Работата на конструкторите по второто поколение на най-голямото и луксозно VW е практически приключила, съобщава Automotive News, цитирайки изпълнителния директор на Volkswagen Group of America Майкъл Хорн. Немският гигант обаче изчаква с представянето на новия Phaeton, чиято първа генерация все още се радва на добро търсене в Китай.
Второто издание на лимузината ще бъде построено на модулната платформа MLB Evo с надлъжен двигател, разработена от Audi. Тя ще залегне в основата на следващите A4, A6 и A8, както и на всъдеходите Q7 и Touareg.
Новият Phaeton ще се оборудва с широка гама от двигатели с акцент върху дизелите и хибридите. Volkswagen залага най-големи надежди на V-образен осемцилиндров TDI с около 450 к.с. и бензиново-електрическа модификация с възможност за зареждане от битовата мрежа и системна мощност 400 коня. Противно на слуховете германците нямат намерение да се отказват от върховия W-образен 12-цилиндров мотор.
Според Майкъл Хорн следващият Phaeton базовата цена на следващия Phaeton в Щатите ще бъде около $70 000.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Shmeker
Коментиран от #27
11:43 29.09.2014
2 Мони НСА
11:52 29.09.2014
3 Autohouse Randm
12:35 29.09.2014
4 Димитър Стоянов
13:52 29.09.2014
5 Димитър Стоянов
13:53 29.09.2014
6 Кобрата
Коментиран от #11, #22, #23
14:37 29.09.2014
7 ceko_181
Коментиран от #10
14:54 29.09.2014
8 Пакман
15:29 29.09.2014
9 205GTI
16:28 29.09.2014
10 Иван Господинов
До коментар #7 от "ceko_181":
Каква агресия търсиш от топ бизнес клас лимузина. Тук целта е комфорт , разточителство , лукс и надеждност за дълги преходи. Файтоните си ги бива изобщо не съдете за тях по някакви изгърбени от каране милионници. Чисто новият Файтон е просто висша проба удоволствие независимо на коя седалка се намираш .16:31 29.09.2014
11 Autohouse Randm
До коментар #6 от "Кобрата":
zashtoto pritejavat poveche ot edna marka17:30 29.09.2014
12 0332
Коментиран от #13
17:30 29.09.2014
13 Мони НСА
До коментар #12 от "0332":
пълен17:35 29.09.2014
15 БМВ
Пакман това няма как да стане :) Еската е най-добрата! (изключвам ролс ройс).
Коментиран от #16, #17
18:53 29.09.2014
16 Мони НСА
До коментар #15 от "БМВ":
18:57 29.09.2014
17 Dani
До коментар #15 от "БМВ":
mnogo iasno che eskata e nai dobroto19:16 29.09.2014
18 светулчо
Коментиран от #19, #21
19:19 29.09.2014
19 Dani
До коментар #18 от "светулчо":
ne che imat strashna istoria no naistina sa mnogo troshliaci19:24 29.09.2014
20 BENZ
Коментиран от #31
19:31 29.09.2014
21 мануел апостолов
До коментар #18 от "светулчо":
така е наистина.19:33 29.09.2014
22 Дошо
До коментар #6 от "Кобрата":
Второто издание на лимузината ще бъде построено на модулната платформа MLB Evo с надлъжен двигател, разработена от Audi - Невероятната платформа на Алуди, която Порше не искат да чуват за нея ама няма вече, каквото каже СОЦваген това е.20:37 29.09.2014
23 Негрон Джеймс
До коментар #6 от "Кобрата":
Кобра, само погледни. 20 и кусур коментара, повечето написани от един и същи "тарикат". Те тук си избиват яда. Защото между светофарите с техните Цивици не могат да "дръпнат" дори и някое Рено, пък какво да кажем нещо измежду ВАГ, БМВ, Бенц.Коментиран от #32
20:58 29.09.2014
24 Ivo Angelov
Изглежда доста добре
21:23 29.09.2014
25 REALIST
Коментиран от #26
21:33 29.09.2014
26 Мони НСА
До коментар #25 от "REALIST":
22:11 29.09.2014
27 steliqn
До коментар #1 от "Shmeker":
последният Пасат-няма тази визия както предишните модели.ЦЦ-то.и него го развалиха....22:44 29.09.2014
28 Ivo Angelov
10:33 30.09.2014
29 Симеон Тасев
12:29 30.09.2014
30 dhcp
17:17 30.09.2014
31 Shmeker
До коментар #20 от "BENZ":
Стария се правеше на линията на Бентли, доста неща бяха ръчна изработка. От VW казваха, че ги продават на загуба. Не знам откъде ви хрумна че фаетонът не е добра кола. Лично аз трудно го възприемах, но постепенно свикнах и не мисля че е лош. Фердинанд Пийх го замисля като отговор на А-класата на Мерцедес, тъй като вижда, че тая кола може да открадне клиенти на VW. Другото, както вече казах, е че трябва да бъде кола, която да се вози цял ден с 300 км/ч без да се измори. Т.е. да бъде ултра бърза и комфортна.Това е по-важното около този модел.
Коментиран от #33
03:49 01.10.2014
32 Стоян Стоянов
До коментар #23 от "Негрон Джеймс":
колега, не е само един , нито два - доста са хората мислещи по този начин. Само за информация - не карам Сивик. Не се дърпам и по светофарите - това никога не ме е вълнувало. Но това не ми пречи да не виждам в каква ширботреба и масовка са се превърнали продуктите на ВАГ. И как все по-зле става. Нямам японски автомобил, но бих предпочел японско пред ВАГ-продукт, ако трябва да избирам. Немското си е БМВ и МБ - верно VW са 3-ти в световен мащаб по продажби, може и 1-ви да станат, но това не променя фактите. Подкрепям напълно коментар №18 на светулчо: "Язък за куатрото и историята на Ауди".11:10 01.10.2014
33 Autohouse Randm
До коментар #31 от "Shmeker":
taka beshe a sega tozi nujnik nishto ne prestavliava20:38 02.10.2014