гост)
Неутрално
65 01:34
-0 +0