ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Хахаха, на САЩ просто не им е толкова належащо да имат толкова силно ПВО, за тях има много по-малка опасност от масирано нападение по въздух. Русия има мощно ПВО, защото им трябва, защото очакват да им налетят много неща... САЩ залагат повече на възможностите си за офанзивни действия и там е силата им. А стратегическите им отбранитални рубежи са далеч от границите им. Погледнато стратегически Русия е в отбранителна позиция и затова развива мощна отбрана, а САЩ са в офанзивна позиция спрямо Русия и затова имат силни офанзивни възможности. Отделно, че Русия просто няма ресурс да поддържа големи офанзивни сили и залага повече на някакви евтини асиметрични отговори.
Майни,майни, хипер това, хипер онова, без аналог, свърх звукови и бла, бла, бла, ни обяснява някаква си "Руска весна"...ауууууу, че страшни ракети, русуфилити ще подмокрят памперсите от тази радостна за тях новина !
Сега остава и да ги видиме в реални бойни действия ,дали е така .И ако реално са така невероятни ,както да ги описали в рецензийте ,жална им майка на нато и уса 😁Но да не забравяме ,че това засега е проста хибридна война !
Нешата са много прости Русия го може САЩ не го могат оръжието на САЩ е от края на 80г.на миналия век щото се объркаха след толкова войни водени със слабо технически държави и забравиха за Русия! САЩ имат да наваксват 30 г.
Братушките направо закопаха задокеанските боклуци.
С-500 е първият военен комплеск в света с радар в сантиметровия вълнов диапазон.
Там невидими - няма.
Като цяло САЩ са много по-напред от Русия в технологично отношение. Привличат учени от цял свят, има финансиране, та мислиш ли, че не могат за кратко време да догонят, че и да изпреварят Русия в областта на ПВО-то? Просто това не им е голям приоритет. А и те имат достатъчно добри системи за въздушна отбрана, които могат да се справят с повечето неща, с които Русия може да им налети. Просто за тях няма чак толкова голяма въздушна заплаха. Виж за Русия има такава заплаха и затова развиват мощно ПВО.
Даже и на картинки са им грозни "оръжията". Виж друуго си е как изглежда например F-35, за който вчера Израел съобщи, че първи са използвали в реални бойни !!! (НЕ АНИМАЦИОННИ) действия над Сирия, където са разположени уж " безаналогови" съвеЦки рИкетки....муахаха
Златото мина 2000 бакса за тройунция, ма никой не пише за това.
Руснаците са 20 години напред от задокеанските тъпаци в технологиите и имат и парите и хората да правят всичко.
А страните от третия святсе чудят откъде да намерят пари за една бетонна ограда по границата, щото 500 тона кокаин всяка година морят задокеанските нещастници.
Много много наивни хора и платени писачи, технологията на нашата калпава планета произлиза от едно място и то е на запад от европа, след атлантическия океан. Защо? Защото там са парите! Това което руснаците вадят сега, американците са го разработили преди 30 години. Само стоят сега и тихо се подсмихват. Безмислено е да се напъвате. Тези хора отдавна са усвоили изкустовото да си купуват мозъци. Руснаците освен да правят 3Д рендъри и да бълват фейк нюз не могат да им направят нищо, ама на нас могат. Дано да се закрепим и да няма патаклама, че сме на средата.
Кви мозъци има в САЩ бе ? Кви? Всички виждаме че никой не им иска THHAD и Смотания Ф-35! Някакви митове и легенди от селските клюкарски вечеринки САЩ привличсли мозъци. Привличат разни безмозъчни идейнйници като тия които бачкат в Локхийд Мартинс и се надпреварват кой да се издъни по -напред
Освен ако не ти залея целия район със "сантиметрови" смущения и радара си можеш да го използваш вместо нощна лампа - целия ти екран ще е бял.
Да ти имам специалноста!
Първо дай да видим C400 в реални действия,пък после чакай за C500.
В Сирия уж пиле не можеше да прехвръкне, защото C 400 пазят небето, пък то всеки хвърчи и стреля с каквото му попадне. Още чакаме C400 да излетят,но нещо не им се получава. Защо ли?
Мощните във воено отношение диктатури като Гранада Панама Никарагуа Ирак Либия .О о о чудо световния жандарм С А Щ ги демократизира Какъв е проблема тогава да демократизирате и Русия още повече,че спорет вас Русия е изостанала оръжията им са мултипликациони Мосфилмчета молиме световния жандарм да помогне на залитащия и умиращ от глад по улиците руски народ Не се страхуваите от мосмулт филмчетата след като се справихте с гореизброените мощни воени държави Демократизирането на Русия ще ви е Малка нощна приказка.
На сащ могат да им налетят малко неща, от космоса, ракети тип сатана, и изпод водата, торпедо статус 6, че да ги заличи от лицето на земята. Срещу това няма ПВО и затова не се мъчат да разработват.
До №25 "Охаа" викаш на запад от Европа т.е. Америка било люлка на цивилизация и открития.Явно си много малък за да знаеш за открития и култура и цивилизация не са от Америка , а от Еропа и Русия,САЩ като цяло са световни крадци и убийци, и сега за тези 30г. напред били и си траели, уверен ли си в това или ей така го пишеш и мислиш. В днешно време разстоянията са твърде кратки за хиперзвукова скорост и САЩ въобще не са защитени,а напротив са като "гол гъз лъснал на месечина" по отношение на ПРО от по-старите руски ракети, да не говорим за новите,които навлизат на въоръжение или предстои в скоро време да навлезат. И някой беше писал да видим С400 в действие пък тогава да видим С500,ами дано никога не се налага да виждаме това,но практиката показва,че старите руски ПВО комплекси съвсем спокойно свалиха "красивите,умни и секси" ракети/голяма част/ в Сирия при нападението на световните убийци.
До №18 "588т" То добре,че Нетаняхо беше на посещение в Русия за 09.05.18г. за да се примоли на Путин да не им сваля самолетите иначе щеше да видят приземяване на няколко метра под земята прехвалените Ф35 невидими за тези които не искат да го гледат.
Като те изпраска по суратя ще видиш, армата антифризи ватенки матенки.
Я виж тестовете от февруари 2018
8035км в секунда е за модела Trident D-5, извършен от подводници клас Oхайо.
Така ще ги изплющят в московията, че няма да разберат от де им е дошло, тъпанарино
До №6 "123" викш Сащ били далече и не им било необходимо,ама като изпратят ракета летяща с над 9км/с и прелети разстоянието за по малко от 15мин. ще видиш дали не е необходимо. С тези технологии въобще няма не уязвимо място на Земята,ами Господ да не дава и това е,да си останем само с дърлянето по нета.
Детко бъркаш секунда с час и полет в космоса с летене в атмосферата.
Хамстерските ракети летят с около 7-8 километра или около 29000 километра в час но това е скоростта на височина над 40 километрра. Балистичните ракети летят на повече от сто километра височина и там няма кой да ги сваля. А примерно Тополь м с 27 километра в секунда.
Ами щом се чудиш ще ти обясня...! С-400 бяха и все още са в Сирия не за да защитават цяла Сирия а базите на руснаците и стратегическите за тях обекти. Когато евреите стреляха по позиции на иранските специални сили,нямаше нужда да ги изтрелват щото нямаше пряка опасност за руснаците,а и евреите пуснаха ракетите извън територията на Сирия и обърнаха обратно. Когато оня с русата перука даде заповед за стрелба с Tomahok половината ракети бяха свалени от сирийците а не от С-400 пак щото нямаше пряка заплаха за гарнизона им там. Просто искаха да няма пряка заплаха за тях от въздуха руснаците и го постигнаха. А и ония като знаят че С-400 охранява руския сектор гледат да не наближават тази зона.
Да, могат и на САЩ да им налетят разни неща, но на Русия могат много повече. Нито едните, нито другите могат да се опазят на 100 %, но Русия е много по-уязвима. Просто САЩ имат бази и съюзници около нея, а също и повече модерни средства за доставка на ядрени или конвенционални заряди до целите си. Е, при хипотетична пълномащабна война САЩ също много ще пострадат. Такава война означава унищожение на човечеството и по-добре да не се случва. От такава война няма да има истински победител.
Да,напълно те подкрепям. Разбирам че тук повечето коментари са писани просто ей така да пръскат лиги и да пишат глупости като тая че САЩ били люлка на цивилизацията.. :) страна която има едва 200г история . :) представи си само колко неориентиран и прост трябва да си за да напишеш такава глупост .. :) Но както и да е. С-400 си е перфектен дивизион,и за това съдим колко често американски и вобще самолети на НАТО,са се осмелили да летят в обхвата му. Разликата с новите С-500 „Прометей” е че те вече могат да свалят спътници в космоса,балистични ракети,и такива летящи с свръхзвукова скорост каквито все още липсват /или поне не са на бойно дежурство/ при американците. А мощния военноморски флот с който толкова се гордеят американците,и за който за 1 самолетоносач само им струва няколко милиарда,се превръща в куп скъпо желязо с новите свръхзвукови ракети на руснаците летящи с скорост над 8мах. Никаква ППО-отбрана в момента не може да ги свали. Ама трудно е видиш фактите..!
Въпросът не е за колко минути една ракета може да стигне до САЩ, а дали примерно не могат да я прихванат и унищожат още в началния етап от полета, преди да е набрала хиперзвукова скорост. Сащ бази около Русия и ще им е по-лесно да прихващат руските ракети в началния етап от полета им. Руските самолети, които въобще могат да стигнат до САЩ са малко, а и ще имат противодействие по пътя, така че съвсем малко могат да стигнат до целите си, а и да стигнат, едва ли ще могат да се върнат, т.е. ще са за еднократна употреба. Остават подводниците, но при война и за тях ще е трудно да се доберат в близост до бреговете на САЩ, защото щатите имат голям флот, много сонари и т.н. Е, все нещо ще удари щатите, ще нанесе много щети, но Русия ще пострада повече. По-важното е, че ядреното замърсяване ще доведе до унищожаване на човечеството. Пак казвам, че от такава война няма да има победител.
До №44 викаш януарски тестове на Трайдънт 8035 км/с ти нещо в час ли си или не си запознат зс времена скорости и физика като цяло. Палячооо,тебе ще те праснат Булав-ите по тъпоглавеца ище видиш и този и онзи Свят.
Тези ракети първо още не са доработени и напълно усвоени, второ някак нещо трябва да ги изстреля на няколкостотин километра от АУГ-то, за да имат шанс да поразят целите си. Та пита се в задачата каква е вероятността при война нещо да се добере на няколко стотин километра от самолетоносача, тъй като отбранителният периметър на самолетоносача е на 200-300 км. около него. Самият самолетоносач може да стои на 700-800 км. от брега и да действа. На такава дистанция и при активна ПВО отбрана около самолетоносача ще е трудно ракета, изстреляна от брега да стигне до него. Остават самолетите и подводниците. Самолет също е много малко вероятно да се добере на 300 километра от самолетоносача, без да бъде свален, за подводниците важи същото....та не е невъзможно да потопят самолетоносач, но е много трудна задача.
Много хора пишат тук,че видиш ли руснаците мислят само за оръжия и войни. Ами така е,като застрашават страната ти от всички страни с все нови и нови военни бази. НАТО-да не е хуманитарна или медицинска организация бе хора...? И после Русия била агресивна,боже.. :) Я си представете обратния вариант,ако руснаците окупираха Мексиканския залив,и бяха нацвъкали бази от Куба,през Венецуела та до Мексико... как ли щеше да реагират американците а..? Може би щяха да ги поканят на по бира сигурно като комший,а.? А реалноста е друга в момента и който не я вижда значи нищо не му увира в главата..!
Палячо руснаците не са толкова тъпи да не отчитат различните варианти за противодействие на ракетите си.територията на Русия е достатъчно голяма че една ракета да набере нужната и скорост без да бъде прихваната.
Сега краварите зад океана се насират от страх.И 100 години да се мъчат няма да могат да стигнат братушките.А русофобите нека си мислят че Фащ е най-голямата сила.
Да така е,усъвършенстват се все още но етапа им на развитие позволява изцяло да се промени военната доктрина и вобще начина на водене на бойни действия,а също така и изработването на нова стратегия въз основа на тех.им параметри. Със сигурност руснаците знаят в кой етап свръхзвуковата ракета е най-уязвима и ако това е началния и старт значи този 1-ви етап ще е най-добре защитен най-вероятно от С-400. А по отношение на самолетоносачите,от времето на Студената война се провеждат различни тактики за справянето с цялата група кораби около самолетоносача и с него като основна цел.И съм сигурен че арогантноста в американците по този въпрос ще им изиграе лоша шега,както става винаги когато се сблъскат с руснаци. Едно е сигурно по отношение на ракетите руснаците направиха няколко широки крачки напред в развитието им. А американците още използват Toumahok,както и преди 20г.
На ватниците им показаха поредното анимационно филмче и подмокриха гащите в името на джуджето.Истината е ,че русия е едно технологично джудже ,което може да прави само ракети и нищо друго,защото нито имат познанията да се развиват ,нито финансите.На Рашка й трябва добро ПВО ,защото е регионална сила ,която трябва да се пази ,понеже е обградена от целия свят.И това ПВО обаче няма да ги спаси като литнат балистичените ракети към кремълските джуджета.
Вече съм спокоен. И днес прочетох за мега, супер, хипер военни играчки на матушка.
Е нищо, че преди няколко дни еврейте, разбомбиха един комплекс С-300 в Сирия. Това С-500 е друга риба. А други ден ще има С-600.
Като котка на гърба си не падаш.спри спросташките си коментари че стана смешен.америте имат противоракетни установки из цяла Русия и ще пуцата още когато ракетата е в бункера.
Слушам булгарята как се джафкат за чужди интереси и се кефя.По тъп народ от тях няма.при тях е характерно че няма разлика между мъжете и жените.всичките са П...Ки.
Заместник началникът на Главното оперативно управление към Генералния щаб на ВС на Русия генерал Виктор Познихир изложи два сценария, според които системата за ПРО на САЩ може да прихване руските междуконтинентални балистични ракети.
Той отбеляза, че според изводите на руските специалисти, противоракетите Standard 3 с модификация 2А, чието разполагане се предполага да се проведе през 2018 г., ще могат да прихващат стратегическите балистични ракети не само на средния и последен, но и на възходящия участък на траекторията на полета на ракетите.
И едните и другите сипят суперлативи за противника.позната военна тактика за приспиване на вниманието му.колко такива изказвания сме чели.поразрови се и ще намериш много.
До №52 "123" Да по принцип ракетите са най-уязвими при изстрелване,но забравяш,че същите се изстрелват от вътрешността на Русия и набирането на скорост и височина е пак в границите и потози смисъл няма как да бъдат унищожени,защото и руското ПРО не спи,а е доста по напред от ответните им американци и си защитават границите доста солидно в сравнение със САЩ и НАТО, а що се отнася до самолетите, ами действията на далечната руска авиация показаха че могат да изстрелват ракети и да поразяват обекти на отдалечение над 3000 км. не излизайки от собственото си въздушно пространство, което е изключително добре пазено и защитено,що се отнася до ВМФ на САЩ то за хипер звуковите ракети с въздушно и земно базиране той се превръща в горяща метка за секунди и ракета струваща под 1000000$ потапя самолетоносач струващ милиарди долари,така че прави си сметка кой повече ще пострада при конфликт, а да и подводниците, не мисли,че с многото сонари ще успеят да ги спрат при положение,че няма да навлизат в обсега им,а ще изстрелят ракетите си от безопасно разстояние.
Тука през ден има статия за някое руско оръжие колко е невероятно , дали ракета дали самолет ... постоянно ... и Отдолу балистичните експерти започват ....
До №55 "123" Пишеш отбранителният периметър на самолетоносача е до 300 км.,и може да стои на 700-800 км. от брега и питаш кой може да се доближи на такова разстояние? Отговор никой няма да се доближава освен ракетите "Кинжал" хипер звукови с радиус около 1000 км и американските самолетоносачи това ще е последното което ще видят от синьото небе.
Саше чрвз системата за ранно првдупреждение те ще ги засичат и по траектоеията се надяват да изчислят къде и кога да ги првсрвщнат. Но тв пък си имат спомагателни двигатели и я променят. Понял. Нещо много се напъваш и четеш неща които не са за главичката ти. Балистичните ракети летят на стотици киюометрри височина с огеомна скорост. Там никой няма нито средства нито време за реакция.
Веднага ти отговарям... ние с нищо не можем да ги спрем нито Ф-16, нито Ф-35 и точно за това ме е яд на дебелите бели задници дето ни управляват,и се облизват само за комисионни. Останаха ни едни стари РЗК-Бук, на парада ни видяхме и едни С-300 ама колко са изправни не се знае. Оставиха армията ни на самотек,и тотално остаряло оборудване. А вижте Сърбия,авиацията им е двойно по-голяма вече в сравнение когато беше войната им с Сащ. Руснаците им подариха няколко модернизирани 29-ки Беларус им дава още 6 на минимални цени. а ние още умуваме какъв самолет ни трябва,щото сме много богати и другите се избиват да ни предлагат най-модерното на пазара..!
До №81 "Петър" Да така е и пак накрая,както и за газовият поток,който щеше да мине през България,ама тези тлъстите бели задници го прекратиха и сега ни казаха, че Турция веднага се е възползвала и нашите комисионни от транзитирането вече няма да са големи,колкото ако не бяхме отказвали, та така и със самолетите и с цялата ни "армия" слагам я в кавички,защото ме е срам от това каква беше когато служих преди 10.11.1989г. и сега.
До №79 "Пешо тарабата" Аз предпочитам дори нова базова Дачия,защото не си виждал новата Волга пред опардяния и осран немски 15 годишен ковчег. И най лошата нова кола е в пъти по-добра от най модерната стара такава. Това последното не е мое мнение,а на тези които ги величаеш,ама то липсата на сиво няма как да се компенсира с плюене.
Поправка... израелците удариха не С-300 а Панцер-1 управляван от сирийци. Точния коментар беше че са използвали момента когато установката е изтреляла всичките си ракети и е сваляла радара си за да смени положението си,или да презареди. Тоест нямала е ракети и нищо не я е защитавало от атаки. Руснак такава глупост не би направил...!
Я ДА ПОДПИТАТЕ В ПЕНТАГОНА ДАЛИ РУСНАЦИТЕ НЕ РАЗБИРАТ ОТ РАКЕТИ, И ДАЛИ ПВО НА САЩ НЕ ИМ БИЛ ПРИОРИТЕТ.. А? ИЛИ ВОЕННИЯ СЪВЕТНИК НА БУШ ... НЕ ВИЖДАМ РУСОФИЛИ ТУК, ВСЕ СА СПЕЦОВЕ ОТ ИЗВОРА ХАМЕРИКАНСКИ. ДЕТИНЩИНИ !! А ТАТКО ВИ НЕ Е ЛИ ТАНКИСТ.. ДАНО НЕ СТАНЕ БЕЛЯТА ЧЕ ИМА ДА ПРИПРЪЦВАТЕ НА УМРЯЛО БАРАБАР С МИРИЗМАТА НАОКОЛО .. ИНАЧЕ В НЕТА СМЕЛЧАЦИ БОЛ !! КАТО В АМЕРИКАНСКИТЕ МУВИТА - РАЗБИВАТ СЕ НАРЕД ЛОШИТЕ БАРАБАР С НЛО.. И ХА И МУА НЕ ПОМАГАТ !!!!
До Петър ...нищо не я е защитавало от атаки. Руснак такава глупост не би направил...
Обяснение колкото искаш, ама е важен резултата.
Пък това, че руснак ... не би направил също подлежи на съмнения.
В екстремални условия всичко маже да се случи.
Вагнер,пич... установката Панцер-1 е за унищожаване на цели до 10-15км. Това не ти е С-300 правиш ли разлика.? Второ всеки който работи на ППО установка,е обучаван че след като изтреля ракетите си,установката задължително сменя положението си,защото по-всяка вероятност са засечени координатите и.Това са и правели сирийците ,но грешката им е че е нямало 2-ра която да я прикрива докато презареди,или се установи на ново место. За това казвам че руснак никога няма да направи тази глупост да не помисли за защитата си,след като изтреля всички налични ракети. Къде е смисъла на твоя коментар,не знам..!Екстремалните условия не стряскат чак толкова руснака,колкото неопитноста на сирийците.
Шубето е голям страх.Как се успокоява страхливеца много просто започва да джавка допотопна техника анимациони филмчета тъпи руснаци ватенки Не се заблуждаваите това ,че го повтаряте до втръстване не ви помага само увеличава огромния ви страх носенето на ватенки и ушанки си има своето обеснение но сте доста тъпи за да го знаете.Немските воиници с шинел и железна каска руските с ватенка и ушанка при минос тридесет градоса темоература.резултата го знаете Колко хубаво изглежда мъртвия германец във фрак и цилиндар и колко грозен е живият руснак във ватенка и ушанка.
"Умни русофобчета можете ли да обесните как при гъсто населените С А Щ и рядко Русия руснаците ще бъдат унищожени а американците ще оцелеят един бесплатен съвет колкото и да мразите Русия ако ви се живее бягъите към нея а не към фащ според вашите господари при един ядрен конфликт м/у тях в С А Щ оцелелите ще са 0% а в Русия 40%.1/3 от територията на света с расрояние от 500км от колиба до колиба вероятноста да оцелееш дори е по голяма от 40%
Колко ви е висока „камбанарията” и на тези с мение „за” и на тези с мнение „против”. Просто си „налягайте парцаля”! Защо не си гледате положението (хала), а коментирате това, от кето никога, ама никога дори и един звук няма да се чуе. Защо? Ако през 2016 г. населението на САЩ е било 325,7 милиона души, населението на Русия е било 144,3 г. милиона души, а на Р.България - 7,128 милиона, а седа и под 7 милиона души, къде се бутате или само си „чешете” езиците?
Всички технологии наистина идват от едно единствено място,но това не е САЩ,а Германия първообраза на съвременните ракети е фау1и фау 2.Стелт технологията също-чукни Гугъл и напиши"HORTEN-229"-пък после може да вземеш да се образоваш.Първия реактивен самолет-Месершмит-262,Атомната бомба и тн.Бе много има за изреждане...айде и със здраве!
ATGM има кратко време за работа на охлаждащото устройство, което е само 4 минути. Когато се използва на тъмно, действителното време на използване след активиране се намалява до 30-90 секунди;
Дневен мерник не винаги може да се използва дори през дневните часове, ако има смущения като мъгла, силен дъжд или сняг;
Нощният мерник, подобно на системата за насочване, използва инфрачервения фон на обектите, докато ако разликата между инфрачервения фон на целта и околната среда е незначителна, тогава използването на инсталацията става безсмислено;
Системата за насочване може да се заблуди от обекти с висока температура, близо до които целта може да се скрие;
Въпреки факта, че комплексът е доста лек по стандартите на други модели от този клас оръжия, един войник не е в състояние да го носи на дълги разстояния, поддържайки висок темп на движение. Тоест, транспортна помощ е необходима за превоз на дълги разстояния;
Заснемането на целта става с директна видимост, докато самият стрелец става забележим в процеса на насочване на инсталацията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Kcaniba
ще чакат второто пришествие или кацането на луната и ще мразят Путин!!!
08:57 23.05.2018
2 Ford Prefect
Коментиран от #6, #78
08:59 23.05.2018
3 Ghost
09:00 23.05.2018
4 iQ5
Коментиран от #35, #108
09:01 23.05.2018
5 СССРБАРЕТА
09:04 23.05.2018
6 123
До коментар #2 от "Ford Prefect":
Хахаха, на САЩ просто не им е толкова належащо да имат толкова силно ПВО, за тях има много по-малка опасност от масирано нападение по въздух. Русия има мощно ПВО, защото им трябва, защото очакват да им налетят много неща... САЩ залагат повече на възможностите си за офанзивни действия и там е силата им. А стратегическите им отбранитални рубежи са далеч от границите им. Погледнато стратегически Русия е в отбранителна позиция и затова развива мощна отбрана, а САЩ са в офанзивна позиция спрямо Русия и затова имат силни офанзивни възможности. Отделно, че Русия просто няма ресурс да поддържа големи офанзивни сили и залага повече на някакви евтини асиметрични отговори.Коментиран от #9, #39, #106
09:07 23.05.2018
7 Бесен Язовец
Коментиран от #11
09:10 23.05.2018
8 Оппаааа
Коментиран от #34
09:11 23.05.2018
9 Бесен Язовец
До коментар #6 от "123":
Нешата са много прости Русия го може САЩ не го могат оръжието на САЩ е от края на 80г.на миналия век щото се объркаха след толкова войни водени със слабо технически държави и забравиха за Русия! САЩ имат да наваксват 30 г.Коментиран от #14
09:12 23.05.2018
10 Trident mahnam
Коментиран от #15, #93
09:12 23.05.2018
11 ГРИЗАЧ
До коментар #7 от "Бесен Язовец":
ЯМ СТАРИ ВЕСТНИЦИ И НАЙЛОНИ ПО КОШОВЕТЕ....Коментиран от #20
09:13 23.05.2018
12 57к
09:15 23.05.2018
13 експерт
С-500 е първият военен комплеск в света с радар в сантиметровия вълнов диапазон.
Там невидими - няма.
Коментиран от #30
09:16 23.05.2018
14 123
До коментар #9 от "Бесен Язовец":
Като цяло САЩ са много по-напред от Русия в технологично отношение. Привличат учени от цял свят, има финансиране, та мислиш ли, че не могат за кратко време да догонят, че и да изпреварят Русия в областта на ПВО-то? Просто това не им е голям приоритет. А и те имат достатъчно добри системи за въздушна отбрана, които могат да се справят с повечето неща, с които Русия може да им налети. Просто за тях няма чак толкова голяма въздушна заплаха. Виж за Русия има такава заплаха и затова развиват мощно ПВО.Коментиран от #17
09:17 23.05.2018
15 Смешкоооооо смешкооооо
До коментар #10 от "Trident mahnam":
Тука става дума за ПВО бе! А не колко лети на баба ти фърчилото!09:17 23.05.2018
16 гост
09:17 23.05.2018
17 Бесен Язовец
До коментар #14 от "123":
Като цяло ни ракети ни изтребители имат САЩ а кво точно привличат по -скоро спецове на морски шах!09:19 23.05.2018
18 588т
Коментиран от #23
09:20 23.05.2018
19 iQ5
09:23 23.05.2018
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 поредна руска диария
Последното случило им се е, когато американците дадоха на един узбек да помаха червен парцал в покрайнините на Берлин. От тогава само лъжи.
09:24 23.05.2018
22 КаПутин
Но вие там щракайте по клавиатурите и така роssия ще надмине САЩ и технологично, и икономически, и всякак!
09:25 23.05.2018
23 до 588т
До коментар #18 от "588т":
Абе от далече си личи че е сделано в СССР с теслата … Ама те мужиците толкова си могат - ше плашат гаргите и ше борят градушките с тия катюши ….09:25 23.05.2018
24 факт
Руснаците са 20 години напред от задокеанските тъпаци в технологиите и имат и парите и хората да правят всичко.
А страните от третия святсе чудят откъде да намерят пари за една бетонна ограда по границата, щото 500 тона кокаин всяка година морят задокеанските нещастници.
09:25 23.05.2018
25 Охаа
Коментиран от #107
09:27 23.05.2018
26 98к
09:28 23.05.2018
27 789
09:30 23.05.2018
28 Бесен Язовец
Коментиран от #31
09:36 23.05.2018
29 САЩ треперят!
Разработен е от трезви руски специалисти и е съфинансиран от Венецуела. Сериозна работа!
09:38 23.05.2018
30 Поголям специалист
До коментар #13 от "експерт":
Освен ако не ти залея целия район със "сантиметрови" смущения и радара си можеш да го използваш вместо нощна лампа - целия ти екран ще е бял.Да ти имам специалноста!
09:38 23.05.2018
31 Мхм
До коментар #28 от "Бесен Язовец":
За F- ките сме го чували тоя виц, но я кажи защо Индия се отказаха от вашите самолетчета?Коментиран от #32, #33
09:40 23.05.2018
32 Бесен Язовец
До коментар #31 от "Мхм":
Все едно ме питаш що мургавите от Факултета не пращат децата си на училище09:46 23.05.2018
33 НКВД
До коментар #31 от "Мхм":
Британската колония от кога станаха спецове по бойна авиация?09:49 23.05.2018
34 Гост
До коментар #8 от "Оппаааа":
Първо дай да видим C400 в реални действия,пък после чакай за C500.В Сирия уж пиле не можеше да прехвръкне, защото C 400 пазят небето, пък то всеки хвърчи и стреля с каквото му попадне. Още чакаме C400 да излетят,но нещо не им се получава. Защо ли?
Коментиран от #49
10:23 23.05.2018
35 sony
До коментар #4 от "iQ5":
,,Джавелин" е противотанкова ракета глупакоКоментиран от #36, #38
10:29 23.05.2018
36 Бай хой
До коментар #35 от "sony":
Да ама в ръцете на укрите знаеш ли какво става. Мале, мале. Направа патрошенко разби Русия.11:08 23.05.2018
37 Гост
11:14 23.05.2018
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 правилно
До коментар #6 от "123":
На сащ могат да им налетят малко неща, от космоса, ракети тип сатана, и изпод водата, торпедо статус 6, че да ги заличи от лицето на земята. Срещу това няма ПВО и затова не се мъчат да разработват.Коментиран от #50
12:02 23.05.2018
40 Не разбирам
Коментиран от #92
12:37 23.05.2018
41 ник 52
Малко си ходил на училище, за да разбереш.Или си бягал от училище в часовете по физика.Сметни колко е 8500/3600 и ще разбереш.
12:44 23.05.2018
42 Мммм
Коментиран от #51
12:58 23.05.2018
43 Мммм
13:02 23.05.2018
44 Trident mahnam
Я виж тестовете от февруари 2018
8035км в секунда е за модела Trident D-5, извършен от подводници клас Oхайо.
Така ще ги изплющят в московията, че няма да разберат от де им е дошло, тъпанарино
Коментиран от #47, #48, #53
13:05 23.05.2018
45 Мммм
Коментиран от #52
13:05 23.05.2018
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Расулюлах
До коментар #44 от "Trident mahnam":
Ти знаеш ли какво е това 8035 километра за секунда?13:10 23.05.2018
48 Бай хой
До коментар #44 от "Trident mahnam":
Детко бъркаш секунда с час и полет в космоса с летене в атмосферата.Хамстерските ракети летят с около 7-8 километра или около 29000 километра в час но това е скоростта на височина над 40 километрра. Балистичните ракети летят на повече от сто километра височина и там няма кой да ги сваля. А примерно Тополь м с 27 километра в секунда.
13:53 23.05.2018
49 Петър
До коментар #34 от "Гост":
Ами щом се чудиш ще ти обясня...! С-400 бяха и все още са в Сирия не за да защитават цяла Сирия а базите на руснаците и стратегическите за тях обекти. Когато евреите стреляха по позиции на иранските специални сили,нямаше нужда да ги изтрелват щото нямаше пряка опасност за руснаците,а и евреите пуснаха ракетите извън територията на Сирия и обърнаха обратно. Когато оня с русата перука даде заповед за стрелба с Tomahok половината ракети бяха свалени от сирийците а не от С-400 пак щото нямаше пряка заплаха за гарнизона им там. Просто искаха да няма пряка заплаха за тях от въздуха руснаците и го постигнаха. А и ония като знаят че С-400 охранява руския сектор гледат да не наближават тази зона.14:16 23.05.2018
50 123
До коментар #39 от "правилно":
Да, могат и на САЩ да им налетят разни неща, но на Русия могат много повече. Нито едните, нито другите могат да се опазят на 100 %, но Русия е много по-уязвима. Просто САЩ имат бази и съюзници около нея, а също и повече модерни средства за доставка на ядрени или конвенционални заряди до целите си. Е, при хипотетична пълномащабна война САЩ също много ще пострадат. Такава война означава унищожение на човечеството и по-добре да не се случва. От такава война няма да има истински победител.14:30 23.05.2018
51 Петър
До коментар #42 от "Мммм":
Да,напълно те подкрепям. Разбирам че тук повечето коментари са писани просто ей така да пръскат лиги и да пишат глупости като тая че САЩ били люлка на цивилизацията.. :) страна която има едва 200г история . :) представи си само колко неориентиран и прост трябва да си за да напишеш такава глупост .. :) Но както и да е. С-400 си е перфектен дивизион,и за това съдим колко често американски и вобще самолети на НАТО,са се осмелили да летят в обхвата му. Разликата с новите С-500 „Прометей” е че те вече могат да свалят спътници в космоса,балистични ракети,и такива летящи с свръхзвукова скорост каквито все още липсват /или поне не са на бойно дежурство/ при американците. А мощния военноморски флот с който толкова се гордеят американците,и за който за 1 самолетоносач само им струва няколко милиарда,се превръща в куп скъпо желязо с новите свръхзвукови ракети на руснаците летящи с скорост над 8мах. Никаква ППО-отбрана в момента не може да ги свали. Ама трудно е видиш фактите..!Коментиран от #55
14:35 23.05.2018
52 123
До коментар #45 от "Мммм":
Въпросът не е за колко минути една ракета може да стигне до САЩ, а дали примерно не могат да я прихванат и унищожат още в началния етап от полета, преди да е набрала хиперзвукова скорост. Сащ бази около Русия и ще им е по-лесно да прихващат руските ракети в началния етап от полета им. Руските самолети, които въобще могат да стигнат до САЩ са малко, а и ще имат противодействие по пътя, така че съвсем малко могат да стигнат до целите си, а и да стигнат, едва ли ще могат да се върнат, т.е. ще са за еднократна употреба. Остават подводниците, но при война и за тях ще е трудно да се доберат в близост до бреговете на САЩ, защото щатите имат голям флот, много сонари и т.н. Е, все нещо ще удари щатите, ще нанесе много щети, но Русия ще пострада повече. По-важното е, че ядреното замърсяване ще доведе до унищожаване на човечеството. Пак казвам, че от такава война няма да има победител.Коментиран от #57, #74
14:37 23.05.2018
53 Мммм
До коментар #44 от "Trident mahnam":
До №44 викаш януарски тестове на Трайдънт 8035 км/с ти нещо в час ли си или не си запознат зс времена скорости и физика като цяло. Палячооо,тебе ще те праснат Булав-ите по тъпоглавеца ище видиш и този и онзи Свят.14:41 23.05.2018
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 123
До коментар #51 от "Петър":
Тези ракети първо още не са доработени и напълно усвоени, второ някак нещо трябва да ги изстреля на няколкостотин километра от АУГ-то, за да имат шанс да поразят целите си. Та пита се в задачата каква е вероятността при война нещо да се добере на няколко стотин километра от самолетоносача, тъй като отбранителният периметър на самолетоносача е на 200-300 км. около него. Самият самолетоносач може да стои на 700-800 км. от брега и да действа. На такава дистанция и при активна ПВО отбрана около самолетоносача ще е трудно ракета, изстреляна от брега да стигне до него. Остават самолетите и подводниците. Самолет също е много малко вероятно да се добере на 300 километра от самолетоносача, без да бъде свален, за подводниците важи същото....та не е невъзможно да потопят самолетоносач, но е много трудна задача.Коментиран от #60
14:45 23.05.2018
56 Петър
14:46 23.05.2018
57 До 123
До коментар #52 от "123":
Палячо руснаците не са толкова тъпи да не отчитат различните варианти за противодействие на ракетите си.територията на Русия е достатъчно голяма че една ракета да набере нужната и скорост без да бъде прихваната.Коментиран от #61
14:47 23.05.2018
58 Mother Russia
14:49 23.05.2018
59 До 123
14:53 23.05.2018
60 Петър
До коментар #55 от "123":
Да така е,усъвършенстват се все още но етапа им на развитие позволява изцяло да се промени военната доктрина и вобще начина на водене на бойни действия,а също така и изработването на нова стратегия въз основа на тех.им параметри. Със сигурност руснаците знаят в кой етап свръхзвуковата ракета е най-уязвима и ако това е началния и старт значи този 1-ви етап ще е най-добре защитен най-вероятно от С-400. А по отношение на самолетоносачите,от времето на Студената война се провеждат различни тактики за справянето с цялата група кораби около самолетоносача и с него като основна цел.И съм сигурен че арогантноста в американците по този въпрос ще им изиграе лоша шега,както става винаги когато се сблъскат с руснаци. Едно е сигурно по отношение на ракетите руснаците направиха няколко широки крачки напред в развитието им. А американците още използват Toumahok,както и преди 20г.Коментиран от #79
15:06 23.05.2018
61 123
До коментар #57 от "До 123":
А ти защо мислиш, че тази ракета няма какво да я стигне над руска територия?Коментиран от #64
15:11 23.05.2018
62 русия е джудже
Коментиран от #65
15:20 23.05.2018
63 Споко
Е нищо, че преди няколко дни еврейте, разбомбиха един комплекс С-300 в Сирия. Това С-500 е друга риба. А други ден ще има С-600.
Коментиран от #80, #84
15:22 23.05.2018
64 Аferim
До коментар #61 от "123":
Като котка на гърба си не падаш.спри спросташките си коментари че стана смешен.америте имат противоракетни установки из цяла Русия и ще пуцата още когато ракетата е в бункера.Коментиран от #70
15:24 23.05.2018
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Фес
15:30 23.05.2018
67 ооооох
Руска му работа .. мурзилки!
15:32 23.05.2018
68 Фес
Коментиран от #81, #89
15:33 23.05.2018
69 Фес
Коментиран от #88
15:36 23.05.2018
70 123
До коментар #64 от "Аferim":
Генерал-лейтенант Виктор ПознихирЗаместник началникът на Главното оперативно управление към Генералния щаб на ВС на Русия генерал Виктор Познихир изложи два сценария, според които системата за ПРО на САЩ може да прихване руските междуконтинентални балистични ракети.
Той отбеляза, че според изводите на руските специалисти, противоракетите Standard 3 с модификация 2А, чието разполагане се предполага да се проведе през 2018 г., ще могат да прихващат стратегическите балистични ракети не само на средния и последен, но и на възходящия участък на траекторията на полета на ракетите.
https://bultimes.com/generalen-shtab-na-rusiya-kak-pro-na-sasht-mozhe-da-prihvane-ruskite-raketi/
Коментиран от #77
15:37 23.05.2018
71 Фес
15:38 23.05.2018
72 Aferim
15:45 23.05.2018
73 Aferim
15:48 23.05.2018
74 Мммм
До коментар #52 от "123":
До №52 "123" Да по принцип ракетите са най-уязвими при изстрелване,но забравяш,че същите се изстрелват от вътрешността на Русия и набирането на скорост и височина е пак в границите и потози смисъл няма как да бъдат унищожени,защото и руското ПРО не спи,а е доста по напред от ответните им американци и си защитават границите доста солидно в сравнение със САЩ и НАТО, а що се отнася до самолетите, ами действията на далечната руска авиация показаха че могат да изстрелват ракети и да поразяват обекти на отдалечение над 3000 км. не излизайки от собственото си въздушно пространство, което е изключително добре пазено и защитено,що се отнася до ВМФ на САЩ то за хипер звуковите ракети с въздушно и земно базиране той се превръща в горяща метка за секунди и ракета струваща под 1000000$ потапя самолетоносач струващ милиарди долари,така че прави си сметка кой повече ще пострада при конфликт, а да и подводниците, не мисли,че с многото сонари ще успеят да ги спрат при положение,че няма да навлизат в обсега им,а ще изстрелят ракетите си от безопасно разстояние.16:03 23.05.2018
75 Ники
16:25 23.05.2018
76 Мммм
16:30 23.05.2018
77 Бай хой
До коментар #70 от "123":
Саше чрвз системата за ранно првдупреждение те ще ги засичат и по траектоеията се надяват да изчислят къде и кога да ги првсрвщнат. Но тв пък си имат спомагателни двигатели и я променят. Понял. Нещо много се напъваш и четеш неща които не са за главичката ти. Балистичните ракети летят на стотици киюометрри височина с огеомна скорост. Там никой няма нито средства нито време за реакция.Коментиран от #94
16:31 23.05.2018
78 ЗАПОЗНАТ
До коментар #2 от "Ford Prefect":
ИМА ДРЪЖКИ !!!16:45 23.05.2018
79 до Пешо тарабата
До коментар #60 от "Петър":
Бай Пеко ти какво би избрал 15 годишен мерцедес S-class или чисто нова Волга ?17:19 23.05.2018
80 до Споко
До коментар #63 от "Споко":
Абе все си мисля че някъде към С-900 ще ги натъмънят нещата … :)17:21 23.05.2018
81 Петър
До коментар #68 от "Фес":
Веднага ти отговарям... ние с нищо не можем да ги спрем нито Ф-16, нито Ф-35 и точно за това ме е яд на дебелите бели задници дето ни управляват,и се облизват само за комисионни. Останаха ни едни стари РЗК-Бук, на парада ни видяхме и едни С-300 ама колко са изправни не се знае. Оставиха армията ни на самотек,и тотално остаряло оборудване. А вижте Сърбия,авиацията им е двойно по-голяма вече в сравнение когато беше войната им с Сащ. Руснаците им подариха няколко модернизирани 29-ки Беларус им дава още 6 на минимални цени. а ние още умуваме какъв самолет ни трябва,щото сме много богати и другите се избиват да ни предлагат най-модерното на пазара..!Коментиран от #82
17:52 23.05.2018
82 Мммм
До коментар #81 от "Петър":
До №81 "Петър" Да така е и пак накрая,както и за газовият поток,който щеше да мине през България,ама тези тлъстите бели задници го прекратиха и сега ни казаха, че Турция веднага се е възползвала и нашите комисионни от транзитирането вече няма да са големи,колкото ако не бяхме отказвали, та така и със самолетите и с цялата ни "армия" слагам я в кавички,защото ме е срам от това каква беше когато служих преди 10.11.1989г. и сега.18:12 23.05.2018
83 Мммм
18:16 23.05.2018
84 Петър
До коментар #63 от "Споко":
Поправка... израелците удариха не С-300 а Панцер-1 управляван от сирийци. Точния коментар беше че са използвали момента когато установката е изтреляла всичките си ракети и е сваляла радара си за да смени положението си,или да презареди. Тоест нямала е ракети и нищо не я е защитавало от атаки. Руснак такава глупост не би направил...!18:18 23.05.2018
85 345о
Коментиран от #87
19:03 23.05.2018
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Този коментар е премахнат от модератор.
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 Вагнер
Обяснение колкото искаш, ама е важен резултата.
Пък това, че руснак ... не би направил също подлежи на съмнения.
В екстремални условия всичко маже да се случи.
Коментиран от #95
19:38 23.05.2018
91 ТОЧКАТА
19:52 23.05.2018
92 Do Не разбирам
До коментар #40 от "Не разбирам":
Сам сте си отговорили добре - щото са дебили!А може и вече да им плащат с бояришник вместо с копейки.
21:57 23.05.2018
93 Голям прос
До коментар #10 от "Trident mahnam":
Лети с толкова до точката на пресрещане. Руските ракети са ненадминати22:12 23.05.2018
94 123
До коментар #77 от "Бай хой":
Ясно, от Урал по-високо нема и от Байкал по-дрибоко нема. ;)Коментиран от #96
23:23 23.05.2018
95 Петър
До коментар #90 от "Вагнер":
Вагнер,пич... установката Панцер-1 е за унищожаване на цели до 10-15км. Това не ти е С-300 правиш ли разлика.? Второ всеки който работи на ППО установка,е обучаван че след като изтреля ракетите си,установката задължително сменя положението си,защото по-всяка вероятност са засечени координатите и.Това са и правели сирийците ,но грешката им е че е нямало 2-ра която да я прикрива докато презареди,или се установи на ново место. За това казвам че руснак никога няма да направи тази глупост да не помисли за защитата си,след като изтреля всички налични ракети. Къде е смисъла на твоя коментар,не знам..!Екстремалните условия не стряскат чак толкова руснака,колкото неопитноста на сирийците.00:01 24.05.2018
96 Микг
До коментар #94 от "123":
Е ми че то няма по дълбоко езеро от БайкалКоментиран от #100, #101
00:57 24.05.2018
97 Вит
07:45 24.05.2018
98 Гост
Коментиран от #104
09:12 24.05.2018
99 Гост
09:43 24.05.2018
100 123
До коментар #96 от "Микг":
Марианската падина не е ли по- длибока? :)11:07 24.05.2018
101 123
До коментар #96 от "Микг":
Става дума за дълбочина, не за дълбочина на езеро.11:09 24.05.2018
102 За или Против
11:19 21.07.2018
103 ЗРИТЕЛ
И за Нашата Родина кажете нещо а не колко са велики едните или другите.
16:22 02.09.2018
104 Едо
До коментар #98 от "Гост":
МНОГО СТЕ ЗЛИ! КОЛКО ДЕМОНА ОТ ПЪКЪЛА СА ВИ ОБЛАДАЛИ- 5 ?, 500 ?, ЛЕГИОН ?!Коментиран от #105
23:14 20.09.2018
105 Тръмп
До коментар #104 от "Едо":
Сега ще уцелват Иловете 20-пъти по-добре.09:41 27.09.2018
106 Иван
До коментар #6 от "123":
Приятелю да не забравяме че говорим за нато не само за сащ18:22 27.09.2018
107 Fon Braun
До коментар #25 от "Охаа":
Всички технологии наистина идват от едно единствено място,но това не е САЩ,а Германия първообраза на съвременните ракети е фау1и фау 2.Стелт технологията също-чукни Гугъл и напиши"HORTEN-229"-пък после може да вземеш да се образоваш.Първия реактивен самолет-Месершмит-262,Атомната бомба и тн.Бе много има за изреждане...айде и със здраве!22:08 19.07.2019
108 Невежа
До коментар #4 от "iQ5":
ATGM има кратко време за работа на охлаждащото устройство, което е само 4 минути. Когато се използва на тъмно, действителното време на използване след активиране се намалява до 30-90 секунди;Дневен мерник не винаги може да се използва дори през дневните часове, ако има смущения като мъгла, силен дъжд или сняг;
Нощният мерник, подобно на системата за насочване, използва инфрачервения фон на обектите, докато ако разликата между инфрачервения фон на целта и околната среда е незначителна, тогава използването на инсталацията става безсмислено;
Системата за насочване може да се заблуди от обекти с висока температура, близо до които целта може да се скрие;
Въпреки факта, че комплексът е доста лек по стандартите на други модели от този клас оръжия, един войник не е в състояние да го носи на дълги разстояния, поддържайки висок темп на движение. Тоест, транспортна помощ е необходима за превоз на дълги разстояния;
Заснемането на целта става с директна видимост, докато самият стрелец става забележим в процеса на насочване на инсталацията.
16:49 22.01.2020