"Решихме да предприемем иновативна концепция", разкрива Бруно Фамeн, Директор на Peugeot Sport. “Когато стане въпрос за крос-кънтри надпревари, най-големият въпрос е дали да участваш с 4 задвижващи колела, или само с две. След подробно проучване на въпроса, решихме да изберем решение с един задвижващ мост, което дава редица интересни ползи. Това смело решение ще позволи на отбора да се опита да стане първият, който да спечели „Дакар“ с единично задвижване и дизелов двигател."
Със своя централно разположен V6 битурбо двигател с 340 к.с., 2008 DKR напомня за звяр, готов да се нахвърли върху препятствията. “Монтирането на всички жизненоважни елементи в толкова малко пространство ни навлече доста главоболия!” признава Жан-Кристоф Палие, технически мениджър на проекта. “Малките коли имат склонност да се представят по-добре на подобни на WRC етапи с много завои, затова тази конфигурация увеличава потенциала на автомобилите с един задвижващ мост в ситуации, в които 4х4 автомобилите обикновено имат предимство.” Ето и най-важните технически характеристики на Peugeot 2008 DKR.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.