След дълго подгряване на публиката Mercedes-Benz представи наследника на суперколата SLS AMG на тържествена церемония в Афалтербах. Новият спортист ще се изправи срещу Porsche 911. Разработен изцяло в спортното подразделение на немския производител и ще се продава под марката Mercedes-AMG, от която отпада името на основателя на компанията Карл Бенц.
Mercedes-AMG GT е построен на шаси с лека пространствена рама от алуминий и независимо окачване на двойни напречни носачи отпред и отзад. Атлетът ще се оборудва с изцяло нов двигател с два мощностни варианта. 4.0-литровият осмак с два турбокомпресора развива 462 к.с. в базовата версия и 510 коня в модификацията S. Маскимумът на въртящия момент е 600 и 650 Нм съответно.
Моторът има директно впръскване, смазване със сух картер, алуминиев блок, глава от същия метал, но с повишено съдържание на цирконий, ковани бутала и междинен интеркулер с водно охлаждане. По традиция на AMG агрегатът ще се сглобява на ръка от един майстор.
Трансмисията на Mercedes-AMG GT е седемстепенен робот с два съединителя. Монтирана е в задната част на колата по схемата "трансаксъл".
Базовата версия на новия немски спортист тежи 1 540 кг, а модификацията S - с 30 кг повече. Масата се разпределя по осите в съотношение 47:53 в полза на задния мост. Специфичното тегло е 3.08 кг на конска сила.
Стандартната версия на Mercedes-AMG GT ускорява от място до 100 км/ч за 4.0 секунди, а напомпаната - за 3.8. Максималната скорост в първия случай е ограничена на 304 км/ч, а във втория - на 310.
За подсилването на спортното впечатление от AMG са снабдили модела с активна изпускателна система. Нейният звук се променя в зависимост от избрания режим на работа на двигателя (от "комфортен" до "състезателен"), адаптивно окачване, стабилизираща програма с три работни режима, механично блокиращ диференциал за базовата версия и електронен за модификацията S. Ще бъдат достъпни 420-милиметрови въглеродно-керамични дискове за спирачките отпред и 360-милиметрови отзад.
В оборудването на Mercedes-AMG GTвлизат адаптивни светодиодни фарове, камера за движение на заден ход, системи за предупреждение при опасност от челен удар, следене на слепите зони, разпознаване на пътни знаци и контрол при напускане на лентата.
Mercedes-AMG GT ще бъде показан пред публика на салона в Париж през октомври. Продажбите на европейския пазар започват през март догодина.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 librari
Коментиран от #4
10:54 10.09.2014
2 205GTI
11:48 10.09.2014
3 Lada AMG
11:48 10.09.2014
4 [Spewn!]
До коментар #1 от "librari":
За ежедневно каране от Mercedes-Benz предлагат S 63 AMG Coupe.Коментиран от #19
12:06 10.09.2014
5 Мони НСА
12:35 10.09.2014
6 AMG GT
12:39 10.09.2014
7 Dani
12:45 10.09.2014
8 любител
Грешка е да махат името на Бенз от марката, това е една от основите на бранда... Но явно и мерцедес правят грешки :) като БМВ с тази 4-та серия :)
13:02 10.09.2014
9 лллл
13:18 10.09.2014
10 E92 335
AMG GT-S няма никаква база за сравнение по качество на изпълнение с пластмасовия рено гтр.
Брутална недодяланост е да се сравнява ръчна сглобка с пластмасово рено гтр!
AMG GT-S наследява уникатите SLS AMG и най-първият SLR - откъдето тръгнаха.
Ненапразно единственият съпрерник ще му бъде Порше 911 Турбо.
Само той може да съперничи по качество и лукс.
Рено гтр се сравнява по качество в интериеро с голф гти р и астра гтц.
Коментиран от #11, #21, #25
13:57 10.09.2014
11 Shmeker
До коментар #10 от "E92 335 ":
Абе я си гледай БМВ-тата не се занимавай с тия смотани мерцедеси14:27 10.09.2014
12 Кобрата
15:06 10.09.2014
13 choweka
Коментиран от #33
15:15 10.09.2014
14 6efket
15:16 10.09.2014
15 Бхд БхД
15:23 10.09.2014
16 фен BMW
15:38 10.09.2014
17 Онуфрии
15:42 10.09.2014
18 Shmeker
Коментиран от #20
15:56 10.09.2014
19 Shmeker
До коментар #4 от "[Spewn!]":
Ами карай го ежеднвено да видим ежемесечно колко заплати ще вкарваш в гориво16:02 10.09.2014
20 Мони НСА
До коментар #18 от "Shmeker":
кога ще го изпробаш на пистата?16:09 10.09.2014
21 любител
До коментар #10 от "E92 335 ":
Пич, ти явно абсолютно нищо не разбираш от коли!Направи ни услуга и излез от сайта, даже най-добре повече никога не се връщай!
Коментиран от #24
17:20 10.09.2014
22 Никой
17:41 10.09.2014
23 Турбото
17:42 10.09.2014
24 Мони НСА
До коментар #21 от "любител":
защо да не разбира от автомобили?17:55 10.09.2014
25 Златко Кабагьотлийски
До коментар #10 от "E92 335 ":
ti veche go pritejavash i mojesh da kajesh che e kenef.ti za pura pari niamash ta kamoli s klasa w 22219:59 10.09.2014
26 БУМЕР КАМОР
20:00 10.09.2014
27 николинка
Коментиран от #28
20:01 10.09.2014
28 Владислав Димитров
До коментар #27 от "николинка":
Николинке, бягай, бягай бързо в кухнята, че ти изгоря манджата.20:06 10.09.2014
29 Анастас Анастасов Хх
Коментиран от #30
21:03 10.09.2014
30 Мони НСА
До коментар #29 от "Анастас Анастасов Хх":
22:41 10.09.2014
31 BESS...
10:03 11.09.2014
32 WELL
11:26 11.09.2014
33 Maurice
До коментар #13 от "choweka":
Ако ще правиш точилки, то по-добре вземи някой Голф2 или старото Сироко и го точи него. За едни 50000лв. ще биеш всички Поршета, Мерцедеси..... Това само в една празна българска глава може да се върти, че всяка кола е създадена за драг. Мерца е супер, но като външен вид ми харесва повече SLS. А това дали ще е по-добър от 911 или 918 не стои на дневен ред. Има поне 1 милиард жители на тази планета, които смятат Порше за грозотия и никога няма да си го купят ако имат възможност. Там се целят от Мерц с този модел. И ако ще говорим кой има най-добрия суперкар, не е зле да се сетим, че Мерцедес ГП е най-добрата кола в най-технологичния спорт. Т.е. ако имат пазар за суперкар, от който ще са на печалба, то ще направят модела AMG- SLRTPNWTNFNOAER, който ще сложи в малкия си джоб Ла Фекали, P1, Agera-R, 918, Nissan Micra, Fiat Punto...Коментиран от #34
11:46 11.09.2014
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 DMC
Коментиран от #36
16:36 11.09.2014
36 Мони НСА
До коментар #35 от "DMC":
ти имаш по хубава21:44 11.09.2014
37 DMCC
:)))
Коментиран от #38
20:33 12.09.2014
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 мануел апостолов
21:46 12.09.2014