29 Септември, 2014 10:59, обновена 29 Септември, 2014 11:01 7 126 32

Новият Phaeton бил готов

  • volkswagen-
  • phaeton-
  • audi-
  • mlb evo

Работата на конструкторите по второто поколение на най-голямото и луксозно VW е практически приключила, съобщава Automotive News, цитирайки изпълнителния директор на Volkswagen Group of America Майкъл Хорн. Немският гигант обаче изчаква с представянето на новия Phaeton, чиято първа генерация все още се радва на добро търсене в Китай.

Второто издание на лимузината ще бъде построено на модулната платформа MLB Evo с надлъжен двигател, разработена от Audi. Тя ще залегне в основата на следващите A4, A6 и A8, както и на всъдеходите Q7 и Touareg.

Новият Phaeton ще се оборудва с широка гама от двигатели с акцент върху дизелите и хибридите. Volkswagen залага най-големи надежди на V-образен осемцилиндров TDI с около 450 к.с. и бензиново-електрическа модификация с възможност за зареждане от битовата мрежа и системна мощност 400 коня. Противно на слуховете германците нямат намерение да се отказват от върховия W-образен 12-цилиндров мотор.

Според Майкъл Хорн следващият Phaeton базовата цена на следващия Phaeton в Щатите ще бъде около $70 000.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    4 4 Отговор
    А честито!

    Коментиран от #27

  • 2 Мони НСА

    4 3 Отговор
    аиде нов боклук от ваг
  • 3 Autohouse Randm

    5 3 Отговор
    ugolemen pasat.klozet na visoka cena
  • 4 Димитър Стоянов

    2 5 Отговор
    Критиците на ВАГ - тоест 1 с 10 ника, толкова сте зле,че няма някой, който да не го е разбрал вече..
  • 5 Димитър Стоянов

    2 5 Отговор
    Упс.. обърках се.. 2ма, ония с микрата го забравихме
  • 6 Кобрата

    2 5 Отговор
    До коментари 2,3: Отговорете ми на следния въпрос- Ако ВАГ правят така наречените коли ''боклуци и клозети и щайги'' и незнам си още какво, защо са на 3-то място по производство и продажби в света? Да не би цял свят да не разбира от коли и затова да купува марки като VW,Skoda,Seat,Audi и др?

    Коментиран от #11, #22, #23

  • 7 ceko_181

    5 0 Отговор
    ако това е новия phaeton на снимката значи съсипали са го и него :x няма го агресивното излъчване ;/ съсипаха пасата сега и phaetona

    Коментиран от #10

  • 8 Пакман

    1 5 Отговор
    Не мисля че са съсипали нищо а и от една снимка не става много ясно. Файтона е номер едно. И новия тоарег също. Не разбирам критиците само какво не ги харесват. Все пак наистина ако не са толкова добри няма да се продават толкова. Спомням си една статия в ауто мотор унд спорт. Сравнение между новата ес класа и файтона. Познайте за коя кола казаха че е с по качествена изработка. Не говорим за возия или технологий.
  • 9 205GTI

    5 1 Отговор
    Голям пасат!
  • 10 Иван Господинов

    1 6 Отговор

    До коментар #7 от "ceko_181":

    Каква агресия търсиш от топ бизнес клас лимузина. Тук целта е комфорт , разточителство , лукс и надеждност за дълги преходи. Файтоните си ги бива изобщо не съдете за тях по някакви изгърбени от каране милионници. Чисто новият Файтон е просто висша проба удоволствие независимо на коя седалка се намираш .
  • 11 Autohouse Randm

    4 2 Отговор

    До коментар #6 от "Кобрата":

    zashtoto pritejavat poveche ot edna marka
  • 12 0332

    4 2 Отговор
    голям пасат! Дрънгел

    Коментиран от #13

  • 13 Мони НСА

    4 2 Отговор

    До коментар #12 от "0332":

    пълен
  • 15 БМВ

    1 4 Отговор
    Ха че пасата кога е имал агресивна визия ? За тея дето викат че било голям пасат, венто и кво ли не, пак по-добре голям пасат, даже и малък от фиат пунто или друга въшка. Изобщо някога във файтон или луксозна кола каквато и да е влизали ли сте да видите разлика с пасата дървеняци на по 15 години ?
    Пакман това няма как да стане :) Еската е най-добрата! (изключвам ролс ройс).

    Коментиран от #16, #17

  • 16 Мони НСА

    3 3 Отговор

    До коментар #15 от "БМВ":

  • 17 Dani

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "БМВ":

    mnogo iasno che eskata e nai dobroto
  • 18 светулчо

    5 1 Отговор
    А3=маскиран голф, А4=голяма А3, А6=голяма А4, А8=голяма А6.Кенеф до кенефа наредени и все еднакви,яДзък за куатрото и историята на ауди.

    Коментиран от #19, #21

  • 19 Dani

    3 1 Отговор

    До коментар #18 от "светулчо":

    ne che imat strashna istoria no naistina sa mnogo troshliaci
  • 20 BENZ

    2 1 Отговор
    staria beshe unikalno masiven .tova neme kefi.

    Коментиран от #31

  • 21 мануел апостолов

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "светулчо":

    така е наистина.
  • 22 Дошо

    4 1 Отговор

    До коментар #6 от "Кобрата":

    Второто издание на лимузината ще бъде построено на модулната платформа MLB Evo с надлъжен двигател, разработена от Audi - Невероятната платформа на Алуди, която Порше не искат да чуват за нея ама няма вече, каквото каже СОЦваген това е.
  • 23 Негрон Джеймс

    1 5 Отговор

    До коментар #6 от "Кобрата":

    Кобра, само погледни. 20 и кусур коментара, повечето написани от един и същи "тарикат". Те тук си избиват яда. Защото между светофарите с техните Цивици не могат да "дръпнат" дори и някое Рено, пък какво да кажем нещо измежду ВАГ, БМВ, Бенц.

    Коментиран от #32

  • 24 Ivo Angelov

    1 5 Отговор
    Време беше за наследника
    Изглежда доста добре
  • 25 REALIST

    4 4 Отговор
    Kажи му VAG ( така викат на кратко американците на една интимна женска зона ) и не го обиждай повече :)

    Коментиран от #26

  • 26 Мони НСА

    2 2 Отговор

    До коментар #25 от "REALIST":

  • 27 steliqn

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "Shmeker":

    последният Пасат-няма тази визия както предишните модели.ЦЦ-то.и него го развалиха....
  • 28 Ivo Angelov

    1 2 Отговор
    това да плюете VW е като да плюете AUDI и всички марки които притежава VW group. Хващам се на бас че повечето от вас карате колите на VW.
  • 29 Симеон Тасев

    1 0 Отговор
  • 30 dhcp

    1 0 Отговор
    Не знам защо ама старата визия ме радва повече. Па за хейтъра/хейтърите... нека просто си скимтят и тук и на улицата
  • 31 Shmeker

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "BENZ":

    Стария се правеше на линията на Бентли, доста неща бяха ръчна изработка. От VW казваха, че ги продават на загуба. Не знам откъде ви хрумна че фаетонът не е добра кола. Лично аз трудно го възприемах, но постепенно свикнах и не мисля че е лош. Фердинанд Пийх го замисля като отговор на А-класата на Мерцедес, тъй като вижда, че тая кола може да открадне клиенти на VW. Другото, както вече казах, е че трябва да бъде кола, която да се вози цял ден с 300 км/ч без да се измори. Т.е. да бъде ултра бърза и комфортна.
    Това е по-важното около този модел.

    Коментиран от #33

  • 32 Стоян Стоянов

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "Негрон Джеймс":

    колега, не е само един , нито два - доста са хората мислещи по този начин. Само за информация - не карам Сивик. Не се дърпам и по светофарите - това никога не ме е вълнувало. Но това не ми пречи да не виждам в каква ширботреба и масовка са се превърнали продуктите на ВАГ. И как все по-зле става. Нямам японски автомобил, но бих предпочел японско пред ВАГ-продукт, ако трябва да избирам. Немското си е БМВ и МБ - верно VW са 3-ти в световен мащаб по продажби, може и 1-ви да станат, но това не променя фактите. Подкрепям напълно коментар №18 на светулчо: "Язък за куатрото и историята на Ауди".
  • 33 Autohouse Randm

    0 1 Отговор

    До коментар #31 от "Shmeker":

    taka beshe a sega tozi nujnik nishto ne prestavliava