Следващото поколение на кабриолета на новопровъзгласената 4-та серия на BMW ще бъде с мек таван. Най-вероятно целта ще бъде понижение на масата в сравнение с използвания до сега хардтоп вариант. В настоящия модел разликата между купе и кабриолет достига над 200кг, а това се отразява значително на ускорението, максималната скорост, разхода и поведението на автомобила.
Освен тази новост следващото поколение ще включва регулируеми стабилизиращи щанги, по-големи спирачки, активен волан и умен диференциал ограничаващ въртящия момент. Очаква се също и модела да се предлага с въглеродни джанти. В него ще бъдат имплементирани и автономни системи, като самостоятелно задминаване, дистанционно паркиране и полу-автономно управление до 60км в час.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.