Отидете към основна версия

6 040 5

Chevrolet Chevelle "Recoil" новото произведение на RingBrothers

  • chevrolet-
  • chevelle-
  • recoil-
  • ringbrothers

Американският производител на поръчкови части Ring Brothers прикова вниманието на тазгодишното изложение SEMA с уникална разработка на базата на класически Chevrolet Chevelle от 1966 г. Мускулягата носи името "Recoil" и е вдъхновен от изтребителите, а модифицирането е отнело няколко години. Погледнат отпред, специалният Chevelle изглежда като нормална кола, но при вида на чудовищно широките задни гуми става ясно, че нещо не е наред.

Отстрани има емблема, на която пише 1 khp, което би трябвало да значи един килограм на конска сила. Измерената мощност на колелата е 980 конски - с около 15% по-малко от тази на двигателя заради загубите по трансмисията. В днешно време мощността на мотора се записва по документите без загубите по трансмисията като при автомобилите с предно задвижване загубите са от 0 до 10%, при тези със задно предаване - 0около 15%, а при 4х4 - около 25%.

За разлика от повечето хора, които се занимават с хот роди, Ring Brothers са използвали много въглеродни нишки. Броните, предният и задният капак, огледалата, лайстните и задният лип спойлер са изработени от композитния материал, като капаците са направени двуслойно, за да няма усуквания, както и да се засили здравината им. Цветът на колата също е уникален - "Sand Strom" или пясъчна буря миксиран от BASF.

Окачването на колата е микс от предница на Corvette C5 и заден четириточков мост произведен от Roadstershop. Джантите са произведени специално за проекта от HRE Wheels, като размерите са им 19/9,5 отпред и бруталните 20/13 отзад, а гумите са в размер 275/35/19 отпред и 345/30/20 отзад. При тази огромна мощност е нужно и нещо да я контролира. Това са предни и задни 6-бутални апарати и големи двукомпонентни дискове от BAER, които отделят повече топлина от обикновените.

Двигателят LS7 от Wegner Motorsports е оборудван със сух картер и е позициониран назад към купето за по-добро разпределение на теглото. Вътрешните части като бутала, биели и колянов вал са ковани - все пак това са 980 конски сили. Тази мощност идва и благодарение на нагнетен въздух от компресор Whipple. Трябва и скоростна кутия, която да издържа над 1000 нютонметра. Тя е Tremec T65, подсилена от Bowler Transmissions.

Източник: speedhunters.com

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини