Отидете към основна версия

14 Февруари, 2015 09:37, обновена 14 Февруари, 2015 09:37 9 032 51

Борбата при спортните хечбекове продължава с отговор от Seat

  • seat-
  • leon-
  • sc cupra-
  • cupra-
  • sub8

Битката на горещите хечбекове с предно задвижване продължава с пълна сила. Ценните секунди и стотни в битката за крал на "Нюрбургринг" са целта на Seat и Renault. След последния рекорд на Megane 275 Trophy-R испанските тореадори трябва да отговорят подобаващо. Последното им творение Leon SC Cupra 280 ще мине на диета наречена Ultimate Sub8 Performance Pack, което да го превърне в още по-опасен конкурент.

Премахването на екстри трудно може да се нарече подобрение, но когато това се прави заради теглото на една спортна кола, това е възможно. Първото нещо, което е изчезнало, е климатичната система. Тя е заменена по-лека обикновена вентилационна система. Озвучаването също е паднало "под ножа" и от 8 тонколони са останали само най-необходимите 4. Изчезнали са и подлакътникът и вентилацията към задните седалки.

Според компанията основното предимство пред конкурента им Renault Megane Renaultsport 275 Trophy-R е, че испанският автомобил може да се използва като ежедневна кола. При него задните седалки са си на мястото, както и дигиталното аудио, електрическите огледала и дори навигацията. Така нивата на комфорт приближават до нормалните. Външно впечатление правят оранжевите 19-цолови джанти.

Мощността остава на същото ниво от 280 конски сили от 2.0-литровия турбодвигател. Спирачките обаче вече са с нови апарати Brembo и нови дискове с увеличен с 30 мм диаметър. Лепкавите полусликове Michelin Pilot Sport Cup 2 се появяват като опция в борба с времето. Скоростните кутии са две - шестстепенни ръчна и автоматична DSG. Цената е също силната страна на Seat и тя ще е осезаемо по-ниска от тази на Renault.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини