Защита на потребителите
-
КЗП: Потребителите не са длъжни да плащат сметката за тока до произнасяне по жалбата имВъв връзка с появилите се в медиите твърдения, че при съмнения за надписани сметки за тока гражданите трябва да заплатят фактурите си дори при пода ...31.01.20171 8010 -
КЗП пресякла над 220 лоши търговски практикиНад 220 заблуждаващи и агресивни търговски практики е забранила Комисията за защита на потребителите (КЗП) от началото на годината. Това съобщи на ...27.11.20161 2660 -
Нарушенията намаляват, отчитат от КЗП„До момента имаме по-скоро спорадични нарушения, включително и нелоялни търговски практики. Не бих казал, че са повече от 10-20 случая. Това ...14.09.20161 4660 -
Жалбите в КЗП най-често срещу мобилните оператори70% от подадените жалби до Комисията за защита на потребителите (КЗП) са разрешени в полза на гражданите. Това заяви председателят на Комисията Дим ...30.08.20161 6750 -
Спират фалшиви промоции по моретоКомисията за защита на потребителите (КЗП) е установила няколко случая на фалшиви промоции при проверките си в рамките на активния летен сезон в тъ ...09.08.20161 7650
-
Най-честите проблеми в магазините по ЧерномориетоЗаблуждаващите нелоялни търговски практики при промоции и намаления, както и некоректното обозначаване на цените на предлаганите за продажба стоки ...05.07.20161 7800 -
Проверяват обектите с олинклузив пакетиПроверки на обектите с олинклузив пакети и в заведенията с нощен режим на работа, фитнес залите в курортните комплекси и СПА-центровете са акцентит ...01.07.20161 6120 -
КЗП със специална приемна за Деня на дететоВ навечерието на Деня на детето, 1 юни, Комисията за защита на потребителите (КЗП) разпространява електронен „Наръчник на мама”. В него ...31.05.20161 4960 -
Как да се подобри българския туризъм„Важно е всички институции, които са ангажирани с процеса в България да се предоставя качествен туристически продукт, да изпълняват стриктно ...29.05.20162 1611 -
КЗП: Възрастните да внимават при подписване на договориКомисията за защита на потребителите (КЗП) отправя препоръка към по-възрастните хора да не се предоверяват на устните разяснения на консултантите и ...04.05.20163 1972 -
Годишна среща на международната организация за защита на потребителите ICPENДимитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите, участва в годишната среща на високо равнище на международната мрежа на над ...07.04.20161 3100 -
Паскалев: Би трябвало да има предсрочни избориДали ще има предсрочни парламентарни избори, зависи от политическите договорки. Ако трябва обективно да оценявам обстановката обаче, би трябвало да ...01.04.20161 7691 -
КЗП в Деня на шегата: „Без такива „шеги”В Деня на шегата, 1 април, Комисията за защита на потребителите (КЗП) разпространява електронен каталог на спрените от продажба опасни „стоки ...01.04.20162 1390 -
Маргаритов: Насърчаваме хората да знаят правата си и да ги ползват на практика„Нарекохме инициативата „Училище за потребители”, защото – както може би е известно – правото на образование, е едно ...13.03.20161 8280 -
КЗП организира „Училище за потребители”Първото в България „Училище за потребители” ще отвори врати тази неделя (13 март) в 11.00ч. в Sky City Shopping Mall. Събитие ...13.03.20161 5540 -
ВАС потвърди решение на КЗП за нелоялна практика при мобилен интернетВърховният административен съд (ВАС) потвърди решението на Комисията за защита на потребителите (КЗП), че телекомуникационно дружество прилага нело ...24.02.20162 0651 -
КЗП е решила 70% от индивидуалните жалби„За мен е добър знак това, че продължава да расте броят на хората, които се обръщат към нас, тъй като това означава поне две неща - повишено ...21.02.20161 7490 -
Димитър Маргаритов: Следим правилата в онлайн търговиятаКоректни ли са интернет търговците, г-н Маргаритов? Как се развива онлайн търговията във времето и можем ли да бъдем спокойни, когато пазар ...13.02.20161 9480 -
Телекомите намаляват неустойките„На път сме да постигнем споразумение и с трите мобилни оператора неустойките при предсрочното прекратяване на срочни договори да бъдат в раз ...11.02.20162 8023 -
КЗП забрани на търговец да подвежда клиентитеКомисията за защита на потребителите (КЗП) забрани на търговец да заблуждава клиентите си относно правата им при предявяване на рекламация. Според ...05.02.20162 9881 -
КЗП забрани на телекоми да възпрепятстват прекратяването на договорКомисията за защита на потребителите (КЗП) забрани на два от телекомите да отказват на абонатите си без каквито и да било договорни или правни осно ...18.01.20163 8002 -
КЗП с 1200 проверки в туристически обектиБлизо 1200 проверки в туристически обекти на територията на страната извърши Комисията за защита на потребителите (КЗП) от началото на декември. Съ ...14.01.20161 7590 -
Помирителните комисии между потребители и търговци са крачка напред„Безспорно създаването на секторните помирителни комисии е една крачка напред във възможността да бъдат преодолени споровете между потребител ...12.01.20162 0180 -
Димитър Маргаритов, КЗП: За 10-те най-чести пропуска при онлайн пазаруванетоДимитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите (КЗП), ще посочи и коментира в предаването „10” на BG On Air то ...10.01.20161 7870 -
Горещият телефон на КЗП ще бъде поставен върху касовите бележкиОт следващата година горещият телефон за подаване на жалби в Комисията за защита на потребителите (КЗП) - 0700 111 22, ще присъства на касовите бел ...30.12.20151 5270