Отидете към основна версия

10 Септември, 2014 10:28, обновена 10 Септември, 2014 10:28 12 997 39

Mercedes-AMG показа новия си суперкар

  • mercedes-benz-
  • mercedes-amg-
  • amg gt-
  • париж 2014

След дълго подгряване на публиката Mercedes-Benz представи наследника на суперколата SLS AMG на тържествена церемония в Афалтербах. Новият спортист ще се изправи срещу Porsche 911. Разработен изцяло в спортното подразделение на немския производител и ще се продава под марката Mercedes-AMG, от която отпада името на основателя на компанията Карл Бенц.



Mercedes-AMG GT е построен на шаси с лека пространствена рама от алуминий и независимо окачване на двойни напречни носачи отпред и отзад. Атлетът ще се оборудва с изцяло нов двигател с два мощностни варианта. 4.0-литровият осмак с два турбокомпресора развива 462 к.с. в базовата версия и 510 коня в модификацията S. Маскимумът на въртящия момент е 600 и 650 Нм съответно.



Моторът има директно впръскване, смазване със сух картер, алуминиев блок, глава от същия метал, но с повишено съдържание на цирконий, ковани бутала и междинен интеркулер с водно охлаждане. По традиция на AMG агрегатът ще се сглобява на ръка от един майстор.



Трансмисията на Mercedes-AMG GT е седемстепенен робот с два съединителя. Монтирана е в задната част на колата по схемата "трансаксъл".



Базовата версия на новия немски спортист тежи 1 540 кг, а модификацията S - с 30 кг повече. Масата се разпределя по осите в съотношение 47:53 в полза на задния мост. Специфичното тегло е 3.08 кг на конска сила.



Стандартната версия на Mercedes-AMG GT ускорява от място до 100 км/ч за 4.0 секунди, а напомпаната - за 3.8. Максималната скорост в първия случай е ограничена на 304 км/ч, а във втория - на 310.



За подсилването на спортното впечатление от AMG са снабдили модела с активна изпускателна система. Нейният звук се променя в зависимост от избрания режим на работа на двигателя (от "комфортен" до "състезателен"), адаптивно окачване, стабилизираща програма с три работни режима, механично блокиращ диференциал за базовата версия и електронен за модификацията S. Ще бъдат достъпни 420-милиметрови въглеродно-керамични дискове за спирачките отпред и 360-милиметрови отзад.



В оборудването на Mercedes-AMG GTвлизат адаптивни светодиодни фарове, камера за движение на заден ход, системи за предупреждение при опасност от челен удар, следене на слепите зони, разпознаване на пътни знаци и контрол при напускане на лентата.



Mercedes-AMG GT ще бъде показан пред публика на салона в Париж през октомври. Продажбите на европейския пазар започват през март догодина.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини