Турският президент Реджеп Ердоган заяви, че турското правителство се стреми да подобри сътрудничеството със Съединените щати, предаде "Ройтерс". По думите му, двете страни имат повече общи черти, отколкото различия. Турция иска да укрепи сътрудничеството чрез дългосрочна перспектива на базата на взаимна печалба. "Турция ще продължи да изпълнява своята роля по начин, достоен за съюзническите и стратегически партньорски връзки между двете страни," каза той, като призна, че двустранните отношения са били подложени на сериозно изпитание наскоро, предаде News.bg.
Ердоган е изразил интерес да поправи отношенията със САЩ, след като напрежението между страните беше повишено по време на администрацията на Тръмп. Отношенията между САЩ и Турция, и двете членки на НАТО, са обтегнати по няколко причини, сред които са и санкциите, които администрацията на бившия президент Тръмп наложи санкции на Турция през декември заради придобиването през 2019 г. на руската система за противоракетна отбрана С-400.
По-рано тази седмица, Ердоган настоя, че Вашингтон трябва да спре подкрепата си за кюрдските "терористи", след като обвини САЩ, че стоят "зад кюрдските екстремисти, които убиха турските войници в Ирак". "Не подкрепяхте ли терористите? Не подкрепяхте ли ПКК и YPG?", попита Ердоган Белия дом по време на конгреса на неговата Партия на справедливостта и развитието, визирайки сирийските кюрдски сили YPG, известни още като "Отряди за народна защита", които Анкара разглежда като разклонение на Кюрдската работническа партия (ПКК).
В началото на февруари, Турция отхвърли критиката на САЩ заради масовото задържане на студенти по време на протести и призова Вашингтон да не се меси във вътрешните ѝ дела. Ердоган се закани, че правителството няма да позволи протестите да излязат извън контрол. Той нарече протестиращите "терористи" и "ЛГБТ младежи", които действат срещу "националните и духовни ценности" на Турция. Държавният департамент на САЩ определи "риториката" на турския лидер като недопустима и призова Турция да разреши протестите и "дори речта, която може да бъде намерена от някои за некомфортна".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сигурно
09:17 21.02.2021
2 Любо Желев
Коментиран от #4, #11
09:26 21.02.2021
3 Факт
09:27 21.02.2021
4 Johan
До коментар #2 от "Любо Желев":
Остави тия празни цифри. От сегашното турско население, 35- 40 % искат отделна държава- Кюрдистан. Точно и тези проценти ддопринасят за увеличаването на населението. Днешният модерен турчин е с по едно или две деца, като нас. Кюрдите са им техните патладжани с по 4,5 и повече патладжанчета.Коментиран от #5, #6, #16, #17, #61, #81, #82
09:35 21.02.2021
5 Хасан
До коментар #4 от "Johan":
Кефи ме как Ердоган ги подлудява ..Сащ,Франция,Германия яко ядат османски шамари от негоКоментиран от #12
09:37 21.02.2021
6 Хасан
До коментар #4 от "Johan":
Ами то и в България има много които да създадат Румелийска република ,Пиринска Македония ,Влашка ДобруджаКоментиран от #15
09:38 21.02.2021
7 Няма отърване от Ердо
09:39 21.02.2021
8 100
09:44 21.02.2021
9 Истината
Членове са на НАТО
Ама Американският империализъм ине само Американският ама и Еврпоейският и Руският го тя само своите интереси и когато искат да спечелят за тях няма значение нищо
Тогава те не гледат нищо и със всякаква терористична организация могат да са в съюз
Принципът им е разделяй и владей това искаха искат да направят и в Турция като искаха да разделят населението на Турция на кюрди и турци
Не се получи защото удариха на твърд камък ама те никога не се отказват лесно, но вече и кюрдите в Турция почнаха да виждат реалността
Империалистите никога не бързат направиха това и в Балканите и дано не се опита и вБЪЛГАРИЯ
Дано Американците разберат истината и да подобрят отношенията си със Турция ама щат нещат ще трябва да са в добри отношения
Коментиран от #23
09:44 21.02.2021
10 Иван
09:45 21.02.2021
11 Иван
До коментар #2 от "Любо Желев":
Със 200 милиона население след 70години.09:47 21.02.2021
12 Johan
До коментар #5 от "Хасан":
То имаше и един друг такъв Саддам, ма нещо май.....Остави това. Ердоган няма силата, потенциала и ресурсите да води подобна политика. Колко години предизвикваше Путин , докато САЩ му бяха " зад гърба". И така един ден онези му забиха нож. Веднага Путин му стана приятел и закупува ли закупува Сделано в Россия! То съвместни проекти, то ракети, то усмивки и чупки в кръста. Единственият начин Ердоган да съществува е или със САЩ или с Русия. Много е смешен. Алоооо, Турция не е Иран. + това да не забравяме как и неговата партия загуби много важни кметски избори. Ердоган е обичан, но и съща така много мразен от турците в Турция и тези по света. До сега не съм чул за завърнал се турчин от Англия, Франция или Германия, щот Турция цъфти и преуспява при него.Коментиран от #18, #22, #30
09:48 21.02.2021
13 Иван
09:51 21.02.2021
14 Иван
09:55 21.02.2021
15 Johan
До коментар #6 от "Хасан":
За, но тях никой не ги подкрепя, ни финансово, ни оръжейни, ни идеологически, нито пък не има подобни претенции, ни, ни, ни ,ни. С кюрдите въпроса стои инак. Освен че са десетки милиони са и наистина сила.Коментиран от #20, #46
09:57 21.02.2021
16 John Gingic
До коментар #4 от "Johan":
Както при нас, ромеите са повече от нас и скоро ще са 99 процента. Тях ни болест ги мори, ни глад. Скоро ще работим за ромеи и ще им се молим да ни вземат на работа. Но едва ли ще дадат хляб на нас като има ромеи, за нас ще има работа като чистач, метачи..., такива все престижни професии.09:58 21.02.2021
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Хасан
До коментар #12 от "Johan":
Ами Ердоган е Като другите пред него ..ще дойде и ще си замине но Турция и нейния интерес ще си останат ..да не мислиш че кемслистите са кротки или пък сивите вълци ..Ердоган пред тях е домашно котенце ..кемалиста Еджевит бе да се съобразява с Сащ освободи Кипър от гръцката хунтаКоментиран от #21
10:05 21.02.2021
19 Бегай 2
До коментар #17 от "Бегай !":
Да ви или да ни? Ти какъв си?Коментиран от #47
10:05 21.02.2021
20 Хасан
До коментар #15 от "Johan":
Това са турци бе човек ..знаят как се управлява .прочети си историята ..половина министерски съвет са кюрди ..тия войничета дето се сражават срещу ПКК са кюрди ..Турция няма проблем с кюрдите а с марксистко ленинската терористична организация ПКККоментиран от #24
10:07 21.02.2021
21 Интереса е променлива
До коментар #18 от "Хасан":
Величина. Интереси има всяка държава, реалните възможности е нещо друго. И ти и аз имаме интереси ( мечти) , но живота показва друго. Я помисли как са ти се променяли интересите през годините.Коментиран от #25
10:07 21.02.2021
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 No Exit
До коментар #9 от "Истината":
На Кемал му беше дадена възможност да създаде национална държава преди сто години. Англичаните, които разбиха османския халифат и влязоха в Истанбул, искаха една наточена срещу СССР мюсюлманска република да държи Проливите. Кемал им обеща това и го изпълни. Сега Ердоган го избира и подкрепя по-необразования турчин от анадолската провинция, залъгван с фантазии за Възраждане на халифата и ислямизъм. Образованият турчин в Истанбул, Анкара, Измир, градският човек, разбира как Ердоган блъфира с ислямистката карта и не го иска, не му вярва. Затова Ердоган прибягва до популизъм и репресии ; тоягата и моркова. Никой изправен на задните си крака човек няма да търпи такъв като Ердоган дълго. Гогато Ердоган замине в историята Турция ще стане една нормална страна.Коментиран от #26, #28, #39, #41, #57
10:10 21.02.2021
24 Johan
До коментар #20 от "Хасан":
Чета историята и нещо мнооооого дълго трае този проблем на иначе силната и прехвалена Турция. Уж са малко, уж кюрди във всякаква власт в Турция, уж,уж,уж, пък проблема с тях се задълбочава и задълбочава и решение на хоризонта няма.Коментиран от #33
10:11 21.02.2021
25 Хасан
До коментар #21 от "Интереса е променлива":
Прав си но ти четеш филтрирана медия и те пишат субективно ...Турция се бори срещу тероризма ,приютява 4 милиона бежанци ,инвестира в инфраструктура ,развива атомна , оръжейна и космическа промишленост ...като управник евала му правяКоментиран от #27
10:12 21.02.2021
26 Johan
До коментар #23 от "No Exit":
Да чете Хасан. Да чете и да проумява и да запаметява. А дано, ма надали.10:13 21.02.2021
27 Johan
До коментар #25 от "Хасан":
Развива с цената на заеми тип САЩ. Кой ще ги изплаща и по какъв начин, няма значение. Трупат се трупат и се опитва да разтегли във времето неизбежното. Чета всякаква медия, но те всички са филтрирани.Коментиран от #43
10:16 21.02.2021
28 Иван
До коментар #23 от "No Exit":
А Джагал Хасан ще стане нормален, когато отиде в муслемския парадайс и се потопи в 6000 градусовия басейн.10:16 21.02.2021
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Johan
До коментар #30 от "БАРС":
Това е било преди. Както вече написах националните интереси се менят. Може и да им се завърнат, никой не знае. Никой сега няма интерес от такива развития, НАТО...... Ако не е НАТО то в Кремъл не седи вече пияния Елцин. България е защитена. До кога, не знае никой. То никой не знае до кога в държавата му ще има мир. И преди е имало сериозни войни, нищо чудно отново да се завърнат и тогава няма Турция, няма Англия няма Луна. Смъртта не пробира националност и паспорт.Коментиран от #36
10:29 21.02.2021
32 Мачкай Ердо!!!!
10:36 21.02.2021
33 Неведоми са пътищата господни !
До коментар #24 от "Johan":
Само една силна Турция е в състояние да пази интересите на САЩ в Близкия Изток. Затова американците баламосват кюрдите в Ирак и Сирия, въоръжават ги, за да могат турските командоси, да ги използват като боксова круша. Я си спомнете, колко пъти Щатите се изтегляха от някои райони, за да дадат възможност на аскера, да размаже определена кюрдска групировка, започнала прекалено много да се пуйчи и еферчи. Да, язък за загиващите млади момчета, но без рани, юнак не се става.Коментиран от #48
10:39 21.02.2021
34 А теб кога
До коментар #30 от "БАРС":
Ще те изучат Ганчо?10:39 21.02.2021
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 България викаш е защитена
До коментар #31 от "Johan":
И кой я пази викаш....и от кого?Коментиран от #40
10:42 21.02.2021
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Иди при щеррка му
До коментар #35 от "крокодил":
Аз я научих да се мие и епилира 😉10:43 21.02.2021
39 Истината
До коментар #23 от "No Exit":
Да Османската империя се разпадна по много причини и тогава империалистите Англия и сега пак Англия и САЩ те са две държави ама са Англичани защото водят Английска политикаРазделиха Османската империя като насърчаваха другите етноси,62 етноса на брой както сега насърчават Кюрдите, ама няма да се получи
Империалистите искат на света да има малки държави кукли за да ги командват
АТАТЮРК не бе подкрепен от Англия а напротив подкрепяха Гърция и искаха да няма Турска държава ама не се получи, защото турците са народът без поробване и Англичаните не успяха
Сега по същия начин искат с кюрдите ама няма да стане, даже и Американският генерал казал :
ВНИМАВАЙТЕ С КОГО СИ ИМАТЕ РАБОТА, ТУРЦИТЕ НЕ ПРИЛИЧАТ НА НИКОЙ ДРУГ НАРОД НА СВЕТА
Дано един ден Американците не решат да разпокъсат и България както разпокъсаха Сърбия
Коментиран от #64
10:44 21.02.2021
40 Johan
До коментар #36 от "България викаш е защитена":
За сега никой няма някакви официални териториални претенции към нея. Остави там някакви показвани карти от турска страна. Това е театър за по - тъпите от тъпите. Повярвай, някой поиска ли парче от България, помощ ще дойде. От къде? От много места. Кои са тези места? Ти как мислиш?Коментиран от #42, #44
10:46 21.02.2021
41 Хасан
До коментар #23 от "No Exit":
Хахаха ...никой на никого не подарява земи и управление .."англичанина подарил на Ататюрк земи" ..такава глупост не бях чувал ...все едно да кажеш че е имало българско освободително движение и те са си извоювали независимост !? Хахаха ..Руската империя си гонела интереса срещу османците и създала проруско славянско княжество ..Коментиран от #50
10:47 21.02.2021
42 Аз питам теб
До коментар #40 от "Johan":
Ти какво мислиш, кой според теб ще защити България и от кого? Нали ти твърдиш това10:48 21.02.2021
43 Хасан
До коментар #27 от "Johan":
Погледни Сащ ,Гърция,Италия какви заеми имат ...и без заем бизнес не се върти ..10:49 21.02.2021
44 Хасан
До коментар #40 от "Johan":
На кой му пука за тебе бе човек ..и Сакалвили така мислеше и Пашинян и Кадафи и Саддам...виж турчина от никого не чака помощКоментиран от #51, #70
10:52 21.02.2021
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Хасан
До коментар #15 от "Johan":
Кюрдите са като другите народи в Близкия изток ..нямат национално самосъзнание ..те са племенно родови общности..ПКК се опита да ги обедини с социалистическата идея като руснака но не успя ..руснака успя с социалистическата идея да подчини на съветския империализъм много народи в Европа и Средна Азия ..Коментиран от #49
10:56 21.02.2021
47 Бегай !
До коментар #19 от "Бегай 2":
Я съм от тези, които вие, вулгарите, отделихте от българския народ и нарекохте цигани, помаци, турци, македонци.Коментиран от #52, #54
11:00 21.02.2021
48 Иван
До коментар #33 от "Неведоми са пътищата господни !":
Чалго, официалното име на Турция е Пуйка, а Кюрдистан си е Кюрдистан.Коментиран от #53, #65
11:02 21.02.2021
49 Иван
До коментар #46 от "Хасан":
А американските пионери?11:05 21.02.2021
50 No Exit
До коментар #41 от "Хасан":
Напротив, Англичаните държаха Истанбул пет години. Не подкрепяха гърците, и не дадоха Проливите на гърците защото гърците са православни, и по-податливи към съюз с Русия. Затова го дадоха на Кемал. Трябваше да се освободят от товара на тази окупация, войната беше свършила за тях. Малко подценяваш техния безскрупулен цинизъм. Чърчил го е казал: ние нямаме приятели, а интереси.Коментиран от #55
11:08 21.02.2021
51 Johan
До коментар #44 от "Хасан":
Тук вече ме загуби. Честно. Турчин е не чакал помощ от никого? За днес стига толкова. Пропагандата ти е изпила оценката и реалното разпознаване на събитията. Гюле та две.11:10 21.02.2021
52 Бегай 2
До коментар #47 от "Бегай !":
А вие с какво показахте и доказахте, че българите да кажем са били допуснали грешка?11:11 21.02.2021
53 Шишман
До коментар #48 от "Иван":
Не знам какво е името на Турция, но знам, че пет века са мачкали баба ми, докато са впрягали дядо ми. А за кюрдистан, не съм чел за такава държава, можеш ли да посочиш на картата, където да я пише. Иначе всеки може да ти посочи на картата Османската империя11:35 21.02.2021
54 Гост
До коментар #47 от "Бегай !":
Ми то си ти личи че си от шкартото. Явно българите не са сгрешили с тебе.Коментиран от #62
11:51 21.02.2021
55 Хасан
До коментар #50 от "No Exit":
Хахаха ...кажи ми откъде англичаните си отидоха " доброволно " ? ..черешката на тортата на Османската империя бяха заливите и петрола ..Каспийско море беше вече окупирано от Русия ..те знаеха че петрола ще важен за следващия векКоментиран от #56
12:03 21.02.2021
56 No Exit
До коментар #55 от "Хасан":
Тя речта иде за Ердоган ама ти хубаво се изплъзваш с твои си някакви интерпретации на историята. Добре, щом искаш да говорим за петрол, не бяха ли Емирствата Английски до 70-те години? Бяха. Върнаха ли им ги на арабите? Върнаха ги. Без кланета и войни. Ти ми кажи сега, кога Турчин е връщал доброволно една педя земя?Коментиран от #58, #60
12:13 21.02.2021
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Хасан
До коментар #56 от "No Exit":
Шейховете и емирите са пожизнено назначени пионки ..виж в Либия ,Ирак,Иран ,Сирия народа направи революция и се отскубнаха от западно влияние ...и какво ги сполетяКоментиран от #59
12:38 21.02.2021
59 Хасан
До коментар #58 от "Хасан":
Стига си писал от мое име ганьо!12:40 21.02.2021
60 Хасан
До коментар #56 от "No Exit":
Турчина не е връщал земи защото не ги е колонизирал ...когато се разпадна Британската империя ,Англия си беше по богата от колониите си ..а когато се разпадна Османската империя ,Турция беше по бедна от бившите земи като България,Гърция,СърбияКоментиран от #63
12:41 21.02.2021
61 Мехмед
До коментар #4 от "Johan":
Публикувано във факти.бг: От сегашното турско население, 35- 40 % искат отделна държава- КюрдистанТова не е вярно. Реално кюрдите са около 15-20% от населението на Турция. Има една голяма подробност обаче. Заедно с урбанизацията, те са разпръснати във всички големи градове. Като погледнеш картата, така неречените "кюрдски райони" са в рядко няселените области. От къде на къде пък отдавна интегрирани граждани ще искат да живеят в евентуален мизерен Кюрдистан - подлога на империализма.
12:55 21.02.2021
62 Бегай !
До коментар #54 от "Гост":
Нормално е за фурнаджийски лопати като вас, да се въргаляте из прахоляците на Историята и да избивате комплексите си, плюейки по другите етноси и народи. Какъв българин си ти, след като през Първата световна война се обедини с поробителите си, за да трепеш освободителите си ?! А какво да кажем за 1944 г., когато заби нож в гърба на съюзника си, подарил ти Южна Добруджа ?! Да не говорим за периода след 1989 г., когато се продаде за 30 цента на Щатите. Да бяха поне 30 сребърника, та да има за един тиферич . А какво русогъзолизане беше преди това ! А нас ни тероризирахте като "Пета колона" на Турция и НАТО в България, а сега сте първи дружки с Ердо в НАТО. Добре, че сте ни отделили. Не искаме да имаме нищо общо с гьонсуратлии като вас.Коментиран от #66
13:04 21.02.2021
63 5Kan
До коментар #60 от "Хасан":
Първият заем Османската държава прави през 1854 година съвпадащо с Кримската воина а заемите които частично са изплатени от Турция са изплатени до 1954 година.Един 100 годишен период.
Заемат е даден при условие за построяване на дворци като Долма Бахче и Чираган Сараи чието строитеслтво е от архитекти и строители с арменски произход.
Коствено с тези пари при висока работна заплата се подпомагани бъдещите бунтовници.
Коментиран от #67
13:07 21.02.2021
64 Опасността
До коментар #39 от "Истината":
Опасността за България все още не е отминала,като чета коментарите , най- лесния начин да манипулация и проникване в политиката и администрация на една държава е чрез нахъсване на различните прислойки,етноси една срещу друга,така се започна в Турция,така започна и в България 85/89 година , падна режима на Живков.Падна режима и от Народна Република България ,стана Република България, демек тази държава вече не е на народа,влезе мафията,
след това НАТО,айде войската в канала,после Европа всички български ценности ,се замениха лес....ски и ге....ски ценности, границата ни стана като разграден двор,продават се паспорти на арменци ,кюрди .....
Организацията Фето е пуснала пипала и в България ( четете хора) ,но българина си е заровил главата в пясъка,а не види,че г..а му зее.
13:58 21.02.2021
65 Хъмм..!
До коментар #48 от "Иван":
Кюрдите в Турция са окумуш хора. Около 3 милиона от тях, живеят в Истанбул, най-големият "кюрдски град". Контролират половината от туризма в страната; по-голямата част от хотелите по Егея и средиземноморието са техни. Напълно властват в строителния сектор, който е локомотивът на турската икономика. Участват без никакви изключения в управлението на държавата. Имат инвестиции и в България. Та кой ще си троши ангелите из чукарите на "Кюрдистан" ?! По-вероятно е "някъде" да се сблъскате с Ромлянистан, отколкото да видите Кюрдистан в Турция.14:02 21.02.2021
66 No Exit
До коментар #62 от "Бегай !":
Плюс от мен. Но се отнася и за турците. Който не се погледне в огледалото да се види на какво мяса, ще се крие от истината за себе си14:11 21.02.2021
67 Хасан
До коментар #63 от "5Kan":
Може ...не знам детайли ..кредити ,лихви и разпад ..Коментиран от #68
14:20 21.02.2021
68 5Kan
До коментар #67 от "Хасан":
Е имаш повод да ги разучиш вероятно е имало българи строители там. Така като и при нападението на Чъраган сарая в която са учадтваки четници на Яне Сандански. Значи знаели са плана на сградата нали.Коментиран от #69
14:43 21.02.2021
69 Хасан
До коментар #68 от "5Kan":
Яне Сандански си беше най обикновена мутра ..той си обичаше на хляба мекото ..обирай и харчи ...после историците го обрисуваха като " велик революционер"15:40 21.02.2021
70 Хайде бе
До коментар #44 от "Хасан":
От никого не чакали помощ турците?! Тия некадърници не са способни за нищо нито са създали нещо ! Умните сред тях не са оригиналните Югур Турци монголоиди дошли от провинция Юнан и Кавказ , а еничари микс между бяла Гръцка, Сръбска, Арменска и т.н. раса! Въоражават ги безумно и Германия и САЩ, дават им Ноу Хау, строят си там заводите, докато белите Християнски раси на Балканите Гърция и България са подложени на геноцид по всички линии, икономическо унищожение и претопяване с орди от емигранти джихадисти които ЕС и Ердоган вкарват умишлено! Кога ще разберат някои че се води геноцид срещу бялата раса от определени сили?!!Коментиран от #71, #72
16:20 21.02.2021
71 Хасан
До коментар #70 от "Хайде бе":
Прави си деца ...кой ти пречи! В природата няма пусто ..16:40 21.02.2021
72 Мехмед
До коментар #70 от "Хайде бе":
Ти май си кандидат (бял) расист - özenti. ха хаа хаа!Няма как да си едновременно българин и бял расист, защото българите са просто шарени - от мургави, тъмни и чат пат бели и розови. Не ставай смешен издавайки си комплексите.
16:45 21.02.2021
73 стоян георгиев
Коментиран от #74
16:45 21.02.2021
74 Хасан
До коментар #73 от "стоян георгиев":
Защо толкова си се затъжил за сирийските кюрди !? Марксист ленинист ли си ? Турция и Русия няма да позволят Сирия да се разпаднеКоментиран от #75
17:40 21.02.2021
75 стоян георгиев
До коментар #74 от "Хасан":
загрижил съм се за турция хасанчо,кюрдите са вторичен продукт на моята грижа.сирииските кюрди не са комунисти.тези които са съюзници със сащ имат демократична платформа като стил на управление.проблема в случая е че те са единствения надежден западен съюзник в региона.турция не е такъв.което при баидън ще се вземе предвид.баидън за разлика от тръмп познава ситуацията в детаили и ако турция реши отново да играе грубо ще яде шамари ама от ония големите шамари,което хич ама хич не би ми харесало на мен като турски комшия!Коментиран от #76
18:08 21.02.2021
76 Хасан
До коментар #75 от "стоян георгиев":
А защо му е на Запада района?! Тотален контрол на света ? Не може ли народите да се самоопределят ? Сирийците искат да живеят по турски моделКоментиран от #77
18:11 21.02.2021
77 стоян георгиев
До коментар #76 от "Хасан":
запада му трябва региона щото региона влияе сериозно на запада.тва е причнината за усилията.освен това света стана много тясно място и а запада остави определна зона и тя веднага се заема от разни джихадисти,комунисти и т.н. убавци.сирииския народ кво иска ще го каже като има свободни и честни избори ,което иска и въпросния запад.турция е хубава страна когато не се управлява от султани ,хасанчо и ако отново стане такава ще е много добре сирия да взема пример от нея!Коментиран от #78
19:57 21.02.2021
78 Хасан
До коментар #77 от "стоян георгиев":
Дойде края на еднополюсния модел ..това св родилните блоки на многополюсния свят с много играчи ..ЕС,Сащ,Русия,Китай,Турция ...международните организации създадени след ВСВ не са способни да управляват ..ООН ,Световната здравна организация ,Световната търговска организация са в банкрут ..нов световен ред и Турция да си вземе достойно мястоКоментиран от #80
21:47 21.02.2021
79 изследовател
До 1-2- поколения турция напълно ще изпревари джендър държавите в Еврогейския Запад. Тов ане са държави а разпасан кочина, каквато сме виждали от филма Междузвездни войни -- градове и страни пълни с всякакви от всякакви планети. На такова са заприличали, с малки изключения страните от Еврогейския Запад.
Германия, Франция, Италия, Англия, не са това което бяха и затъват все повече и повече, не само по парична задлъжнялост.
Най якото затъване е духовно нравственото.
Соросо-джендър-либерастията е завладяла умовете на Еврогейския Запад и е развалила голяма част от хората там и почти цялата интелигенция и политика.
До пълния нравствен срив остават 1-2 поколения, че и по-малко ( 20-50 години) След още едно Западноевропейците ще бъдат аборигенно малцинство в собствените си страни. Не само кметът на Лондон ще е мюсулманин и инакъв ... Това чака голяма част от Запада От това, до пълния упадък е малко...
В Турция вървят точно обратните процеси -- на заздравяване на държавността и нравствеността. Турция е една от малкото държави, които са по-силни от преди ( други, например са Китай и донякъде Русия )
Дали ви харесва или не това е дереджето и ако се водим сляпо по акълите на Еврогейския запад нищо хубаво не ничака. То у нас е и започнало -- масов отказ от правене на семейства и деца от младите, а и законодателите помагат - със законите за семейно съжителство и отказ от ергенски и мо
22:36 21.02.2021
80 изследовател
До коментар #78 от "Хасан":
Какво достойно място? Тя и сега си е достойна държава.А вие турците, по-леко с пъченето и бабаитлъка ...
Коментиран от #84
22:40 21.02.2021
81 Ццццц
До коментар #4 от "Johan":
Нищо не знаеш за кюрдите. По вече от половина са си турци. И не са 40 милиона а някъде 15 даже не се знае точният брой защото се множенство от тях са с турско съзнание, не бъркайте малцинствата в българия с кюрдите в ТУРЦИЯ. Много от тях са готови да загинат за родината си а за вас кой е готов22:45 21.02.2021
82 Запознат
До коментар #4 от "Johan":
Прав си за кюрдите, но турците унищожават всеки кюрдски терорист с оръжие! При нас патладжаните се размножават като хлебарки, бият, убиват и изнасилват безнаказано, но този номер в Турция не минава!04:46 22.02.2021
83 Този коментар е премахнат от модератор.
84 Хасан
До коментар #80 от "изследовател":
Турците не се пъчат..хората се борят срещу тероризма ..преди няколко години се опитаха да направят от Турция Сирия с хаос ,тероризъм,опит с преврат но Ердоган излезе корав орех08:01 22.02.2021