Работата на конструкторите по второто поколение на най-голямото и луксозно VW е практически приключила, съобщава Automotive News, цитирайки изпълнителния директор на Volkswagen Group of America Майкъл Хорн. Немският гигант обаче изчаква с представянето на новия Phaeton, чиято първа генерация все още се радва на добро търсене в Китай.
Второто издание на лимузината ще бъде построено на модулната платформа MLB Evo с надлъжен двигател, разработена от Audi. Тя ще залегне в основата на следващите A4, A6 и A8, както и на всъдеходите Q7 и Touareg.
Новият Phaeton ще се оборудва с широка гама от двигатели с акцент върху дизелите и хибридите. Volkswagen залага най-големи надежди на V-образен осемцилиндров TDI с около 450 к.с. и бензиново-електрическа модификация с възможност за зареждане от битовата мрежа и системна мощност 400 коня. Противно на слуховете германците нямат намерение да се отказват от върховия W-образен 12-цилиндров мотор.
Според Майкъл Хорн следващият Phaeton базовата цена на следващия Phaeton в Щатите ще бъде около $70 000.