29 Декември, 2024

Смятате ли, че електромобилите ще станат по-популярни през 2025-та?


Смятате ли, че електромобилите ще станат по-популярни през 2025-та?
С подкрепата на
mobile.bg
Да
14% (573)
Не
83% (3355)
Нямам мнение
3% (107)

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Валентин Герой

    8 1 Отговор
    Едва ли май не
  • 2 таксиджия

    24 4 Отговор
    В България нямаме достатъчно зареждачки, гаражите са по 50к лв. Смяна на батерия е колкото нов внос прилична кола бензин/дизел. Ремонт на зареждащата система е няколко хиляди. Има и други скъпи ремонти, които само в оторизиран сервиз имат софтуер да оправят. Къде е изгодата от електричките!?

    Коментиран от #7, #26

  • 3 Марвин

    26 2 Отговор
    Не! Защото тока ще е скъп, ако изобщо го има. Защото умниците си затвориха атомните централи. Слънчевите панели се инатят и нощно време не дават ток, а си спят. Вятър ту има, ту няма. Газ за газовите централи също няма, налагаме 15-ти пакет санкции на себе си. Напъват ни да затворим и въглищните си централи. Ако това стане ще минем на свещи. Ако Мъск пусне автомобили на дърва ще станат много популярни през 2025 г.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 нннн

    17 1 Отговор
    Когато се подобрят и поевтинеят батериите, ще станат по- популярни. Но няма да е догодина.
  • 7 Гост

    12 1 Отговор

    До коментар #2 от "таксиджия":

    Гаражите вече са по 80 000, онзи Кочо още чака балона да се спука.

    Коментиран от #22

  • 8 Бабугер

    15 0 Отговор
    В големите европейски градове с квартали тип гето (Младост, Люлин) особено на изток от Виена такава тенденция няма да има. Няма зарядни станции, а като се изградят борбата за достъп ще е под формата на бойни действия.
  • 9 Дизел

    13 4 Отговор
    Карам дизел, новичък е още, поради ниският разход горивото ми излиза по-евтино отколкото ако карах на газ. За кво ми е електромобил ?
  • 10 Ний ша Ва упрайм

    10 1 Отговор
    нема си купа слектрокар!
  • 11 Няма ток

    7 0 Отговор
    Още е твърде рано за това. След края на войната вероятно.

    Коментиран от #12

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 ДВГар

    14 0 Отговор
    66 пъти един и същ въпрос, зададен по 66 начина, но отговорът е все един "ДРЪЖТЕ СИ ГИ!".
  • 14 Фон дер Миндер

    9 1 Отговор

    До коментар #12 от "Бай Яни":

    Явно познаваш днешна Европа само от репортажите на DW и подобните и ФЕЙК медии
  • 15 В СВИНСКАТА КОЧИНА ЩЕ СТАНЕ МНОГО ЗЛЕ!

    14 1 Отговор
    ЕЛЕКТРИЧКИТЕ ТАЗИ ЗИМА ЯДОХА ХУРКАТА И ИМА МНОГО ИЗОСТАВЕНИ ПО ПЪТИЩАТА ПОРАДИ ИЗЧЕРПАН ЗАРЯД. МИНАЛАТА ЗИМА В САЩ СЕ СЛУЧИ СЪЩОТО И МАСОВО СЕ ОТКАЗАХА ОТ ЕЛЕКТРИЧКИТЕ.
  • 16 САП

    8 0 Отговор
    Все още няма изградени достатъчно зарядни станции.
    А ако потърсим бързи зарядни станнци с мощност на 100 kW са под 400 броя в България, което е смешно количество. А някой от тях не са достъпни денонощно.
    Много често по малките AC зарядни станци до 40 kW са на хотели и заведемия и са за техните клиенти у на практика неизползваеми от други хора.
    Особенно в градовете това е голям проблем.
    А на практика в големите градове е основната нужда от електромобили и зарядни станции.

    Докато бързите зарядни станции в българия не минат 5-6 хиляди, а обикновените над 10 000, аз не бих взел електромобил. Макар че за начина по които ползвам колата, той е най удачен,

    Коментиран от #18

  • 17 В СВИНСКАТА КОЧИНА ЩЕ СТАНЕ МНОГО ЗЛЕ!

    7 1 Отговор
    ЩО ПУСКАТЕ ТОВА КАТО СТЕ ПУСНАЛИ СТАТИЯТА ЗА СПИРАНЕ НА ПРОИЗВОДСТВОТО НА ЕЛЕКТРОКАРИ? Mini се отказва от електрическия си кабриолет?
    Cooper SE Convertible може и да не се появи на пазара отново
  • 18 УНИЩОЖИХА АЕЦ, ПАВЕЦ, ТЕЦ

    7 2 Отговор

    До коментар #16 от "САП":

    ДА ПОСТРОИШ МОЩНИ ЗАРЯДНИ СТАНЦИИ Е ВСЕ ЕДНО ДА СИ КУПИШ ЗАВОД НА 08 СЕПТЕМВРИ. ТОКА КЪТ И ТРЕБЕ МОЩЕН ГЕНЕРАТОР ДИЗЕЛОВ ГА ГО НЕМА. И СЕГА ГО ДИГНАХА С 10 ПРОЦЕНТА. ЩЕ РЕЖАТ ГЛАВИТЕ .

    Коментиран от #35

  • 19 Механик

    8 0 Отговор
    Ако не са електромобили, то ще еднополова любов.... големи напъни да бъдат приети от човечеството.
    Обаче както е видно, човечеството с малки изключения се дърпа и не приема.
  • 20 Зелен Екоталибан

    5 0 Отговор
    То ток няма, тия за електрички пак питат. А кат ни пуснат тока на борсови цени и сметките станат 5 пъти по-високи, съвсем "на сметка" ще излязат. Да ги питам отворковците дето вече са се набутали с такива талиги какъв пробег правят сега в снега, за колко време минават от София до Варна и кой ще си купи електричка втора употреба на повече от 5 години със заминали батерии?
  • 21 Зелен Екоталибан

    8 0 Отговор
    Да питам още, къде и как се рециклират заминалите батерии, щот вече минаха доста години. И кво правим кат се запали тоя литий на пътя или не дай боже в мол пълен с хора?
    Щот от една електрическа тротинетка изгоряха два апартамента, ако не помните случката. А има и вече няколко кораба транспортиращи такива талиги, които изгоряха изцяло. Щот кат погледнеш в екселската таблица на Менделеев и виждаш, че по-активен алкален елемент от лития няма. Няма нормален пожарогасител, дето да гаси това чудо. Не се гаси туй що не гасне, както го е казал поетът.
    И да се похваля - тази година си взех чисто нова бензинка, дори не е хибрид. Красота от всякъде, качваш се и отиваш където искаш, съобразяваш се само с метеорологичните условия.
    С добра поддръжка и разумна експлоатация ще ме изкара 20 години без проблем.

    Коментиран от #29

  • 22 Ония с фордо

    5 3 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    В гаражи не е разрешено да се паркират електрички - дори е забранено !

    Коментиран от #23

  • 23 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Ония с фордо":

    Що в подземния на мола е позволено да влизат газаджии…

    Коментиран от #25

  • 24 Ония с фордо

    3 1 Отговор
    Въпроса е ще продължават ли и другата година да ни извиват въцете за да се откажем от ДВГ

    Коментиран от #28

  • 25 Ония с фордо

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    Първо говорим за електрички , второ за газаджиите в търговските центрове има забрана но никой не я спазва а и никой не контролира батките с кайените с газово и трето газта гърми и толкоз а батерията гори и не се гаси - ако со внимавал в часовете по химия и си присъствал на лабораторните опити ще знаеш как реагира линия!
  • 26 Батерията е с 10 години гаранция!

    0 7 Отговор

    До коментар #2 от "таксиджия":

    Ганя е свикнал да търкаля по 30 години, а в Япония на всеки 3 години си сменят колата!
    Зареждащите устройства са елементарни, лъжеш че ремонта е няколко хиляди, защото не са ти ясни нещата. Вече самите коли имат зареждащо и ти трябва само контакт за 230 В.
  • 27 Популярни не

    0 0 Отговор
    В губерниите популярни са ракията, ракетите и борбата с конвенции. Ганьо forever
  • 28 Някой извивал ли е ръцете на файтоджиите

    1 3 Отговор

    До коментар #24 от "Ония с фордо":

    Да се откажат от конския впряг... едва ли преди 110 години е имало бензиностанции на всеки 10 километра, но пък трева по пътя е имало в изобилие... Викат му прогрес Ганьо и техническа еволюция ! Айде развей байрака ...упсаааа

    Коментиран от #34

  • 29 Оххх, загрижил се балканският профан

    0 2 Отговор

    До коментар #21 от "Зелен Екоталибан":

    За екологията...не се притеснявай ще им намерят начина. Иначе надявам се спортуват, не пушиш, не езхвърльш пластмаса по плажа и редовно ходиш на мед прегледи... иначе няма причина да си толкова притеснен

    Коментиран от #30

  • 30 Зелен Екоталибан

    7 0 Отговор

    До коментар #29 от "Оххх, загрижил се балканският профан":

    Сам не знае колко всъщност са мръсни електричките от производството, до смъртта им, но тръгнал на другите да дава акъл как да живеят. За твое сведение се радвам на отлично здраве, което е следствие на здравословен начин на живот, прекаран по хубави места с хубав въздух, вода и храна, а не в бетонните джунгли, в които сояджиите си мислят, че пазят природата като си купуват хартиена сламка в найлоново пликче. И понеже съм морски, от плажа прибирам редовно фасовете, пластмасите и останалите боклуци хвърлени от другите.
    А ти какво точно правиш, за да се пази природата? Ако искаш да си наистина полезен - спри да консумираш вещ след вещ, само защото има по-нова и модна на пазара. И ако не на другите, поне почиствай след себе си.
  • 31 Майтапчии

    1 1 Отговор
    Глобалното затъпляне свърши, с идването на дълга, студена и тъмна зима. Перките, панелките и елекроколите ще излязат от модата, след идването на МАГА Тръмп. Теслите ще си останат най-продавани, като високия клас возила за екоманиаци. Ха наздраве за зимното застудяване и успешна Нова Година.
  • 32 Батериите са аут

    4 0 Отговор
    Електромобилите са рекет при тази и очакваната цена на тока.
  • 33 Путин Боклук

    6 1 Отговор
    1 000 000 автомобила като се зареждат вечерно време са с 22 000 000 КВатт на час = 22 000 МВатт на час или 22ГВатт на час. Справка - Козлодуй - 2ГВатт/час
    за какво да говорим повече? И всички искат колите им заредени на сутринта.
  • 34 кй87ъ6трхуй

    4 0 Отговор

    До коментар #28 от "Някой извивал ли е ръцете на файтоджиите":

    Еволюция, развитие, технологии и т.н. са все хубави неща... Докато дойде момента да отговориш на следните елементарни питанки:

    - отде ще се появи нужният ток за да зареждате електрокарите?
    - наясно ли си, че ще ви трябва минимум още един "Козлодуй" със 6 реактора...
    Жокер: Само за да се заредят всичките 3млн. коли у ваштъ дупкъ с ток за 100км. пробег ще бъде използвани 55-60% от ЦЯЛОТО ПРОИЗВОДСТВО НА ТОК у ваштъ дупкъ. По същество вашето производство днес стига за зареждането на максимум 50 000 коли- от там нагоре са нужни инвестиции от милиарди... СТОТИЦИ МИЛИАРДИ...

    - кой ще изгради преносната мрежа, особено оная за 220 киловолта е "евтина и лесна" за изграждане
    - кой ще изгради съответните зарядни станции?
    - кой и как в крайна сметка ще плати всичко това?

    Схващаш ли сега що електрокарите НЕ МОГАТ да станат масови?
  • 35 САП

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "УНИЩОЖИХА АЕЦ, ПАВЕЦ, ТЕЦ":

    Мощните зарядни станции са необходими за да можеш да путуваш без да се замисляш за зареждането на колата.

    На зарадна станция под 10 kW и трябват миниум 4-5 часа да чакаш за да заредиш автомобил с до 50 kW батерия. А ако седиш в колата да чакаш на някоя бензиностанция без персонал(дето почват да ги правят ) още повече.

    Погледни паркингите около блоковете в софия и ако на всяка трета кола и трябва да зареди колко малки зарядни ще трябват.
    Тоя филм с кабелите от етажите го забрави. Трафопостовете, които са изградени в момента няма да издържат. И ще имаш ток или за вкъщи или за колата.
    Всеки иска като се прибере между 18-21ч. да включи колата да я зареди.
    А се сети какво ще настане с българския ни манталитет, че всеки е най велик.
  • 36 Иво

    2 2 Отговор
    Електричките нямат бъдеще. Китайците имат свръхпройзводство и първи ще фалират. Бъдещето е на синтетичното гориво и водородния двигател на тойота.
Назад към анкетата