RTR е компания на американският дрифтър Вон Гитин младши, който също е състезател на Monster Energy и се занимава с преработката главно на Mustang. ASD Motorsports се специализирани в производството и поддръжката на състезателни автомобили за NASCAR и F1 от около 30 години, а отскоро за Formula Drift и D1GP.
Идеята е повлияна от класическата визия, но съчетана с модерни технологии. Реализирането на проекта е отнело цели две години. Този "еднорог" може би отбелязва и 50-годишнината на иконата Ford Mustang.
Бруталният двигател, който също се използва в NASCAR, е Roush Yates. 6.7-литровият агрегат, произведен от Ford Racing, развива 845 конски сили. Диша през 8 тромпета и 8 единични дросела дело на Kinsler, които откликват мигновено на натискането на газта. Компютърът, който управлява цялата тази лудост, е MoTec.
Окачването е от типа "пушрод" с двойни А-рамена, изработени от фрезован алуминий. Тази система се използва при болидите във Формула 1 и някои по-скъпи спортни автомобили като Lamborghini и Pagani.
Предпазната клетка също е претърпяла модификации. Отвътре шасито е облечено в алуминий и интериорът е типично състезателен, но по-опростен, като впечатление прави огромният лост за хидравличната ръчна спирачка с надпис "Hoonigan". Явно е, че се използва често.
Ford Fiesta, която използва в последния епизод на "Gymkhana", е и колата, с която се състезава в рали крос шампионатите, но тя е оборудвана с 2-литров турбодвигател. На фона на този 6.7-литров звяр звучи малко детско, а така и изглежда визуално - с оригинала на тази кола сме свикнали да виждаме жени да отиват на пазар до близкия супермаркет.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 iiiiiii!!!!!!!!
13:54 23.11.2014
2 alkap
Коментиран от #3
14:00 23.11.2014
3 Shmeker
До коментар #2 от "alkap":
Буахахаааа14:19 23.11.2014
4 Северозапада
Коментиран от #5
17:13 23.11.2014
5 Shmeker
До коментар #4 от "Северозапада":
Турбо моторът е много добре на дълъг път. Турбината се чисти и маже перфектно ако не си сипал крушова чорба вместо масло. Това което го скапва е директното гасене при загрял и ръчкан двигател, честото спиране гасене/палене и в тоя род размисли.Но иначе си прав, милионните мотори са повечето атмосферни.
10:06 24.11.2014
6 Дървен философ
Както е казал дядо поп - и бира чадо :)
12:25 24.11.2014
7 макларън
13:47 24.11.2014
8 Kaloian Kalchev
Да вземем да уважим и БЪЛГАРСКОТО.БНТ си свършиха работата сега fakti.bg е наред
Коментиран от #9
07:46 25.11.2014
9 Shmeker
До коментар #8 от "Kaloian Kalchev":
Кво точно му е българското на това?Поредният бизнес-проект, на българин изпъден в чужбина.
08:30 25.11.2014