27 Юли, 2025

Деактивирате ли старт/стоп системата в автомобила си?


Деактивирате ли старт/стоп системата в автомобила си?
С подкрепата на
mobile.bg
50% (1102)
50% (1102)
11% (241)
11% (241)
10% (217)
10% (217)
30% (659)
30% (659)
КОМЕНТИРАЙ

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ффффффффффф

    6 6 Отговор
    ко речи?
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Турбо

    13 4 Отговор
    Деактивирам старт/стоп системата,но тя се рестартира сама за следващото пътуване.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Най тъпата

    22 7 Отговор
    и безсмислена "екстра", която повече вреди и пречи.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Механик

    18 5 Отговор
    Системата Idle Stop and Go (Айдъл стоп енд гоу) – Бездействие, спиране е тръгване.
    Не помага за намаляване на разхода на гориво, а автоматично изключва двигателя дори и за 5 секунди когато превозното средство спре начервен светофар, знак стоп или задръстване и
    съсипва акумулатора, стартера и двигателя!
    ISG системата е винаги активна, когато двигателят работи и трябва винаги да се изключва!

    Коментиран от #30, #32

  • 15 напук на екотормоза

    4 10 Отговор
    Само дизел без катализатор.Най-евтино излиза ако се кара вместо нафта с отработено трансформаторно масло.Излиза под 5лв за 100 км.

    Коментиран от #23

  • 16 Всички знаят

    14 3 Отговор
    Големият ефект е по често нов акумулатор и повишен разход на гориво! За стартера е по деликатно.
  • 17 Дядо Митко

    16 4 Отговор
    Много досадна екстра, особено в по-малък град, където червеният светофар е 20 секунди и задръствания няма. А това съсипва стартера и акумулатора. Ама свикнах - щом запаля мотора и натискам бутона.
  • 18 Перник

    3 8 Отговор
    Само дизел надут на 2000 оборота на нулева, тръгва като самолет ако дим и никой не ме гони що не вижда нищо
  • 19 оня с коня

    5 8 Отговор
    Въпросът ми е:Понеже БМВ-то ми е по-старичък модел и тогавашното схващане на производителя е било Колата не да се движи бързо,а ДА ЛЕТИ НИСКО ,мога ли по желание да си поръчам подобна Екстра?НЕ че няма да я изключвам винаги,но когато съм в компания на Сноби и високопарно ме попитат "А ти имаш ли подобна Екстра",снизходително да отговоря- "Естествено че ДА"!:)

    Коментиран от #20

  • 20 Българин

    9 1 Отговор

    До коментар #19 от "оня с коня":

    Така ли , мигар твоята каруца няма такава екстра - е ти си за оплакване ! Значи като спреш да изринеш ла.ната на стопа и тя бръчи ? Не е добре , не е !
  • 21 Не е необходимо

    2 15 Отговор
    да се изключва от бутона.Тя се включва само ако натиснеш спирачката докрай. От осем години карам такава кола.Купих я нова и още съм с оригиналния акумулатор и на стартера му няма нищо, разбирачи.

    Коментиран от #22, #24

  • 22 До Псевдо-Разбирача:

    8 4 Отговор

    До коментар #21 от "Не е необходимо":

    За да е активна трябва:
    =Предпазният колан на водача е закопчан.
    =Шофьорската врата и капакът са затворени.
    =Вакуумното налягане в спирачките да е достатъчно.
    =Сензорът за батерията да е активиран и батерията е достатъчно заредена.
    =Външната температура да не е нито твърде ниска, нито твърде висока.
    =Климатичната система да не работи.
    =Двигателя да е достатъчно загрял.
    =Системата с ISG да е изправна.
    =Наклонът да е малък - равно място.
  • 23 Ироничен

    3 2 Отговор

    До коментар #15 от "напук на екотормоза":

    Това е възможно само при старите дизели и след филтриране на горивото. Там може и с шарлан да караш.
    Но няма кой да ти завиди на икономията, като те види в кола от последните години на Тодор Живков.
  • 24 ТАС

    7 1 Отговор

    До коментар #21 от "Не е необходимо":

    Не знам каква кола караш но на 10 служебни коли които съм карал тази еиетема е пълен боклук,
    В задръствания на 10 потегления в 4 случая гаси двигателя в момента на потегляне.
    Всички колеги изпищяха от нея, и накрая в сервиза софтуерно я блокираха.

    Коментиран от #33

  • 25 БгТопИдиот🇧🇬

    3 0 Отговор
    Местя го за розовата "екстра" на розови драйвери.
  • 26 Хаха ганя балкански

    4 1 Отговор
    Изключил съм я софтуерно. Я сам по-умен от дойчо картофа
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Неинформирани

    2 1 Отговор
    Нищо не съсипва, новите двигатели, акумулатори и стартери са предвидени за такава система, за града си е топ.
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 До Механик

    1 4 Отговор
    Хахаха, колко неверни неща си изговорил, надявам се да не си истински механик, иначе тежко и горко на клиентите ти. КОЛТ-ът ми е на 16 години, 200000 по километраж. Имам го от 5 години и карам почти изцяло градско с постоянно активиран старт-стоп. Не само, че никога не съм имал проблеми със стартера, но и съм още със стария акумулатор, с който съм взел колата преди 5 години, а той дори не е пригоден за тази система, а е съвсем обикновен. 7 датчика следят кога автомобилът да запали, жалко е, че не ги знаеш тия работи. А средният ми разход по компютър градско пада под 5/100. Колата е 1 тон, 95 коня, бензин. Дано наистина не си механик!
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Анкета

    1 0 Отговор
    Преди да влезете отваряте ли вратата на автомобила си?
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Вал

    0 0 Отговор
    Никога
  • 37 Ванката

    1 0 Отговор
    Както винаги,българина разбира от всичко,боб,цици,а що да не и от коли😁
  • 38 Слон

    0 0 Отговор
    Най-лесно се деактивира по следния начин,отваряте предният капак,някъде около механизма за отваряне/затваряне има букса с два кабела,тя дава информация на компютъра дали е затворен капака,като разкачите буксата старт/стоп системата не се активира.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

Назад към анкетата