Last news in Fakti
11 Юли, 2018

Как приемате велоалеите?


Как приемате велоалеите?
Полезни са и необходими
34% (511)
Опасни са и ограничават пешеходците
28% (423)
Ненужни са, общините демонстрират колко са "еко"
33% (501)
Не им обръщам внимание
5% (82)

Коментари

  • 1 Офсети и вълсити

    7 0 Отговор
    Гледаме приложената фотография - разсъждаваме, върху ситуацията: "Ко прайм?" - 1.газим на скорост пешеходците и чупим, колкото можем ребра, зъби и прешлени (за да може да се научат "офцети", къде да ходат)! 2.Съобразяваме се с разстоянието м/у, дървото и оградата и изчакваме културно всички потърпевши в ОБЩИНСКОТО НЕДОРАЗУМЕНИЕ! 3. събираме се всички с колелата и отиваме пред Общината, за да ни набият ТИМаджийте, пред погледа на полицаите, защото им бъркаме плановете! 4. Мълчим- гласуваме в анкетата- пуцаме си бирата и се оплакваме от времето...

    Коментиран от #4

  • 2 Стайков

    5 3 Отговор
    Общо 62 процента са против, защото виждат добре истината. Неможе да има два метра ширина за велоалея, а 1 метър, метър и половина за пешеходци. Особенно в часовете на интезивно насищане с пешеходци.
  • 3 Против велоалеите

    6 2 Отговор
    Много лошо изпълнение на велоалеите. Опасни са и ограничават свободното движение на пешеходците по тротоарите. Като пешеходец оглеждаш се непрекъснато- и за коли, и за колелета. Няма къде да вървиш спокойно вече, не се чувстваш в безопасност. Колоездачите изобщо не се съобразяват, минават като хали- половин крачка в страни и се озоваваш в болницата. Градските колоездачи са изключително несъобразителни. Смятат, че и водачите на автомобили, и пешеходците трябва тях да пазят.
    Надявам се след година-две максимум велоалеите да се разрушат от самосебе си.
  • 4 Гост

    9 0 Отговор

    До коментар #1 от "Офсети и вълсити":

    Варненец си очевидно. Значи знаеш във Варна колко са ужасни велоалеите- нито са подходящи за велосипедисти, нито са направени съобразително и за пешеходци.
  • 5 ЕХОТО

    5 0 Отговор
    В цивилизованите държави велоалеите са отделени от пешеходните зони и автомобилните платна.Питането ми е следното:Къде да ходят пешеходшите и майките с детски колички,като тротоарите са велоалеи?Кой глупак го одобри това недоразумение върху тротоарите?
  • 6 куку руку ку

    6 1 Отговор
    Гласувах "полезни и небходими" и допълвам: НЕ ВЪВ ВИДА, В КОЙТО СА ПОСТРОЕНИ! На места са безумни изпълнения.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор

  • 8 Минчо

    4 2 Отговор
    Те и тротоари направиха ама оплаквачите пак не вървят там а по велоалеите
    Плачещи върби все са недоволни.
  • 9 арджентата

    3 1 Отговор
    Мястото на велоалеите е на шосето! Изключение може, да се направи, ако тротоарите са толкова широки, колкото в Ница... Тук всичко е недообмислено и недонаправено!
  • 10 Cannondale

    3 3 Отговор
    До хейтърите пешеходци - Анкетата е за велоалеите, не за реализацията им в Булгаристан :)
  • 11 Ники

    4 1 Отговор
    Върху тротоарите направиха велоалеите и сега пешеходците няма къде да вървят
  • 12 Русенец

    3 1 Отговор
    Всичко до което се докоснаха милиционерите от ГЕРБ през последните 9г. е фалшиво, некачественно и повече затруднява хората отколкото да подобрява средата за живеене. Така е и с велоалеите. Но те направиха богати много кметове и близките им фирми. Така е и в Русе, кмета Стоилов и зам. кмета Наков, гл.архитект Бочуковска тънат в охолство, скъпи коли и апартаменти, а града прилича на Вело-Кенеф !
  • 13 Къртев 🐓

    2 0 Отговор
    Това не са вело алеи, това са просто някакви жълти очертания. Вело алея е от Руски паметник по бул. Цар Борис.
  • 14 Иванова

    3 0 Отговор
    Здравейте,
    Като замисъл и идея добре,но като изпълнение УЖАС!!!
    Аз съм от Бургас най-посещаваните от гражданите алеи в
    морската градина разчертани за велоалеи,а велосипедистите-са на РАЛИ.Гражданите и малките деца в СТРЕС!!!
    Общинарите е добре да ОБМИСЛЯТ - КАКВО И КЪДЕ?..........
    Ако мисълта не им се отдава имат голям проблем!
  • 15 DHM

    2 1 Отговор
    След като тротоарите не са място за велосипедисти, то тогава пък велоалеите не са място за пешеходци!! На ден безброй овце се мъкнат по алеите неориентирани и неадекватни, старци с колички, жени със импулсивни деца и тн.. Ако стане някоя беля тогава ще бъде изцяло тяхна вина, защото те са в нарушение!
  • 16 Kenda

    3 2 Отговор
    Хахахах били "ненужни" и "опасни"... то по тази логика и тротоарите са ненужни, нека пешеходците да вървят по платното за движение и да ги газят автомобилите
  • 17 кълка

    2 1 Отговор
    Няма място за велосипеди при сегашният габарит на улиците. Улиците не са проектирани да имат велоалеи. Изрисуването им ограничава тротоарите и платното за коли и създава опасност за всички
  • 18 Веломаняк

    4 1 Отговор
    Полезни са и необходими!!!
    Изпълнението им обаче е отбий номер и повече пречат отколкото да помагат. Всичкото се прави, за да се вземат едни пари по едни програми от едни хора...
    Да се види на запад как се правят и да се направят както трябва! Това е положението. Градове по-големи от Голямото село София са опасани с велоалеи и повечето хора са с колелета през цялата година. Не само, че е по-чисто, по-евтино, по-екологично, хората са по-здрави, но и трафика в крада е по-малък и може спокойно да се диша и дори да ти се наложи спешно да ползваш колата да знаеш, че ще стигнеш бързо.
  • 19 Да повторим

    2 1 Отговор
    Определено са полезни и необходими. Но са направени по комсомолски, партията иска, ние дасе отчетем, а не да свършим работа. Примери в София на всяка крачка. Правят се най-вече за да пречат на другите участващи в движението: коли и пешеходци. Освен това в София половината време през годината не могат да се използват. Затова трябва да е правят отделно от натоварените булеварди и улици. Примерно, вместо по Дондуков, може да мине по Московска. Вместо по Ломското шосе, по вътрешните улици в двете посоки. Но в общината зорът е да се отчетем и да вземем парите, другото не е интересно.
  • 20 Да повторим

    0 1 Отговор
    Определено са полезни и необходими. Но са направени по комсомолски, партията иска, ние дасе отчетем, а не да свършим работа. Примери в София на всяка крачка. Правят се най-вече за да пречат на другите участващи в движението: коли и пешеходци. Освен това в София половината време през годината не могат да се използват. Затова трябва да е правят отделно от натоварените булеварди и улици. Примерно, вместо по Дондуков, може да мине по Московска. Вместо по Ломското шосе, по вътрешните улици в двете посоки. Но в общината зорът е да се отчетем и да вземем парите, другото не е интересно.
  • 21 Да повторим

    0 1 Отговор
    Определено са полезни и необходими. Но са направени по комсомолски, партията иска, ние дасе отчетем, а не да свършим работа. Примери в София на всяка крачка. Правят се най-вече за да пречат на другите участващи в движението: коли и пешеходци. Освен това в София половината време през годината не могат да се използват. Затова трябва да е правят отделно от натоварените булеварди и улици. Примерно, вместо по Дондуков, може да мине по Московска. Вместо по Ломското шосе, по вътрешните улици в двете посоки. Но в общината зорът е да се отчетем и да вземем парите, другото не е интересно.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към анкетата