Отидете към основна версия

10 Ноември, 2014 13:44, обновена 10 Ноември, 2014 13:44 9 441 9

Най-интересните тунинг автомобили от SEMA 2014

  • тунинг-
  • sema-
  • sema 2014

Най-голямото тунинг шоу на планетата SEMA, което се провежда ежегодно в Лас Вегас, и тази година предложи най-доброто в тунинга. Представяме ви най-интересните, според нас, разработки от SEMA 2014.

Отвън обикновенна Toyota Camry XSE, а отвътре - тръбно шаси, 5.7-литров двигател и ходова част от Tundra. За да бъде достигната мощността от 850 к.с., е инсталиран и компресор. С тази машина наистина ще може да се подигравате с всичко по-сериозно на улицата.

Този Corvette от 71-ва година e преработен от Jimmie Johnson. Колата е обновена интериорно и екстериорно и е снабдена с двигател LT1 с мощност от 460 конски сили.

Това е четвъртата генерация Chevrolet Camaro COPO. Тази модификация на Camaro е предназначена за драг състезания и от нея ще бъдат произведени само 69 броя, които ще бъдат разиграни на лотариен принцип между желащите да имат този дявол в гаража. Спечелилите от лотарията ще имат право да си избират и двигател, като вариантите ще са три амосферни с различна кубатура и мощност и един с компресор. Колата е оборудвана също с предпазна клетка и ново окачване.

Лудите форми на Rocket Bunny китовете сега са се нанесли върху Lexus RC-F sport.

Новата играчка на Кен Блок е една от най-силните премиери. Раздут Ford Mustang от 65-а с задвижване 4х4 и двигател V8 Roush Yates с 845 конски сили. Дано я видим в следващия Gymkhana клип.

Ford F-150 XLT SuperCrew модифициран от RTR в дрифтърски стил, за да носи много усмивки. RTR е компанията на небезизвестния дрифтър Вон Гитин Младши, който се състезава за Monster Energy и Ford във Formula Drift.

Nissan GT-R е новата кола на японската дрифтмашина Даиго Саито. С нея той ще се състезава във Formula Drift. Последният му автомобил Lexus имаше мощност от стряскащите 1 200 конски сили. 

С тази визия King Cfobra изглежда повече от заплашително. За да отговаря на окраската си, в нея е вкаран целия каталог на Ford Racing, което е довело до мощност от над 600 конски сили.

Kia извади нещо доста впечатляващо. Този седан K900 разполага с цели 650 конски сили. Това е постигнато, като към оригиналния V8 са добавени два турбокомпресора Garrett. Естествено с тази мощност и визия идват и други промени - спортно окачване от Eibach, по-големи спирачки с осем-бутални апарати отпред, както и екстериорни детайли. Звучи доста добре, но тази Kia няма да стигне производствената линия.

Това е уникалното Go Pro “Rampage” Camaro от 70-та година, преработено от Roadster Shop. Внушителните калници, както и повечето външни детайли, са изработени от въглеродни нишки. Двигателят LS7 развива 750 конски сили, а за да се пренесе тази мощност на пътя се грижат доста широки гуми с размер 335/30/18, с които са обути красивите двукомпонентни джанти Jongbloed. 

Според човека, който е отговорен за проекта, единственото нещо в този Dodge Charger, което може да бъде купено от "магазина", може би са гумите. Той е изграден върху тръбно шаси. Цялото купе е раздуто и снижено. Предните колела са изместени с цели 10 сантиметра, за да се подобри управлението и балансът. Задният мост също е засегнат от промените - придвижен е с 5 см и на него са монтирани джанти с размер 20 на 15 цола, които биха засрамили и Lamborghini Aventador. Двигателят на това творение е V8 битурбо с неозначена мощност...

Комбинацията от черно и оранжево винаги ни е харесвала и този Mustang 2015, модифициран от MRT, го доказва за пореден път. Това е и най-представяният модел на шоуто.

Forgiato Wheels представи нечовешко Lambo Aventador, създадено в сътрудничество с японците от Liberty walk. 

Вон Гитин Млдши също показа новата си кола, с която най-вероятно ще се състезава през новия сезон във Formula Drift.

Прототипът на Toyota FT 1. Дано феновете на моторните спортове бъдат зарадвани с наследник на великата Supra.

VW Beetle, тунингован от японците RWB - специалисти по Porsche.

Още една от колите, които ще видим следващия сезон във Formula drift - Honda S2000 с мощност около 800 конски сили и още куп модификации, позволяващи пързалянето със скорости до 200км/ч.

Това е колата, спечелила Scion FR-S Tuner Challenge за 2015. Освен визуалните промени оригиналният двигател е снабден с компресор HKS и всмукателен колектор Cosworth, като мощността е достигнала 300 конски сили. 

Концептуален Lexus RC-F GT3, който много ни харесва.

Така ще изглеждат колите в частния шампионат на Mazda MX-5 CUP.

Най-новата "тройка" на BMW f30, оборудвана с M Performance пакет, на щанда на BMW. Европейските производители все още се смятат за екзотика на SEMA.

Завършваме с това брутално Аudi, модифицирано в японскси стил от Enlaes.

 

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини