RTR е компания на американският дрифтър Вон Гитин младши, който също е състезател на Monster Energy и се занимава с преработката главно на Mustang. ASD Motorsports се специализирани в производството и поддръжката на състезателни автомобили за NASCAR и F1 от около 30 години, а отскоро за Formula Drift и D1GP.
Идеята е повлияна от класическата визия, но съчетана с модерни технологии. Реализирането на проекта е отнело цели две години. Този "еднорог" може би отбелязва и 50-годишнината на иконата Ford Mustang.
Бруталният двигател, който също се използва в NASCAR, е Roush Yates. 6.7-литровият агрегат, произведен от Ford Racing, развива 845 конски сили. Диша през 8 тромпета и 8 единични дросела дело на Kinsler, които откликват мигновено на натискането на газта. Компютърът, който управлява цялата тази лудост, е MoTec.
Окачването е от типа "пушрод" с двойни А-рамена, изработени от фрезован алуминий. Тази система се използва при болидите във Формула 1 и някои по-скъпи спортни автомобили като Lamborghini и Pagani.
Предпазната клетка също е претърпяла модификации. Отвътре шасито е облечено в алуминий и интериорът е типично състезателен, но по-опростен, като впечатление прави огромният лост за хидравличната ръчна спирачка с надпис "Hoonigan". Явно е, че се използва често.
Ford Fiesta, която използва в последния епизод на "Gymkhana", е и колата, с която се състезава в рали крос шампионатите, но тя е оборудвана с 2-литров турбодвигател. На фона на този 6.7-литров звяр звучи малко детско, а така и изглежда визуално - с оригинала на тази кола сме свикнали да виждаме жени да отиват на пазар до близкия супермаркет.