От първата поява на Bentley Continental GT изминаха около 12 години. За създаването му е използвана платформата на Phaeton, означена като D1. В момента на пазара е втората му генерация и инженерите от Крю постоянно работят над обновяването му, за да е в крак с времето. На изложението в Женева британците ще покажат обновената за 2015 версия с много и заслужени промени.
Най-важно е да споменем първо промените в мощността. Тя се покачва сравнително леко от 575 на 590 конски сили и от 700 на 720 Нютонметра. Според производителя икономията на гориво е намалена с 5%, но нека бъдем искрени - това едва ли ще е грижата на купувачите на GT. Моделът ще може да се похвали и със система за гасене на цилиндрите и така могъщият W12 ще може да работи само на 6 цилиндъра.
Отвътре естествено всичко е възможно като за едно луксозно GT - висококачествена кожа, дървени елементи, въглеродни влакна във всевъзможни комбинации и цветове. Външно купето е придобило по-агресивен вид с новата си предна броня, предните калници, в които има топлоотводи, оформени в буквата В, и багажник с леко орелефен ръб, по-известен като Ducktail. Новост е хромирана декоративна лайстна, опасваща вратите и задната част на GT.
Технически характеристики за моделите на Bentley , ще намерите ТУК